Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 26
  1. #1
    lizbona
    Goście

    Domyślnie WAW-HAN - bookingi


    Polecamy

    Witam,

    Jestem ciekaw jak po kilku miesiącach ukształtowało się to połączenie. Czy ma ktoś informację co do obłożenia samolotu w procentach(mogą być przybliżone dane).

    Jestem ciekaw czy jest to rentowna trasa

    Pzd!

  2. #2

    Dołączył
    Oct 2009

    Domyślnie

    Z Waw lata raczej pełny. Bookingi (tak na oko) spokojnie przekraczają 90% (np wczoraj 5/203) . Nie mam natomiast pojęcia jak wyglądają powroty.
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 06-01-2011 o 19:20 Powód: ort

  3. #3
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Bookingi są niezłe, ale:

    - Struktura taryfowa załadowana na HAN sprawia, że rejs jest defaultowo deficytowy
    - Rejsów do HAN nie feedują takie porty jak ZRH, CPH, czy ORD, co jest dla mnie totalnie nie zrozumiałe, zwłaszcza że temat się rozbija o max. MCT + 15

    I stąd chodzą plotki, że od otwarcia połączenie jest w plecy 1,6mln zł.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Bez ZRH i CPH - to jakis absurd - zwłaszcza przy +15, ORD to juz pewnie inna bajka.
    Skoro jest taka struktura taryfowa to pewnie przyjęto takie założenie na start, ciekawe jednak jak odnosi się do tego nowy zarząd (bo założenia przyjął stary).
    Ale obciążenie cieszy, jak trasa się przyjmie to strukturę będzie mozna modyfikować.
    A jak wygląda kwestia tranzytów, w szczególności z HAN dalej (wiem ze było tu sporo planów)

  5. #5
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Sorry, nie ORD, a CDG rzecz jasna. Moja kulpa.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    na pewno CDG?? W locie 'do' jest idealnie... 50 minut na przesiadkę, start 19:30 z Paryza, 50 min w W-wie i dalej Hanoi - najkrótsze połączenie z CDG. Przy powrocie też nie ma tragedii, 2:35 na przesiadkę w W-wie. Chyba ze coś innego zrozumiałem, ale bilety normalnie do kupienia, w dodatku LOT miał prowadzić kampanię reklamową własnie na rynku francuskim i duńskim. A na Skytraxie są relacje z lotów CPH-WAW-HAN.
    Chyba ze MCT jest czyms innym niz myślę

  7. #7
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Co do CDG to na rannym AF1247 jest zawsze sporo wietnamczyków w biletami dalej - tak na moje oko przynajmniej...
    KZ

  8. #8

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    A ten AF ma na pewno code-share z Lotem? ;-) Może przez CDG lecieli...

  9. #9
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mang00d Zobacz posta
    A ten AF ma na pewno code-share z Lotem? ;-) Może przez CDG lecieli...
    1247 jest z WAW do CDG - w sensie że zamiast lecieć lotem, wolą przez CDG...
    KZ

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Z WAW do HAN ładnie to wygląda - zawsze jak sprawdzam booking powyżej 200, powroty słabe - ok 90 pax.
    Rejs do HAN nie łapie też tranzytów z FRA i MUC - odpowiednio STA w WAW 2240lt i 2300lt przy starcie 2240 lt do HAN...

  11. #11
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Rejsów do HAN nie feedują takie porty jak ZRH, CPH
    LO 420 136 ZRH WAW 1955 2155
    LO 085 136 WAW HAN 2240 1500+1

    LO 462 136 CPH WAW 2020 2145
    LO 085 136 WAW HAN 2240 1500+1

    LO 336 136 CDG WAW 1930 2150
    LO 085 136 WAW HAN 2240 1500+1

    LO 354 13 MUC WAW A 1835 2010
    LO 085 13 WAW HAN 2240 1500+1

    Natomiast FRA słabiutko

    LO 378 13 FRA WAW 1410 1600
    LO 085 13 WAW HAN 2240 1500+1

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    ale już LO376 nie łapie HAN

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    - Rejsów do HAN nie feedują takie porty jak ZRH, CPH, czy ORD, co jest dla mnie totalnie nie zrozumiałe, zwłaszcza że temat się rozbija o max. MCT + 15
    W sensie?

  14. #14
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz Zobacz posta
    LO 420 136 ZRH WAW 1955 2155
    LO 085 136 WAW HAN 2240 1500+1

    LO 462 136 CPH WAW 2020 2145
    LO 085 136 WAW HAN 2240 1500+1

    LO 336 136 CDG WAW 1930 2150
    LO 085 136 WAW HAN 2240 1500+1

    LO 354 13 MUC WAW A 1835 2010
    LO 085 13 WAW HAN 2240 1500+1

    Natomiast FRA słabiutko

    LO 378 13 FRA WAW 1410 1600
    LO 085 13 WAW HAN 2240 1500+1
    Faktycznie, zwracam honory - nie zaktualizowane miałem MCT, które przecież uległy skróceniu.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    A jakie jest MCT na Okęciu, a jakie ma być docelowe? (S-S, NS-NS, NS-S/S-NS)

  16. #16
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Natomiast FRA słabiutko

    LO 378 13 FRA WAW 1410 1600
    LO 085 13 WAW HAN 2240 1500+1
    Problem nie jest od tej manki...Poroblem jest od drugiej manki:

    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  17. #17

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Może dlatego że z FRA i CDG lata również VNA?

  18. #18

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Witam. Ja mam pytanie dotyczące nie tyle obłożenia co dochodowości tego połączenia. Z Krk do Ord też było dobre obłożenie , a połączenie przynosiło straty /dane z Lotu/. Czy Lot na tym połączeniu zarabia , czy traci?

  19. #19

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piorun Zobacz posta
    Ja mam pytanie dotyczące nie tyle obłożenia co dochodowości tego połączenia.
    Czytałeś post #3?:
    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Bookingi są niezłe, ale: - Struktura taryfowa załadowana na HAN sprawia, że rejs jest defaultowo deficytowy - Rejsów do HAN nie feedują takie porty jak ZRH, CPH, czy ORD, co jest dla mnie totalnie nie zrozumiałe, zwłaszcza że temat się rozbija o max. MCT + 15 I stąd chodzą plotki, że od otwarcia połączenie jest w plecy 1,6mln zł.

  20. #20

    Dołączył
    Oct 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    A w nowym roku bookingi spadły. Jak na razie latają z WAW w 170-190 osób.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •