Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 66
  1. #1

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie Odświeżenie floty LOT - artykuł w RP


    Polecamy

    Marcin

  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    W sumie nic nowego nie dowiedzieliśmy się, ale to dobry artykuł podsumowujący choć po części wizytę prezesa Mikosza w Fanborough.

  3. #3
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Ważnych jest kilka tematów:

    - Q-400: przecież wprowadzenie nowego typu na linie to bardzo ważna decyzja
    - brak zgody na przeloty nad Syberią: znów przez szanownych Panów Maciarewiczów i innych tej proweniencji temat utknął w uzgodnieniach międzyresortowych, a wystarczyłaby cisza nad tą trumną, żeby siłą inercji po 10 kwietnia dopiąć kilka palących kwestii w stosunkach bilateralnych. Spowoduje to, że zamiast prowadzić ekspansję na prestiżowych kierunkach Lot będzie musiał się zadowolić Indiami i może KUL
    - Bardzo kuluarowe, ale jednak rozmowy z Airbusem: Wydaje się, że flota średniodystansowa może zostać zastąpiona A320.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  4. #4
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    - Bardzo kuluarowe, ale jednak rozmowy z Airbusem: Wydaje się, że flota średniodystansowa może zostać zastąpiona A320.
    Z punktu widzenia kosztów i eksploatacji to by nie było głupie rozwiązanie. Natomiast nie wiem jak to się ma do dotychczasowej polityki flotowej LOT'u polegającej na trzymaniu się jednego producenta jak chodzi o maszyny daleko i średnio dystansowe.
    No nic, zobaczymy.

  5. #5
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Największą rewolucją byłoby zastąpienie boeingów 737, wykorzystywanych na najbardziej prestiżowych trasach lotu, airbusami A320. Prezes LOT będzie miał trudne zadanie przekonania pilotów do tej decyzji.
    Zawsze wydawało mi się, że najwięcej do gadania ma Prezes i zarząd.
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 23-07-2010 o 12:33 Powód: Wymoderowano z OT.
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  6. #6
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Drodzy, prośba o zostawienie barw partyjnych poza forum.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  7. #7
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Drodzy, prośba o zostawienie barw partyjnych poza forum.
    Gratulacje fotki
    no risk, no fun ;D


  8. #8
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    Gratulacje fotki
    A, się dopatrzyłeś dziękuję
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Które kierunki z Warszawy, poza Budapesztem, Pragą, Berlinem, Wilnem, Królewcem, Lwowem i Bratysławą pójdą pod Dashe, jak myślicie?

  10. #10

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    pewnie te, na których zdarzają/zdarzały się czasami podmiany na ATR - te które wymieniałeś + Mińsk, Hamburg, Kopenhaga, Wiedeń, Ryga, Tallin

  11. #11
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marcin Zajdel Zobacz posta
    Wprowadzenie 787, A320, Q400 w tym samym czasie... I do tego kontynuacja rozpoczętych dostaw E170/190... Może jeszcze zakup jednego albo lepiej i dwóch symulatorów...
    Czy aby słońce w Farnborough nie było zbyt ostre kiedy naczelny wizjoner i strateg Lotu udzielał tego wywiadu? Czy ten pan kiedyś słyszał o tym jak się finansuje nowe samoloty i uznał że dla Lotu teraz jest właściwy moment na tak głęboką wymianę floty, którą do tego wszystkiego nazwał jeszcze "odświeżeniem"?
    Nowe pomysły w Locie są nie tylko niebezpieczne, ale po prostu śmieszne.
    Rudi

  12. #12
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Dywersyfikacja dostawców niby w porządku, ale.... dla takich maleńkich linii jak LOT czterech dostawców na raptem kilkadziesiąt samolotów spowoduje że wszędzie będziemy tylko mikrusami nic nie znaczącymi.



  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas Zobacz posta
    Dywersyfikacja dostawców niby w porządku, ale.... dla takich maleńkich linii jak LOT czterech dostawców na raptem kilkadziesiąt samolotów spowoduje że wszędzie będziemy tylko mikrusami nic nie znaczącymi.
    Pozwolę sobie się nie zgodzić. Producenci zawalczą o zamówienia jeżeli będą wiedzieć ze musza zawalczyć. W przypadku LO słabością było to ze zawsze było wiadomo co wybiorą i producenci też wiedzieli więc się nie wysilali. Zamówienie na 20 samolotów jest warte świeczki szczególnie na runku turbopropów.

  14. #14
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny Zobacz posta
    W przypadku LO słabością było to ze zawsze było wiadomo co wybiorą i producenci też wiedzieli więc się nie wysilali. Zamówienie na 20 samolotów jest warte świeczki szczególnie na runku turbopropów.
    Słusznie. To jest mimo wszystko nowa jakość na polu negocjacyjnym ze strony LO.

  15. #15
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny Zobacz posta
    Zamówienie na 20 samolotów jest warte świeczki szczególnie na runku turbopropów.
    Turbopropy to inna bajka, bo wymienić należy całą flotę a producentów mamy praktycznie tylko dwóch. Zmierzam raczej do średnich maszyn i wchodzenie w Airbusa, który wie że ich kupimy tylko kilkanaście i długo nic. Bo w końcu duże będą B a małe E.



  16. #16
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    A te Dashe które SAS zwrócił, wie ktoś co się z nimi stało?
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  17. #17
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Atco Zobacz posta
    A te Dashe które SAS zwrócił, wie ktoś co się z nimi stało?
    Malev lata 4. z tych ktorych SAS nie rozbil
    no risk, no fun ;D


  18. #18
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Atco Zobacz posta
    A te Dashe które SAS zwrócił, wie ktoś co się z nimi stało?
    Latają w Blue Bird Aviation, Malev, MEX, Pal Express, reszta stoi w Dani i Szwecji.
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  19. #19
    Awatar Dash7

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Jeszcze Flybe użytkuje kilka ex SAS a przebudowane na cargo - szwedzki Nord Flyg.
    Pozdrawiam

  20. #20
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie


    Polecamy

    W tym wszystkim zapominacie dlaczego te Dasze zostały u producenta, a ten kto z nich zrezygnował wziął duze embraery.

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •