Strona 132 z 154 PierwszyPierwszy ... 32 82 122 130 131 132 133 134 142 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2,621 do 2,640 z 3078
Like Tree1341Likes

Wątek: PLL LOT - rezerwacja biletów: ceny, reklamacje, zmiany itp.

  1. #2621
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez lamer Zobacz posta
    Takie pytanie:
    Wczoraj przez formularz wystąpiłem o zwrot pieniędzy za bilety. Zaznaczyłem opcję "Tak, chcę otrzymać kopię zgłoszenia." ale minęło kilkanaście godzin i żadem e-mail nie przyszedł.
    Po jakim czasie wysyłane jest potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia?
    Zwykle w ciągu kilku minut ... Być może serwer nie wydala po ostatnich "korektach" rozkładu (?)

  2. #2622

    Dołączył
    Apr 2019

    Domyślnie

    Takie pytanie - w lutym kupiłem bilet na lot z WRO do WAW. Dwa dni temu LOT przysłał informację o przesunięciu godziny wylotu o dwie godziny (wcześniej) przy zachowaniu numeru lotu. Czy to jest podstawa do rezygnacji i żądania zwrotu za bilet (kwota niewielka ale ...)?
    Dzięki

  3. #2623
    Awatar monumental

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    EPBK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popo78 Zobacz posta
    W ramach promocji ceny np do TBS na stronie LOT.com już po 288 PLN a u pośredników kupione po 118 pln. One way.

    tapnięte..
    Zakaz lotów międzynarodowych do Gruzji do końca lipca...
    Mam nadzieję, że kupiłeś na sierpień lub inny miesiąc..

  4. #2624

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Kupiłem na 31 lipca. W TBS ląduje już 1 sierpnia. Jak myślicie, poleci ?

    tapnięte..


  5. #2625
    Behemot
    Goście

    Domyślnie

    Ja mysle, ze poleci.

    Albo nie.
    AdamT, tartal, Not Real and 1 others like this.

  6. #2626
    tux
    tux jest nieaktywny

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popo78 Zobacz posta
    Kupiłem na 31 lipca. W TBS ląduje już 1 sierpnia. Jak myślicie, poleci ?

    tapnięte..
    Ja myślę, że nie poleci.

    Sent from my EML-L29 using Tapatalk

  7. #2627

    Dołączył
    Apr 2019
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Czy ktoś orientuje się, ile czeka się na odpowiedź w sprawie zmiany trasy w przypadku odwołanego lotu po wypełnieniu stosownego formularza na stronie LOT?

  8. #2628
    Awatar oskiboski

    Dołączył
    Jan 2020

    Domyślnie

    A ja kupiłem OHD kiedy byli zamknięci dwa dni temu. A tu wczoraj aktualizacja na stronie będzie dobrze


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  9. #2629
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Dostałem właśnie newsletter z promocją milową w ramach Najmilszego poniedziałku:

    Od
    29.06.2020
    do
    10.06.2020
    możesz wymienić mile na następujące loty:
    Aby było ciekawiej w ofercie rejsy do TBS na pierwsze dni lipca, z tego co mi wiadomo zakaz rejsów do Gruzji przedłużono do końca lipca ...

  10. #2630

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Najlepsze jest to że w zasadzie już nikt nie jest zdziwiony że LOT utracił kontakt z podłożem i buja sobie w alternatywnej rzeczywostości.
    mcxmcx, przemo-19, Danny and 2 others like this.

  11. #2631

    Dołączył
    Apr 2019
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piotr1974 Zobacz posta
    Czy ktoś orientuje się, ile czeka się na odpowiedź w sprawie zmiany trasy w przypadku odwołanego lotu po wypełnieniu stosownego formularza na stronie LOT?
    Odpowiadam sam sobie - długo, a ile dokładnie nie wiem, bo po 10 dniach od wypełnienia formularza i braku jakiejkolwiek reakcji skorzystałem z czatu i zmieniono mi trasę w ciągu kilkunastu minut. Ten formularz to opcja dla bardzo cierpliwych pasażerów Mniej cierpliwym polecam czat.

  12. #2632
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piotr1974 Zobacz posta
    Odpowiadam sam sobie - długo, a ile dokładnie nie wiem, bo po 10 dniach od wypełnienia formularza i braku jakiejkolwiek reakcji skorzystałem z czatu i zmieniono mi trasę w ciągu kilkunastu minut. Ten formularz to opcja dla bardzo cierpliwych pasażerów Mniej cierpliwym polecam czat.
    Lepiej pochwal się jakim cudem wbiłeś się na live-chat z konsultantem?

  13. #2633

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    EPKT Horní Slezsko

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piotr1974 Zobacz posta
    Odpowiadam sam sobie - długo, a ile dokładnie nie wiem, bo po 10 dniach od wypełnienia formularza i braku jakiejkolwiek reakcji skorzystałem z czatu i zmieniono mi trasę w ciągu kilkunastu minut. Ten formularz to opcja dla bardzo cierpliwych pasażerów Mniej cierpliwym polecam czat.
    A w jaki sposób zapłaciłeś różnicę w cenie? Oddzwonili?

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

  14. #2634
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    "Spaliłem" dzisiaj voucher wystawiony za odwołany rejs.

    Wrażenia:
    - innej opcji jak rozmowa z konsultantem infolinii brak,
    - czas oczekiwania pod głównym numerem centrum rezerwacji: ok 30min, trudno - nie tylko ja mam temat w związku z odwołaniem iluś rejsów,
    - po założeniu rezerwacji tymczasowej, przełączają do kasjera celem kompensaty voucherem,
    - bez zabawy jak niegdyś która część stanowi wartość taryfy, a która podatków i opłat; cena nowego biletu - wartość vouchera. Czas oczekiwania ok 15 min. Najlepszy numer to Janina Magnetofon w stylu: "You will be soon connected in ... jedna minuta".
    - co chciałem - załatwiłem, ogólnie pozytywnie. Niemniej w takich wypadkach opłatę za wystawienie biletu rzędu 60zł mogliby sobie podarować. Ja przeżyję ale u iluś pacjentów niesmak pozostanie.
    -------------------
    - pomijając 6 dyszek, "technicznie" łatwiej jest mi klepnąć nowy bilet płacąc za takowy kartą poświęcając na całość kilka minut aniżeli bujać się z voucherem kilkadziesiąt minut na infolinii...

    Ps' widzimy się w lipcu w SZZ Po cichu liczę, że godziny pracy Poloneza zostaną wydłużone z uwzględnieniem wieczornej fali.

  15. #2635

    Dołączył
    Apr 2019
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Symbian Zobacz posta
    A w jaki sposób zapłaciłeś różnicę w cenie? Oddzwonili?

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
    Zmieściłem się w cenie bez dopłaty

  16. #2636

    Dołączył
    Apr 2019
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    Lepiej pochwal się jakim cudem wbiłeś się na live-chat z konsultantem?
    Połączyłem się od razu dziś około godz. 9. Udało się od razu bez problemów, aż sam się mocno zdziwiłem, bo gdy próbowałem w ubiegły czwartek, nie udało mi się przez kilka godzin. Może w niedzielę było mniej interesantów, a może to kwestia szczęścia
    Hmm, może w totka dziś powinienem zagrać

  17. #2637
    Awatar oskiboski

    Dołączył
    Jan 2020

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    "Spaliłem" dzisiaj voucher wystawiony za odwołany rejs.

    Wrażenia:
    - innej opcji jak rozmowa z konsultantem infolinii brak,
    - czas oczekiwania pod głównym numerem centrum rezerwacji: ok 30min, trudno - nie tylko ja mam temat w związku z odwołaniem iluś rejsów,
    - po założeniu rezerwacji tymczasowej, przełączają do kasjera celem kompensaty voucherem,
    - bez zabawy jak niegdyś która część stanowi wartość taryfy, a która podatków i opłat; cena nowego biletu - wartość vouchera. Czas oczekiwania ok 15 min. Najlepszy numer to Janina Magnetofon w stylu: "You will be soon connected in ... jedna minuta".
    - co chciałem - załatwiłem, ogólnie pozytywnie. Niemniej w takich wypadkach opłatę za wystawienie biletu rzędu 60zł mogliby sobie podarować. Ja przeżyję ale u iluś pacjentów niesmak pozostanie.
    -------------------
    - pomijając 6 dyszek, "technicznie" łatwiej jest mi klepnąć nowy bilet płacąc za takowy kartą poświęcając na całość kilka minut aniżeli bujać się z voucherem kilkadziesiąt minut na infolinii...

    Ps' widzimy się w lipcu w SZZ Po cichu liczę, że godziny pracy Poloneza zostaną wydłużone z uwzględnieniem wieczornej fali.
    W przypadku płatności voucherem nie ma tej opłaty mimo zakupu przez CC


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    pascall likes this.

  18. #2638
    Awatar mpiotrek

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    Leżajsk/Amsterdam

    Domyślnie

    Jak to jest z tym voucherem. Rezerwowalem ostatnio loy przez infolinię LOTu bo multicity w taryfie standard nie da się na www kupić i zostałem poinformowany że nie mogę skorzystać z vouchera, że to tylko na stronie www. @sven nie robili problemu z voucherem?
    "Jest Leżajsk- jest dobrze"

  19. #2639
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez oskiboski Zobacz posta
    W przypadku płatności voucherem nie ma tej opłaty mimo zakupu przez CC
    Mając przed sobą etix - nie zgodzę się z powyższą tezą

    Cytat Zamieszczone przez mpiotrek Zobacz posta
    Jak to jest z tym voucherem. Rezerwowalem ostatnio loy przez infolinię LOTu bo multicity w taryfie standard nie da się na www kupić i zostałem poinformowany że nie mogę skorzystać z vouchera, że to tylko na stronie www. @sven nie robili problemu z voucherem?
    Chyba odwrotnie - poprzez wuwuwu - przynajmniej do tej pory - nie dało się zapłacić voucherem. Co więcej - poprzez FB jeszcze wczoraj przewoźnik odpisał, iż wyłącznie infolinia ...

  20. #2640

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Miałem rejs na 1 czerwca KTW-WAW-KTW (jak wiadomo nie poleciał). Postanowiłem wykorzystać 27/28.07, ale z uwagi, że nie ma ma popołudniowego rejsu WAW-KTW wracać muszę do KRK.
    Zadzwoniłem dziś na callcentre: szok moja rozmowa została odebrana chyba po 2-3 sekundach, aż mnie zaskoczyło że tak szybko
    Niestety z uwagi na zmianę trasy konsultantka musiała przełączyć mnie do kasjera, który jednak sprawę szybko załatwił i bilet jest w drodze na adres e-mail. Nie wiem, może to zasługa niedzieli wyborczej, może miałem szczęście, ale żadnego czekana na infolinii
    konrad777 and pascall like this.

LinkBacks (?)

  1. 24-06-2015, 10:42
  2. 17-06-2015, 10:25
  3. 01-06-2015, 00:44
  4. 24-03-2015, 17:16
  5. 24-03-2015, 17:12
  6. 23-03-2015, 13:33
  7. 06-03-2015, 13:17
  8. 05-02-2015, 15:12
  9. 03-02-2015, 15:26
  10. 03-02-2015, 14:15
  11. 26-01-2015, 16:41
  12. 20-01-2015, 17:58
  13. 04-01-2015, 18:21
  14. 03-01-2015, 17:56
  15. 26-12-2014, 02:34
  16. 09-10-2014, 17:55
  17. 14-09-2014, 18:15
  18. 14-09-2014, 10:25
  19. 11-09-2014, 02:08
  20. 02-09-2014, 02:14
  21. 24-08-2014, 03:19
  22. 05-08-2014, 10:11
  23. 01-08-2014, 20:08
  24. 29-07-2014, 12:11
  25. 11-07-2014, 18:26
  26. 17-06-2014, 22:45
  27. 14-04-2014, 11:11
  28. 13-04-2014, 17:21
  29. 17-03-2014, 09:26
  30. 01-03-2014, 15:40
  31. 23-02-2014, 22:52
  32. 23-02-2014, 22:45
  33. 30-01-2014, 21:09
  34. 20-01-2014, 11:33
  35. 04-11-2013, 15:41
  36. 31-10-2013, 14:08
  37. 29-10-2013, 21:22
  38. 30-09-2013, 17:31
  39. 18-09-2013, 13:52
  40. 03-09-2013, 21:50
  41. 01-09-2013, 17:21
  42. 28-08-2013, 13:31
  43. 26-08-2013, 03:22
  44. 19-08-2013, 20:35
  45. 19-08-2013, 20:20
  46. 19-06-2013, 13:22
  47. 22-05-2013, 16:09
  48. 07-05-2013, 18:38
  49. 22-04-2013, 13:51
  50. 17-04-2013, 14:47

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •