Gdzie ten powerpoint? Mi sie otwiera zipped folder tylko z XML docs.
Witajcie,
ostatnio Pan Prezes Piróg zaprezentował koncepcje kierunków rozwoju LOTu (jest tylko nawiązanie do całej strategii) we współpracy z portami regionalnymi.
Szczegóły poniżej:
http://lotnictwo.net.pl/files/LOT porty regionalne_ms_draft_v2.pptx (Power Point 2010)
http://lotnictwo.net.pl/files/LOT porty regionalne_ms_draft_v2.pdf (Adobe Acrobat)
Gdzie ten powerpoint? Mi sie otwiera zipped folder tylko z XML docs.
http://lotnictwo.net.pl/files/LOT%20...s_draft_v2.pdf
He, he, he... Za chwilę może zostanie ogłoszone że niedawne zamknięcie C0 jest dziś największą barierą hamującą rozwój przewozów regionalnych
Nie chcem ale muszem znowu powiedzieć: A nie mówiłem?
Mądry Polak po szkodzie?
Rudi
...a ja po raz kolejny powiem, że Centralshit to była największa pomyłka w historii nieLota.
Mnie się najbardziej podoba to zdanie:
Ekonomika działania tanich linii uniemożliwia osiągnięcie
rentowności przez LOT na trasach regionalnych
Bo jak wiadomo to szefostwo Easyjeta jest odpowiedzialne za wyniki finansowe PLL Lot.
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
Ja tak offtopowo - jeśli korzystasz z IE to przeglądarka ta czasami lubi się zachowywać anormalnie przy ściąganiu dokumentów Office-owych z dodatkiem x w rozszerzeniu (pptx, docx, xlsx i inne z tego pakietu). Pisałem kilka miesięcy temu aplikację do pobierania dokumentów z serwera i długo się naszukałem żeby rozkminić zgłoszenie błędu przez użytkowników (u mnie nawet na IE coś takiego nie występowało - miałem zainstalowaną inną wersję) a następnie znaleźć jego rozwiązanie. Niestety użytkownik nic oprócz zmiany przeglądarki nie może tutaj zadziałać. Piłeczka jest bowiem po stronie administracji serwera na której leży strona. Możliwe więc że o to chodzi...
Wydaje mi się, że w przypadku Krakowa powinni ograniczyć CDG do 4 razy w tygodniu, w pozostałe 3 dni puścić FCO - jednym słowem tak jak było od dawien dawna, aż do powstania Centralwings. Wtedy mogli by zwiększyć częstotliwość do Aten, albo otworzyć inne, równie ciekawe nocne połączenie.
Patriotyzm lokalny jest bardzo miły, ale ta firma powinna przede wszystkim jak najszybciej zacząć zarabiać pieniądze. Zatem jeśli połączenie jest praktycznie całkowicie p2p i przynosi straty, to zasoby (czyli samolot i załogi) powinny zostać natychmiast realokowana na połączenia z lepszym potencjałem. Zmniejszenie częstotliwości zwiększy jeszcze straty na lot, ponieważ przy mniejszej elastyczności połączeń spadnie load factor.
Niestety dla Krakowa brak pasażerów przesiadkowych oznacza, że dobry kierunek z Warszawy będzie mieć zawsze większy potencjał niż każdy kierunek z Krakowa.
Natomiast Ateny mają miejsce tylko dlatego, że być może średnio pokrywają koszty zmienne, nie zwiększając znacząco kosztów stałych. Ale nie są niezależnie silnym kierunkiem.
Uwazam prezentacje za bardzo przyzwoita. (Prosze pamietac, ze jest to tylko i wylacznie prezentacja).
Wniosek z niej jest prosty: przy wysokich kosztach stalych (liczonych np. w CASK) nie ma szans na rozwijanie polaczen p2p z portow regionalnych. Logiczne. Koniec. Kropka.
Pozdrowionka
Wniosek z niej jest prosty: przy wysokich kosztach stalych (liczonych np. w CASK) nie ma szans na rozwijanie polaczen p2p z portow regionalnych. Logiczne. Koniec. Kropka.
W WAW wiadomo co musi sie stac (ale tak naprawde to najlatwiej by dobic RASK do gory wlasnie tam.) Jak to sie nie stanie to sie nic nie stanie z lataniem P2P O&D.
Ostatnio edytowane przez PolishAir42 ; 17-03-2011 o 16:50
He, he - Pod siłą tak potężnych argumentów jak twoje, ojciec, chyba mi przyjdzie zrewidować jednak swoją opinię w tej sprawie, że likwidacja C0 to była najbardziej fatalna decyzja poprzedniego zarządu, która była zresztą głównym powodem tak wielkiej straty finansowej na koniec ubiegłego roku.
Ale boję się. że czeka cię jednak pewien szok w najbliższych dniach, kiedy zobaczysz nazwiska osób z kierownictwa nowego przewoźnika który w tym roku ma zająć część zwolnionego przez C0 rynku. Ale może się mylę i zbieżność nazwisk z członkami poprzednich zarządów, tych którzy w sposób szczególny zwalczali Centralwings, jest zupełnie przypadkowa?
Rudi
Zakładki