Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
Like Tree2Likes
  • 2 Post By egon.olsen

Wątek: Umowa code-share z CO podpisana

  1. #1
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie Umowa code-share z CO podpisana


    Polecamy

    Warszawa, 4 kwietnia 2011 roku - PLL LOT oraz Continental Airlines, spółka w całości należąca do United Continental Holdings, Inc. (NYSE: UAL), członkowie sojuszu Star Alliance, poinformowały dzisiaj, że zawarły umowę o wspólnym oznakowaniu na wybranych połączeniach lotniczych w Europie i USA (tzw. code-share).

    Z dniem 2 kwietnia 2011 r. kod Polskich Linii Lotniczych LOT "LO" widnieje na lotach obsługiwanych przez Continental Airlines między Nowym Jorkiem (lotnisko Newark Liberty) a Bostonem, Los Angeles, Miami, Orlando, San Francisco i Waszyngtonem (lotnisko Dulles) z przesiadką na transatlantyckie rejsy LOT-u między Warszawą i Nowym Jorkiem (lotnisko Newark Liberty).

    Jednocześnie Continental Airlines umieściły swój kod "CO" na transatlantyckich połączeniach LOT-u między hub'em amerykańskiego przewoźnika w Nowym Jorku (Newark Liberty International Airport) a warszawskim lotniskiem oraz na połączeniach LOT-u pomiędzy Warszawą a Londynem (Heathrow), Frankfurtem i Amsterdamem, z przesiadką na samoloty linii Continental na trasie do lub z Nowego Jorku (lotnisko Newark). Po uzyskaniu wymaganej zgody rządowej, Continental Airlines umieści swój kod również na lotach obsługiwanych przez LOT na trasie Paryż (lotnisko Charlesa de Gaulle) - Warszawa zsynchronizowanych z rejsami Continental Airlines na trasie Nowy Jork/Newark - Paryż.

    Bardzo cieszę się z nawiązania współpracy z Continental Airlines. LOT od wielu lat jest obecny na amerykańskim i kanadyjskim rynku, który z punktu widzenia polskiego przewoźnika stwarza duże możliwości ekspansji. Dotychczas na kontynent północnoamerykański LOT latał bezpośrednio do Chicago, Nowego Jorku, Newarku oraz Toronto - mówi Marcin Piróg, Prezes Zarządu PLL LOT S.A. Dzięki podpisanemu porozumieniu z partnerem ze Star Alliance - Continental Airlines, możliwe będzie dotarcie Pasażerów LOT-u do innych części Stanów Zjednoczonych, co znacznie wpłynie na konkurencyjność naszej oferty dla podróżujących z Europy jak i z USA - dodaje Marcin Piróg.

    Cieszymy się z zawartej z LOT-em umowy partnerskiej na loty code-share. Dzięki niej podróż naszych klientów do Polski stanie się prostsza - mówi Jim Compton, wiceprezes i chief revenue officer w United Continental Holdings, Inc. - To kolejny, ważny krok w naszej rozwijającej się współpracy z partnerami ze Star Alliance.
    Raffij and Mateusz Janiec like this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    '

    Domyślnie

    Raczej oczywista oczywistość, tylko pytanie, kto będzie więcej z tego miał... tak jak kiedyś PolishAir42 pisał...

    KS
    Deluxe Limited Edition with Bonus Track & DVD

  3. #3
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Raczej oczywista oczywistość, tylko pytanie, kto będzie więcej z tego miał... tak jak kiedyś PolishAir42 pisał...
    Hmmm czytalem o tym chyba z tydzien temu

    Nie wydaje mi sie zeby z tego duzo bylo. Bedzie to samo w EWR co teraz jest w ORD z UA i tyle. C/S z EWR jest tak naprawde lepszy tylko do BOS vs. to co jest z ORD. Wedlug mnie ORD jest duzo lepszym connection point niz EWR dla Polakow.

    Ze strony LOTu:

    Route CO Codeshare LO Operating
    Newark – Warsaw CO9850 LO012
    Warsaw – Newark CO9851 LO011
    Amsterdam – Warsaw CO9852 LO266
    Warsaw – Amsterdam CO9853 LO265
    London Heathrow – Warsaw CO9854 LO282
    Warsaw – London Heathrow CO9855 LO281
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  4. #4
    Awatar AirbusA330

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Bucureşti ,România

    Domyślnie

    Dlaczego nie będzie współpracy w ten sposób,iż CO latałby bezpośrednio do WAW swoimi samolotami zwiększając częstotliwość połączeń atlantyckich z WAW.
    W tej sytuacji wejście innego przewoźnika szczególnie amerykańskiego na okęcie byłoby dla LOTu chyba bardzo na rękę?

  5. #5
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie


    Polecamy

    Dlaczego nie będzie współpracy w ten sposób,iż CO latałby bezpośrednio do WAW swoimi samolotami zwiększając częstotliwość połączeń atlantyckich z WAW.
    Chyba to bylo przerabiane juz sto razy ale: nie ma odpowiedniego samolotu. WAW jest tuz za zasiegiem 752, 762 sie nie oplaca. Druga sprawa: WAW = low yield.

    W tej sytuacji wejście innego przewoźnika szczególnie amerykańskiego na okęcie byłoby dla LOTu chyba bardzo na rękę?
    CO EWR-WAW = Lepszy produkt niz LOT, lepsze polaczenia i na dodatek Lufthansa na tym zarabia. Nie wiem czy to dla LOTu jest "bardzo na reke"
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •