Dyr. Noszczak został zdymisjonowany z dniem 30-ego maja 2010. Jego zastępcą została pani PO posiadająca średnie wykształcenie, a sprzedaże na rynku USA, Kanada leżą i kwiczą.
Tak LO prowadzi działalność na tym rynku...
http://www.spata.org/2010/List-do-LOT-PL.pdf
Czy ktos wie jak to wszystko idze czy wyszlo?
Dyr. Noszczak został zdymisjonowany z dniem 30-ego maja 2010. Jego zastępcą została pani PO posiadająca średnie wykształcenie, a sprzedaże na rynku USA, Kanada leżą i kwiczą.
Tak LO prowadzi działalność na tym rynku...
money for nothing ...
Nic dziwnego ze LOT ciagle lata starymi Boeingami 767 tylko do Nowego Jorku/Ark/Chicago. Jak bylo 20 lat temu tak i ciagle jest!!!!!!
A co mylisz Noszczak byl????
LOT ma "gotowy" rynek w USA dzieki Polonii i nawet nie moze byc silny na tym rynku! Na trasach do USA i Kanady LOT jest monopolista, i dzieki temu, traktuje pasazerow i agentow jako smiec. Przez 20 lat firma WCALNE nie otworzyla nowych polaczen np do Detroit, Washington, LA czy Miami. Nie bylo i ciagle nie ma zadnego planu rozwoju firmy na tym rynku. Jak latala do Chicago/Nowego Jorku/Arku tak i tylko lata. Jak latala Boeingami 767 taki i lata, problem jest ze samoloty teraz maja 20 plus lat.
Co byl sie stalo jak jakas inna linia np American czy Delta zaczela latac z USA do Polski??? Wlasnie w konicu to musi byc.
Jestem totalnie zdziwiony ze duze polonijne biura podrozy nie zaczeli swoja wlasna linie!
Z polskim biurami w kraju to może LOT nie walczy a w niczym ich nie wspiera.
Mimo, że sprzedają 70% wartościowo z całego rynku polskiego.
Dla mnie takie hasło to jak byś powiedział "wiem ale nie powiem". Nie twierdzę że jest idealnie, ale jakoś niedawno czytałem raport jednej z amerykańskich instytucji na temat średniego LF na rejsach TATL - trasy Lotu były w czołówce (niektóre ponad 92%), więc nawet przy niskich yieldach ciężko mi uwierzyć że te połączenia są tak bardzo deficytowe.
przy dosłownie paru pasażerach C na rejs i zdecydowanie obniżonym Y Yield w stosunku do poprzednich lat, przy podobnych kosztach stałych i zmiennych, przy tak wysokim LF i niezwykle niskim (wyjątkowo) w miesiącach Styczen, Luty, Marzec 2010 PROGRAM LONG HAUL 2010 JEST I BEDZIE GLĘBOKO DEFICYTOWY ! ! !
wychodzą braki, we wszystkim
money for nothing ...
Zakładki