Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 43
  1. #1
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie Zmiany po sezonie letnim 2010


    Polecamy

    Posiedziałem sobie w Expertflyerze chwilkę i co mi się rzuciło w oczy:

    - zachowanie zarówno JFK i EWR
    - brak LPE i LPG

    Rozkład atlantycki na zimę:

    WAW-JFK: -----67
    WAW-EWR: 1-3--6-
    WAW-ORD: -2--567
    KRK-ORD: --3----
    WAW-YYZ: --3-5-7

    Czyli w sumie jak co roku. Ciekawe co będzie się działo z PE i PG.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 28-06-2010 o 00:39
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  2. #2
    Moderator
    Awatar lucasmadi

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Posiedziałem sobie w Expertflyerze chwilkę i co mi się rzuciło w oczy:

    - zachowanie zarówno JFK i EWR
    - brak LPE i LPG

    Rozkład atlantycki na zimę:

    WAW-JFK: -----67
    WAW-EWR: 1-3--6-
    WAW-ORD: -2--567
    KRK-ORD: --3----
    WAW-YYZ: --3-5-7

    Czyli w sumie jak co roku. Ciekawe co będzie się działo z PE i PG.
    A jakaś rotacja ORD do KRK zostaje na zimę? Bo EWR pewnie zabiorą całkowicie jak co roku.

  3. #3
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    chartery + Hanoi ?

    Cytat Zamieszczone przez lucasmadi Zobacz posta
    A jakaś rotacja ORD do KRK zostaje na zimę? Bo EWR pewnie zabiorą całkowicie jak co roku.
    raz w tygodniu w środę
    no risk, no fun ;D


  4. #4
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Do HAN zaplanowane są PA, PB, PC.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #5
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Do HAN zaplanowane są PA, PB, PC.
    A co z legendarną już modernizacją wnętrza?
    no risk, no fun ;D


  6. #6
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Nie widzę, żeby jakikolwiek samolot w najbliższym czasie był wyplanowany na dłużej.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  7. #7

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie

    O retrofit juz w Locie zapomniano. Obecnie zarzad sie szczyci wybraniem wnętrza do 787

  8. #8
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pfaff Zobacz posta
    O retrofit juz w Locie zapomniano. Obecnie zarzad sie szczyci wybraniem wnętrza do 787
    Więc na co pójdzie kasa, którą podobno Zarząd wynegocjował u Boeinga na retrofity? Przecież tego powinno być od kilku do kilkunastu milionów dolarów, więc chyba raczej nie pójdzie na przejedzenie w postaci kolejnych podwyżek dla kadry tak dobrze zarządzającej firmą?
    Rezygnacja z retrofitów to byłaby akurat bardzo dobra wiadomość z Lotu, ale pod warunkiem że te pieniądze pójdą na jakiś inny cel związany z przetrwaniem na Atlantyku do czasu przyjścia 787, np. na wet lease jakiegoś nowoczesnego samolotu. W kontekście otwieranego właśnie Hanoi jest to jeszcze pilniejsze teraz, niż było na wiosnę. Bez ekonomicznej maszyny Lot dostanie znowu w Azji w skórę tak jak niedawno dostał w Pekinie.
    Rudi

  9. #9
    Awatar janusz1993

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    USA/Mielec

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Do HAN zaplanowane są PA, PB, PC.
    To wszystko na Expertflyerze można sprawdzić nawet regi ?


  10. #10

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie

    Regow nie ma, ale widac konfiguracje miejsc. A ze PE,PF i PG maja inna stąd informacja Egona

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Mnie coś innego uderzyło po oczach:

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Rozkład atlantycki na zimę:
    WAW-JFK: -----67
    Czyżby przymiarka do "przenosin" na EWR?

  12. #12
    Awatar piter2020

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Jakiś czas temu była mowa , że ma przyjść nowy SP-LPH za jakieś samoloty lub też LO szykuje jakieś inne nowe połączenie do US lub do Azji
    Jeszcze Teneryfa ma być robiona na 763 ?

  13. #13
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Czyżby przymiarka do "przenosin" na EWR?
    Najwyraźniej. Ja jestem zaskoczony, że w ogóle jeszcze utrzymali te dwa połączenia do JFK
    TFS w rozkładzie nie widziałem, a ta siatka, która jest wrzucona do systemu spokojnie jest do zrobienia czterema maszynami.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  14. #14
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Czyżby przymiarka do "przenosin" na EWR?
    Takie pomysły mogą się rodzić w głowach tylko tych, którzy nigdy nie mieszkali w NYC. Już dzisiaj 70% Polaków stamtąd lata innymi liniami bo taniej i wygodniej. Kiedy Lot przeniesie się na EWR, to pozostanie ich 3%. To wręcz akademicki pokaz, jak można spieprzyć coś, co zawsze było samograjem i zarabiało pieniądze niezależnie od pory roku i koniunktury.
    Rudi

  15. #15
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    To już żeby być precyzyjnym. W pierwszym poście podałem częstotliwość rejsów w listopadzie.
    W grudniu to wygląda następująco:

    WAW-JFK: -2--567
    WAW-EWR: 1-3--6-
    WAW-ORD: 1-34567
    WAW-YYZ: --3-5-7
    KRK-ORD: -2----7
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  16. #16

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    zamkniecie jfk bedzie conajmniej dziwne. od razu wejdzie delta.
    czemu niw podpisac cs z jetblue?

  17. #17
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Chyba bardziej naturalne są loty CS z CO. A EWR jest hubem CO.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  18. #18
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcinGDN Zobacz posta
    czemu niw podpisac cs z jetblue?
    A ile firm bez powiązań kapitałowych ma podpisane cs z jetblue?

    Pozatym, CO chyba ma jednak szerszą siatkę połączeń.

  19. #19

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    aer lingus?
    no tak tak, nie mam nic przeciwko EWR i CO wrecz przeciwnie, fajna linia jak na USA
    ale uwazam , ze wycofać się z JFK to błąd - a rozwijać należy EWR na codziennie zimą
    przy kilku np. 3 do JFK (chodzi o proporcje)

  20. #20
    Awatar janusz1993

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    USA/Mielec

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez marcinGDN Zobacz posta
    zamkniecie jfk bedzie conajmniej dziwne. od razu wejdzie delta.
    czemu niw podpisac cs z jetblue?
    Zgadzam sie,
    Czesto latalem z JFK i czy lato czy zima samolot w 90% pelny byl


Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •