Z tego co pamiętam, to już w zeszłym roku miały być zmienione...
Z tego co pamiętam, to już w zeszłym roku miały być zmienione...
Nie o zmianę kololorystyki mi chodzi a foteli, umożliwiające swobodne wyjście przy rozłożonym fotelu przed.
Dobrze ze kolorystyki jeszcze nie zmienili.
Ten wzór z liniami i ta szaro bura kolorystyka, są fatalne. Przypomina jakieś chińskie dresy noszone w domu starców.
Lot ma bardzo dobra kolorystykę (granatowy, biały/srebrzysty, czerwony) i tego warto się trzymać także wewnątrz kabiny. Powinny być granatowe siedzenia i biało/srebrzysto, czerwone akcenty. Ten mysi kolor i jasny błękit to nieporozumienie.
Tak bym jakoś to zrobił
https://c1.staticflickr.com/9/8562/3...6e15b44b_b.jpg
A ja bym takiego ciemnego nie robił, bo bardzo niepraktyczne jak chodzi o utrzymanie czystości
Nie musi byc jednolity granat. Mozna dac takie cos (itp.)
Wtedy drobne papierki itp. sie nie rzucaja w oczy.
To tak juz czysto praktycznie: jak to jest z upgrad'em do premium. Moja firma zapłaci mi za lot jedynie w eco wiec bede chciał sam dopłacic za eco+, czy jest to zawsze mozliwe I ile to kosztuje (trasa do Tokio). To dla mnie wazne bo jak jest mozliwe to wtedy jeszcze dwóch normalnie płatnych pasazerów poleci w eco+, jak nie to wszyscy pewnie polecimy w eco. Z gory dzieki za odpowiedz
Jak widzę, chyba jest to zawsze dostępne. Tu masz szczegóły, odnośnie Tokio także.
http://www.lot.com/pl/pl/lot-upgrade
Co innego licytacja, do której linka dał @Cani, a co innego upgrade przez CC albo na lotnisku w dniu wylotu. Licytacja (nie jest dostępna do najniższych taryf, czyli potencjalnie "łapią" się tylko Y, B, M, E, H, K, Q, T, S, V, W, L, U), przechodzi, albo nie, i w sumie niezbadane są wyroki osób/algorytmów, które przyjmują te oferty. Upgrade na lotnisku/CC jest możliwy zawsze, gdy dostępne są miejsca w Y+. OIDP na lotnisku/CC to 1200 zł za OW, natomiast licytacja mi ostatnio przeszła za ok 850 zł
Może najprościej pogadać z szefem? Ja, kiedy latałem z pobytem weekendowym, robiłem print screena z wyszukiwarki na lot czysto służbowy oraz na loty z weekendem - jak było taniej, albo parę groszy drożej, bez żadnego gadania zawsze miałem zgodę na taki wylot, z zastrzeżeniem, że diety liczymy tak, jakbym leciał służbowo (czyli wylot np. w poniedziałek rano, a nie w piątek wieczorem). Zrób podobnie - print screen ceny eco, spytaj czy jeśli dokupisz sobie premium, to możecie się umówić, że rozliczysz (w sensie dostaniesz zwrot) jak z eco. Może przejdzie.
Ktoś wie za ile punktów lata się w Premium Economy do Ameryki Północnej oraz Azji? Wolę komuś oszczędzić kolejki na infolinii.
Tak ale myślę, że trzeba się zastanowić albo policzyć Sobie czy podwyższenie klasy podróży za mile ma sens.
Upgrade from Economy Classes B, Y
Middle East: 15,000 miles
North America: 15,000 miles
Far East: 20,000 miles
Upgrade from Economy Classes E, H, K, M, Q
Middle East: 25,000 miles
North America: 25,000 miles
Far East: 35,000 miles
Upgrade from Economy Classes G, S, T, V, W
Middle East: 35,000 miles
North America: 40,000 miles
Far East: 55,000 miles
W zależności od taryfy dopłata w milach w dwie strony waha się (Ameryka) od 30 do 80 tyś. mil. Za tyle to już można w ogóle kupić bilet nagrodę w Y+.
http://www.lot.com/pl/pl/business-premium-promo
Oferta specjalna na loty do USA i Kanady
LOT Premium Class już od 3499 PLN
LOT Business Class już od 7999 PLN
Zakładki