To chyba jednak był błąd, bo komunikat jest nadal taki sam ale brak już informacji o wymogu zakupu biletu do 31.20.2021. Procedura 24H zostaje więc w pełni (lot.com, Contact Center i Biura Podróży) i bez ograniczeń czasowych.
To chyba jednak był błąd, bo komunikat jest nadal taki sam ale brak już informacji o wymogu zakupu biletu do 31.20.2021. Procedura 24H zostaje więc w pełni (lot.com, Contact Center i Biura Podróży) i bez ograniczeń czasowych.
Widzę, że LOT w międzyczasie "przepchnął" taryfy tylko z bagażem podręcznym już na całą siatkę, razem z Azją. W obecnej promocji ICN albo NRT za 1999 zł ale tylko z podręcznym.
Mam pytanie, w taryfie LOT economy standard co do zasady zwrot biletu jest niedozwolony, ale nie wiem czy dobrze rozumiem, że
otrzymam chociaż zwrot podatków i opłat lotniskowych. Czy jeżeli na stronie LOT w zakładce zarządzaj rezerwacją kliknę "zwrot biletu", to dostanę zwrot tych podatków i opłat, czy też mam jeszcze pisać jakiś wniosek?
Chodzi mi o to, czy mogę użyć przycisku "zwrot biletu" żeby otrzymać zwrot podatków i opłat, jeżeli w warunkach taryfy pisze PRZED WYLOTEM: Zwrot biletu jest niedozwolony, zwrotowi podlegają tylko podatki i opłaty lotniskowe". Ale nie znalazłem przycisku na zwrot samych podatków i opłat.
Pierwszy raz rezygnuję z lotu, a zmiana terminu nie wchodzi w rachubę, bo to miał być wylot na konkretną okazję.
Ale jak rezygnuję z lotu to mogę dostać voucher? To by była dla mnie najlepsza opcja, gdyż w wakacje zamierzam znów korzystać z Lot, tyle że na innej trasie i nie znam jeszcze dokładnych dat. Na stronie Lot w części dot. Voucherów napisano, że usługa obejmuje tylko rejsy odwołane.
Zatem spróbuję
Zadzwoń, a jak nie dostaniesz vouchera na 100% to nie odwołuj tylko poczekaj az lot się odbędzie. Jako no-show też dostaniesz zwrot podatków i opłat, a może do tego czasu lot zostanie odwołany i będziesz mógł dostać zwrot 100%. Nic nie tracisz, a zyskać możesz.
Udało się załatwić sprawę bez problemu za pomocą Messeger, dostanę Voucher
Bardzo dziękuję Wam za sugestię dot. vouchera, myślałem że skoro mam taryfę standard to nic poza zwrotem podatków nie dostanę.
Forum rządzi, forum radzi...
Witam , 3 stycznia lecialem z JFK do WAW samolotem SP LSF w C , mialem miejsce 1A - nie wiedzialem ze w pierwszym rzedzie w 787-9 jest troche mniej miejsca .
Nareszcie wrocil pelny serwis , jedzenie bylo bardzo dobre . Mialem opcje veggie, jako glowne danie dostalem pyszne ravioli w sosie z gorgonzlola oraz swieze warzywa , duzy wybor win oraz deserow . Bardzo mila obsluga !
Powrot mialem 26 stycznia tez SP LSF , tyle ze w klasie premium , obsluga i jedzenie bylo super , bardzo lubie Premium klase w 787 9 poniewaz jest w niej wiecej miejsca niz w wersji 8. Jako ciekawostka ten lot trwal 9h 45min normalnie z WAW do JFK lot trwa od 8h do 8h 30min . Przed startem kapitam poinformowal nas ze mamy silny wiatr w czolo 150-180km z tego powodu bedziemy leciec wolniej .
Tu kilka linkow do roznych video z tych lotow :
https://www.youtube.com/watch?v=WomG_Bo2my0 - widok na NYC
https://www.youtube.com/watch?v=2PDI79Ll9R4 - widok na JFK i NYC
https://www.youtube.com/watch?v=YcTNdg86gQ8 - ladowanie w WAW
https://www.youtube.com/watch?v=_qnc54F1GF0 - start z WAW
https://www.youtube.com/watch?v=93wJNHMRF2U - ladowanie na JFK
Anulowali mi IST w kwietniu i zamiast 19:50 zaproponowali rejs o 12:55. Chciałem, aby zmienili mi na TK o 19:00, ale konsultant na infolinii odmówił. Oczywiście zgodnie z 261/2004 nie mogą odmówić, ale człowiek powoływał się na jakieś wewnętrzne instrukcje i polecił pisać reklamację, jeśli mi nie odpowiada. Dzwonić do skutku, czy raczej nie ma szans na ten TK? Znacie jakieś sposoby, żeby zmienili na innego przewoźnika?
LOT bardzo niechętnie przebookowuje na inny metal. Lata temu w Toronto czekałem na dramatycznie opóźnionego dreamlinera, nie było możliwości żebym zdążył na Okęciu na przesiadkę na Poznań i musiałbym czekać sześć godzin w Polonezie na LO3941. A tu akurat Lufthansa o czasie, z szybką przesiadką na Poznań (nie pamiętam czy we FRA czy w MUC). Dzwonię do pana konsultanta, który mówi, że ma takie wewnętrzne instrukcje żeby mnie posłać na drzewo i że jak już tak bardzo mi zależy, to może mnie posadzić w tej Lufthansie w economy (miałem bilet LOTu w C). I że żadnego managera nie ma bo już poszli do domu i on tutaj jest instancją ostateczną. Podziękowałem panu konsultantowi za pomoc i pożegnałem się z nim zgiętą w łokciu ręką. Od tego czasu pragmatyzm wygrywa u mnie z patriotyzmem i latam LOTem tylko wtedy, kiedy muszę.
Ja w Austrian w podobnej sytuacji dostałem przebookowanie na LOT choć wyjściowa propozycja była Lufthansa via Munich. Moim zdaniem zależy od tego na kogo się trafi i jak bardzo chce się ta osoba postarać.
Takie pytanie: mam segment LO na bilecie wystawionym przez UA i z ich numerem lotu, i agent nie może dla niego wybrać miejsca. Czy jest jakaś metoda żeby je wybrać, czy infolinia LO może?
Od ogłoszenia przez rząd "zakończenia pandemii" nie ma już możliwości zamiany nieodbytego jeszcze lotu na voucher. Przekonałem się o tym dziś, jako że złapałem COVID pierwszy raz właśnie po jego zakończeniu , próbowałem zavałczerować poniedziałkowo-wtorkowy lot i już się da. Można jedynie raz zmienić na inny termin (w ramach tej samej klasy rezerwacyjnej lub z ewentualną dopłatą, jak nie ma miejsc).
Żeby nie było - to nie jest post narzekający, a jedynie informujący.
Voucher można teraz uzyskać za lot odwołany.
Zakładki