Strona 11 z 12 PierwszyPierwszy ... 9 10 11 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 220 z 230
Like Tree10Likes

Wątek: LOT - Nowe Połączenia 2011

  1. #201

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie


    Polecamy

    chwile chwile... otwierac PEK na 767? nawet jesli tylko pół roku później będzie 787 i byłby dedykowany... to warto poczekać.
    LO w tak kryzysowej sytuacji nie może sobie pozwolić na takie ryzyko - będzie kaplica!

    w ogóle zastanawiam się po co oni trzymają te B734! czas ich się pozbyć i wyleasingować wiecej e95.
    czy umowy leasingowe są takei długie? nie chce się wierzyć, że tak trudno przedłużyć 763, a B734 trzymają.
    Tak samo z E70... mają już coś zamiast tych maszyn, przecież one niedługo będą wycofywane..

  2. #202
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcinGDN Zobacz posta
    w ogóle zastanawiam się po co oni trzymają te B734! czas ich się pozbyć i wyleasingować wiecej e95.
    Mieszasz myślowo dwa różne systemy walutowe E95, a 734 to są dwa samoloty, do zupełnie różnych zastosowań. Jeżeli już, to należałoby wycofać 735. I tu bym się zgodził. Choć czasem, kiedy jest większe cargo to Benek jest niezastąpiony... do Embraera tyle i tak łatwo nie wejdzie.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  3. #203

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    3 razy tygodniowo na początku, nie wiem czy przyciągnie wielu pasażerów

    Jeśli zdecydują się otworzyć i nie wezmą dodatkowego 763, polegnie na bank jedno lotnisko w NYC

  4. #204
    Awatar flyboy16

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    Porządzie

    Domyślnie

    Mi też się wydaje że 3x w tygodniu to za dużo, może 2 razy by wystarczyło.
    Z tej części świata to większość PAX-ów do Azji zabiera Luftansa.

  5. #205
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez flyboy16 Zobacz posta
    Mi też się wydaje że 3x w tygodniu to za dużo, może 2 razy by wystarczyło.
    Z tej części świata to większość PAX-ów do Azji zabiera Luftansa.
    To nie charter czy low cost. 3x w tygodniu może się udać gdzieś bez konkurencji, a nie tam gdzie każdy duży przewoźnik ma conajmiej 1 połączenie dziennie.

  6. #206

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Mieszasz myślowo dwa różne systemy walutowe E95, a 734 to są dwa samoloty, do zupełnie różnych zastosowań. Jeżeli już, to należałoby wycofać 735. I tu bym się zgodził. Choć czasem, kiedy jest większe cargo to Benek jest niezastąpiony... do Embraera tyle i tak łatwo nie wejdzie.
    nie wierze by LO się opłacało trzymac 3 B734. nie wierze by zarabiali na czarterach.

  7. #207

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Rozkład letni wymagał obecności 5 Boeingów 737-400 na rejsy rozkładowe (w godzinach szczytu latało 5 maszyn, z czego 2 w pozostałych godzinach robiły czartery, wraz z resztą).

    Dyskusje nad zamiennikiem dla 734 bądź jego brakiem są bezprzedmiotowe, dopóki LOT nie jest sprywatyzowany / nierozstrzygnięta jest przyszłość spółki.

    Dlaczego zaś LOT miałby nie zarabiać na czarterach, skoro inni mogą?

  8. #208
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez klamocik Zobacz posta
    Na pewno będą jakieś benefisy finansowe dla LOT-u w związku z tym - powiedział Piróg.
    Święci pańscy... Benefisy...
    SkyGuy and Awerik like this.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  9. #209

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcinGDN Zobacz posta
    w ogóle zastanawiam się po co oni trzymają te B734! czas ich się pozbyć i wyleasingować wiecej e95.
    czy umowy leasingowe są takei długie? nie chce się wierzyć, że tak trudno przedłużyć 763, a B734 trzymają.
    Z "szerokimi" jest ciężej, poza tym koszty są nieporównywalnie większe.
    Pytanie, czy zakup/leasing 738 rozłożony w czasie byłby aż tak dużym wysiłkiem finansowym dla LO, skoro "po jednym" E95 jednak się da uzupełniać flotę. Koszty serwisowania i paliwa w 734 w porównaniu do kosztów eksploatacji 738 (i latania nim na trasach z większym yield) mogłyby się trochę wyrównać.

    Co do PEK, to lepiej potencjalnemu PAXowi zaoferować produkt 787 już od początku, niestety pierwsze wrażenie bardzo się liczy.

  10. #210

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Szkoda tylko, że Pan Piróg nie podzielił sie informacją, iż pierwsze dwie kolejki na 787 zostały odsprzedane bo potrzebują pieniędzy na egzystencję a pierwszy egzemplarz może być dostarczony do LOTu najwcześniej w 2013. Póki co, LOTu nie stać nawet na leasing nowych samolotów. Kolejny 767 jest poszukiwany na sezon letni 2012.
    Kolejna sprawa, nie ujawnia się planów otwierania nowych połączeń dopóki nie ma sie gotowego zaplecza i zgód na przeloty i sloty. Mamy kolejnego prezesa, który chce zrealizować dziecięce marzenia o połączeniu do Chin bez żadnego gotowego argumentu. Przypomnijcie sobie poprzedników. Też hucznie obwieszczali otwarcie połączenia do Pekinu. A sprzed nosa Aeroflot przejmuje bardzo dobre połączenie KRK-Moskwa.

  11. #211
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Jeśli tak dalej pójdzie, to drimlajner w barwach nieLota pozostanie tylko mokrym snem... Szkoda, bo łudziłem się, że trafię na 787 w trakcie mojej następnej podróży za bajoro.

  12. #212
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marman_k Zobacz posta
    Szkoda tylko, że Pan Piróg nie podzielił sie informacją, iż pierwsze dwie kolejki na 787 zostały odsprzedane bo potrzebują pieniędzy na egzystencję a pierwszy egzemplarz może być dostarczony do LOTu najwcześniej w 2013. Póki co, LOTu nie stać nawet na leasing nowych samolotów. Kolejny 767 jest poszukiwany na sezon letni 2012.
    Masz jakieś konkretne informacje na ten temat?

    Cytat Zamieszczone przez marman_k Zobacz posta
    Kolejna sprawa, nie ujawnia się planów otwierania nowych połączeń dopóki nie ma sie gotowego zaplecza i zgód na przeloty i sloty. Mamy kolejnego prezesa, który chce zrealizować dziecięce marzenia o połączeniu do Chin bez żadnego gotowego argumentu. Przypomnijcie sobie poprzedników. Też hucznie obwieszczali otwarcie połączenia do Pekinu. A sprzed nosa Aeroflot przejmuje bardzo dobre połączenie KRK-Moskwa.
    Jak wyżej - skąd, wiesz, że nie ma? Jeśli chodzi o KRK to już w innym wątku Egon tłumaczył specyfikę tego połączenia.

  13. #213
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marman_k Zobacz posta
    A sprzed nosa Aeroflot przejmuje bardzo dobre połączenie KRK-Moskwa.
    Sorry, ale chyba się zagalopowałeś nieco - każde połączenie POL-RUS jest przedmiotem umów bilateralnych na szczeblu ministerialnym, więc SU nie mogło 'przejąć sprzed nosa połączenia'. W dwóch wątkach już o tym pisałem. I podpisuję się pod prośbą L4 - chętnie bym się dowiedział jakiegoś konkretu, zamiast plotek korytarzowych. Jak dobrze pamiętam, to za Mikosza już też kilka razy sprzedawali kolejkę żeby przeżyć
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  14. #214
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marman_k Zobacz posta
    Szkoda tylko, że Pan Piróg nie podzielił sie informacją, iż pierwsze dwie kolejki na 787 zostały odsprzedane bo potrzebują pieniędzy na egzystencję a pierwszy egzemplarz może być dostarczony do LOTu najwcześniej w 2013.
    CZY TO PRAWDA ?
    Pierwsze dwa Dreamlinery poszły na pensje dla Zarządu i Prokurentów?
    Czy to tylko plotki, czy gdzieś zostało ogłoszone?

  15. #215
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Nie wiem czy ktoś słyszał, ale na wniosek(skargi) Aeroflotu, Ministerstwo Infrastruktury Rosji chce przenieść wszystkie linie z po za SkyTeamu do DME i VNO. Głównym powodem skargi SU jest brak szybkiego rozwoju na SVO.

    Ciekawe, czy dojdzie to do skutku.
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  16. #216
    Zbanowany
    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marman_k Zobacz posta
    Szkoda tylko, że Pan Piróg nie podzielił sie informacją, iż pierwsze dwie kolejki na 787 zostały odsprzedane bo potrzebują pieniędzy na egzystencję a pierwszy egzemplarz może być dostarczony do LOTu najwcześniej w 2013. Póki co, LOTu nie stać nawet na leasing nowych samolotów. Kolejny 767 jest poszukiwany na sezon letni 2012.
    Kolejna sprawa, nie ujawnia się planów otwierania nowych połączeń dopóki nie ma sie gotowego zaplecza i zgód na przeloty i sloty. Mamy kolejnego prezesa, który chce zrealizować dziecięce marzenia o połączeniu do Chin bez żadnego gotowego argumentu. Przypomnijcie sobie poprzedników. Też hucznie obwieszczali otwarcie połączenia do Pekinu. A sprzed nosa Aeroflot przejmuje bardzo dobre połączenie KRK-Moskwa.
    Dowód poprosze bo na razie nie robisz nic innego tylko denerwujesz ludzi na forum. Po drugie LOTu nie jest potrzebne połączenia KRK - Moskwa, tylko zgoda na przeloty nad syberią i dużo wskazuje na to, że jest to transakcja wiązana, wy nam umożliwicie latanie do KRK a my wam damy zgodę na przeloty nad syberią i tyle.

  17. #217
    Awatar Awerik

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    Nie wiem czy ktoś słyszał, ale na wniosek(skargi) Aeroflotu, Ministerstwo Infrastruktury Rosji chce przenieść wszystkie linie z po za SkyTeamu do DME i VNO. Głównym powodem skargi SU jest brak szybkiego rozwoju na SVO.

    Ciekawe, czy dojdzie to do skutku.
    Linie mające cs z SU również?

  18. #218
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 22-10-2011 o 00:15 Powód: ort. spoza
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  19. #219
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta

    "w ogóle zastanawiam się po co oni trzymają te B734! czas ich się pozbyć i wyleasingować wiecej e95."


    Mieszasz myślowo dwa różne systemy walutowe E95, a 734 to są dwa samoloty, do zupełnie różnych zastosowań. Jeżeli już, to należałoby wycofać 735. I tu bym się zgodził. Choć czasem, kiedy jest większe cargo to Benek jest niezastąpiony... do Embraera tyle i tak łatwo nie wejdzie.


    To nie jest pomieszanie pojęć, pytanie jest jak najbardziej zasadne. Oczywiście, że to są dwie różne klasy samolotów, a E95 to jest następca 500-ki - nie żaden zamiennik 734. Ale o to właśnie chodzi, że ta cała klasa 734 jest zupełnie w Locie niepotrzebna! Wszyscy pamiętamy skąd ona się wzięła, a kto nie pamięta, to już przypominam: to była właśnie najważniejsza część tzw. "reform" (przez niektórych miejscowych ekspertów z forum zwanych również "uzdrawianiem firmy") poprzedniego prezesa. Kto mi wtedy nie uwierzył, że Lot będzie płacić za tę głupotę przez kilka następnych lat, to teraz chyba już wierzy? A czy w sprawie long haulu też nie miałem racji?

  20. #220

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    do DME i VNO
    Raczej do VKO, a nie VNO, bo to jest na Litwie


Strona 11 z 12 PierwszyPierwszy ... 9 10 11 12 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •