Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 84
  1. #1
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie Warszawa - Pekin by LOT


    Polecamy

    Ze strony PLL LOT:

    LOT rozpoczyna sprzedaż biletów do Pekinu

    09.08.2007

    Warszawa, 09 sierpnia 2007 – Od dziś możliwe jest rezerwowanie biletów na trasie Warszawa – Pekin – Warszawa. Lot inauguracyjny do Pekinu odbędzie się 30 marca 2008. Polski przewoźnik powraca po blisko dziesięciu latach na chiński rynek.


    „Uruchomienie rejsów do Pekinu jest pierwszym krokiem w rozbudowie siatki połączeń długodystansowych LOT-u w kierunku wschodnim” – mówi prezes PLL LOT S.A. Piotr Siennicki. „Chcemy latać tam, gdzie chcieliby latać nasi pasażerowie. Ze względu na coraz silniejsze kontakty gospodarcze krajów azjatyckich z Polską i całą Europą oraz coraz liczniejsze wyjazdy turystyczne w ten rejon, Daleki Wschód jest dla LOT-u naturalnym kierunkiem.”

    Połączenie LOT-u ze stolicą Chin będzie pierwszym od prawie 10 lat bezpośrednim z Polski do krajów Dalekiego Wschodu. Dogodne położenie geograficzne Warszawy umożliwia również wygodne połączenia transferowe z Europy Zachodniej. Rejsy z Warszawy będą się odbywać cztery razy w tygodniu – w środy, piątki, soboty i niedziele. Loty powrotne ze stolicy Chin zaplanowane są na poniedziałki, czwartki, soboty i niedziele.

    „Naszym celem jest również umocnienie pozycji warszawskiego Okęcia jako regionalnego portu przesiadkowego. Chcielibyśmy, aby w ciągu kilku lat Warszawa stała się znaczącym hub-em łączącym Zachód z Wschodem” – uważa prezes Siennicki.

    Początkowo rejsy wykonywane będą głównie na Boeingach 767, jednak już na jesieni 2008 roku to połączenie obsługiwane będzie przez B787 Dreamliner.

    „Dzięki Dreamlinerom będziemy mogli zapewnić naszym pasażerom nową jakość podróży. Samoloty B787ułatwią nam wejście na rynki azjatyckie. W związku z tym prowadzimy analizy również innych kierunków. Być może już niedługo będziemy mogli otworzyć połączenia do Seulu, Hanoi czy Tokio” – dodał prezes Siennicki.


    Więcej informacji udziela:
    Wojciech Kądziołka
    rzecznik prasowy PLL LOT S.A.
    Biuro Prasowe PLL LOT S.A.
    Tel. (022) 606 77 11, 606 91 75
    Ale ja chyba nadal jak będę miał coś załatwić w PEK to wsiądę do niebieskiego
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  2. #2
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    no spoko,ale czy oprocz otwarcie tego polaczenia planowana jest jakas rozbudowa/reorganizacja siatki polaczen europejskich tak aby mial kto latac naszymi wysluzonymi Boeingami?
    no risk, no fun ;D


  3. #3
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    System rezerwacyjny jeszcze nie ma.
    Ale Amadeus już tak

    Wylot 22.05

    Przylot 13.14

    Czyli 9.10 h
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  4. #4
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Witek Z
    System rezerwacyjny jeszcze nie ma.
    Ale Amadeus już tak

    Wylot 22.05

    Przylot 13.14

    Czyli 9.10 h
    4 razy w tygodniu, to chyba nie tak zle
    no risk, no fun ;D


  5. #5
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Powrot PEK - WAW 15:15-19:12

    WAW-PEK sroda, piatek, sobota, niedziela
    PEK-WAW poniedzialek, czwartek, sobota, niedziela

  6. #6
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    NIeźle? To nie jest nawet rotacja jednej maszyny! Przy locie 9 h mogliby robić codziennie na jednej maszynie - no, powiedzmy 6/7 żeby był czas techniczny
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  7. #7
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    To chyba jednak radosna wiadomość. Wydaje mi się 200 sami Polacy będa w stanie zapełnić. Sądze że lot bezpośrednio z Polski nawet wysłużoną maszyną jest ciekawszą opcją niż 2 godzinny odlot na zachód i przesiadanie się tam. Pożyjemy zobaczymy.
    Tylko z tym Seulem , Tokio i nade wszystko Hanoi to chyba gruba przesada. Chyba lepiej byłoby Shanghai uruchomić, może nawet lepiej niż sam Pekin.



  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Tokio może być dobrym pomysłem. Może Singapur, albo Kuala Lumpur zamiast Hanoi i Seulu?

  9. #9
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Kurcze. Swoją drogąś to strasznie długo - dokładnie tyle samo co lot KLMem z AMS - a wydawałoby się że jednak jest dużo bliżej. Cóż, zapewne różnica prędkości 747 vs 767.
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Pozostaje mieć nadzieję, iż niektórzy wyjdą z założenia, że nieważne jaka maszyna, ważne że bliżej

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Cardiff

    Domyślnie

    Witek Z, a może po prostu podają "luźny" czas sektora?
    Eee tam, podpis ;)

  12. #12
    Awatar Pawel.Guraj

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Prawdopodobnie PVG weźmie kto inny. Kwestia otwarcia T2.

    paweł.

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Madrid

    Domyślnie

    Tak, Air China jest podobno tym zainteresowana. Zobaczymy, kto będzie pierwszy.

  14. #14
    Awatar Pawel.Guraj

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez styrian
    Tak, Air China jest podobno tym zainteresowana. Zobaczymy, kto będzie pierwszy.
    O tym właśnie piszę - ponoć w zasadzie tylko T2 stoi na przeszkodzie.

    pzdr,
    Paw.

  15. #15
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez styrian
    Tak, Air China jest podobno tym zainteresowana. Zobaczymy, kto będzie pierwszy.
    Ja stawiam na codeshare'y - WAW-PEK by LOT z codeshare CA, a WAW-PVG by Air China (lub Shanghai Airlines) z codeshare LO.

    Uważam, zę Hanoi nie jest złym pomysłem:
    1. mieszka u nas dużo Wietnamczyków;
    2. to dosyć mało reprezentatywny kierunek w siatce Star Alliance.

  16. #16

    Dołączył
    Jan 2007

    Domyślnie

    Biorąc pod uwagę że "leżymy' na wschodnim skraju UE to może jakoś coś zwojujemy, ale do tego potrzeba głównie solidności bo jak konkurować z KLM czy Swissem albo innymi potentatami Jedno będzie - Dreamliner, drugie- doświadczona obsługa, ale reszta leży bo ani rzetelność LOT-u nie jest rewelacyjna ani punktualność ani komfort "HUB-u" Warszawa.
    Osobiście widziałbym sens Singapur, Hong Kong, Tokio, Seul, ew Bangkok (w takiej kolejności). Tyle tego lata i każdy żyje także chyba LOT-owi też powinno się udać. Osobiście rozważyłbym możliwość jakiejś formy (bezpośrednio z międzylądowaniem oczywiście albo codeshare) połączenia Warszawa- Sydney, bo jakby nie patrzeć w kraju kangurów też jest ogromna ilość Polaków którzy tak samo jak w usa mogą stanowić niezły LF.

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Madrid

    Domyślnie

    a po czym ten 'sens' poznajesz?

    tez slyszalem ze problemem dla CA (i nie tylko) jest nie otworzony T2.

  18. #18
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Rowniez mysle ze Hanoi to dobry pomysl, nic tam prawie nie lata, jesli juz to z miedzyladowaniami (np przez BKK). Kraj fajny, atrakcyjny turystyczne. Jesli polaczenie by powstalo to z pewnoscia skorzystam. Gdyby go nie bylo to oczywistym sposobem dotarcia do Wietnamy bylby dla mnie lot do Singapuru lub KualaLumpur i dalej AirAsia lub Tiger. W kambodzy i laosie juz bylem a przesiadki w i sam BKK wole omijac (chocby z powodu upierdliwych wiz).

  19. #19

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Myślę, że bardzo istotnym czynnikiem, który wpłynął na otwarcie tej trasy właśnie w takim a nie innym terminie, są Igrzyska Olimpijskie w Pekinie.

  20. #20
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    No to chyba nie tajemnica ze chodzi o olimpiade - ale mam nadzieje ze po olimpiadzie polaczenie zostanie

Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •