W zestawieniu jest jeszcze EuroLOT z liczbą 19 575 pasażerów, wzrost o 11,94% w stosunku do analogicznego okresu 2009
tutaj całość http://www.ulc.gov.pl/_download/regu...ew_i_kw_10.pdf
W porównaniu z I kwartałem 2009, LOT przewiózł o 19 % pasażerów więcej, z imponującym przyrostem z 872555 do 1038578 pasażerów, zwiększył udział w rynku z 25,5 do 28,8 %.
Czy to nagle wszyscy się na krajówki przerzucili i liczą podwójnie krajowych?
W zestawieniu jest jeszcze EuroLOT z liczbą 19 575 pasażerów, wzrost o 11,94% w stosunku do analogicznego okresu 2009
tutaj całość http://www.ulc.gov.pl/_download/regu...ew_i_kw_10.pdf
Ale więcej PAXów to nie tylko pieniądze dla LOTu ale też wszystkiego co związane z podróżą - w tym lotnisko przecież no ! Do tego trza się cieszyć bo ludzie znowu zaczynają myśleć że LOTem też można. Konkurencja się wkurza
Konkurencja wcale się nie wkurza, tylko raczej cieszy. Bo to jest kwartał, kiedy wreszcie stało się to do czego Lot zmierzał już od dawna: oni nie są już największym przewoźnikiem w Polsce!
Pasazer.com
Lot został wyprzedzony przez Wizza na własnym rynku! I do tego jeszcze dzięki własnym pasażerom Lotu, tzn. ex C0... Sukces goni sukces w tej firmie od pewnego czasu...
Rudi
Lotnisko nie jest LOT'u a z działalności pośredniej to LOT nie przeżyje. Ważna jest strona kosztowa całego przedsięwzięcia. 100 zł za bilet LO to nie to samo co 100 zł za bilet FR. Dla LO ta stówka za paxa ma relatywnie niższą wartość niż ta sama stówka dla FRancy. Oczywiście, to pozytywne że pax'ów przybywa, ale za wcześnie na wyciąganie wniosków.
Zakładki