Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13
  1. #1
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie Brak mil za loty do/z Bydgoszczy


    Polecamy

    Paru znajomych leciało nową trasą z Bydgoszczy do Warszawy i nie naliczyły im się mile. Gdy wypełnili claim form przez stronę, otrzymali maila że linia nie była w stanie zweryfikować danych i proszą o przesłanie kart pokładowych.

    Inną sprawą jest brak możliwości odprawy online na lot z Bydgoszczy.

    Coś tu jest nie halo - przypuszczam że jakieś niedopatrzenie w systemie.

    Czy ktoś z Was leciał z/do Bydgoszczy i naliczyły mu się poprawnie mile?

  2. #2
    Awatar Asta

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Mam dokładnie ten sam problem, a kart pokładowych nie chce im wysyłać, bo je zbieram. Połączenie było uruchomiane w pośpiechu i wszystkiego widać nie przygotowali...

  3. #3
    Awatar vader

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Mam to samo na trasie RZE-WAW-KRK. Więc może nie tylko do BZG mają czasem problemy.

    ps. jak dobrze pamiętam to kolega ma podobnie na trasie KRK-WAW-POZ-WAW-KRK.
    N 10" 'Simon II' + SCT 5", EOS 70D, Intek AR-109, PlanePlotter: mo i vo

  4. #4
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Temat zgłoszony do M&M. Mam nadzieje ze w ciagu dwóch tygodni temat zostanie naprawiony.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #5
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sinus Zobacz posta
    Czy ktoś z Was leciał z/do Bydgoszczy i naliczyły mu się poprawnie mile?
    Leciałem 18 grudnia. Do chwili obecnej zero mil. Ani za przelot, ani za zakup na stronie LOT-u.
    Ostatnio edytowane przez szczurwa ; 24-12-2010 o 12:15 Powód: literówka

  6. #6

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szczurwa Zobacz posta
    Leciałem 18 grudnia. Do chwili obecnej zero mil. Ani za przelot, ani za zakup na stronie LOT-u.
    na mile za zakup na stronie LOT sobie poczekasz...poczytaj do kiedy naliczaja. W Twoim przypadku max do konca stycznia, wiec nie wiem czemu narzekasz....

  7. #7
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Zawsze za przelot były po dwóch, trzech dniach. Zresztą, to, jak widać, nie jest tylko mój problem.

  8. #8

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Za przelot tak, ale nie za zakup, a mario_s się tego aspektu "uczepił"

  9. #9

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Asta Zobacz posta
    Mam dokładnie ten sam problem, a kart pokładowych nie chce im wysyłać, bo je zbieram. Połączenie było uruchomiane w pośpiechu i wszystkiego widać nie przygotowali...
    Nie trzeba wysyłać żadnych kart pokładowych. Wystarczy napisać maila na miles-and-more@lot.pl

  10. #10
    Awatar first

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Nie trzeba wysyłać żadnych kart pokładowych. Wystarczy napisać maila na miles-and-more@lot.pl
    Po pierwsze: Wystarczy wysłać skany kart pokładowych.
    A po drugie: Ja miałem potworny problem z naliczaniem mil na krajówkach w tym roku (na prawie 30 lotów tylko w 6 przypadkach mile naliczyły się automatycznie, chociaz za każdym razem przy zakupie wpisywałem numer M&M)
    pasażer


  11. #11

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez first Zobacz posta
    Po pierwsze: Wystarczy wysłać skany kart pokładowych.
    A po drugie: Ja miałem potworny problem z naliczaniem mil na krajówkach w tym roku (na prawie 30 lotów tylko w 6 przypadkach mile naliczyły się automatycznie, chociaz za każdym razem przy zakupie wpisywałem numer M&M)
    Skany są potrzebne tylko wtedy, kiedy nastąpiła zmiana przewoźnika. W innych przypadkach wystarcza opis w mailu.
    Natomiast od dobrych kilku miesięcy, co najmniej od momentu uruchomienia nowej strony internetowej, ani razu nie naliczyły mi się automatycznie mile za zakup na lot.com, a było tego kilkadziesiąt.
    Działa to fatalnie.

  12. #12
    Awatar first

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Skany są potrzebne tylko wtedy, kiedy nastąpiła zmiana przewoźnika. W innych przypadkach wystarcza opis w mailu.
    Natomiast od dobrych kilku miesięcy, co najmniej od momentu uruchomienia nowej strony internetowej, ani razu nie naliczyły mi się automatycznie mile za zakup na lot.com, a było tego kilkadziesiąt.
    Działa to fatalnie.
    Masz mało precyzyjne informacje. Mnie kilkukrotnie w mailu instruowano, że nalezy wysłać maila ze skanami, że sam opis nie wystarczy.
    pasażer


  13. #13

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez first Zobacz posta
    Masz mało precyzyjne informacje. Mnie kilkukrotnie w mailu instruowano, że nalezy wysłać maila ze skanami, że sam opis nie wystarczy.
    W tym roku na kilkadziesiąt reklamacji skan wysłałem raz i mile za każdym razem były naliczone.
    Tylko ciężkie przypadki bałaganu w danych wymagają skanów.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •