Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 28
  1. #1

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie Opłata przelewem - zapłacone - błąd - brak potwierdzenia


    Polecamy

    Witam,
    Właśnie dokonałem zakupu biletu na stronie LOT. Zapłaciłem przelewem, potwierdziłem SMS i... wyskoczył błąd, że bilet nie został zarezerwowany i żebym spróbował ponownie, jednak kasa do nich poszła. Próbowałem dodzwonić się na Call Center, lecz nie da rady.
    Czy ktoś spotkal się już z taką sytuacją? Na Call Center nie mogę się dodzwonić, chyba nie tylko ja mam taki problem.

    PS: Jaka jest opłata za minutę połączenia do nich?

  2. #2

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Sam sobie odpowiem.
    Dodzwoniłem się na infolinię. Pani powiedziała, że jest to taryfa PROMOLOT, dlatego nie może odtworzyć rezerwacji, a pieniądze otrzymam w przyszłym tygodniu. Dostałem też poradę, aby nie bookować dzisiaj nic w tej taryfie.

    Moim zdaniem nie powinno być problemu z odtworzeniem. Pani powinna załozyć nową rezerwację, pieniądze już mają, więc wystarczy chcieć. No ale cóż... Po co obsługiwać szaraka z PROMOLOT, jak może się trafi klient, który będzie chciał zabookować bilet w taryfie GOLD na tej rejs.

  3. #3
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Kupiłem dzisiaj z 10 biletów na promoloty po kraju i generalnie nie miałem ani razu najmniejszego problemu z rezerwacją.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  4. #4

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Do której godziny?

  5. #5
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Ostatni bilet kupiłem nie dalej niż 15 minut temu.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  6. #6
    ModTeam Senior Screener
    Awatar Drzemi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Canon Zobacz posta
    Sam sobie odpowiem. Dodzwoniłem się na infolinię. Pani powiedziała, że jest to taryfa PROMOLOT, dlatego nie może odtworzyć rezerwacji, a pieniądze otrzymam w przyszłym tygodniu. Dostałem też poradę, aby nie bookować dzisiaj nic w tej taryfie.
    Miałem to samo. Po dodzwonieniu się na CC podaniu lotu i nazwiska Pan znalazł u siebie w systemie, że robiłem rezerwację (ba, wyszło, że mam więcej biletów niż chciałem na ten lot) i że ktoś do mnie oddzwoni, żeby wyjaśnić całą sprawę. Jakieś 2,5 godziny temu minęła godzina w ciągu której miał ktoś oddzwonić.

  7. #7
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Z tego co wiem problem z przelewami został zidentyfikowany i w niedługim czasie zostanie naprawiony. Nie martwcie się - jeżeli pieniądze zostały ściągnięte z konta bilety będą wystawione.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  8. #8

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Czyli mam zadzwonić raz jeszcze na Call Center czy poczekać na potwierdzenie?

  9. #9
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Powinny być wystawione i przyjść e-mailem. Jeżeli nie dostaniecie ich do 23 proponuję skontaktować się z Call Centre
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  10. #10

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Dzięki bardzo za pomoc

  11. #11

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Wszystko się udało, potwierdzenie na mailu sobie leży Jeszcze raz dzięki za pomoc

  12. #12
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Miłego lotu
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  13. #13
    ModTeam Senior Screener
    Awatar Drzemi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Canon Zobacz posta
    Wszystko się udało, potwierdzenie na mailu sobie leży
    Ja wciąż czekam, najwyżej w poniedziałek się odezwę do nich jeśli nie dostanę nic. Ale dobry znak skoro się udaje niektórym.

  14. #14
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    no a ja nie dostałem żadnego potwierdzenia - do kiedy zatem czekać - no i z czym, że się zapytam do CC - z numerem transakcji potwierdzenia i info kiedy to ja chciałem polecieć ? Bo na potwierdzeniu tego nie ma.
    Pitterek

  15. #15
    Awatar first

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pitterek Zobacz posta
    no a ja nie dostałem żadnego potwierdzenia - do kiedy zatem czekać - no i z czym, że się zapytam do CC - z numerem transakcji potwierdzenia i info kiedy to ja chciałem polecieć ? Bo na potwierdzeniu tego nie ma.
    Hmm.. dziwne... ja zrobiłem sobie dwie wycieczki do Gdańska i po jednej do Krakowa, Wrocławia i Rzeszowa...
    Rezerwacje zrobiłem bez najmniejszego problemu (dwie pierwsze jeszcze na starej stronie, a kolejne przez stronę agentlot), z karty ściągnęło kasę, a na mailu mam wszystkie potwierdzenia...
    pasażer


  16. #16
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    na agencie nie mogłem zrobić przelewem :-) więc zrobiłem na nowej stronie. Wszystko szło pięknie do momentu powrotu po płatności do strony LOT - system zbaraniał. Ale kasa z konta poszła ........
    Pitterek

  17. #17
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    dodzwoniłem się na CC - rozmowa + oczekiwanie ok 20 min :-) Otrzymałem nr rezerwacji oraz info od Pani, że w związku ze zmianą strony mogą pojawiać się problemy, ale rezerwacja jest dokonana :-) do 2h powinienem otrzymać rezerwację na emaila (rozumiem, że Pani wysłała ręcznie -albo 'system' wyślę jak nie nawali - stąd 2h). Więc co rozmowa z CC to inne rozwiązanie :-) Więc podążajcie tą drogą - Egona :-) (dziękujemy za podpowiedź)
    Ostatnio edytowane przez pitterek ; 27-06-2010 o 10:42 Powód: uzupełnienie
    Pitterek

  18. #18

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    Poznan

    Domyślnie

    Ja się podczepię pod temat, bo problem trochę pokrewny. Otóż w piątek rezerwowałem lot POZ-WAW na 30.06, kilka kolejnych kart kredytowych nie chciało działać na stronie Lotu (błąd "brak autoryzacji"), po jakimś czasie (1-2h później) jedna z kart w końcu zadziałała, otrzymałem potwierdzenie na maila i wszystko jest ok z rezerwacją. Dziś rano zauważyłem, że kasa zeszła z dwóch kart (mimo że jedna z nich teoretycznie nie działała). Czy ktoś może miał podobny problem? Na Call Centre próbowałem się dodzwonić, po 20 minutach zrezygnowałem, ale będę walczył jeszcze

  19. #19
    Awatar mleko

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez domos Zobacz posta
    Ja się podczepię pod temat, bo problem trochę pokrewny. Otóż w piątek rezerwowałem lot POZ-WAW na 30.06, kilka kolejnych kart kredytowych nie chciało działać na stronie Lotu (błąd "brak autoryzacji"), po jakimś czasie (1-2h później) jedna z kart w końcu zadziałała, otrzymałem potwierdzenie na maila i wszystko jest ok z rezerwacją. Dziś rano zauważyłem, że kasa zeszła z dwóch kart (mimo że jedna z nich teoretycznie nie działała). Czy ktoś może miał podobny problem? Na Call Centre próbowałem się dodzwonić, po 20 minutach zrezygnowałem, ale będę walczył jeszcze
    miałem podobnie w wizzair. linia mnie olała to poszedłem do banku (BZWBK) skorzystać z usługi "charge back". Bank w moim imieniu wyjasnil sprawe z W6 i mialem kase na karte zwroconą.
    Dzwon do nich, jak nie beda chcieli pomoc to idz do banku...
    MP

  20. #20
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    musiałem jeszcze 27 min na CC odbębnić, gdyż po wpisaniu numeru rezerwacji i nazwiska miałem info, że mój lot jest skasowany :-) Ale już wyjaśnione, rezerwacja widoczna i potwierdzenie na majla wysłane (podobno)
    Pitterek

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

LinkBacks (?)


Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •