Pokaż wyniki od 1 do 12 z 12
  1. #1

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie PLL LOT walczy z polonijnymi biurami podróży w USA.


    Polecamy

    http://www.spata.org/2010/List-do-LOT-PL.pdf

    Czy ktos wie jak to wszystko idze czy wyszlo?

  2. #2
    Awatar mArT

    Dołączył
    May 2009

    Domyślnie

    Dyr. Noszczak został zdymisjonowany z dniem 30-ego maja 2010. Jego zastępcą została pani PO posiadająca średnie wykształcenie, a sprzedaże na rynku USA, Kanada leżą i kwiczą.

    Tak LO prowadzi działalność na tym rynku...
    money for nothing ...


  3. #3

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Nic dziwnego ze LOT ciagle lata starymi Boeingami 767 tylko do Nowego Jorku/Ark/Chicago. Jak bylo 20 lat temu tak i ciagle jest!!!!!!

  4. #4

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mArT Zobacz posta
    Dyr. Noszczak został zdymisjonowany z dniem 30-ego maja 2010. Jego zastępcą została pani PO posiadająca średnie wykształcenie, a sprzedaże na rynku USA, Kanada leżą i kwiczą.

    Tak LO prowadzi działalność na tym rynku...
    troche jak radio Erewan, wynik lotu w usa jest bardzo dobry, Psy szczekaja karawana jedzie dalej .. a ta Pani to jak sie domyslam jest PO i za moment bedzie nowy lePszy szef .. zlote czasy sie dla niektorych sie koncza .. lewe uPgradingi tez

  5. #5
    Awatar mArT

    Dołączył
    May 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jaszczurka Zobacz posta
    troche jak radio Erewan, wynik lotu w usa jest bardzo dobry, Psy szczekaja karawana jedzie dalej .. a ta Pani to jak sie domyslam jest PO i za moment bedzie nowy lePszy szef .. zlote czasy sie dla niektorych sie koncza .. lewe uPgradingi tez
    wynik LO na atlantyku jest fatalny. A cala zaistniała sytaucja śmierdzi " Dramatem ".

    to fakty a nie Erewan.


    money for nothing ...


  6. #6

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    A co mylisz Noszczak byl????
    LOT ma "gotowy" rynek w USA dzieki Polonii i nawet nie moze byc silny na tym rynku! Na trasach do USA i Kanady LOT jest monopolista, i dzieki temu, traktuje pasazerow i agentow jako smiec. Przez 20 lat firma WCALNE nie otworzyla nowych polaczen np do Detroit, Washington, LA czy Miami. Nie bylo i ciagle nie ma zadnego planu rozwoju firmy na tym rynku. Jak latala do Chicago/Nowego Jorku/Arku tak i tylko lata. Jak latala Boeingami 767 taki i lata, problem jest ze samoloty teraz maja 20 plus lat.
    Co byl sie stalo jak jakas inna linia np American czy Delta zaczela latac z USA do Polski??? Wlasnie w konicu to musi byc.
    Jestem totalnie zdziwiony ze duze polonijne biura podrozy nie zaczeli swoja wlasna linie!

  7. #7
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mArT Zobacz posta
    wynik LO na atlantyku jest fatalny. A cala zaistniała sytaucja śmierdzi " Dramatem ".

    to fakty a nie Erewan.
    A jakieś szczegóły?

    Cytat Zamieszczone przez krzylo Zobacz posta
    Co byl sie stalo jak jakas inna linia np American czy Delta zaczela latac z USA do Polski??? Wlasnie w konicu to musi byc.
    Jestem totalnie zdziwiony ze duze polonijne biura podrozy nie zaczeli swoja wlasna linie!
    No to jest bardzo ciekawe właśnie - LOT ma niby otwierać nowe połączenia itp, jednak żadna linia Amerykańska jakoś nie kwapi się żeby ich wyprzedzić.

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Z polskim biurami w kraju to może LOT nie walczy a w niczym ich nie wspiera.
    Mimo, że sprzedają 70% wartościowo z całego rynku polskiego.

  9. #9
    Awatar benneck

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mArT Zobacz posta
    wynik LO na atlantyku jest fatalny. A cala zaistniała sytaucja śmierdzi " Dramatem ". to fakty a nie Erewan.
    Też jestem mocno ciekaw czy te informacje poparte są jakimiś konkretami?

  10. #10
    Awatar mArT

    Dołączył
    May 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez benneck Zobacz posta
    Też jestem mocno ciekaw czy te informacje poparte są jakimiś konkretami?
    są poparte faktami i tajemnicą handlową - niestety.
    money for nothing ...


  11. #11
    Awatar benneck

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mArT Zobacz posta
    są poparte faktami i tajemnicą handlową - niestety.
    Dla mnie takie hasło to jak byś powiedział "wiem ale nie powiem". Nie twierdzę że jest idealnie, ale jakoś niedawno czytałem raport jednej z amerykańskich instytucji na temat średniego LF na rejsach TATL - trasy Lotu były w czołówce (niektóre ponad 92%), więc nawet przy niskich yieldach ciężko mi uwierzyć że te połączenia są tak bardzo deficytowe.

  12. #12
    Awatar mArT

    Dołączył
    May 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez benneck Zobacz posta
    Dla mnie takie hasło to jak byś powiedział "wiem ale nie powiem". Nie twierdzę że jest idealnie, ale jakoś niedawno czytałem raport jednej z amerykańskich instytucji na temat średniego LF na rejsach TATL - trasy Lotu były w czołówce (niektóre ponad 92%), więc nawet przy niskich yieldach ciężko mi uwierzyć że te połączenia są tak bardzo deficytowe.
    przy dosłownie paru pasażerach C na rejs i zdecydowanie obniżonym Y Yield w stosunku do poprzednich lat, przy podobnych kosztach stałych i zmiennych, przy tak wysokim LF i niezwykle niskim (wyjątkowo) w miesiącach Styczen, Luty, Marzec 2010 PROGRAM LONG HAUL 2010 JEST I BEDZIE GLĘBOKO DEFICYTOWY ! ! !


    wychodzą braki, we wszystkim
    money for nothing ...


LinkBacks (?)


Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •