Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 21 do 31 z 31
  1. #21

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie


    Polecamy

    Niezły związek mają, juz nawet z demonstracją sobie nie radzą Przyszło kilkadziesiąt osób, a premier był w tym czasie w Brukseli (i był to pierwszy lot rządowego samolotu od LOTu):
    Pracownicy LOT-u pikietowali przed siedzibą premiera

  2. #22
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    A jak oceniasz postulaty? "Proszą o interwencję - wg nich koszty pracownicze stanowią 16 procent kosztów spółki, a w ciągu kilku ostatnich lat 4-krotnie przeprowadzono zwolnienia grupowe w wyniku których pracę straciła jedna czwarta załogi" brzmi przekonująco, chyba, że ktoś kłamie.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  3. #23

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Atco nie rozumiem, nie wiem jak LOT wygląda w środku, ale patrząc z zewnątrz to generalnie dobrze jeśli przeprowadzono zwolnienia, jedna czwarta załogi straciła pracę i wszystko działa. To oznacza, że byli niepotrzebni a zwolenienia były dobrym pomysłem.

  4. #24

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Atco nie rozumiem, nie wiem jak LOT wygląda w środku, ale patrząc z zewnątrz to generalnie dobrze jeśli przeprowadzono zwolnienia, jedna czwarta załogi straciła pracę i wszystko działa. To oznacza, że byli niepotrzebni a zwolenienia były dobrym pomysłem.
    Hmmm 1/4 załogi mówisz... zwalnianie personelu lotniczego jest najgłupszym rozwiązaniem jakie może być. Bez nich firma leży i kwiczy. Zakładamy, że teraz jest na styk. Są wakacje, pracownicy będą chcieli urlopy, poza tym zaczną się L4 związane z licznymi chorobami, przemęczeniem itd. W końcu się okaże, że nie ma kto latać, rejsy będą odwoływane z powodu braku pilotów i CC. A to jest najgorsze co może przytrafić się firmie, bo godzi w jej godność... jak można doprowadzić do sytuacji w której samolot nie leci z powodu tego, że ktoś dalej pije sobie kawke, poczytuje gazetkę i plotkuje na korytarzu. Administrację ściąć do minimum! Zostawić tych, którzy chcą pracować, którzy mają świeżą myśl, którzy są kreatywni! Którzy widzą światełko w tunelu... ahh to światełko hehe

  5. #25

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    nie wiem jak LOT wygląda w środku
    No właśnie... Dlatego wygłaszasz takie opinie.

  6. #26
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    ale patrząc z zewnątrz to generalnie dobrze jeśli przeprowadzono zwolnienia, jedna czwarta załogi straciła pracę i wszystko działa.

    Zwolniono mechanikow a np w POZ podkupil ich wizzair i teraz LOT ich wynajmuje... Na papierze sukces bo zmniejszono zatrudnienie. To samo z kontraktami menagerskimi. W ELO zwolniono personel a teraz jest nabor bo nie ma komu latac. Od kilku dni loty dla LO robi jakas rusko-litwinska zaloga czy po jakiemu oni tam gadaja... Tak wiec w kolumnie zatrudnienie na papierze wszystko idzie w dobrym kierunku ale czy jest przez to taniej???
    Jak trzeba bylo zwiekszyc oblozenie na lotach to zmniejszono ceny biletow i wysylano mniejsze samoloty, zeby LF byl wyzszy
    Papier wszystko przyjmie
    A co do obecnosci (lub raczej nieobecnosci) Tuska to wiele tlumaczy dlaczego Mikosz odprowadzal go wczoraj az do samych schodow przy samolocie
    Ostatnio edytowane przez thewho ; 10-06-2010 o 08:03

  7. #27

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    No to pięknie się dzieje. Koncepcja sprytna: obniżyć płace, zwolnić najbardziej doświadczonych i mogących się "postawić" - przez co zastraszyć młodszych pilotów, mechaników etc.; ale utrzymywać nadal biurokrację; na zewnątrz udawać, że "jest dobrze!" i mydlić oczy PR-owskimi zagrywkami. Firma tonie na skraju bankructwa, ale prywatyzacja idzie w dobrym kierunku...

  8. #28

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Powiem szczerze, mi jednak z doświadczenia trudno uwierzyć we wszystkie spiskowe teorie związków zawodowych, zwłaszcza tak ogólnikowe jak tu (jeśli mówią o łamaniu prawa to niech podadzą konkrety, zgłoszą do odpowiedniego organu). W dodatku wiadomo, że w trakcie restrukturyzacji ludzie tracą pracę, związki są przeciw (bo takie też ich zadanie), ale tu już niektorzy przedstawiają naprawdę spiskowe teorie (i wiecznie powtarzane - utrzymywanie biurokracji, a zwalnianie personelu latającego, a tak naprawdę potrzebni są jedni i drudzy, jak nie będzie 'administracji' (oczywiście w rozsądnych rozmiarach) to personel pokładowy też bedzie niepotrzebny, bo nie będzie klientów)

    P.S.

    A w tym artykule odpowiedź prezesa na zarzuty związków: http://www.pasazer.com/in-5161-pikie...owcow,lotu.php

  9. #29
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Powiem szczerze, mi jednak z doświadczenia trudno uwierzyć we wszystkie spiskowe teorie związków zawodowych, zwłaszcza tak ogólnikowe jak tu (jeśli mówią o łamaniu prawa to niech podadzą konkrety, zgłoszą do odpowiedniego organu). W dodatku wiadomo, że w trakcie restrukturyzacji ludzie tracą pracę, związki są przeciw (bo takie też ich zadanie), ale tu już niektorzy przedstawiają naprawdę spiskowe teorie (i wiecznie powtarzane - utrzymywanie biurokracji, a zwalnianie personelu latającego, a tak naprawdę potrzebni są jedni i drudzy, jak nie będzie 'administracji' (oczywiście w rozsądnych rozmiarach) to personel pokładowy też bedzie niepotrzebny, bo nie będzie klientów)
    Dokładnie, po tylu lamentach zatroskanych o los firmy związkowców spowodwanych zwalnianiem personelu latającego wynikałoby, że w kokpitach lotu jedynie autopilot siedzi.

  10. #30

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    zwalnianie pilotów, personelu pokładowego oraz mechaników brzmi kuriozalnie w sytuacji
    gdy 6 samolotów nadchodzi po Europie i 8 na LH. Wiadomka, że część starych maszyn wycofają,
    ale jednak lot planuje otwierać nowe połączenia, bądz już otworzył - t.j. rozwój - i w takim
    przypadku dziwie się, że oni zwalniają.

    Mnie interesują sukcesy niby wysoko-opłacanych specjalistów - od siatki - jakie oni konkretnie zmiany
    wprowadzili, bo jak narazie to nowe połączenia nie są ani rewolucyjne - równie dobrze mikosz
    mógłby je z forum wziąc.

  11. #31

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie


    Polecamy

    W Locie panuje pewna specyfika od lat, niezależnie od przejściowych zarządzających. Plany działania jakie udostępnia się mediom itd., a tym co realnie w firmie się dzieje. Jeśli ktoś czerpie informacje tylko z mediów nie będzie wstanie zrozumieć takiego stanu rzeczy.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •