Pokaż wyniki od 1 do 19 z 19
  1. #1
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie Kierunki Rozwoju LOT w kontekście współpracy z portami regionalnymi


    Polecamy

    Witajcie,
    ostatnio Pan Prezes Piróg zaprezentował koncepcje kierunków rozwoju LOTu (jest tylko nawiązanie do całej strategii) we współpracy z portami regionalnymi.
    Szczegóły poniżej:
    http://lotnictwo.net.pl/files/LOT porty regionalne_ms_draft_v2.pptx (Power Point 2010)
    http://lotnictwo.net.pl/files/LOT porty regionalne_ms_draft_v2.pdf (Adobe Acrobat)
    Ostatnio edytowane przez meschiash ; 16-03-2011 o 17:36 Powód: aktualizacja pliku
    Pozdrawiam, Airliner

  2. #2
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Gdzie ten powerpoint? Mi sie otwiera zipped folder tylko z XML docs.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  3. #3
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PolishAir42 Zobacz posta
    Gdzie ten powerpoint? Mi sie otwiera zipped folder tylko z XML docs.
    Otwiera sie bez problemu, wyglada na najnowsza wersje PP. Podeslij email na priv to wydrukuje Ci do pliku .pdf i zrobie forward.

  4. #4
    Administrator Senior Screener
    Awatar meschiash

    Dołączył
    Nov 2006
    Wpisów
    56

    Domyślnie

    Podpięty został jeszcze PDF.
    POZDRAWIAM TOMASZ

    "Less is more."
    “There is nothing quite so useless, as doing with great efficiency, something that should not be done at all.”
    "Nobody is perfect, I'm nobody..."
    "Strategia jest sztuką wyboru, nie kompromisu."

  5. #5
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    http://lotnictwo.net.pl/files/LOT%20...s_draft_v2.pdf

    He, he, he... Za chwilę może zostanie ogłoszone że niedawne zamknięcie C0 jest dziś największą barierą hamującą rozwój przewozów regionalnych
    Nie chcem ale muszem znowu powiedzieć: A nie mówiłem?
    Mądry Polak po szkodzie?
    Rudi

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    ...a ja po raz kolejny powiem, że Centralshit to była największa pomyłka w historii nieLota.

  7. #7
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Mnie się najbardziej podoba to zdanie:
    Ekonomika działania tanich linii uniemożliwia osiągnięcie
    rentowności przez LOT na trasach regionalnych
    Bo jak wiadomo to szefostwo Easyjeta jest odpowiedzialne za wyniki finansowe PLL Lot.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Ciekawa jest ta analiza CDG-KRK, choc wnioski tez są ciekawe: trwale deficytowa, czyli zniknie?
    W samej strategii widać, że LO będzie stawiał na nocne loty na wschód, to plus

  9. #9

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PolishAir42 Zobacz posta
    Gdzie ten powerpoint? Mi sie otwiera zipped folder tylko z XML docs.
    Ja tak offtopowo - jeśli korzystasz z IE to przeglądarka ta czasami lubi się zachowywać anormalnie przy ściąganiu dokumentów Office-owych z dodatkiem x w rozszerzeniu (pptx, docx, xlsx i inne z tego pakietu). Pisałem kilka miesięcy temu aplikację do pobierania dokumentów z serwera i długo się naszukałem żeby rozkminić zgłoszenie błędu przez użytkowników (u mnie nawet na IE coś takiego nie występowało - miałem zainstalowaną inną wersję) a następnie znaleźć jego rozwiązanie. Niestety użytkownik nic oprócz zmiany przeglądarki nie może tutaj zadziałać. Piłeczka jest bowiem po stronie administracji serwera na której leży strona. Możliwe więc że o to chodzi...

  10. #10

    Dołączył
    Dec 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Ciekawa jest ta analiza CDG-KRK, choc wnioski tez są ciekawe: trwale deficytowa, czyli zniknie?
    Pewnie szybko zniknie bo na tym kierunku lata również Ryan.
    Może LOT z Krakowa powinien latać do Moskwy zamiast do Paryża?

  11. #11
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tomek973 Zobacz posta
    Pewnie szybko zniknie bo na tym kierunku lata również Ryan.
    LOT stosuje dość dziwną politykę, z jednej strony odżegnuje się od linii LCC poczym gdy jest mu to na rękę porównuje się z tanimi liniami gdy chce coś udowodnić.

    Cytat Zamieszczone przez tomek973 Zobacz posta
    Może LOT z Krakowa powinien latać do Moskwy zamiast do Paryża?
    Oczywiście że tak, tyle że jest jeden mały problem ponieważ nie chce tego zrobić.
    Pozdrawiam, Airliner

  12. #12
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Jezu, ta prezentacja powstała z myślą o przedszkolach ? O co im w ogóle chodzi po za publikacją banałów ?

  13. #13

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Kraków EPOK

    Domyślnie

    Wydaje mi się, że w przypadku Krakowa powinni ograniczyć CDG do 4 razy w tygodniu, w pozostałe 3 dni puścić FCO - jednym słowem tak jak było od dawien dawna, aż do powstania Centralwings. Wtedy mogli by zwiększyć częstotliwość do Aten, albo otworzyć inne, równie ciekawe nocne połączenie.

  14. #14

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wojtek-krk Zobacz posta
    Wydaje mi się, że w przypadku Krakowa powinni ograniczyć CDG do 4 razy w tygodniu, w pozostałe 3 dni puścić FCO - jednym słowem tak jak było od dawien dawna, aż do powstania Centralwings. Wtedy mogli by zwiększyć częstotliwość do Aten, albo otworzyć inne, równie ciekawe nocne połączenie.
    Patriotyzm lokalny jest bardzo miły, ale ta firma powinna przede wszystkim jak najszybciej zacząć zarabiać pieniądze. Zatem jeśli połączenie jest praktycznie całkowicie p2p i przynosi straty, to zasoby (czyli samolot i załogi) powinny zostać natychmiast realokowana na połączenia z lepszym potencjałem. Zmniejszenie częstotliwości zwiększy jeszcze straty na lot, ponieważ przy mniejszej elastyczności połączeń spadnie load factor.
    Niestety dla Krakowa brak pasażerów przesiadkowych oznacza, że dobry kierunek z Warszawy będzie mieć zawsze większy potencjał niż każdy kierunek z Krakowa.

    Natomiast Ateny mają miejsce tylko dlatego, że być może średnio pokrywają koszty zmienne, nie zwiększając znacząco kosztów stałych. Ale nie są niezależnie silnym kierunkiem.

  15. #15

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie

    Uwazam prezentacje za bardzo przyzwoita. (Prosze pamietac, ze jest to tylko i wylacznie prezentacja).

    Wniosek z niej jest prosty: przy wysokich kosztach stalych (liczonych np. w CASK) nie ma szans na rozwijanie polaczen p2p z portow regionalnych. Logiczne. Koniec. Kropka.
    Pozdrowionka

  16. #16
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Wniosek z niej jest prosty: przy wysokich kosztach stalych (liczonych np. w CASK) nie ma szans na rozwijanie polaczen p2p z portow regionalnych. Logiczne. Koniec. Kropka.


    W WAW wiadomo co musi sie stac (ale tak naprawde to najlatwiej by dobic RASK do gory wlasnie tam.) Jak to sie nie stanie to sie nic nie stanie z lataniem P2P O&D.
    Ostatnio edytowane przez PolishAir42 ; 17-03-2011 o 16:50
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  17. #17

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafal K Zobacz posta
    Uwazam prezentacje za bardzo przyzwoita.
    Slajdy wyglądają na autorstwa McKinsey'a . Niekoniecznie są nowe, mogły zostać wyjęte ze starszego dokumentu i złożone na okazję tej konferencji.

  18. #18
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    ...a ja po raz kolejny powiem, że Centralshit to była największa pomyłka w historii nieLota.
    He, he - Pod siłą tak potężnych argumentów jak twoje, ojciec, chyba mi przyjdzie zrewidować jednak swoją opinię w tej sprawie, że likwidacja C0 to była najbardziej fatalna decyzja poprzedniego zarządu, która była zresztą głównym powodem tak wielkiej straty finansowej na koniec ubiegłego roku.
    Ale boję się. że czeka cię jednak pewien szok w najbliższych dniach, kiedy zobaczysz nazwiska osób z kierownictwa nowego przewoźnika który w tym roku ma zająć część zwolnionego przez C0 rynku. Ale może się mylę i zbieżność nazwisk z członkami poprzednich zarządów, tych którzy w sposób szczególny zwalczali Centralwings, jest zupełnie przypadkowa?
    Rudi

  19. #19
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Rudi Zobacz posta
    He, he - Pod siłą tak potężnych argumentów jak twoje, ojciec, chyba mi przyjdzie zrewidować jednak swoją opinię w tej sprawie, że likwidacja C0 to była najbardziej fatalna decyzja poprzedniego zarządu, która była zresztą głównym powodem tak wielkiej straty finansowej na koniec ubiegłego roku.
    Ale boję się. że czeka cię jednak pewien szok w najbliższych dniach, kiedy zobaczysz nazwiska osób z kierownictwa nowego przewoźnika który w tym roku ma zająć część zwolnionego przez C0 rynku. Ale może się mylę i zbieżność nazwisk z członkami poprzednich zarządów, tych którzy w sposób szczególny zwalczali Centralwings, jest zupełnie przypadkowa?
    Rudi
    Czyżby miała powstać jakaś nowa linia lotnicza? Można więcej szczegółów?

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •