Strona 1 z 12 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 230
Like Tree10Likes

Wątek: LOT - Nowe Połączenia 2011

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie LOT - Nowe Połączenia 2011


    Polecamy

    Czy wiadomo cos na temat nowych polaczen na przyszly rok? Mamy juz koniec listopada.
    Mam nadzieje ze nie macie nic przeciwko ze otwieram nowy temat :-)

  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Nic przeciwko ni mam(y), tylko czy to nie za wcześnie? Bo z tego co wiem to zarząd chyba dopiero pracuje nad nową siatką.

  3. #3

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tonaring Zobacz posta
    Nic przeciwko ni mam(y), tylko czy to nie za wcześnie? Bo z tego co wiem to zarząd chyba dopiero pracuje nad nową siatką.
    Może z tej pracy wyniknie jakiś "come back" LOTu do dawnych destynacji.

    Stawiałbym na Oslo, Dublin i/lub Manchester.

  4. #4
    Zbanowany
    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez konrad777 Zobacz posta
    Może z tej pracy wyniknie jakiś "come back" LOTu do dawnych destynacji.

    Stawiałbym na Oslo, Dublin i/lub Manchester.
    Powiem Ci, że już od dłuższego czasu obstawiam te destynacje. A LF chyba byłoby zadowalające

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    A ja myslę ze to jedne z ostatnich tras jakie LO powinien otwierac, konkurencja do Olso czy Dublina jest zabójcza, pozostaje tylko konkurencja kosztowa z low-costami, najgorsze co mozna zrobc. W dodatku Dublin przy obecnych problemach Irlandii ma sredni sens. A takie Oslo jest obsługiwane juz chyba z kazdego miasta w Polsce np z Gdanska lata tam Wizz, SAS, Ryan i Norwegian. Po co sie pchac tam gdzie juz jest baaardzo tłoczno
    Jesli juz gdzies miałby latac LO to obstawiam dalszą ekspansję kierunków wschodnich typu Azerbejdzan, Ukraina i moze loty po Polsce typy Gdansk - Krakow

  6. #6
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Dobrym miejscem byłby jeszcze: Kazachstan, Rosja (Nowosybirsk), Kiszyniów.
    No i oczywiście rozwój z portów regionalnych.
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  7. #7
    Awatar Tomcio

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    Strzelno/Bydgoszcz

    Domyślnie

    A może połączenie do Kazachstanu? Astana albo Ałma-Ata (z naciskiem na to pierwsze). Mieszka tam całkiem spora liczba naszych rodaków, a poza tym Kazachstan przeżywa obecnie potężny bum gospodarczy. Wiele Polskich firm (np: Bioton) prowadzi tam swoją działalność.

    Dubaj jeszcze by się przydał.
    1. Idź na Google Mapy. 2. Daj "Pokaż trasę". 3. Napisz Japan jako miejsce początkowe. 4. Napisz China jako cel. 5. Idź na 43 punkt twojej drogi, a jak sie zaśmiejesz....

  8. #8
    Zbanowany
    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Pomyślmy tylko, że LO musi też rozwijać się też na rynku europejskim. Tam gdzie na serio mieszka dużo polaków np. UK, Irlandia LOT-u tam nie ma! Napewno połączenie z Kazachstanem byłoby dobre, sporo emigrantów itd. Tylko zadajmy sobie jedno pytanie czy ich stać na to żeby latać do Polski...? No nie za bardzo.

  9. #9

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Dokładnie... Nadal nie rozumiem czemu LOT nie lata do OSL, DUB, MAN, GLA czy BHX... Połączenia z Norwegią, Irlandią czy UK oddali walkowerem low-costom...

  10. #10
    Awatar mateusz_95

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Kielce EPKA

    Domyślnie

    Ja myślę że latanie na takie lotnisko gdzie można dolecieć z PL low-cotem nie ma sensu ponieważ i tak większość z nas wybierze tańszą opcję, ale Manchester jak dla mnie mógłby mieć spore szanse na powodzenie ponieważ od czasu C0 i NE nikt z PL tam nie latał.
    Pozdrawiam Mateusz :)

  11. #11

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mateusz_95 Zobacz posta
    Manchester jak dla mnie mógłby mieć spore szanse na powodzenie ponieważ od czasu C0 i NE nikt z PL tam nie latał.
    Jak być może zauważyłeś, obie linie zbankrutowały.

  12. #12
    Gość
    Goście

    Domyślnie

    Sądzę że wreszcie - po Tbilisi i Eryvaniu - przyszedł czas na Baku które było już dawno zapowiadane.
    Zdecydowanie kibicuję GYD !!

  13. #13
    Awatar mateusz_95

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Kielce EPKA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Jak być może zauważyłeś, obie linie zbankrutowały.
    Może i zbankrutowały ale napewno nie od tego że latały do MAN.
    Pozdrawiam Mateusz :)

  14. #14
    Zbanowany
    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Jak być może zauważyłeś, obie linie zbankrutowały.
    Tak zbankrutowały, lecz to nie był wynik latania np. do Manchesteru czy Oslo lecz zła polityka firmy w innych segmentach.

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    To podajcie proszę co ma być głównym argumentem świadczącym o tym, że ludzie zaczną latać LOTem do Oslo i w dodatku LOT na tych połączeniach zarobi. Czy ma koszty niższe niż np Ryanair, czy będzie wielu pasażerów tranzytowych np z portów regionalnych (przypominam ze np z Gdanska do Oslo lataja 4 linie), czy przewidywany jest duzy ruch biznesowy?? Strasznie jałowa ta dyskusja, zupełnie bez argumentów.

    Jeśli nie ma informacji o nowych połączeniach to moze zmienmy wątek, bo tu na razie nie ma o czym dyskutować. Mniej więcej dwa razy w roku powraca dyskusja o Oslo, Dublinie i powtarzane są te same stwierdzenia, tylko przez nowych uzytkowników.

  16. #16
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Wydaje mi się, że LOT powinien skupić się przede wszystkim na rozwoju tych połączeń, które otworzył w tym roku. Bejrut, Damaszek, Kair, Tbilisi, Erywań i Hanoi. Czyli zwiększyć częstotliwość i skomunikować mozliwie jak najlepiej z siatką europejską. Bez tego te połączenia mogą zostać zamknięte. Co do nowych połączeń, to może Baku, Kazachstan i jakiś hub Star Alliance w Azji (nawet B767).

  17. #17
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez E-Jet KRK Zobacz posta
    Co do nowych połączeń, to może Baku, Kazachstan i jakiś hub Star Alliance w Azji (nawet B767).
    A czy to jest na pewno konieczne? Wszystkie huby *A w Azji są bardzo dobrze skomunikowane z Europą. Myślę, że ciężko będzie wejść na te trasy - szczególnie na starych 767, nawet jeśli WAW jest najlepiej położona geograficznie. Ja bym się jednak skoncentrował po pierwsze na utrzymaniu tegorocznych nowości, a po drugie - na znalezieniu jakiejś niszy podobnej do HAN (kilka propozycji azjatyckich już na forum padło).

  18. #18
    Zbanowany
    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Pamiętajmy tylko o tym, że z LOT-u samoloty odlatują! Np. B734- jest je czym zastąpić??? NIE! Dobrze jakby wprowadzili większa częstotliwość na nowo otwartych tzw. wschodnich trasach :-)) Na myśli mam Damaszek, Kair, Erewań, Bejrut i Tbilisi. Co do nowych połączeń na Daleki Wschód może być spory problem, iż LO w sezonie 2011 będzie miał tylko 5 szt. B763ER. Wiec... A jeśli chodzi o Europe mogliby spróbować coś otworzyć. Coś w stylu Dublin, Manchester czy Oslo. Bo Manchester napewno ma większe szanse niż Oslo czy Dublin ale zamiast tych dwóch można jakieś inne kierunki. Dajmy na to Lyon i może jeszcze może miasto z północnej części Włoch.

  19. #19

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tonaring Zobacz posta
    Dajmy na to Lyon
    Przecież Lyon już jest..

    Sorry, z Niceą mi się pomyliło...
    Ostatnio edytowane przez symbian ; 24-11-2010 o 21:40 Powód: Błąd

  20. #20

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez tonaring Zobacz posta
    A jeśli chodzi o Europe mogliby spróbować coś otworzyć. Coś w stylu Dublin, Manchester czy Oslo. Bo Manchester napewno ma większe szanse niż Oslo czy Dublin ale zamiast tych dwóch można jakieś inne kierunki. Dajmy na to Lyon i może jeszcze może miasto z północnej części Włoch.
    A co to jest styl Dublina, Manchesteru i Oslo?
    I szanse do czego?

    Taka linia jak LOT nie potrafi konkurować kosztami, zatem wszystkie pomysły tego typu można wsadzić między bajki. Tam gdzie lata tylko prywatnie tania siła robocza nie ma dla nich miejsca, ponieważ nie mają żadnej przewagi konkurencyjnej. Generalnie linia lotnicza nie jest od wożenia za darmo pełnych samolotów bez kontroli kosztów, ani otwierania przypadkowych połączeń, skakania bazami z miejsca na miejsce, tak jak to robiły Centralwings i SkyEurope, tylko od zarabiania pieniędzy- tak jak każde inne przedsiębiorstwo.

    Także jeśli nie potrafisz zidentyfikować jaka byłaby przewaga LOTu, która pozwoliłaby na trwałą dochodowość jakiejś propozycji, to prośba o nie zaśmiecanie wątku. I wydaje się, że warto przypomnieć, że dochód to nie przychód oraz dochód to nie load factor.

Strona 1 z 12 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •