Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 29
  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie Lot nie będzie pierwszym odbiorcą 787 w Europie.


    Polecamy

    Według FlightGlobal, ThomsonFly odbierze pierwszego Dreamlinera w Europie. Lot spada na drugie miejsce.

  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    No to pięknie! Jestem ciekaw stanowiska Prezesa Mikosza w tej sprawie

  3. #3
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    A ja ciekaw jestem, jaki wykręt wymyśli tym razem niejaka p. Haller.

    Już chyba wiem: "Jesteśmy dumni, że już w 2012 roku Lot będzie pierwszym przewoźnikiem sieciowym w Europie..." itede, itepe.

  4. #4
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Ojciec, ja nie chcę bić piany ale uważam, że jakiś sensowny komentarz należy się w tej sytuacji. A co do Pani Haller, to nie wieszaj aż tak na niej psów, bo mówi to co zarząd chce żeby poszło w eter. Cała jej rola sprowadza się do ładnego ubrania w słowa stanowiska zarządu. Nie wiem co tak się na nią uwziąłeś.

  5. #5
    Awatar nteen76

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Reading

    Domyślnie

    Rozmawialem z rzecznikiem PLL LOT. Nie chce komentowac humbukow, ktore pojawiaja sie w mediach. Czekam na komentarz z Boeinga. Wiecej na stronie: PODRÓŻE I LINIE LOTNICZE - BILETY, PROMOCJE, RELACJE
    Zapraszam: aeroblog.pl

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez raffij Zobacz posta
    A co do Pani Haller, to nie wieszaj aż tak na niej psów, bo mówi to co zarząd chce żeby poszło w eter. Cała jej rola sprowadza się do ładnego ubrania w słowa stanowiska zarządu. Nie wiem co tak się na nią uwziąłeś.
    Nie wiem jak Ty, ale dla mnie stwierdzenie dumy z prawie czteroletniej obsuwy dostaw to maksymalna żenada. Można było zupełnie inaczej, bardziej elokwentnie, bez napompowanych frazesów, jak to p. Haller zrobiła, ot i co. A jeśli dostała taki prikaz od zarządu, to tym bardziej należy coś takiego piętnować.

    Ja, będąc prezesem linii lotniczej, której plan biznesowy się wali z powodu zaniedbań dostawcy, w inne słowa ubrałbym ten komunikat...

    Cytat Zamieszczone przez nteen76 Zobacz posta
    Rozmawialem z rzecznikiem PLL LOT. Nie chce komentowac humbukow, ktore pojawiaja sie w mediach.
    Heh... jaki rzecznik, takie oświadczenie. Ktoś pana Balcera powinien uświadomić, czym jest FlightGlobal...

    Żenada, żenada, jeszcze raz żenada i przede wszystkim WSTYD!!

  7. #7
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    E tam, jak się z mało znaczącego faktu robi podstawę strategii marketingowej to tak się później żenująco kończy - kogo tak naprawdę obchodzi (poza fanboyami) jako który LOT dostanie te samoloty ? Ważne kiedy dostanie, a który będzie to ma niewielkie znaczenie - zawsze można sobie region wybrać w którym się będzie pierwszym jak ktoś ma straszną potrzebę bycia w czymś pierwszym (pewnie wynikającą z faktu bycia na końcu we wszystkich innych dziedzinach...)
    KZ

  8. #8
    Awatar nteen76

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Reading

    Domyślnie

    Sprawa ma tylko prestizowy wymiar - bo przy opoznieniu w dostawach to najwazniejsze jest ten samolot dostac. Czy bedzie to miesiac, dwa pozniej to nie ma duzego znaczenia. Zbudowano jednak legende, ze LOT bedzie pierwszy (co mozna rozumiec, jako najwazniejszy). Okazalo sie jednak, ze pomimo obecnosci prezesa PLL LOT na imprezie, wisienke z tortu zjadl ktos inny. Jesli cala sprawa zostanie potwierdzona przez B to temat wyglada szaro-buro...
    Zapraszam: aeroblog.pl

  9. #9
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez nteen76 Zobacz posta
    Sprawa ma tylko prestizowy wymiar - bo przy opoznieniu w dostawach to najwazniejsze jest ten samolot dostac. Czy bedzie to miesiac, dwa pozniej to nie ma duzego znaczenia.
    W przypadku LO chyba termin jednak ma znaczenie, bo o ile się orientuję, cała strategia rozwoju na połączeniach dalekodystansowych wzięła w łeb, bo linia przestała inwestować w produkt w ślepej nadziei, że Boeing nie powtórzy wpadki Airbusa. A tymczasem Boeing... zaliczył większy poślizg. Przypomnę, że szykuje się kolejne trzymiesięczne opóźnienie pierwszej dostawy 787 do ANA. Przypomnę również, że nieLot otrzyma pierwszego 787 jakieś trzy i pół roku później niż zakładano - nie miesiąc czy dwa później.

    W sprawie pierwszego odbiorcy - poczekajmy na oficjalne stanowisko i terminarz dostaw Boeinga. Artykuł FligthGlobal wspomniał, że ta informacja pochodzi od Boeinga via prezes ThomsonFly.

  10. #10
    Awatar nteen76

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Reading

    Domyślnie

    Na te chwile nieoficjalna informacja z Boeinga jest taka, ze firma nie potwierdza, ale i nie zaprzecza Ewentualnej odpowiedzi oficjalnej, wzglednie komentarza do slow szefa TUI Travel, mozemy spodziewac sie jutro.

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    W przypadku LO chyba termin jednak ma znaczenie, bo o ile się orientuję, cała strategia rozwoju na połączeniach dalekodystansowych wzięła w łeb, bo linia przestała inwestować w produkt w ślepej nadziei, że Boeing nie powtórzy wpadki Airbusa. A tymczasem Boeing... zaliczył większy poślizg. Przypomnę, że szykuje się kolejne trzymiesięczne opóźnienie pierwszej dostawy 787 do ANA. Przypomnę również, że nieLot otrzyma pierwszego 787 jakieś trzy i pół roku później niż zakładano - nie miesiąc czy dwa później.

    W sprawie pierwszego odbiorcy - poczekajmy na oficjalne stanowisko i terminarz dostaw Boeinga. Artykuł FligthGlobal wspomniał, że ta informacja pochodzi od Boeinga via prezes ThomsonFly.
    Chodzilo mi o to, ze otrzymanie samolotu w grudniu czy w styczniu niczego nie zmienia w tej sprawie.
    Zapraszam: aeroblog.pl

  11. #11
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez nteen76 Zobacz posta
    Chodzilo mi o to, ze otrzymanie samolotu w grudniu czy w styczniu niczego nie zmienia w tej sprawie.
    JAK TO NIC NIE ZMIENIA ?????
    Każdy kolejny miesiąc opóźnienia to są dalsze ogromne straty wyrażone w pieniądzach! To jest kilkadziesiąt tysięcy złotych różnicy na KAŻDYM rejsie!
    Chyba że zaplanowany jest i tak zimowy postój samolotów pod hangarem, tak jak to Lot zaprezentował ostatniej zimy. Wtedy masz rację: im później tym lepiej. Tylko wówczas powstaje pytanie: po co im w ogóle te nowe samoloty? Te stare stojące pod hangarem wychodzą przecież taniej...
    Rudi

  12. #12
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Hm, a kto powiedział, że dostawy dla LOT się opóźnią, a nie np. Thomson wskoczył w kolejkę po kimś?
    Podczas rozmowy z gościem z Boeinga potwierdził mi harmonogram, który jest przekazany przez LO, czyli odbiór w Q3 2011.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 21-07-2010 o 03:11
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  13. #13
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Hm, a kto powiedział, że dostawy dla LOT się opóźnią, a nie np. Thomson wskoczył w kolejkę po kimś?
    Podczas rozmowy z gościem z Boeinga potwierdził mi harmonogram, który jest przekazany przez LO, czyli odbiór w Q3 2011.
    To musisz mieć niezłe znajomości w Boeingu. Tam przecież nawet sam Prezydent ogłosił w Farnborough że jeszcze nie wie jakie bedzie dalsze opóźnienie dostaw pierwszych maszyn do ANA, a ty już wiesz od swojego źródła że Lot dostanie na czas...
    Rudi

  14. #14
    Awatar pol574

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    CICHE/Zakopane

    Domyślnie

    Live the Dreamliner Pisze jak byk że będą pierwszą linią w UK która będzie miała B787 i że dostawa ma być w styczniu 2012.
    Sprzęt:Canon EOS 550D+GSO 10"+GSO 2x.
    My Airport Ciche-Baligowiec 1:400

  15. #15
    Awatar nteen76

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Reading

    Domyślnie

    Zauwaz, ze informacja na tej stronie jest z 1.07 a dzis mamy 21.07 - wczoraj byl 20.07. Szef TUI Travel rozmawial z dziennikarzami wczoraj powolujac sie na swoja rozmowe z B z poprzedniego dnia. Czyli cale wydarzenie mialo miejsce 19 dni po tym, jak informacja zostala opublikowana na specjalnej stronie Thomsona.

    Generalnie, LOT zaprzecza tym rewelacjom. Mamy wiec slowo szefa PLL LOT kontra TUI Travel. W tej sytuacji rozstrzygajace bedzie ewentualne oficjalne oswiadczenie z Boeinga.
    Zapraszam: aeroblog.pl

  16. #16
    Awatar pol574

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    CICHE/Zakopane

    Domyślnie

    Tak patrzyłem na daty, ale myślę że na stronie Thomsona powinna się pojawić w trybie ekspresowym informacja że będą pierwszymi odbiorcami w europie.
    Sprzęt:Canon EOS 550D+GSO 10"+GSO 2x.
    My Airport Ciche-Baligowiec 1:400

  17. #17
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    .... bo linia przestała inwestować w produkt w ślepej nadziei, że Boeing nie powtórzy wpadki Airbusa. A tymczasem Boeing....
    Już w momencie składania zamówienia przez LO było wiadomo, że terminy są nierealne. Nie da się przewidziec wszystkego, ale bierze się na to poprawkę. Boeing nie dosyc, że poprawki nie wziął, to i tak terminy sobie wymyslił z księżyca. Jeśli ktoś poważnie liczył na ich realizacje, to był naiwny. Raczej wszyscy zamawiali licząc na cały program rekompensat wynikający z PEWNEGO opóźnienia.

  18. #18
    Awatar meteo_expert

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EZG

    Domyślnie

    Ja to jestem ciekaw, jak to jest. Firma poważna - Boeing - i widać jest zaskoczona, że jest taki popyt na "dreamlinera". Podobnie było z A380 i penie bedzie z 747-800. Fabryki nigdy nie nadążą z produkcją za takim popytem wiec nie ma się czemu dziwić. Miejmy nadzieje, że pośpiech nie będzie niósł za sobą usterek
    Polskie Stowarzyszenie Pasjonatów meteorologii - - www.pspm.org.pl


  19. #19

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    To, czy LOT będzie pierwszy w Europie, czy nie, to ma znaczenie kolosalne PRowe, ze względu na uwagę mediów zwłaszcza.

    Thomson mógł wskoczyć na miejsce kogoś innego. A LOT mógł stanąć na głowie żeby wskoczyć na to samo miejsce Domyślam się że jak przewoźnik zbywa swe miejsce innemu to wcześniej nie zawęża zakresu swych negocjacji do wybranych przewoźników, bo to trochę bez sensu z punktu widzenia zbywcy...

    Mam nadzieję, że to nieprawda, ale jeśli prawda to klapa na całego.

  20. #20
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie


    Polecamy

    Dreamlinery lotowskie mają już status 'frozen', więc z tym wskakiwaniem i wyskakiwaniem to bym był ostrożny.
    Co do meritum - wydaje mi się, że całe zamieszanie powstało w związku ze stwierdzeniem dla Reutersa, że Thomson będzie pierwszym przewoźnikiem w Europie, który otrzyma Dreamlinery wyposażone w system wi-fi. Niemniej jednak zaznaczam, że mi się tylko tak wydaje.

    Odnośnie zaś całego zamieszania - wydaje mi się, że trochę jest tak jak w powiedzeniu, że piekarz zawinił, a cygana powiesili.
    Takie puszczanie kaczek źle świadczy nie o Locie, ale o Boeingu, który od początku podkreślał, że to LOT będzie pierwszą linią, która otrzyma Dreamlinery w Europie. Zmiana frontu na rok przed przekazaniem samolotu to przede wszystkim cios w wiarygodność samego Boeinga, który w imię nie bardzo wiadomo czego nagle postanawia zmienić pierwszego odbiorcę.

    Osobiście czekam na oficjalną odpowiedź Boeinga na to całe zamieszanie. Mam nadzieję, że jakieś oświadczenie zostanie wystosowane w najbliższych dniach.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •