Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 31
  1. #1
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie Co sie dzieje w marketingu w Locie? (Facebook)


    Polecamy

    Od jakiegoś czasu przeglądając wpisy lotowskie na FB nie mogę się oprzeć wrażeniu ze zajmują się nim kompletni dyletanci. Brak interakcji z piszącymi, wpisy 'z dupy' w rodzaju: Czy stewardessy powinny schudnąć, czy informacja ze samolot zużywa tyle i tyle paliwa, bez żadnego kontekstu. Z drugiej strony brak informacji o rzeczach operacyjnych. Ja rozumiem lajfstajlowy charakter FB, ale chyba fani szukają tam informacji o charakterze zgodnym z profilem firmy. Czy to naprawdę takie trudne zobaczyć jak to robi BMI, Air Baltic, czy nawet Swiss?

    Nie wiem kto jest za to odpowiedzialny, ale na pewno się do tej pracy nie nadaje... Czepiam się, czy macie podobne odczucia?
    no risk, no fun ;D


  2. #2

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Mamy podobne odczucia Przynajmniej ja. Już wydaje mi się, że więcej zamętu ja bym tam zrobił niż ten, kto profilem się bawi - bo to jest dobre słowo.
    Korzystam z profilu LOT i Lotniska Chopina - abstrahując od konkursów na fb lotniska, samo prowadzenie profilu jest o niebo lepsze.

  3. #3
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Do KTW na FB mają lata świetlne. Ale myślę podobnie jak Gabec. Czyli wieje nudą. Egon, nie możesz jakiegoś info im zapodać, żeby wzięli sztywniaka z daleka od klawiatury?

  4. #4

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Brakuje CIEKAWYCH informacji (operacyjnych), fotek z hangaru, opisów pracy w różnych sektorach firmy, tak jak np. w rubryce "Kaleidoscope"`u , w której teksty umieszczał @egon.
    Całość w słabym stylu, najgorsza, a wręcz żenująca była odLOTowa ankieta w stylu <panie pilocie, dziura w samolocie>. Tu widać brak strategii PR, bo taka firma powinna promować się w inny sposób, np. Campaigns - Star Alliance.
    Charakter lifestylowy jest ok, ale powinien być lepiej dobrany
    Profil Lotniska Chopina jest całkiem dobry, tam widać, że ktoś się zna na rzeczy.

  5. #5
    ols
    ols jest nieaktywny
    Awatar ols

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Kolejny kwiatek:


    edit: a teraz kasują komentarze wszystkich, którzy napisali że 767>737, naprawde ktoś przy tym profilu robi dobrą krecią robotę

  6. #6
    Awatar mArT

    Dołączył
    May 2009

    Domyślnie

    No wlasnie.

    Tak dziala Marketing w PLL LOT.

    WIEDZA TO WLADZA !!!

    o tak ?
    money for nothing ...


  7. #7
    Marcon
    Goście

    Domyślnie

    Kontynuując temat ... pod czyimi skrzydłami działa Marketing w LOT ?
    Czy to nie kolejny raz kiedy wprost mówi się o kompletnej nieudolności marketingu ?

    Produkt leży, reklamy fatalne, marketing ... well - sam wiecie, do diabła - nawet payback nadal leży mimo że LOT dostał już dawno czerwoną kartkę od programu ...
    pamiętacie konkurs Maluj z LOTem ? Wygrana wcale nie była najlepsza ... wręcz jedna z gorszych prac jakie brały udział ...

    Ile jeszcze projektów trzeba będzie zawalić żeby ktoś zrobił tam porządek ?
    Na koniec aż prosi się przypomnieć tytuł przedwojennego, bardzo dobrego filmu ...
    "Świat się śmieje" szanowni Państwo ...

  8. #8
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marcon Zobacz posta
    Kontynuując temat ... pod czyimi skrzydłami działa Marketing w LOT ?
    Czy to nie kolejny raz kiedy wprost mówi się o kompletnej nieudolności marketingu ?
    Proponuję przypomnieć sobie co się działo nie dalej jak dwa, trzy lata temu. Teraz jest bajka.

  9. #9
    Awatar Murdock

    Dołączył
    Oct 2009

    Domyślnie

    PRoto - 18.01.2011 - PLL LOT ma agencję do social media
    Agencja kreatywna 180heartbeats wygrała przetarg na kompleksową obsługę kampanii interaktywnych i prowadzenie działań w mediach społecznościowych dla PLL LOT.

    W zakres działań wchodzi opracowanie dla klienta strategii on-line, kreacji do Internetu oraz monitoring i obsługa kanałów społecznościowych. Współpraca rozpocznie się od lutego br. i obejmie prace zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Za projekt odpowiada Marcin Gaworski, managing director & partner 180heartbeats. (es)
    Ostatnio edytowane przez Gabec ; 01-02-2011 o 16:15


  10. #10
    Awatar bohr

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    EDDK / EPWA

    Domyślnie

    W "Uwazam Rze" (1/2011) na stronie 55 tekst pod tytulem "Ile waza nasze stewardessy" m.in. o tym wspomnianym wyzej wpisie na FB. Moze pozniej uda mi sie zeskanowac.

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Wpisów
    10

    Domyślnie

    Dzisiejsze info o szalonej środzie na FB pojawiło się o 11.27. Sensu w tym nie widać.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Jak nie widać? Do pracy na 9, pełno innych rzeczy do roboty, to się do 11:27 zejdzie

  13. #13

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Ciekawe, kiedy będą widoczne efekty kreatywnych ze 180hertbeats.

  14. #14
    Awatar Asta

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Dzisiejszy wpis też ciekawy...

    Polskie Linie Lotnicze LOT
    Z okazji narodowego święta Estonii, LOT przygotował słodkie atrakcje, dlatego prosimy, aby podróżujący do oraz z Tallina nie wnosili na pokład fajerwerków

    LOT prepared some sweet attractions for Independence Day in Estonia. That is why, we kindly ask all passengers traveling to and from Tallin to bring no fireworks on board

  15. #15
    Zbanowany
    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Komentarz że nie obsługują rejsów typu WTF też im się udał.

    Sent from my Samsung Spica using Tapatalk

  16. #16
    Marcon
    Goście

    Domyślnie

    180 chyba już prowadzi profil FB LOTu - z tego co pamiętam to było mówione że zajmą się tym z początkiem lutego

    czytając ich wpisy można zauważyć że są pisane innym stylem językowym (czyli po akcji "waga stewy" pisze ktoś inny), niestety nadal są ... żenujące
    dzisiejsze fajerwerki na pokładzie ... ehhh .....

    cała ta sytuacja daje mi coś innego do myślenia
    pisanie postów na profilach społecznościowych to przecież żadna filozofia
    okazuje się jednak że w firmie LOT nie ma żadnej osoby która mogła by napisać coś "w miarę" sensownego ...
    w związku z tym trzeba wynająć zewnętrzną firmę do prowadzenia takiego profilu - a za tym lecą kolejne niepotrzebnie wydane pieniądze
    czy to nie przerażające ?

  17. #17

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marcon Zobacz posta
    w firmie LOT nie ma żadnej osoby która mogła by napisać coś "w miarę" sensownego ...
    Myślę, że na naszym forum znalazłyby się trzy osoby, które doskonale podołałyby temu zadaniu. Są tu osoby perfekcyjnie władające językiem, w dodatku mające bardzo dużą styczność z LOTem i lotnictwem.

  18. #18
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Asta Zobacz posta
    Dzisiejszy wpis też ciekawy... Polskie Linie Lotnicze LOT Z okazji narodowego święta Estonii, LOT przygotował słodkie atrakcje, dlatego prosimy, aby podróżujący do oraz z Tallina nie wnosili na pokład fajerwerków LOT prepared some sweet attractions for Independence Day in Estonia. That is why, we kindly ask all passengers traveling to and from Tallin to bring no fireworks on board
    Pełen profesjonalizm.
    Audi RS7 '16 4.0 TFSI 720KM/800NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  19. #19

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Nowa agencja też niezbyt się popisała. Na profilu LOT na Facebooku reklamowana jest nowa edycja Szalonych Śród, o której nie ma żadnej wzmianki na lot.com - wygląda na to, że Szalone Środy zastąpiła nowa oferta "first minute", o której z kolei nie informuje Facebook. Czy LOT naprawdę musi (podejrzewam, że za niezłe pieniądze) outsource'ować obsługę social mediów do zewnętrznych agencji zamiast po prostu oddelegować do tej czynności jedną kompetentną osobę z działu Marketingu? Jak widać LOT nie za bardzo współpracuje z nową agencją i nie podsyła jej aktualnych materiałów.

    EDIT: W komentarzach jest info, że promocja będzie znów odbywać się od godz. 18. Mimo to brakuje tej informacji w głównym poście.

  20. #20
    Gość
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez LOT767200ER Zobacz posta
    Czy LOT naprawdę musi (podejrzewam, że za niezłe pieniądze) outsource'ować obsługę social mediów do zewnętrznych agencji zamiast po prostu oddelegować do tej czynności jedną kompetentną osobę z działu Marketingu?
    Najpierw trzeba znaleźć kompetentną osobę ...

    Nie wspomnę o tym że "Szalona Środa" trwa a na stronie głównej lot.com widnieje napis "DO ROZPOCZĘCIA POZOSTAŁO" ... i tu licznik ... czy to oznacza że mamy dziś wtorek ?
    LOL

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •