celem utrzymania plynnosci tematu proponuje " wystawic na aukcji " najlepszych FACHOWCOW PLL LOT, ktorzy doprowadzili do takiej sytuacji...
PLL LOT sprzedaje swoje spółkiPLL LOT planuje sprzedać wszystkie swoje spółki do końca pierwszego kwartału przyszłego roku - poinformował PAP prezes przewoźnika Marcin Piróg. Chodzi o LOT Catering, LOT Services, LOT Aircraft Maintenance Services oraz Casinos Poland.
Uzyskane ze sprzedaży pieniądze, mają zapewnić firmie płynność finansową.
"Spółka odnotowuje stratę, funkcjonuje dzięki sprzedaży spółek zależnych. Ostatnia z nich powinna zostać sprzedana w pierwszym kwartale 2011. W ten sposób mielibyśmy zapewnione finansowanie do zimy przyszłego roku" - powiedział Piróg.
Zarząd finalizuje transakcje sprzedaży LOT Catering, LOT Services. "W 2011 roku planujemy sprzedać LOT AMS. Mamy jeszcze Casinos Poland, gdzie jest trzech udziałowców wraz z LOT" - powiedział.
Dodał, że na razie nie ma planów odnośnie pozbycia się udziałów PLL LOT w EuroLOT (działa w grupie LOT).
W ocenie prezesa, prognoza na przyszły rok zapewnia firmie płynność finansową do końca 2011 roku. "Stąd pilne prace związane z procesem wprowadzenia inwestora strategicznego" - podsumował.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
celem utrzymania plynnosci tematu proponuje " wystawic na aukcji " najlepszych FACHOWCOW PLL LOT, ktorzy doprowadzili do takiej sytuacji...
money for nothing ...
A ile z tych spółek będzie pieniędzy, które zaraz pewnie szlag trafi? Chyba lepiej dobrze zarządzać niż sprzedać i płacić tym co dobrze zarządzają? Wiem, że pytanie jest trochę wyciem do księżyca...
trzeba zapytac Pania wiceprezes AMS - znakomity fachowiec .... tyle ze ponoc od rusyfikacji
money for nothing ...
O widzę, że podobna strategia jak obecnego Rządu.
Jak najwięcej sprzedać(sprywatyzować ładniej brzmi), a potem jakoś będzie.
Nie mogę się już doczekać efektu końcowego![]()
Maxima debetur CracoviaE reverentia.
Efekt koncowy bedzie mniej wiecej wygladal tak ze juz niedlugo pozbędą sie po cichu i bez wielkiego rozgłosu zamowien na 787 , potem będzie proba wyrwania jakichs pieniedzy od BOEINGA, a potem sprzedaż tego co zostalo za symboliczna zlotowke np. TURKISHOWI..![]()
Szkoda,przynajmniej część majątku ( spółek ) powinni sobie pozostawić i raczej je reorganizować niż się ich pozbywać.
Ale obawiam się,że to jedyny sposób aby utrzymać płynność finansową.
Czyli za 2010 będzie nawet niezły wynik, w porównaniu z 2008 i 2009. Sprzeda się wszystko i za pierwsze półrocze zysk bajka, i można opchnąć na giełdzie. DobreA potem to już problem inwestora.
KS
Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD
Ciekawe, że założył tak krótki horyzont czasowy. Po co dawać potencjalnym nabywcom do zrozumienia - Panowie jak mnie pod koniec marca przyciśniecie to puszczę wam ten towar za pół darmo, bo muszę go opchnąć w zakładanym terminie.
Odpowiedź może tkwić w ostatnim zdaniu. Nie staram się za wszelką cenę czytać między wierszami, ale rozumiem je tak, że jeśli nie powiedzie się plan sprzedaży przynajmniej części majątku, to firma straci płynność, co oczywiście oznaczałoby, że już teraz w kasie pozostały resztki. Pierwszy kwartał to pod względem przepływów chyba najgorszy okres dla linii w naszej części świata, więc może dlatego tak bardzo pilną potrzebą jest załatanie dziury sprzedażą majątku. Obawiam się tylko, że ten majątek jeszcze nie sprzedany niekoniecznie musi mieć ogromną wartość. No i pojawia się oczywiście pytanie, co będzie w pierwszym kwartale 2012 roku, gdy już nie będzie nic do sprzedania. Ale może to zbyt odległa perspektywa do rozważania
Panowie
Może i niektórzy z Was znają się na lotnictwie. Ale proszę, nie róbcie onetu. Bo czytając to, co wypisujecie odnoszę wrażenie że na prowadzeniu jakiejkolwiek firmy to już się nie znacie.
Syndrom Polaka-lekarza. Ja wiem najlepiej co mi dolega i jak mam się leczyć, a ty mi tu konowale jeden nie mów co mi jest.
Ja wiem najlepiej co dolega lotowi i moja strategia jest najmojsza i w ogóle.
Zakładki