LOT otrzyma w grudniu o 127 mln pomocy w ramach drugiej transzy: http://www.pb.pl/3973506,32393,127-m...ocy-publicznej
LOT otrzyma w grudniu o 127 mln pomocy w ramach drugiej transzy: http://www.pb.pl/3973506,32393,127-m...ocy-publicznej
Patrzę na wczoraj (17.12):
dla LOTu latały
EQB (KRK-W-KTW-W-KTW-W-KRK-W-KRK-W-KRK)
EQF (BZG-W-POZ-W-ZAG-W-BZG-W-POZ-W-BZG)
EQH (POZ-W-DUS-W-KIV-W-KTW-W-RZE)
oraz w "niepełnym wymiarze"
EQD (WRO-W-DUS-W)
EQK (W-STR-W-POZ)
EQE (W-WRO-W-LUZ)
dla K2
EQL (K-GDN-K-AMS-K-ZRH-K)
EQI (LUZ-W-WRO-ZRH-WRO-W)
EQB (GDN-AMS-GDN-KRK-GDN)
EQA, EQC nie latały
Czyli zakładając, że E70 nie uda się sprzedać to LOT potrzebuje najwyżej 5-6 samolotów ze śmigłami.
Przychylam się do prośby, żeby tych kilkanaście postów przesunąć do wątku o EuroLOT - czy jest plan B.
Całość dyskusji na temat projektu podziału na strefy w zakresie opłaty terminalowej PAŻP została przeniesiona:
Opłata terminalowa PAŻP - projekt
To w takim razie proponuję, aby zostało tu tylko skutki tej reformy dla PLL LOT.
Zgodnie z proponowanymi przez PAŻP zmianami w opłacie teminalowej, PLL LOT jeżeli projekt wejdzie w życie zaoszczędzi ponad 12 mln zł (ca. 100 operacji dziennie, po 336 zł za każdą).
Sądzę, że każdy sam zdecyduje czy taka kwota to urealnienie stawek czy kolejne przerzucanie kosztów restrukturyzacji PLL LOT na podatnika (inne państwowe przedsiębiorstwo). W każdym razie jeżeli projekt przejdzie to należy pamiętać skąd będzie dodatkowe 12 mln zł zysku operacyjnego.
Od opłaty terminalowej nie ma zniżek nigdzie i dla nikogo. Jest stała opłata w Polsce dla każdego statku powietrznego (pomijając GA do 2t MTOW).
Wydaje mi się, że skoro liczone są operacje to LOT może wypaść wyżej... ma mniejszy SLF i trochę mniejszych maszyn.
Ale granica będzie bardzo subtelna
Zakładki