Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28
  1. #21
    ModTeam Senior Screener
    Awatar Drzemi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie


    Polecamy

    Ja na stronie w wyszukiwarce dalej nie widzę swojego, ale dostałem już potwierdzenie na maila.

  2. #22

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    www.checkmytrip.com - sprawdź tutaj czy widnieje rezerwacja, jeśli tak to wszystko jest w porządku.

  3. #23
    Awatar Maciek_Wadowice

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    błąd jest nadal.
    Pieniążki pobrało, jednak brak rezerwacji.
    Na CallCenter sie dodzwonić nie mogę.

  4. #24
    Awatar kelcon

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Dzisiaj płaciłem za bilet mTransferem. Po powrocie z eCardu (transakcja OK) sypnęło błędem. Sprawdziłem na koncie. Pieniążki zeszły. Szybki telefon do Callcenter. Pani dała do wyboru: zaczekać 2 godziny i zobaczyć, co się stanie lub anulować i pieniążki ustawić do zwrotu. Zapytałem, co rekomenduje. Uczciwie powiedziała, że anulować, bo z przelewami mają ostatnio problem. Anulowałem i kupiłem jeszcze raz przez kartę.

    Stąd rada: mając do wyboru przelew i kartę, lepiej wybrać to drugie. Człowiek jest spokojniejszy.

    Pozdrawiam!
    AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
    A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
    Warsaw Piper Group | CAVOK | Pytania Lotnicze PPL EASA + FAA

  5. #25
    Awatar Maciek_Wadowice

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kelcon Zobacz posta
    ...Szybki telefon do Callcenter...
    Co to za telefon masz ze tak szybko sie dodzwoniles?
    Ja czekałem wczoraj godzine i nic, dziś, o! własnie teraz po godzinie sie dodzwoniłem. Uprzejma Pani juz od 10min sprawdza czy moja rezerwacja przeszła czy nie.
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 12-07-2010 o 12:22 Powód: ort.

  6. #26
    Awatar kelcon

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Dzwoniłem na najzwyklejszy 22 1 9572. Widać miałem szczęście

    http://lot.com/web/lot/contacts

    Pozdrawiam!
    AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
    A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
    Warsaw Piper Group | CAVOK | Pytania Lotnicze PPL EASA + FAA

  7. #27
    crs
    crs jest nieaktywny
    Awatar crs

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    U mnie po zapłaceniu wyskoczył błąd. Kasa z konta poszła - rezerwacji brak. Bo godzinnym wiszeniu na infolinii odpuściłem. Wczoraj wieczorem wysłałem maila na problemy_techniczne@lot.pl z prośbą o przesłanie numeru rezerwacji. Dołączyłem im potwierdzenie przelewu.

    Dzisiaj rano przyszło potwierdzenie rezerwacji.. ( lecz nie wiem czy mój wysłany do nich mail się do tego przyczynił )

  8. #28

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Maciek_Wadowice Zobacz posta
    błąd jest nadal.
    Pieniążki pobrało, jednak brak rezerwacji.
    Na CallCenter sie dodzwonić nie mogę.
    Taka rada, do call center najlepiej sie dodzwonic w godzinach kiedy w Stanach jest noc. Centala jest tak ustawiona ze priorytet maja polączenia ze Stanow i inne spadaja na koniec kolejki

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

LinkBacks (?)


Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •