Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 102

Wątek: Reklamacje LOT

  1. #1

    Dołączył
    Dec 2010

    Domyślnie Reklamacje LOT


    Polecamy

    Witam,

    Jest to mój pierwszy post na tym forum, chociaż czytam je od bardzo dawna. Wiem, że to nie wypada od razu tak negatywnie, ale moja frustracja wzięła górę nad emocjami. Liniami LOT wylatuję rocznie kilkanaście tysięcy złotych. Najwyraźniej nie jest to wystarczająco dużo, by LOT traktował mnie poważnie. 16 grudnia LOT odwołał mój przelot z WAW do KRK (LO3905). Reklamację złożyłem e-mailem, jako że regulamin wymienia tę opcję jako jedną z możliwości. Do dziś dnia nie otrzymałem żadnej odpowiedzi pomimo wysłanych ponagleń. Najwyraźniej PLL LOT są w tak komfortowej sytuacji, że klient podobny do mnie się dla nich nie liczy. Pomijam już fakt, że serwis z roku na rok jest co raz gorzy - gorsze jedzenie, brak "gadżetów" na transatlantykach, płatny alkohol, itp. Strata kilkuset złotych (na dotarcie do dworca, przejazd pociągiem itd.) jest pewnie dla mnie bardziej dotkliwa niż strara tych klikunastu tys. złotych rocznie dla LOT. Jeżeli jednak uzbiera się takich przypadków trochę więcej, to kipesko wróżę nowemu zarządowi...

    Wątpię, aby cokolwiek z tego postu dotarło do LOT, a może...

    Pozdrawiam

    Były klient PLL LOT

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Ja napisałem reklamację pod koniec grudnia. Po około 2 tygodniach otrzymałem odpowiedź. Na jaki adres wysłałeś reklamację?

  3. #3
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Nie wiem gdzie wysyłałeś reklamację, ale mnie się jeszcze nie zdarzyło żeby nie odpisano na moje reklamacje.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  4. #4
    ols
    ols jest nieaktywny
    Awatar ols

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    22 grudnia wysłałem dwie, na jedną odpowiedzieli po ok 3 tygodniach, na drugą (jak dotąd) wcale. Niepojęta wręcz opieszałość.

  5. #5
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Ja z kolei jestem bardzo pozytywnie zaskoczony szybkością i jakością działania Lufy - na ostatnią reklamację odpisali w 7 dni, bardzo wyczerpująco i w pełni satysfakcjonująco..
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  6. #6
    ols
    ols jest nieaktywny
    Awatar ols

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    To prawda, wszystkie moje kontakty z Lufą (reklamacja przy problemie z promocją, zgłoszenie błędu na stronie, pytanie o jakiś duperel) kończyły się szybką i sensowną odpowiedzią.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ols Zobacz posta
    To prawda, wszystkie moje kontakty z Lufą (reklamacja przy problemie z promocją, zgłoszenie błędu na stronie, pytanie o jakiś duperel) kończyły się szybką i sensowną odpowiedzią.
    Hmmm co klient to opinia, ja nie znam gorszej obsługi niz w Lufie - niekompetentna, arogancka i działająca dopiero pod wpływem ULC (na "przepraszam" nie zdobyli sie do tej pory) - jak cos sie sypie to oni 'nic nie wiedzą i nic nie mogą' slynne 'przeciez moze pan spac na lotnisku' przy odwołanym przez nich locie i pytaniu o hotel. Z LO na razie, w sytuacjach kryzysowych, było ok tzn dosc pomocny serwis na ziemi, a odpowiedzi z biura obsługi były w terminie, choc nie zawsze zgodne z moimi oczekiwaniami.
    Słabe jest to ze ja nie mam statusu i mialem dosc dobrą obsługę, a tu dawk jest typem klienta o ktorego szczególnie powinno sie dbac

  8. #8

    Dołączył
    Dec 2010

    Domyślnie

    Spróbuję jeszcze raz. W przyszłym tygodniu mam kilka lotów, więc tym razem wręczę osobiście w biurze LOT na lotnisku. Może taki sposób przyniesie lepsze efekty. Dziwi mnie tylko coraz bardziej polityka naszego przewoźnika. Ostatnio nie ma już nic szczególnego do zaoferowania, a przywiązanie i patriotyzm mają swoje granice i raczej ciężko nimi pozyskać klienta.

  9. #9
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Hmmm co klient to opinia, ja nie znam gorszej obsługi niz w Lufie - niekompetentna, arogancka i działająca dopiero pod wpływem ULC (na "przepraszam" nie zdobyli sie do tej pory) - jak cos sie sypie to oni 'nic nie wiedzą i nic nie mogą' slynne 'przeciez moze pan spac na lotnisku' przy odwołanym przez nich locie i pytaniu o hotel. Z LO na razie, w sytuacjach kryzysowych, było ok tzn dosc pomocny serwis na ziemi, a odpowiedzi z biura obsługi były w terminie, choc nie zawsze zgodne z moimi oczekiwaniami. Słabe jest to ze ja nie mam statusu i mialem dosc dobrą obsługę, a tu dawk jest typem klienta o ktorego szczególnie powinno sie dbac
    ...a ja mam właśnie odwrotne doświadczenia w pracy z Lufthansą. Ich dział wsparcia klienta zawsze jest pomocny i od ręki wszystko załatwia. Czego nie mogę powiedzieć o ich odpowiedniku w naszym tzw. "narodowym przewoźniku". Może kiedyś zdobędę się na odwagę i opiszę, jakie "kwiatki" potrafią wymyśleć czasami...

  10. #10
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dawk Zobacz posta
    Spróbuję jeszcze raz. W przyszłym tygodniu mam kilka lotów, więc tym razem wręczę osobiście w biurze LOT na lotnisku. Może taki sposób przyniesie lepsze efekty. Dziwi mnie tylko coraz bardziej polityka naszego przewoźnika. Ostatnio nie ma już nic szczególnego do zaoferowania, a przywiązanie i patriotyzm mają swoje granice i raczej ciężko nimi pozyskać klienta.
    Jak wręczysz osobiście w biurze to właśnie wtedy jest szansa że się gdzieś 'zapodzieje'. Reklamacje należy wysyłać na dział reklamacji pasażerskich na 17 Stycznia do Warszawy.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  11. #11

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Gdansk

    Domyślnie predkosc odpowiedzi dzialu reklamacji

    W moim przypadku, reklamacje w PLL LOT sa zalatwiane szybciej. Moze to wynika z tego, ze latwiej jest sie dodzwonic do wlasciwego dzialu.
    U LH predkosc odpowiedzi zalezy od sprawy. Im wiecej sie od LH wymaga, tym dluzej to trwa, sa to czasami dlugie tygodnie, ale w koncu to zalatwiaja. Zdarzaja sie tez przeprosiny rzeczowe, np. butelki wina od LH dostarczane na adres domowy.


    rafal | Flightdiary

  12. #12
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez rafal.szymczak Zobacz posta
    Zdarzaja sie tez przeprosiny rzeczowe, np. butelki wina od LH dostarczane na adres domowy.
    a co muszą przeskrobać, żeby się aż tak szarpnęli?

  13. #13

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Gdansk

    Domyślnie

    LH przepraszala za blad wygenerowany przez ich system rezerwacyjny.

  14. #14
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Na jaki adres mailowy powinno się wysyłać reklamację?

    Wysłałem takową 2 marca poprzez formularz na stronie jednak do dziś nie otrzymałem odpowiedzi (minął prawie miesiąc).

  15. #15
    Administrator Senior Screener
    Awatar meschiash

    Dołączył
    Nov 2006
    Wpisów
    52

    Domyślnie

    Passenger.claims <passenger.claims@lot.pl>
    POZDRAWIAM TOMASZ

    "Mniej znaczy więcej" - Ludwig Mies van der Rohe
    "Nobody is perfect, I'm nobody..."

  16. #16
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez meschiash Zobacz posta
    Passenger.claims
    Dzięki!

  17. #17
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sinus Zobacz posta
    Wysłałem takową 2 marca poprzez formularz na stronie jednak do dziś nie otrzymałem odpowiedzi (minął prawie miesiąc).
    Ha, cały LOT. Reklamację sprzed miesiąca gdzieś "wsysło" a więc bieg reklamacyjny zaczął się na nowo dzisiaj

    reklamacja Pana została zapisana pod numerem XXXX w dniu 28 Marca11.
    Przewidywany czas rozpatrzenia sprawy wynosi ok 4 tygodni.

    Z powżaniem

    Sekcja Reklamacji Pasażerskich PLL LOT

    Mają mnie w poaniu

  18. #18

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Poniżej odpowiedź, jaką otrzymałem dzisiaj w związku z odwołanym rejsem KTW-WAW.
    Od kiedy przyczyny techniczne to okoliczności nadzwyczajne i niezależne od przewoźnika???





    Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na przekazaną reklamację serdecznie Pana przepraszamy za niedogodności powstałe na skutek anulowania rejsu LO3882 z Katowic do Warszawy w dniu 13 marca 2011r.
    Zdajemy sobie sprawę, że pasażerowie oczekują od nas niezawodności i dokładamy wszelkich starań, aby każdy rejs odbył się zgodnie z rozkładem. Niekiedy jednak występują okoliczności, których wcześniej nie można przewidzieć, powodujące zakłócenia zaplanowanych połączeń. Niestety, tego typu problemy występują we wszystkich liniach lotniczych.
    Uprzejmie wyjaśniamy, że ww. rejs został zakłócony z powodu wystąpienia usterki technicznej samolotu przewidzianego na to połączenie. Pragniemy podkreślić, że bezpieczeństwo pasażerów jest dla nas sprawą bezwzględnie priorytetową.
    Informujemy, że w świetle obowiązujących przepisów unijnych (w tym motywu 14 Rozporządzenia WE Nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady) przyczyny techniczne jako okoliczność niemożliwa do przewidzenia ani zapobieżenia przez przewoźnika, są traktowane jako okoliczność nadzwyczajna i ogranicza odpowiedzialność przewoźnika zwalniając go od obowiązku wypłaty rekompensaty z tytułu odwołania rejsu.
    Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności i kłopoty. Bardzo żałujemy, ale w świetle powyższych wyjaśnień brak jest możliwości rozpatrzenia sprawy zgodnie z roszczeniem zawartym w piśmie
    Z poważaniem

  19. #19

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Standardowe pismo - dostałem takie od LOTu, dostałem kilka razy od Lufthansy - pisz odwołanie do ULC i oni będą ustalać jak było. Z mojego doswiadczenia ULC wykazało Lufthansie ze podała mi nieprawdziwą informację, z LO dalej sprawę badają

  20. #20

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie


    Polecamy

    A ja nie wierzę w te częste awarie ATR-ów. Może i są awaryjne ale nie wierzę że te wszystkie odwołania to tylko awarie. Jak nie mają nikogo na pokładzie w tranzycie to lot odwołują .


    Korekta - ortografia, interpunkcja:_W poście została wykonana korekta ortograficzna/interpunkcyjna. Kolejne posty z błędami mogą zostać usunięte, a piszący może otrzymać ostrzeżenie.

Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 21-01-2013, 04:25
  2. 14-01-2013, 22:36
  3. 09-01-2013, 21:23
  4. 06-12-2012, 22:03
  5. 19-11-2012, 15:06
  6. 06-11-2012, 12:40
  7. 02-11-2012, 10:33
  8. 26-10-2012, 21:36
  9. 15-10-2012, 14:08
  10. 14-10-2012, 13:32
  11. 04-10-2012, 13:31
  12. 01-10-2012, 20:24
  13. 01-10-2012, 20:19
  14. 10-09-2012, 12:43
  15. 27-08-2012, 06:42
  16. 27-08-2012, 06:17
  17. 30-07-2012, 13:32
  18. 28-07-2012, 12:48
  19. 25-07-2012, 10:50
  20. 18-07-2012, 21:58
  21. 13-07-2012, 11:41
  22. 10-07-2012, 03:59
  23. 10-07-2012, 03:51
  24. 11-06-2012, 16:02
  25. 30-05-2012, 17:45
  26. 24-04-2012, 15:37
  27. 24-04-2012, 09:03
  28. 21-04-2012, 13:50
  29. 31-03-2012, 22:21
  30. 25-03-2012, 23:26
  31. 07-03-2012, 13:52
  32. 05-03-2012, 15:13
  33. 02-03-2012, 10:09
  34. 07-02-2012, 15:27
  35. 11-01-2012, 11:51
  36. 16-12-2011, 00:11
  37. 08-12-2011, 02:27
  38. 29-11-2011, 13:23
  39. 26-11-2011, 21:57
  40. 23-11-2011, 13:03
  41. 13-11-2011, 18:45
  42. 08-11-2011, 20:07
  43. 31-10-2011, 16:03
  44. 28-10-2011, 09:33
  45. 17-10-2011, 12:05
  46. 13-10-2011, 19:57
  47. 17-09-2011, 06:08
  48. 12-09-2011, 22:31
  49. 07-07-2011, 01:23
  50. 27-04-2011, 23:07

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •