Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 23
  1. #1
    Awatar tomjedrz

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie LOT AMS - Uwagi i opinie


    Polecamy

    LOT AMS - LOT Aircraft Maintenance Services
    Wydzielona spólka, czyli dawna Baza Techniczna PLL LOT S.A. ma na swoim koncie pierwszy znaczący sukces. Pierwsza cześć kontraktu na remont powierzchni sterowych i osłon silników samolotu E3A AWACS dla NATO została zrealizowana w terminie. Jak dotąd nie było przypadku, by nowa organizacja obsługowa zdołala się przygotować i zrealizować kontrakt w tak krótkim czasie i w założonym terminie. Największe trudności sprawiła logistyka przedsięwziecia, gdyż największe elementy wraz z opakowaniami miały masę około 1100 kG. Dostepność części zamiennych też stanowiła wyzwanie, zwłaszcza jeżeli chodziło o terminy dostaw. Zapowiada się dobry, wieloletni kontrakt z NATO.
    Ostatnio edytowane przez tomjedrz ; 04-09-2010 o 15:06

    Moja stara stronka: fulcrum.prv.pl - jest trochę fajnych zdjęć.

  2. #2

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie

    Powiedz jak to sie stalo ze tak szybko nastapila zmiana prezesa?

  3. #3

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Łojtam, łojtam. Ważne jest to, że nowy prezes to pierwszej klasy fachowiec i inżynier lotnictwa. Zna się na rzeczy i poprowadzi firmę w dobrym kierunku.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gr8marcin Zobacz posta
    Łojtam, łojtam. Ważne jest to, że nowy prezes to pierwszej klasy fachowiec i inżynier lotnictwa. Zna się na rzeczy i poprowadzi firmę w dobrym kierunku.
    ale się uśmiałem czytając twój post. Znasz go-prezesa? Widać, że nie jesteś z tej firmy bo nie masz bladego pojęcia co piszesz i jaka jest sytuacja w LOT i LOT AMS. Faktem jest, że pierwsza część kontraktu została zrealizowana w terminie ale to nie zasługa obecnego i poprzedniego prezesa tylko ekipy, która została zwolniona przeszło 2 lata temu (przygotowała cały kontrakt) i osób niższego szczebla, które brały udział przy obsłudze tychże komponentów. I niestety śmietankę spiją ów że prezesi-działacze.

  5. #5

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marman_k Zobacz posta
    ale się uśmiałem czytając twój post. Znasz go-prezesa? Widać, że nie jesteś z tej firmy bo nie masz bladego pojęcia co piszesz i jaka jest sytuacja w LOT i LOT AMS. Faktem jest, że pierwsza część kontraktu została zrealizowana w terminie ale to nie zasługa obecnego i poprzedniego prezesa tylko ekipy, która została zwolniona przeszło 2 lata temu (przygotowała cały kontrakt) i osób niższego szczebla, które brały udział przy obsłudze tychże komponentów. I niestety śmietankę spiją ów że prezesi-działacze.
    Swieta racja (

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomjedrz Zobacz posta
    LOT AMS - LOT Aircraft Maintenance Services
    Wydzielona spólka, czyli dawna Baza Techniczna PLL LOT S.A. ma na swoim koncie pierwszy znaczący sukces. Pierwsza cześć kontraktu na remont powierzchni sterowych i osłon silników samolotu E3A AWACS dla NATO została zrealizowana w terminie. Jak dotąd nie było przypadku, by nowa organizacja obsługowa zdołala się przygotować i zrealizować kontrakt w tak krótkim czasie i w założonym terminie. Największe trudności sprawiła logistyka przedsięwziecia, gdyż największe elementy wraz z opakowaniami miały masę około 1100 kG. Dostepność części zamiennych też stanowiła wyzwanie, zwłaszcza jeżeli chodziło o terminy dostaw. Zapowiada się dobry, wieloletni kontrakt z NATO.
    Czym tu się 'podniecać?
    Twór zmienił nazwę, większość ekipiy jest ta sama, to w końcu dla nich powinien być chleb powszedni.
    News w stylu, osiągneliśmy 300% normy a jest szansa na 500% rodzem z PRL ...

  7. #7
    Awatar tomjedrz

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Czym tu się 'podniecać?
    Twór zmienił nazwę, większość ekipiy jest ta sama, to w końcu dla nich powinien być chleb powszedni.
    News w stylu, osiągneliśmy 300% normy a jest szansa na 500% rodzem z PRL ...
    Ręcę opadają przy takich komentarzach. Powrót do technologii z lat 50-tych, opracowanie dokumentacji technicznej od zera i sama realizacja projektu, to było wyzwanie. A komentujący nie rozumie, że chodzi o pieniądze od klienta zewnętrznego, nie dla LOT-u, a dla Bazy Technicznej.
    le to nie zasługa obecnego i poprzedniego prezesa tylko ekipy, która została zwolniona przeszło 2 lata temu (przygotowała cały kontrakt)
    Niestety to nie jest prawda, poprzednia ekipa odrzuciła propozycję kontraktu z NATO /umownie/ i dopiero 2-gie podejście, promowane przez MON, dało podstawę do podpisania stosownych dokumentów. Od strony technicznej nic nie było przygotowane przez jakąkolwiek poprzednią ekipę.
    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez tomjedrz ; 05-09-2010 o 16:40

    Moja stara stronka: fulcrum.prv.pl - jest trochę fajnych zdjęć.

  8. #8
    Awatar Stampa

    Dołączył
    Feb 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gr8marcin Zobacz posta
    Łojtam, łojtam. Ważne jest to, że nowy prezes to pierwszej klasy fachowiec i inżynier lotnictwa. Zna się na rzeczy i poprowadzi firmę w dobrym kierunku.
    Wszyscy patrzymy i nie wierzymy własnym oczom. Czyżby po oddzieleniu się od LOTu do firmy wracał zdrowy rozsądek? Pan Władysław to najwyższej klasy fachowiec, były Dyrektor Techniczny, prześladowany od zawsze przez Związki Zawodowe i wszystkie po kolei partie polityczne. Co się w LOCIE zmieniło że zauważyli wreszcie fachowość? Oby znowu się to nie odmieniło za dwa tygodnie, bo o ile mi wiadomo to on do PO również nie należy.

  9. #9

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gr8marcin Zobacz posta
    Łojtam, łojtam. Ważne jest to, że nowy prezes to pierwszej klasy fachowiec i inżynier lotnictwa. Zna się na rzeczy i poprowadzi firmę w dobrym kierunku.
    Widzę koledzy, że nie nie zrozumieliście sarkazmu a było on skierowany do nowego prezesa AMS czyli pani Chy...ej a kto jest v-ce prezesem to poszukajcie sami. "Czasy się zmieniają ale pan zawsze jest w komisjach"

  10. #10
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gr8marcin Zobacz posta
    do nowego prezesa AMS czyli pani Chy...e
    To kto jest teraz prezesem? Ten facet co pracowal za granica w branzy lotniczej czy jakas kobieta?

  11. #11

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie

    Czyzby juz trzeci prezes od powstania LOT AMS???

  12. #12
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Nie rozumiem czym się tak ekscytujecie. Przecież prezesem LOTAMS została pani z kadr. Bez bladego pojęcia o lotnictwie, a technice lotniczej w szczególności. Czyli wszystko w normie - poziom absurdu taki sam i niezmienny od jakichś trzech-czterech lat, niezależnie czy to firma-matka czy córka. To się szybko nie zmieni. Nie dziwcie się, kiedy do zarządu wejdzie jeszcze np. pani doktor z przychodni zakładowej albo kucharka z Lotki, tak jak już wchodzili w Locie specjaliści od gazu albo od Coca-coli lub telefonów komórkowych. Dzisiaj to normalka w Locie. Gombrowicz i Mrożek by tego wspólnie lepiej nie wymyślili.

  13. #13

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie

    Teraz glownymi specjalistami od lotnictwa w Locie sa wybitni fachowcy z TPSA )

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rudi Zobacz posta
    Nie rozumiem czym się tak ekscytujecie. Przecież prezesem LOTAMS została pani z kadr. Bez bladego pojęcia o lotnictwie, a technice lotniczej w szczególności. Czyli wszystko w normie - poziom absurdu taki sam i niezmienny od jakichś trzech-czterech lat, niezależnie czy to firma-matka czy córka. To się szybko nie zmieni. Nie dziwcie się, kiedy do zarządu wejdzie jeszcze np. pani doktor z przychodni zakładowej albo kucharka z Lotki, tak jak już wchodzili w Locie specjaliści od gazu albo od Coca-coli lub telefonów komórkowych. Dzisiaj to normalka w Locie. Gombrowicz i Mrożek by tego wspólnie lepiej nie wymyślili.
    Całkowita prawda. Tak, to jest już trzeci prezes od powstania spółki 13 lipca do końca roku jeszcze z trzech powinno się pojawić . Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile firma LOT AMS traci na takiej sytuacji, wszystkie członki opadają. Duża część najlepszych specjalistów już nie pracuje. Skamielina, która jest zakorzeniona głęboko w grupie LOT po prostu jest nie do rozbicia, zbyt czerwono. Nie zatrudnia się specjalistów tylko rodziny. A prezes Mikosz nie jest lepszy pod żadnym względem od poprzednich prezesów. Wtajemniczeni wiedzą o co chodzi.

  15. #15

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marman_k Zobacz posta
    Całkowita prawda. Tak, to jest już trzeci prezes od powstania spółki 13 lipca do końca roku jeszcze z trzech powinno się pojawić . Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile firma LOT AMS traci na takiej sytuacji, wszystkie członki opadają. Duża część najlepszych specjalistów już nie pracuje. Skamielina, która jest zakorzeniona głęboko w grupie LOT po prostu jest nie do rozbicia, zbyt czerwono. Nie zatrudnia się specjalistów tylko rodziny. A prezes Mikosz nie jest lepszy pod żadnym względem od poprzednich prezesów. Wtajemniczeni wiedzą o co chodzi.
    Mysle ze jest gorszy od poprzednikow. Bo poprzednicy zatrudniali jak i Mikosz "kuzynów krolika" tylko nie zwalniali fachowców tak jak to robi Seba na potęge obecnie.

  16. #16
    Awatar Stampa

    Dołączył
    Feb 2009

    Domyślnie

    Czy nowym Prezesem została ta sama Pani, która organizowała i prowadziła czystki fachowców w LOCIE?
    Teraz sama zajęła miejsce wyrzuconych przez siebie? Czy ona ma jakieś wykształcenie lotnicze lub przygotowanie zawodowe?

  17. #17

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie

    Ta sama i nie ma jakiegokolwiek przygotowania merytorycznego. Ale szybko sie uczy

  18. #18

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Pcim

    Domyślnie

    Czy ktoś z dyskutantów widział moze baze techniczną np. Asiany lub Cargoluxa. Czy ktoś moze wie jakie są standardy w zakresie kosztów operacji na pracownika, koszty logistyki na kilogram dostarczonego wyposażenia, koszty finansowe utrzymania magazynu czy też koszty nieterminowych zwrotów samolotów w tego typu instytucjach i jak to wygląda w porównaiu do LOTowskiego AMSu. Wiedzy technicznej w bazie nie brakuje, ale efektywne zarządzanie to towar bardzo poszukiwany.

  19. #19

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Odświeżę.

    Czy orientuje się ktoś , jak obecnie wygląda sytuacja kadrowa w LOTAMS'ie ? Szczegółowo mam na myśli przyjęcia do pracy. Lada moment kończę technikum lotnicze ( technik mechanik lotniczy ) , nie ukrywam że bardzo by mi pasowała praca w tej spółce , potrzebuję jeszcze 3lata przepracować do licencji.

    Kto odpowiada za rekrutację ? Co prawda LOT ≠ LOT AMS , lecz słyszałem od osoby "w temacie" , że to właśnie LOT zatrudnia pracowników.

    ,pozdrawiam

  20. #20
    Awatar Stampa

    Dołączył
    Feb 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez prawypl Zobacz posta
    Kto odpowiada za rekrutację ? Co prawda LOT ≠ LOT AMS , lecz słyszałem od osoby "w temacie" , że to właśnie LOT zatrudnia pracowników.

    ,pozdrawiam
    Nie ma dla Ciebie dobrych wiadomości: co prawda LOT i LOTAMS to podobno nie to samo, i są nawet duże różnice (LOTAMS w przeciwieństwie do firmy-matki ma kompetentny i doświadczony Zarząd i fachowe kierownictwo), jednak kadrami rządzi ciągle ten sam beton co i w LOCIE. W szczytowym okresie nawet pani kadrowa z LOTu była Prezesem Zarządu AMSu. Dziś już nie jest to aż tak ostentacyjne, ale i tak to ona zatrudnia do Techniki a nie sam LOTAMS. Jeżeli nie jesteś krewnym lub znajomym królika, to zapomnij o zatrudnieniu.
    St.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 13-07-2012, 13:53
  2. 25-02-2012, 12:28
  3. 22-02-2012, 13:30
  4. 07-02-2012, 15:22
  5. 17-11-2011, 13:23
  6. 17-11-2011, 08:15
  7. 03-10-2011, 23:05
  8. 24-05-2011, 10:40
  9. 19-05-2011, 09:53
  10. 31-12-2010, 13:16
  11. 06-09-2010, 21:03

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •