Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Awatar Stampa

    Dołączył
    Feb 2009

    Domyślnie Co dalej z Techniką PLL LOT?


    Polecamy

    Były wielkie plany wydzielenia Bazy Technicznej PLL LOT i jak to zwykle w LOCIE bywa, zrobiono w tym kierunku tylko pół kroku i na tym koniec. Bo po co było wydzielać Technikę i tworzyć LOTAMS, skoro nadal rządzi tym wszystkim Zarząd LOTu, który dusi Technikę tak samo jak poprzednio? Jak do tej pory, to Technika w LOCIE zdołała oprzeć się desantom niekompetentnych urzędników, które od czasu ostatnich wyborów zalewały LOT po każdej kolejnej zmianie Prezesa. Na szczęście dotyczyło to raczej szklanego biurowca a nie hangarów. Stąd wiele osób z nadzieją patrzyło na oddzielenie się Techniki od LOTu. No więc co z tym oddzieleniem, bo jak na razie to jest raczej wielka lipa.
    St.

  2. #2
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Wydzielenie jest tylko pro forma, na wypadek kontrolowanego bankructwa. Ministerstwo Skarbu informując, że nabywca PLL dostanie w pakiecie AMS i parę innych spółek, wprost sugeruje, że wydzielenie nie ma na celu oddzielenia.

  3. #3

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    Wydzielenie jest tylko pro forma, na wypadek kontrolowanego bankructwa.
    To nie jest jedyny powód. Dzięki wydzieleniu dużo łatwiej optymalizować koszty, ponieważ je widać jak na dłoni. Łatwiej też teoretycznie stawiać cele i je egzekwować.

  4. #4
    Awatar Stampa

    Dołączył
    Feb 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    To nie jest jedyny powód. Dzięki wydzieleniu dużo łatwiej optymalizować koszty, ponieważ je widać jak na dłoni. Łatwiej też teoretycznie stawiać cele i je egzekwować.
    No właśnie!
    Miało być tak jak pisze Ztof, a wyszło tak jak zwykle, czyli tak jak to przedstawił DaKo.
    St.

  5. #5
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    To nie jest jedyny powód. Dzięki wydzieleniu dużo łatwiej optymalizować koszty, ponieważ je widać jak na dłoni. Łatwiej też teoretycznie stawiać cele i je egzekwować.
    Mówimy o teorii, czy praktyce?

  6. #6
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    To co miało być od początku..

  7. #7
    Awatar Stampa

    Dołączył
    Feb 2009

    Domyślnie

    No więc już się głośno mówi, że rozpoczyna się desant przebierańców na AMS, tak jak wcześniej kilka razy na LOT. Za chwilę ma zmienić się właściciel, więc już w szeregu stoją nowi Prezesi, Wiceprezesi, Dyrektorzy i Doradcy - wszyscy z zastępcami i sekretarkami i zgodnie z praktyką MSP - ni w ząb nie kumają o co chodzi w lotnictwie i w MRO w szczególności. Ale idą wybory, więc to ostatnia być może szansa na zainstalowanie się na stołku. Z tym "Nowym Właścicielem", to oczywiście tylko żart, bo to będzie kolejna agencja państwowa. Czyli też przebieraniec, bo to ten sam Skarb Państwa.
    A ja jednak miałam nadzieję, że uda się dociągnąć do wyborów bez Gradobicia przynajmniej w LOTAMS...
    St.

  8. #8

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Stampa Zobacz posta
    No więc już się głośno mówi, że rozpoczyna się desant przebierańców na AMS, tak jak wcześniej kilka razy na LOT. Za chwilę ma zmienić się właściciel, więc już w szeregu stoją nowi Prezesi, Wiceprezesi, Dyrektorzy i Doradcy - wszyscy z zastępcami i sekretarkami i zgodnie z praktyką MSP - ni w ząb nie kumają o co chodzi w lotnictwie i w MRO w szczególności. Ale idą wybory, więc to ostatnia być może szansa na zainstalowanie się na stołku. Z tym "Nowym Właścicielem", to oczywiście tylko żart, bo to będzie kolejna agencja państwowa. Czyli też przebieraniec, bo to ten sam Skarb Państwa.
    A ja jednak miałam nadzieję, że uda się dociągnąć do wyborów bez Gradobicia przynajmniej w LOTAMS...
    St.
    Szkoda że tak naprawdę prawdziwych fachowców nie ma w LOT AMS a baza odstaje jakością i cenami nawet od zachodu. Nawet EuroLOT robi ciężkie przeglądy we Flybe z dolotami kosztownymi itp....nie sądzę aby LOT AMS nie był w stanie nie pobić ceną Flybe.

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •