ok, zobaczymy jutro co się zmieni na koncie. Dzięki za info
Chciałbym się majówkować, ale tak nie jest. Jak sami widzicie jest trochę do zrobienia. Na dzisiejszy wieczór jest planowane przeprocesowanie pliku z nienaliczonymi biletami, dlatego też wszystkie sprawy przesłane mi wiadomością prywatną będziemy rozwiązywać po przeprocesowaniu dzisiejszego pliku, bo powinien on załatwić wszystkie problemy.
ok, zobaczymy jutro co się zmieni na koncie. Dzięki za info
Wczorajszy plik miał rozwiązać problemy z naliczaniem punktów, obecnie analizujemy czemu tego nie zrobił.
Zaraz zajmę się wiadomościami, które do mnie przesłaliście, więc wkrótce dostaniecie odpowiedz.
@sinus -napisz do mnie wiadomość prywatną, a przejrzę Twoje konto pod względem biletów czekających na naliczenie.
U mnie też magicznie się dziś ponaliczało... pierwszy raz od stycznia
@Pawel: jak dla mnie problem naliczania pkt. to poklosie prawie przerzuconych krajowek do K2.
Coby bylo smieszniej mile za rejsy LO takze mi sie nie naliczaja. HEL-WAW, o ktorych Ci napisalem (zglosilem poprzez formularz MiM na wuwuwu i wisi jako nierozwiazane od 1,5 tyg.). Tak samo z poniedzialkowym LO3803 i jestem pewien, ze karta byla prawidlowo wprowadzona do systemu. Skoro mialem podroz odcinkowa: LH -> LH -> LO (by K2), za dwa pierwsze odcinki mile naliczone w zasadzei z automatu, a za ostatni nie to cos jednak nie halo.
Ps' kiedy mozemy spodziewac powrotu zamawiania biletow nagrod LdF poprzez www do swiata zywych?
@sven - to nie sprawa krajówek, pojawił się inny problem. Odnośnie Miles & More odezwę się do Ciebie, żeby ustalić numer biletu i sprawdzimy czemu jeszcze nie są naliczone mile.
Zamawianie biletów-nagród jest na razie dostępne przez formularz. Robimy wszystko, żeby opcja on-line wróciła jak najszybciej.
OK - dzieki Pawel, info na PW poszlo.
Ps' w ramach rozrywki: komentarz na wyciagu MiM/odp. na moje zgloszenie braku naliczenia mil:
Rece opadaja ...
--/04/2013 HELSINKI-WARSAW Brak nazwiska na liscie pasazerów LO472/LO472
Ps' dobrze, ze mamy Ciebie tutaj i mozemy puscic PW. Ale z pkt widzenia programu w ujeciu makro pasowaloby usunac felery - ludozerka (spoza Forum) moze po prostu sie zrazic cala sytuacja. LdF to nie tylko pare(nascie) osob zalogowanych tutaj ... :/
@Pawel_W: co sie dzieje z programem?
1. Jak sam widzisz sa problemy z naczaniem pkt. - i nie jest to opinia tylko moja... Fajnie - mamy tutaj Ciebie ale glupio nam za kazdym razem prosic Cie o poszczegolne bileciki z osobna...
2. Brak mozliwosci sprawdzania dostepnosc/zamawiania biletow online.
3. Napisalem w piatek maila na adres programu z zapytaniem o dostepnosc biletu-nagrody na okreslana trase/dni. Do tej pory cisza ...
Od strony marketingowej nie wyglada to najlepiej
Odpowiem w imieniu Pawła. Pracujemy nad całkowitą przebudową programu LDF. W LDF 2.0 nie będzie problemów z naliczaniem (zresztą naliczanie nie będzie już offline tylko w pełni online w czasie rzeczywistym). Będziemy również inwestować w rozwój oferty nagród, nie wspominając o całkowicie odnowionym zamawianiu biletów. Nie jest to, niestety, najbliższa perspektywa, między innymi ze względu na prace projektowe które muszą być wykonane na najwyższym poziomie, zapobiegając przyszłym problemom i nie pozostawiając dostawcy miejsca na wątpliwości i niedomówienia.
U mnie problem jest następujący. Zarejestrowałem się w LDF na początku kwietnia. Następnie kupiłem bilety na trasy WAW-DUS, FRA-WAW. Teraz w systemie pokazuje mi cały czas, że mam 8tys pkt, które dostałem przy rejestracji. Natomiast w opcji dodaj bilet dwa bilety mają status "przeprocesowany", data wylotu inna niż był wylot. Oprócz tego pokazuje wylot z DUS do FRA. Lot powrotny odbył się 27 kwietnia więc już trochę czasu się to nalicza.
@tar - dokładnie. Mam nadzieję, że tak jak w przypadku smsów, będziemy mogli z Wami przetestować pewne funkcjonalności nowego LDF-u przed ich wprowadzeniem.
@sven- spróbuj wypełnić formularz off-line i wtedy już na konkretach porozmawiasz z osobami z naszego service center. Wiem że mają teraz dużo pracy i może dlatego gdzieś zawieruszył się Twój mail.
@Pawel_2404- jak podasz mi w PW swój numer LF to przejrzę dokładnie co się dzieje z Twoim kontem. Natomiast niestety obecnie proces naliczania trwa więcej niż 4 tygodnie, więc jeśli podróż skończyła się dopiero 27 kwietnia to punkty dostaniesz wkrótce.
@Mihau - dostałeś tylko 0pkt za odcinek LED-SVO? czy też punkty za pozostałe segmenty? jak możesz to też prześlij mi w PW swój numer LF, to sprawdzę ten bilet.
Formularz off line wypelnilem 2-3 dni temu - ZERO ODZEWU. Dzisiaj sam zadzwonilem do LdF, odebrala Szefowa. Przeprosila mnie kilka razy - zamowienie figurowalo sobie jako otwarte (zapodalem numer zlecenia) ... a nikomu nie wyskoczylo. Po starym emailu ani sladu no ale nie wazne.
Suma sumarum wklepala do systemu nr zlecenia, ustallismy przez telefon, ktore rejsy mi pasuja i po paru min dotarl etix
I tym oto sposobem styknie mi jednodniowka w Gdansku via WAW.
Chciałbym poznać powód dla którego punkty naliczają się tylko za bilety zakupione tylko w Polsce (przez polskiego agenta). Gdy kupimy bilet na stronach typu Tripsta.pl, Expedia, AirTickets.pl wystawcą jest pośrednik zagraniczny i punkty nie są przyznawane... w czym taki bilet jest "gorszy" od rodzimego?
@sinus – w programie biorą udział firmy zarejestrowane na terenie RP, dlatego uznawane są bilety kupowane w Polsce. Takie było założenie podczas tworzenia programu. Teraz bierzemy pod uwagę zmianę i naliczanie na bilety z innych rynków.
Wczoraj włączyliśmy ponownie zamawianie biletów-nagród on-line, więc już nie trzeba korzystać z formularzy off-line
Zakładki