Strona 2 z 12 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 230
Like Tree10Likes

Wątek: LOT - Nowe Połączenia 2011

  1. #21
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Tam gdzie lata tylko prywatnie tania siła robocza nie ma dla nich miejsca, ponieważ nie mają żadnej przewagi konkurencyjnej.
    Ciekawy komentarz, bo od bodajże 1973 roku nieLot specjalizuje się w wożeniu taniej siły roboczej za Atlantyk a od tego roku do Wietnamu, więc czemu nie miałby tego robić na trasach europejskich?
    Odpowiedź: bo przespał jedyną taką szansę na rozwój i zamiast wykorzystać siłę własnej marki, wyrzucił w błoto grube miliony na efemerydę pod nazwą Central$hit...

  2. #22

    Dołączył
    Sep 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tonaring Zobacz posta
    A jeśli chodzi o Europe mogliby spróbować coś otworzyć.
    moze Lizbona? TAP ma dobre oblozenie na tej trasie przy dosc drogich biletach.

  3. #23

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    ojciec bo do USA i Wietnamu nie ma low-costow.

  4. #24

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PiotrasWawa Zobacz posta
    moze Lizbona? TAP ma dobre oblozenie na tej trasie przy dosc drogich biletach.
    Może i dobrze, że LO nie wozi do UK i IE. Jednak nasze społeczeństwo staje się widocznie zamożne i nie każdy chce lecieć W6 i FR.

    A LIS - jak najbardziej - szczególnie, że Portugalia to popularna destynacja wycieczkowa, no i super siatka do Ameryki Południowej. A szczególnie w Brazylii jest rozwój.

    No i obupólne korzyci, jak rzadko w *A - LO najbardziej ma wysunięty hub i dużo połączeń na wschód, a TP lata chyba tylko do HEL i SVO.

  5. #25

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    A mnie marzy się połączenie bezpośrednie z Luksemburgiem, parę lat temu - zdaje się w sezonie letnim próbował swoich sił na tej trasie Luxair i zrezygnował. Z obserwacji widze że sporo paxów lata do Luxa via CDG, AMS czy też porty niemieckie... dało rade ..

  6. #26

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez karolin Zobacz posta
    Z obserwacji widze że sporo paxów lata do Luxa via CDG, AMS czy też porty niemieckie... dało rade ..
    Na tym właśnie polega różnica: te porty zgarniają ruch z całej Europy i dopiero po przesiadce wysyłają do Luksemburga. W Warszawie skala operacji jest jednak dużo mniejsza i wygenerowanie odpowiednio regularnego ruchu w wyższych segmentach cenowych mogłoby stanowić problem.
    W niższych segmentach cenowych ruch do Luksemburga jest natomiast obsługiwany przez połączenia do Hahn i Charleroi.

  7. #27

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Dokładnie tak, tym bardziej że jest firma autobusowa dowożąca z Luksemburga na te oba lotniska za niewielkie pieniążki :-)

  8. #28

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie

    Powinny być powroty: Zagrzeb, Lyon.

    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD

  9. #29
    Zbanowany
    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Pierwsza potwierdzona informacja jest: od nowego sezonu letniego do siatki powracają Ateny i Rzym z Krakowa!

  10. #30
    Awatar airbus340

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tonaring Zobacz posta
    Pierwsza potwierdzona informacja jest: od nowego sezonu letniego do siatki powracają Ateny i Rzym z Krakowa!
    Fajnie! Co do Aten to dziwię się że ta trasa została w ogóle zamknięta. I podpisuję się pod powrotem do Zagrzebia

  11. #31
    Zbanowany
    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Co do Zagrzebia to raczej będzie trudno, nowy zarząd, mowa strategia... Mogliby dorzucić jeszcze jakieś ciekawe połączenia do europejskiej siatki połączeń. Z Atenami i Rzymem z KRK to jest tak że lepiej mieć LF 60%-75% niż samolot ma stać na płycie lotniska i jeszcze za to płacić. Tak samo jest z połączeniami na Bliski Wschód.

  12. #32

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    tonaring to nie takie proste. Wpływy z biletów muszą pokryć przynajmniej koszt paliwa i załogi zeby móc zacząć rozumować wg Twojego sposobu.

  13. #33
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    tonaring to nie takie proste. Wpływy z biletów muszą pokryć przynajmniej koszt paliwa i załogi zeby móc zacząć rozumować wg Twojego sposobu.
    Idąc dalej to jeszcze musiałby zagłębić się w yeild, bo sam LF nawet 100%, nie gwarantuje opłacalności rejsu.

  14. #34
    Zbanowany
    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Zdaje sobie z tego sprawę Tylko tak na prosty, "chłopski" rozum właśnie tak to wygląda. W zasadzie załoga nie musi nocować w Rzymie ani Atenach. Dobrze jakby chociaż na jeden z rejsów przypadało po min. 5 pasażerów w BC, jednak wydaje się to mało prawdopodobne bo godziny pasażerów biznesowych nie zachęcają.

    Cytat Zamieszczone przez raffij Zobacz posta
    Idąc dalej to jeszcze musiałby zagłębić się w yeild, bo sam LF nawet 100%, nie gwarantuje opłacalności rejsu.
    "namacalnym" przykładem mogą być rejsy z KRK do ORD.
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 27-11-2010 o 01:07

  15. #35

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Hannover - Centralwings latał z Warszawy i chyba? z Poznania. Samoloty były pełne. Z Poznania latała też niemiecka mała linia biznesowa (już bankrut) DAUAIR. Ceny były szalone, a i tak pasażerów nie brakowało.

    Malta

  16. #36

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piter2 Zobacz posta
    Hannover - Centralwings latał z Warszawy i chyba? z Poznania. Samoloty były pełne. Z Poznania latała też niemiecka mała linia biznesowa (już bankrut) DAUAIR. Ceny były szalone, a i tak pasażerów nie brakowało.

    Malta
    Latał tez LO z Warszawy, ale zniknął i z Hannoveru i ze Stuttgartu. Hannover ma rację bytu w dni targowe, Stuttgart - no tu lata takze np CSA i Malev, ale nawet Germanwings się wycofał z lotów STR-WAW

  17. #37

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piter2 Zobacz posta
    Samoloty były pełne
    To jest przydatne ale zupełnie niewystarczające.
    Matematyka na podstawie szkoły podstawowej: 150*x=Y nie oznacza, że Y jest duży. Np. 150 biletów za złotówkę daje wysoki LF, ale bardzo niski przychód.

  18. #38

    Dołączył
    Feb 2007

    Thumbs up LOT rozkład lato 2011 - czyżby już załadowany wstępny?

    Wygląda na to, że LOT załadował lato 2011 do systemu... Sprawdzałem 6 czerwca 2011, i takie oto nowinki w ruchu zagranicznym (w nawiasie frekwencje z zimy, kursywą to co ubywa):

    LHR 21 (20)
    BRU 19 (22)
    CDG 25 (22)
    NCE 7 (4)
    MAD 7 (5)
    FCO 7 (6)
    MXP 19 (20)
    GVA 11 (10)
    TXL 11 (12)
    ARN 18 (12)
    HEL 7 (5)
    TLL 7 (4)
    RIX 9 (7)
    KGD 6 (4)
    LED 7 (5)
    BUD 16 (12)
    BEG 5 (3)
    ATH 9 (6)
    BEY 3 (2)
    EVN 3 (2)

    KRK-FCO 3 (0)
    KRK-ATH 3 (0)

    KTW-MUC 11 (12)
    KTW-TRN 6 (4)


    JFK 6
    EWR 5
    ORD 9
    YYZ 7
    HAN 3

    Optymistycznie. Jakieś 40 lotów tygodniowo więcej.

    Powraca nocowanie w Sztokholmie (E70), Rydze i Sofii a do Budapesztu będzie nowy trzeci lot w tej samej fali co do Pragi w południu. Erewań i Bejrut, Tallin, Belgrad i Kaliningrad zwiększone, Tallin i KGD na E70.

    Utrzymane z zimy poranne loty na zakładkę do Szwajcarii (mniej ZRH więcej GVA), południowe Monachium, nocka w Moskwie, Madryt za dnia a nie w nocy (734). Więcej Paryża zamiast południowej Brukseli (tak jak w zeszłe lato). Nie będzie popołudniowego Lwowa.

    Loty z Gdańska do Monachium dalej zawieszone.

    Czy ktoś wie jak z flotą? Pozostaną 4 ER4, 7 734 i 4 735, a do tego dojdą E95?

  19. #39

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Madrid

    Domyślnie

    to nie jest nowy rozkład a tylko przekładka z ubiegłego roku. EVN i BUD rzeczywiście zwiększone, ale to nie jest wersja rozkładu zatwierdzona przez nowy zarząd.

  20. #40
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    FRA jeszcze.

Strona 2 z 12 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •