Wiem, że to druga najwyższa Chodzi mi o to, w jaki sposób mogę sobie zażyczyć gwarancji rezerwacji konkretnie w B, jeśli cały samolot jest wyprzedany.
Wiem, że to druga najwyższa Chodzi mi o to, w jaki sposób mogę sobie zażyczyć gwarancji rezerwacji konkretnie w B, jeśli cały samolot jest wyprzedany.
Wtedy już masz tylko Y do wyboru OIDP. Trochę to skomplikowane i szczerze mówiąc tylko raz skorzystałem z tej opcji...
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Rob_Sad - ja to rozumiem tylko się zastanawiam, od czego zależy, czy dostaje Y czy B. B w końcu jest tańsze, a skoro gwarancja rezerwacji dotyczy lotów wyprzedanych, to prostą implikacją jest, że nie ma ani B ani Y w sprzedaży, tylko robią overbooking. A skoro nie ma ani Y ani B, to dlaczego i w jaki sposób linia może zaproponować akurat B? Jest to gdzieś opisane na stronie M&M?
Czemu WAW KRK WAW ma ostatnio tak pocięty rozkład że z kilkudniowym wyprzedzeniem nie można zrobić podróży w jeden dzień? nawet w 2 dni nie da rady!
Wyprzedane, wyprzedane... bardzo ostrożnie stwierdzę, że E95, a w przypadku kilku rotacji 734 byłyby całkiem na miejscu...
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Nieźle Jakoś powoli okazuje się, że rynek lokalny jednak jest spory. Ludzie po części zmuszeni brakiem innej infrastruktury powoli przekonują się do latania. Jednocześnie równolegle z kryzysem społeczeństwo się rozwarstwia, paradoksalnie jest coraz więcej ludzi (i firm) dla których koszt biletu jest akceptowalny - a przy inflacji przez ostatnie lata, trzeba przyznać, że bilety mocno potaniały. Równolegle mam wrażenie, że po sporej zapaści po odejściu Mikosza przynajmniej na kluczowych lokalnych kierunkach LO zaczyna odzyskiwać zaufanie klientów. Rośnie również świadomość bezpieczeństwa, wygody i czasu - to również są wymierne oszczędności, których do niedawna nikt nie zauważał. Oby tego nikt teraz nie popsuł i nie dławił rynku upieraniem się przy lataniu na małych maszynach licząc, że to wywinduje ceny biletów.
Wszystko fajnie ale któryś z kolei tydzień gdzie nie mogę kupić biletu na trasie WAW KRK WAW, a to jest nie dobre, Rozumiem że w czasie EURO 2012 LOT na siłę za duże pieniądze, przepłacając będzie łapał wolne samoloty w formule wet lease albo kasował inne połączenia bo do tego to wszystko się sprowadza?
Optymalne to na pewno nie jest jeśli klient odchodzi z kwitkiem, ale dla LO pewnie jest lepsze wyprzedawanie lotów niż latanie z powietrzem.
Tak czy siak, można zawsze spróbować wpisać się na waitlistę albo mając status wymusić rezerwację - oczywiście będzie to w cenie pełnego Yka. Choć akurat do KRK widzę w przyszłym tygodniu bilety są dostępne na każdy dzień poza poniedziałkiem, więc za bardzo nie wiem o co chodzi z tym, że nie możesz kupić.
To teraz ja zwracam się do Was z pytaniem - prośbą o radę
Kupowałem bilet WAW - KRK - WAW
Na stronę LOTu wszedłem przez sklep "payback" - w celu nabicia punktów
Wybrałem interesującą mnie datę oraz godziny lotów, wszystkie kolejne kroki poszły gładko ... aż do momentu płatności.
Wpisałem numer karty i wszystkie inne potrzebne dane i podczas przetwarzania informacji strona padła ...
Chciałem rozpocząć kupno od nowa ale widzę że nagle nie ma miejsc na moje rejsy w taryfie która mnie interesowała ... dodatkowo miejsca w samolocie które wybrałem też pokazały się jako zajęte. Niestety ani na mailu ani na karcie nie ma śladu o kupnie.
Zadzwoniłem do call center LOTu. Pan powiedział że bilety które chciałem kupić są przyblokowane jednak nie zostały kupione. Dodatkowo system podbił cenę pozostałych miejsc - więc nawet odblokowanie biletów niewiele da bo nie kupię ich w tej samej cenie. Ostatecznie Pan wystawił mi bilet na interesujące mnie rejsy w cenach które były na samym początku. W etkt na mailu mam już jednak zaznaczone że bilet jest kupiony przez call center.
W związku z tym - uważam że mimo wszystko punkty payback mi się należą. Z doświadczenia jednak wiem że będą problemy. Co zrobić żeby zostały mi naliczone ? I druga kwestia - mile Miles & More za kupno na lot.com - jeśli nie zostaną mi naliczone (a tego się spodziewam) - co zrobić żeby jednak je dostać ? Czy reklamacja na zasadzie "strona padła przy płatności" może być uznana ?
poczekaj za 3 h od rezerwacji zwolnią się te miejsca jak nie zejdzie płatnośc. BTW jakiej przeglądarki używasz ?
Ja natomiast mam inny problem. 20.03 odwołali mi lot na trasie WAW-KTW. Nie wziąłem zwrotu, ani przebukowania - dostałem info, że mogę wykorzystać tą trasę w ciągu 12 miesięcy. 16.06 złożyłem wniosek o odszkodowanie. Chciałem przebuowac dziś na jutrzejszy lot o 23:30 (ostatnie miejsce w full flex) i wsio szło dobrze tylko Pani nie mogła zatwierdzić, bo stara rezerwacja została zablokowana w związku z reklamacją. Przecież reklamacja z UE 261 nie ma nic wspólnego z tym lotem, oprócz tego, że odwołali. hehe dostałem info, że pewnie źle napisałem reklamację, że zajmuje się tym pani Ariela, ale ma 3 dni urlopu ...... i mam zadzwonić w poniedziałek, a jak zależy mi polecieć to muszę zapłacić 650 i złożyć reklamacje. Czy jest tam na infolinii jakiś back office, który rozwiązuje takie problemy (kierownik zmiany whatever???)
Ostatnio edytowane przez pitterek ; 29-06-2011 o 16:37 Powód: dodatkowe pytanie
Pitterek
Witam,
Mam taką zagwostkę, mianowicie, co dzieje się z cenami w Locie. Kiedyś za przelot LO z FRA do WAW w 2 str. płaciłem coś koło 400 pln. Teraz ceny wahają się w granicach 1200 pln przy rezerwacji z przynajmniej miesięcznym wyprzedzeniem. Co się dzieje?
Pozdrawiam
Sezon się zaczął, więcej ludzi lata i zwiększyły się LF. I to chyba na tyle
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Ze sprawdzania w 2006 roku pamietam, ze loty (chyba i LO,i LH) WAW-FRA i WAW-MUC byly *bardzo* drogie, znacznie drozsze niz loty do innych portow z przesiadka we FRA lub MUC wlasnie. To samo zreszta dotyczylo LO I OS do VIE, o ile pamietam. Remedium byloby proste: zeby na tych trasach zaczal latac jakis LCC. No ale co do WAW-VIE to Niki juz wtedy nie latal. A trasy do FRA/MUC moze by podsunac jakiemus UOKiK-owi?
Zakładki