Warszawa, 15 lipca 2010 – Polskie Linie Lotnicze LOT zaangażowały się w Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi. W październiku, który co roku obchodzony jest jako miesiąc walki z rakiem piersi, personel pokładowy LOT-u będzie nosił symboliczne różowe wstążki wpięte w klapy mundurów.


W Polskich Liniach Lotniczych LOT pracuje wiele kobiet, w tym około 600 stewardes i aż 9 pań za sterami samolotów. Dbając o bezpieczeństwo i komfort podróży naszych pasażerów pełnią najważniejszą funkcję w firmie. Dlatego, mając na uwadze misję kampanii, którą jest szerzenie wiedzy o raku piersi oraz przekazywanie przesłania, że wczesne wykrycie choroby może uratować życie, LOT bez wahania zaangażował się w akcję – mówi Wiesława Musiał, Członek Zarządu PLL LOT.

Przez cały październik personel pokładowy LOT-u będzie nosił wpięte w mundur różowe wstążeczki symbolizujące walkę z rakiem piersi. Informacje na temat kampanii przekazywane będą także podczas zapowiedzi pokładowych, a ulotki na temat walki z rakiem piersi dostępne będą w biurach i kasach LOT-u w całym kraju.

Zaangażowanie LOT-u w Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi zostało ogłoszone 15 lipca w Warszawie podczas uroczystego śniadania inaugurującego tegoroczną kampanię.

Organizatorem międzynarodowej Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi, skupiającej się na ratowaniu życia kobiet na całym świecie i realizacji wizji świata bez raka piersi, firma Estée Lauder Companies. Pomysłodawczynią samej idei różowej wstążki jest wiceprezes firmy Evelyn Lauder.