Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. #1

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie Dlaczego JFK i EWR?


    Polecamy

    Czy ktos znajacy sie na temacie moze wyjasnic czy jest ekonomicznie oplacalne dla LOTu utrzymywanie dwoch portow docelowych w NYC?

    Ja wiem, ze jest to ogromna aglomeracja i ze te dwa porty sie uzupelniaja. Z Manhattanu jest wlasciwie tak samo daleko do JFK jak i EWR. JFK zalatwia Long Island, EWR jest lepszy dla New Jersey z Philadelphia wlacznie.

    JFK to glownie pasazerowie docelowi, EWR jest hubem Star Alliance.

    Czy majac ograniczona liczbe samolotow na long-haul, warto utrzymywac oba kierunki?
    Moze zachowac JFK i dogadac sie z Continental/United w sprawie code share na EWR? A moze na odwrot, zachowac caloroczne loty na EWR (transfery) i latac tylko sezonowo na JFK?
    Czy latanie na oba lotniska naprawde sie oplaca?

  2. #2

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Nie znam wynikow ekonomicznych LOTu na tych trasach, ale mysle, ze odpowiedziales sobie na to pytanie.
    JFK to glownie pasazerowie docelowi, EWR jest hubem Star Alliance.
    CO/UA na razie bez szans - ich 767 predzej zastapia 757 na trasach EWR - Europa, niz zostana rzucone na nisko yieldowa linie EWR-WAW.
    Pozdrowionka

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •