Pokaż wyniki od 1 do 15 z 15
  1. #1
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie Odprawa pasażerska w Złotych Tarasach już od 2 listopada


    Polecamy

    Od 2 listopada 2010r. w biurze LOT-u w Złotych Tarasach w Warszawie uruchomione zostają nowe usługi:
     odprawa pasażerska
     odprawa bagażowa
     transport do portu lotniczego w Warszawie
    Biuro LOT w Złotych Tarasach znajduje sie na poziomie -1 i zaprasza od poniedziałku do piątku w godzinach 9-21, soboty i niedziele:09-20.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  2. #2

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Co do transportu na Okęcie: trzeba mieć jakiś bilet, oprócz tego na samolot, zarezerwować go?
    Chętnie skorzystam, ale wolę wiedzieć

  3. #3
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    PLL LOT wprowadzają kolejne, komfortowe rozwiązania dla pasażerów korzystających z usług biura sprzedaży w centrum Złote Tarasy w Warszawie. Już 2 listopada bieżącego roku pasażerowie będą mogli odprawić swój bagaż, a także skorzystać z bezpłatnego transportu na lotnisko
    w Warszawie.
    *
    W biurze LOT-u w Złotych Tarasach pasażerowie będą mogli otrzymać kartę wstępu
    na pokład samolotu jak i dokonać odprawy swojego bagażu.
    Z usługi tej będą mogli skorzystać tylko podróżni, którzy kupili bilet poprzez kanały sprzedaży przewoźnika czyli lot.com | Book cheap tickets and fly comfortably with LOT Polish Airlines, call center lub jedno z biur sprzedaży LOT-u.
    *
    Pasażerowie będą mogli odprawić się tylko na rejsy wykonywane przez PLL LOT.
    W przypadku lotów realizowanych we współpracy z innymi liniami lotniczymi, z tego rozwiązania będą mogli skorzystać pasażerowie, którzy pokonają pierwszy odcinek podróży LOT-em. Pasażerowie, którzy dokonają odprawy w biurze przewoźnika w Złotych Tarasach, po przyjeździe na lotnisko w Warszawie będą mogli od razu udać się do punktu kontroli bezpieczeństwa. Odprawa w biurze w Złotych Tarasach będzie możliwa najwcześniej
    24 godziny przed wylotem i najpóźniej 3 godziny przed planowanym odlotem samolotu.
    Na karcie pokładowej *będzie widniała pieczątka biura LOT-u w Złotych Tarasach.
    *
    Dla pasażerów odprawiających się w placówce w Złotych Tarasach, PLL LOT podstawią bezpłatne autobusy, które zawiozą podróżnych pod Terminal nr 2 na lotnisku im. F. Chopina w Warszawie. Specjalnie oznakowane autobusy LOT-u będą odjeżdżać z przystanku
    nr 17 przy ul. Emilii Plater w kierunku Al. Jerozolimskich (na wysokości Hard Rock Cafe). Transport zapewniony będzie według ustalonego rozkładu jazdy: od poniedziałku do soboty o godz. 8.00, następnie w godzinach 10.00-13.00 i 15.00-19.00, natomiast w niedziele
    w godzinach: 10.00-19.00 (z wyjątkiem godz. 14.00). *
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  4. #4
    gay
    gay jest nieaktywny
    Awatar gay

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Berlin

    Domyślnie

    Wspaniala wiadomosc, ze nie bede musial mojego bagazu miec przy sobie..

  5. #5

    Dołączył
    Oct 2010
    Mieszka w
    EPWA / EPPO

    Thumbs down Dla kogo ta odprawa ?

    Zmierzając we wtorek do biura LOTu w ZT byłem dość pozytywnie nastawiony do nowej "usługi" naszego przewoźnika - oczekiwałem czegoś na miarę tego co oferuje LH w wielu miastach w Niemczech, m.in. na terenach targowych. Niestety okazuje się, że nie wygląda to wcale tak wspaniale - wręcz przeciwnie...

    Odprawa w punkcie LOT w ZT nie jest bowiem dla:
    * pasażerów, którzy mają bilet zakupiony za pośrednictwem biura podróży, kiedy ok. 90% podróży służbowych jest realizowane właśnie w ten sposób ze względu na różne umowy korporacyjne itp...
    * pasażerów, którzy dokonali już webcheckin na lot.com - brak możliwości odprawy bagażu
    * pasażerów, którzy mają bilet LOT, ale w cs. tj. operowany z WAW np. przez LH czy LX.
    * pasażerów, którzy mają bilet premiowy m&m.
    * pasażerów, których rejs w danym dniu jest przed godziną 13:00.

    Większość z powyższych ograniczeń została opisana w obydwu notkach PR opublikowanych przez Egona. Okazuje się jednak, że w rzeczywistości, większość z nas zalicza się do co najmniej jednej z grup wymienionych powyżej. Zastanawiam się więc do kogo skierowana jest ta nowa "usługa" ?
    Dla kogoś, kto podróżuje bez bagażu jest to nawet spory regres w stosunku do tego co istniało w Mariocie już od połowy lat 90-tych...

    Na koniec wymienię jeszcze kiepski "customer experience" punktu, b.duże niezbędne wyprzedzenie czasowe odprawy (min. 3 godz. przed odlotem !!), nie działające automaty checkin oraz estetykę, którą każdy oceni sam na podstawie swoich własnych odwiedzin lub moich zdjęć poniżej.



  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Może kiedyś pojawi się współpraca z PKP i będzie jak w Szwajcarii

  7. #7

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Czy usługa odprawy i dowozu na EPWA jeszcze działa, czy już nie? Jedyny baner zniknął z lot.com, więc nie wiem, co o tym myśleć.

  8. #8

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Mhmm, 9:15 dziś w biurze ciemno i głucho, mimo, iż ZT czynne od 9. Po dojeździe na lotnisko - załamka. Kolejka do FAST baggage drop: 1,5 h. Co chwilę kolejne rejsy wywoływane. A miało być tak pięknie, odprawa w cywilizowanych warunkach i darmowy busik...

  9. #9
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Wg wszelkich znakow na niebie i ziemi - działa. Nawiasem mowiac wczoraj - niedziela 11.09 - odprawilem sie na dzisiejszy poranny LO3805 WAW-RZE, just in case - gdyby siakis tramwaj/dalej 175 mi uciekly i dotarlbym na WAW na styk. Co do samej odprawy - zero zgrzytow - szybko, sprawnie, przyjemnie.

    Ps' Nna BP przybijaja pieczatke biura w Zlotych Tarasach.
    Ps2' co do busa LOTu nie jestem pewien, cos mi sie wydaje ze 2-3 tyg. temu widzialem jak "zloty" rumak zasuwa przez Zwirki ...

  10. #10
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Odkurze nieco temat, nie wiem czy ktos juz wspominal.

    Podsumowujac: bylo minelo ...

    A wiec tak: w sobote zagladnalem do Zlotych celem odprawienia sie na niedziele. I tak podrozowalem tylko z podrecznym ale:
    - w biurze brak juz drukarki do tradycyjnych kart pokladowych,
    - bus transferowy jako taki juz nie jezdzi,
    - bogazu nie mozna juz zostawic (nadac) i udac sie na szwendanie po downtown
    - odprawy pasazerskiej jako takiej brak ale uprzejmy Pan odprawil mnie jako web-check-in, a karte wydrukowal na laserowce na kartce A4,
    - obsluga bardzo mila niemniej Zlote Tarasy to juz tylko i wylacznie biuro sprzedazy...

  11. #11
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    A czy w Marriottcie nadal jest biuro LOT? Bo jeżeli tak, to ja tego już nie rozumiem. To w Złotych Tarasach do reprezentacyjnych nie należało i chyba po remoncie nadal nie należy.

  12. #12

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    W Mariott nie ma.

  13. #13

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Jest w centrum LIM.

  14. #14

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    Odkurze nieco temat, nie wiem czy ktos juz wspominal.

    Podsumowujac: bylo minelo ...

    A wiec tak: w sobote zagladnalem do Zlotych celem odprawienia sie na niedziele. I tak podrozowalem tylko z podrecznym ale:
    - w biurze brak juz drukarki do tradycyjnych kart pokladowych,
    - bus transferowy jako taki juz nie jezdzi,
    - bogazu nie mozna juz zostawic (nadac) i udac sie na szwendanie po downtown
    - odprawy pasazerskiej jako takiej brak ale uprzejmy Pan odprawil mnie jako web-check-in, a karte wydrukowal na laserowce na kartce A4,
    - obsluga bardzo mila niemniej Zlote Tarasy to juz tylko i wylacznie biuro sprzedazy...
    Teraz jest już nie tylko niedochodowe, ale najzwyklej bezużyteczne.
    Duża niespodzianka to nie jest.

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Kuba Czajkowski Zobacz posta

    Odprawa w punkcie LOT w ZT nie jest bowiem dla:
    * pasażerów, którzy mają bilet zakupiony za pośrednictwem biura podróży, kiedy ok. 90% podróży służbowych jest realizowane właśnie w ten sposób ze względu na różne umowy korporacyjne itp...
    * pasażerów, którzy dokonali już webcheckin na lot.com - brak możliwości odprawy bagażu
    * pasażerów, którzy mają bilet LOT, ale w cs. tj. operowany z WAW np. przez LH czy LX.
    * pasażerów, którzy mają bilet premiowy m&m.
    * pasażerów, których rejs w danym dniu jest przed godziną 13:00.

    Większość z powyższych ograniczeń została opisana w obydwu notkach PR opublikowanych przez Egona. Okazuje się jednak, że w rzeczywistości, większość z nas zalicza się do co najmniej jednej z grup wymienionych powyżej. Zastanawiam się więc do kogo skierowana jest ta nowa "usługa" ?
    Dla kogoś, kto podróżuje bez bagażu jest to nawet spory regres w stosunku do tego co istniało w Mariocie już od połowy lat 90-tych...

    Na koniec wymienię jeszcze kiepski "customer experience" punktu, b.duże niezbędne wyprzedzenie czasowe odprawy (min. 3 godz. przed odlotem !!), nie działające automaty checkin oraz estetykę, którą każdy oceni sam na podstawie swoich własnych odwiedzin lub moich zdjęć poniżej.


    Skierowana jest do Pań tam siedzących które dzięki temu mają pracę. MIŚ.

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •