Co do transportu na Okęcie: trzeba mieć jakiś bilet, oprócz tego na samolot, zarezerwować go?
Chętnie skorzystam, ale wolę wiedzieć
Od 2 listopada 2010r. w biurze LOT-u w Złotych Tarasach w Warszawie uruchomione zostają nowe usługi:
odprawa pasażerska
odprawa bagażowa
transport do portu lotniczego w Warszawie
Biuro LOT w Złotych Tarasach znajduje sie na poziomie -1 i zaprasza od poniedziałku do piątku w godzinach 9-21, soboty i niedziele:09-20.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Co do transportu na Okęcie: trzeba mieć jakiś bilet, oprócz tego na samolot, zarezerwować go?
Chętnie skorzystam, ale wolę wiedzieć
PLL LOT wprowadzają kolejne, komfortowe rozwiązania dla pasażerów korzystających z usług biura sprzedaży w centrum Złote Tarasy w Warszawie. Już 2 listopada bieżącego roku pasażerowie będą mogli odprawić swój bagaż, a także skorzystać z bezpłatnego transportu na lotnisko
w Warszawie.
*
W biurze LOT-u w Złotych Tarasach pasażerowie będą mogli otrzymać kartę wstępu
na pokład samolotu jak i dokonać odprawy swojego bagażu.
Z usługi tej będą mogli skorzystać tylko podróżni, którzy kupili bilet poprzez kanały sprzedaży przewoźnika czyli lot.com | Book cheap tickets and fly comfortably with LOT Polish Airlines, call center lub jedno z biur sprzedaży LOT-u.
*
Pasażerowie będą mogli odprawić się tylko na rejsy wykonywane przez PLL LOT.
W przypadku lotów realizowanych we współpracy z innymi liniami lotniczymi, z tego rozwiązania będą mogli skorzystać pasażerowie, którzy pokonają pierwszy odcinek podróży LOT-em. Pasażerowie, którzy dokonają odprawy w biurze przewoźnika w Złotych Tarasach, po przyjeździe na lotnisko w Warszawie będą mogli od razu udać się do punktu kontroli bezpieczeństwa. Odprawa w biurze w Złotych Tarasach będzie możliwa najwcześniej
24 godziny przed wylotem i najpóźniej 3 godziny przed planowanym odlotem samolotu.
Na karcie pokładowej *będzie widniała pieczątka biura LOT-u w Złotych Tarasach.
*
Dla pasażerów odprawiających się w placówce w Złotych Tarasach, PLL LOT podstawią bezpłatne autobusy, które zawiozą podróżnych pod Terminal nr 2 na lotnisku im. F. Chopina w Warszawie. Specjalnie oznakowane autobusy LOT-u będą odjeżdżać z przystanku
nr 17 przy ul. Emilii Plater w kierunku Al. Jerozolimskich (na wysokości Hard Rock Cafe). Transport zapewniony będzie według ustalonego rozkładu jazdy: od poniedziałku do soboty o godz. 8.00, następnie w godzinach 10.00-13.00 i 15.00-19.00, natomiast w niedziele
w godzinach: 10.00-19.00 (z wyjątkiem godz. 14.00). *
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Wspaniala wiadomosc, ze nie bede musial mojego bagazu miec przy sobie..
Zmierzając we wtorek do biura LOTu w ZT byłem dość pozytywnie nastawiony do nowej "usługi" naszego przewoźnika - oczekiwałem czegoś na miarę tego co oferuje LH w wielu miastach w Niemczech, m.in. na terenach targowych. Niestety okazuje się, że nie wygląda to wcale tak wspaniale - wręcz przeciwnie...
Odprawa w punkcie LOT w ZT nie jest bowiem dla:
* pasażerów, którzy mają bilet zakupiony za pośrednictwem biura podróży, kiedy ok. 90% podróży służbowych jest realizowane właśnie w ten sposób ze względu na różne umowy korporacyjne itp...
* pasażerów, którzy dokonali już webcheckin na lot.com - brak możliwości odprawy bagażu
* pasażerów, którzy mają bilet LOT, ale w cs. tj. operowany z WAW np. przez LH czy LX.
* pasażerów, którzy mają bilet premiowy m&m.
* pasażerów, których rejs w danym dniu jest przed godziną 13:00.
Większość z powyższych ograniczeń została opisana w obydwu notkach PR opublikowanych przez Egona. Okazuje się jednak, że w rzeczywistości, większość z nas zalicza się do co najmniej jednej z grup wymienionych powyżej. Zastanawiam się więc do kogo skierowana jest ta nowa "usługa" ?
Dla kogoś, kto podróżuje bez bagażu jest to nawet spory regres w stosunku do tego co istniało w Mariocie już od połowy lat 90-tych...
Na koniec wymienię jeszcze kiepski "customer experience" punktu, b.duże niezbędne wyprzedzenie czasowe odprawy (min. 3 godz. przed odlotem !!), nie działające automaty checkin oraz estetykę, którą każdy oceni sam na podstawie swoich własnych odwiedzin lub moich zdjęć poniżej.
Mhmm, 9:15 dziś w biurze ciemno i głucho, mimo, iż ZT czynne od 9. Po dojeździe na lotnisko - załamka. Kolejka do FAST baggage drop: 1,5 h. Co chwilę kolejne rejsy wywoływane. A miało być tak pięknie, odprawa w cywilizowanych warunkach i darmowy busik...
Wg wszelkich znakow na niebie i ziemi - działa. Nawiasem mowiac wczoraj - niedziela 11.09 - odprawilem sie na dzisiejszy poranny LO3805 WAW-RZE, just in case - gdyby siakis tramwaj/dalej 175 mi uciekly i dotarlbym na WAW na styk. Co do samej odprawy - zero zgrzytow - szybko, sprawnie, przyjemnie.
Ps' Nna BP przybijaja pieczatke biura w Zlotych Tarasach.
Ps2' co do busa LOTu nie jestem pewien, cos mi sie wydaje ze 2-3 tyg. temu widzialem jak "zloty" rumak zasuwa przez Zwirki ...
Odkurze nieco temat, nie wiem czy ktos juz wspominal.
Podsumowujac: bylo minelo ...
A wiec tak: w sobote zagladnalem do Zlotych celem odprawienia sie na niedziele. I tak podrozowalem tylko z podrecznym ale:
- w biurze brak juz drukarki do tradycyjnych kart pokladowych,
- bus transferowy jako taki juz nie jezdzi,
- bogazu nie mozna juz zostawic (nadac) i udac sie na szwendanie po downtown
- odprawy pasazerskiej jako takiej brak ale uprzejmy Pan odprawil mnie jako web-check-in, a karte wydrukowal na laserowce na kartce A4,
- obsluga bardzo mila niemniej Zlote Tarasy to juz tylko i wylacznie biuro sprzedazy...
A czy w Marriottcie nadal jest biuro LOT? Bo jeżeli tak, to ja tego już nie rozumiem. To w Złotych Tarasach do reprezentacyjnych nie należało i chyba po remoncie nadal nie należy.
W Mariott nie ma.
Zakładki