Strona 13 z 17 PierwszyPierwszy ... 3 11 12 13 14 15 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 260 z 321
Like Tree204Likes

Wątek: Premium Economy w LOT, czy to ma sens?

  1. #241
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie


    Polecamy

    Czy fotele w nowych 787 będą takie same?

    Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka

  2. #242
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Z tego co pamiętam, to już w zeszłym roku miały być zmienione...


  3. #243
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Nie o zmianę kololorystyki mi chodzi a foteli, umożliwiające swobodne wyjście przy rozłożonym fotelu przed.

  4. #244
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Dobrze ze kolorystyki jeszcze nie zmienili.






    Ten wzór z liniami i ta szaro bura kolorystyka, są fatalne. Przypomina jakieś chińskie dresy noszone w domu starców.

    Lot ma bardzo dobra kolorystykę (granatowy, biały/srebrzysty, czerwony) i tego warto się trzymać także wewnątrz kabiny. Powinny być granatowe siedzenia i biało/srebrzysto, czerwone akcenty. Ten mysi kolor i jasny błękit to nieporozumienie.
    Ztof, kaspric, Maruś and 1 others like this.

  5. #245
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Nie o zmianę kololorystyki mi chodzi a foteli, umożliwiające swobodne wyjście przy rozłożonym fotelu przed.
    Mi również nie chodzi o kolorystykę.


  6. #246
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010
    Stoarn and l410driver like this.

  7. #247

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    A ja bym takiego ciemnego nie robił, bo bardzo niepraktyczne jak chodzi o utrzymanie czystości

  8. #248

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Chyba chciałeś napisać "pozorów czystości". Jeśli będzie czyste to tak będzie wyglądać niezależnie od koloru.
    stefann and l410driver like this.

  9. #249
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Nie musi byc jednolity granat. Mozna dac takie cos (itp.)



    Wtedy drobne papierki itp. sie nie rzucaja w oczy.

  10. #250

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    To tak juz czysto praktycznie: jak to jest z upgrad'em do premium. Moja firma zapłaci mi za lot jedynie w eco wiec bede chciał sam dopłacic za eco+, czy jest to zawsze mozliwe I ile to kosztuje (trasa do Tokio). To dla mnie wazne bo jak jest mozliwe to wtedy jeszcze dwóch normalnie płatnych pasazerów poleci w eco+, jak nie to wszyscy pewnie polecimy w eco. Z gory dzieki za odpowiedz

  11. #251
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    To tak juz czysto praktycznie: jak to jest z upgrad'em do premium. Moja firma zapłaci mi za lot jedynie w eco wiec bede chciał sam dopłacic za eco+, czy jest to zawsze mozliwe I ile to kosztuje (trasa do Tokio). To dla mnie wazne bo jak jest mozliwe to wtedy jeszcze dwóch normalnie płatnych pasazerów poleci w eco+, jak nie to wszyscy pewnie polecimy w eco. Z gory dzieki za odpowiedz
    Jak widzę, chyba jest to zawsze dostępne. Tu masz szczegóły, odnośnie Tokio także.
    http://www.lot.com/pl/pl/lot-upgrade

  12. #252

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    To tak juz czysto praktycznie: jak to jest z upgrad'em do premium. Moja firma zapłaci mi za lot jedynie w eco wiec bede chciał sam dopłacic za eco+, czy jest to zawsze mozliwe I ile to kosztuje (trasa do Tokio). To dla mnie wazne bo jak jest mozliwe to wtedy jeszcze dwóch normalnie płatnych pasazerów poleci w eco+, jak nie to wszyscy pewnie polecimy w eco. Z gory dzieki za odpowiedz
    Co innego licytacja, do której linka dał @Cani, a co innego upgrade przez CC albo na lotnisku w dniu wylotu. Licytacja (nie jest dostępna do najniższych taryf, czyli potencjalnie "łapią" się tylko Y, B, M, E, H, K, Q, T, S, V, W, L, U), przechodzi, albo nie, i w sumie niezbadane są wyroki osób/algorytmów, które przyjmują te oferty. Upgrade na lotnisku/CC jest możliwy zawsze, gdy dostępne są miejsca w Y+. OIDP na lotnisku/CC to 1200 zł za OW, natomiast licytacja mi ostatnio przeszła za ok 850 zł

  13. #253

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Dzieki Wam obu, o licytacji wiem ale wolałbym nie licytowac a kupic wczesniej (wiem ze kiedys mozna było przez tel). 1200 zł OW to sporo, bo obecnie mogę premium eco kupić 600 zł drozej niz eco OW, ale...no własnie nie mogę. A wolałbym z wyprzedzeniem to zrobic

  14. #254
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie

    Może najprościej pogadać z szefem? Ja, kiedy latałem z pobytem weekendowym, robiłem print screena z wyszukiwarki na lot czysto służbowy oraz na loty z weekendem - jak było taniej, albo parę groszy drożej, bez żadnego gadania zawsze miałem zgodę na taki wylot, z zastrzeżeniem, że diety liczymy tak, jakbym leciał służbowo (czyli wylot np. w poniedziałek rano, a nie w piątek wieczorem). Zrób podobnie - print screen ceny eco, spytaj czy jeśli dokupisz sobie premium, to możecie się umówić, że rozliczysz (w sensie dostaniesz zwrot) jak z eco. Może przejdzie.
    Cani likes this.

  15. #255

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Ktoś wie za ile punktów lata się w Premium Economy do Ameryki Północnej oraz Azji? Wolę komuś oszczędzić kolejki na infolinii.

  16. #256
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Google też oszczędzasz?


  17. #257

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Google też oszczędzasz?
    Nie, po prostu myślałem, że ktoś wie.
    Już sprawdziłem:
    75 tyś. w LO do Ameryki
    100 tyś. w LO do Azji

    Ameryka
    60 000 Y
    75 000 Y+
    105 000 C

    Azja
    80 000 Y
    100 000 Y+
    130 000 C

  18. #258

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    A jesli wykupie dopłate za mile do Y+ to I tak dostane mile (w sensie zostana mi naliczone) za taryfe podstawowa za którą zapłaciłem?

  19. #259

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    A jesli wykupie dopłate za mile do Y+ to I tak dostane mile (w sensie zostana mi naliczone) za taryfe podstawowa za którą zapłaciłem?
    Tak ale myślę, że trzeba się zastanowić albo policzyć Sobie czy podwyższenie klasy podróży za mile ma sens.

    Upgrade from Economy Classes B, Y
    Middle East: 15,000 miles
    North America: 15,000 miles
    Far East: 20,000 miles

    Upgrade from Economy Classes E, H, K, M, Q
    Middle East: 25,000 miles
    North America: 25,000 miles
    Far East: 35,000 miles

    Upgrade from Economy Classes G, S, T, V, W
    Middle East: 35,000 miles
    North America: 40,000 miles
    Far East: 55,000 miles

    W zależności od taryfy dopłata w milach w dwie strony waha się (Ameryka) od 30 do 80 tyś. mil. Za tyle to już można w ogóle kupić bilet nagrodę w Y+.

  20. #260
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie


    Polecamy

    http://www.lot.com/pl/pl/business-premium-promo

    Oferta specjalna na loty do USA i Kanady

    LOT Premium Class już od 3499 PLN


    LOT Business Class już od 7999 PLN

    olekorlo and tartal like this.

Strona 13 z 17 PierwszyPierwszy ... 3 11 12 13 14 15 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •