Witam,

mam pytanie dot. odprawy on-line. Otóż usiłowałem skorzystać z tej możliwości przy locie do USA. Straciłem godzinę, bo za dobrą monetę wziąłem komunikat "PROSIMY POBRAĆ KARTĘ POKŁADOWĄ wybierając jedną z opcji poniżej" (żadna opcja nie jest aktywna), aż w końcu sprawdziłem i okazało się, że przy tym locie nie ma możliwości wydruku karty pokładowej.

No i teraz właściwie nie wiem, na jakim jestem etapie. Mam stać do odprawy? Czy mogę skorzystać z elektronicznych kiosków?

Przy okazji pytanie, jeśli ktoś leciał ostatnio: czy faktycznie trzeba być sporo wcześniej?

I czy "W związku z powyższym przestrzegane będą ściśle przepisy dotyczące limitów ilości, wagi i zawartości bagażu zabieranego na pokład samolotu. Przypominamy, że na pokład samolotu w rejsach atlantyckich można wnieść jedną sztukę bagażu o wadze nieprzekraczającej 6 kg w klasie ekonomicznej i 9 kg w klasie biznes." należy brać bardzo serio? Rozumiem, że laptop traktowany jest jako coś dodatkowego, niezależnego od bagażu podręcznego?