Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Wieliszew, Poland

    Domyślnie Kontakt z LOT (na infolinii nikt nie odpowiada)


    Polecamy

    Zakładam ten temat, bo już mi ręce opadają i mam nadzieję że ktoś mi pomoże... Chciałem zarezerwować bilet. Zależy mi na czasie bo dziś kończy się promocja letnia. Na stronie LOT'u próbowałem setki razy od samego rana. Wyskakuje mi że brak autoryzacji karty... No dobra więc próbuje dodzwonić się do Call Center. Od rana słyszę "aktualnie wszystkie stanowiska są zajęte" Dzwonię z komórki na numer 221 95 72. Już nie wiem co mam robić

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Zadzwonić i poczekać... linie są zajęte, ale możesz czekać i jak się zwolni to się połączysz z pracownikiem. Tylko możesz mieć ten sam problem z autoryzacją karty tzn coś jest z kartą nie tak - może lepiej zadzwonić do banku?

  3. #3

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Boat City

    Domyślnie

    Z moich osobistych doświadczeń wynika, iż dla przykładu linii Ryanair nigdy nie udało mi się kupić biletu na Vise "electron" (pomimo istnienia np. promocji polegającej na nie pobieraniu opłaty za transakcję dokonaną przy użyciu tej karty). Dla przykładu Visa "classic" działała i działa zawsze bez zarzutu. W przypadku LOTu brak mi jakichkolwiek doświadczeń. Niemniej jednak może warto spróbować przy użyciu innej karty.

  4. #4
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    A dlaczego nie kupisz z opcją płatności przelewem??
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #5

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Wieliszew, Poland

    Domyślnie

    posiadam konto w banku ING. A w opcjach wyboru na stronie LOT'u nie ma tego banku. Pierwszy raz kupuje bilet w LOCIE. Więc jak jest opcja żeby zapłacić przelewem z banku ING to chętnie to zrobię.

  6. #6
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    No to cholercia zostaje Ci przyzwyczaić się do muzyczki z infolinii LO...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  7. #7
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Ale zdaje się, że szybciej by było na wszelki wypadek sprawdzić na infolinii banku, dlaczego nie poszła autoryzacja. Pomijając fakt że może wyjść szybciej, to jeszcze taniej, bo na stronie opłata za wystawienie biletu jest niższa niż przez CC.

  8. #8

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Wieliszew, Poland

    Domyślnie

    Dobra jest OK Bilet kupiłem, a raczej ktoś mi kupił. No i mam kolejne pytanie. Nie wiecie może czy jest możliwość zmiany miejsca? A jeśli się nie da to czy już będąc na pokładzie samolotu można się przesiąść jeśli będą jakieś wolne miejsca... Bilet rezerwowała moja ciotka, poprosiłem o miejsce w miarę w pierwszych rzędach. Zarezerwowała na skrzydle... To mój pierwszy lot więc chciałbym sobie popatrzeć na co nie co z góry a nie na kawałek blachy...

  9. #9
    Awatar wanga

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    spróbuj tu: LOT

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •