Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 28
Like Tree13Likes

Wątek: Skytrax ocenia LOT coraz lepiej

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie Skytrax ocenia LOT coraz lepiej


    Polecamy

    Skytrax właśnie dokonał rewizji szczegółowej oceny naszego kochanego LOTu. Możemy mieć na ich temat rózne zdania, niemniej w świecie lotniczym ranking ten uznawany jest za profesjonalny i reprezentawywny.

    LOT wciąż pozostaje 3-gwiazdkowy, ale podsumowując, z linii ledwo-3 gwiazdkowej staje się powoli 3-gwiazdkową z plusem. Cieszy mnie, że wreszcie i SKYTRAX zaczął dostrzegać poprawę, którą wielu z nas pewnie dostrzega już od ponad dwóch lat...

    Szczegółowe porównanie gwiazdek:

    Business Longhaul general rating - awans z 2 na 3
    Business Shorthaul general - awans z 3 na 3,5
    Age of Aircraft - awans z 3 na 3,5
    Onboard magazine - awans z 2 na 3

    LOUNGE: comfort - z 2 na 3,5
    shower - z 2 na 2,5
    Internet - z 2 na 4
    Staff: Languages: - z 2 na 3

    We wszystkich kategoriach stewardessy podciągnęły znajomość z języków z 2 na 3, i w ogóle poprawiło się w bardzo wielu innych kategoriach, na obu rodzajach tras i w obu klasach.

    Pojawiły się dodatkowe komentarze od SKYTRAXu: m. in. plusy za Eco na krótkich, a negatywne dotyczą w zasadzie 767 (i pojawiła się informacja, że 767 będą wkrótce wymieniane).

    Taki miły newsik, jesteśmy lepsi od SAS
    stefann likes this.

  2. #2
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Taki miły newsik, jesteśmy lepsi od SAS
    To tak, jakbyś wchodząc na polski rynek kolejowy szczycił się, że jesteś lepszy od PKP.
    Awerik and aisle seat like this.

  3. #3

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    EPWA, choć bliżej do EPMO

    Domyślnie

    ^^ Ale docenić tego,że coś się poprawiło już nie potrafisz.

    Mnie ta poprawa cieszy, a już zwłaszcza w perspektywie B787. Bo wtedy będzie jeszcze lepiej. I Lot, zaprawdę, na tle linii konkurencyjnych wtedy wstydzić się nie będzie musiał.
    -----
    Nienawidzę polskiego malkontenctwa.



  4. #4
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    @mastah

    To do mnie? No to kulą w płot, doceniam to, co napisałem było raczej prztyczkiem w kierunku SAS i jego lowcostowego produktu, na temat LO nic nie skomentowałem.

  5. #5

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    EPWA, choć bliżej do EPMO

    Domyślnie

    @Dako

    No cóż, prztyczka nie zrozumiałem.
    -----
    Nienawidzę polskiego malkontenctwa.



  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Nie wiem na jakich trasach lecieliście SASem, ale gwiazdkę stracili za longhaule...

    A nasze longhaule, mimo kiepskiego wyposażenia 763, jednak ocenili również w biznesie na 3 gwiazdki, co jest wielką chwałą dla osób odpowiedzialne za produkt

  7. #7

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    A nasze longhaule, mimo kiepskiego wyposażenia 763, jednak ocenili również w biznesie na 3 gwiazdki, co jest wielką chwałą dla osób odpowiedzialne za produkt
    To wyposazenie nie jest czescia waszego produktu?

  8. #8

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Co ile Skytrax aktualizuje swoje dane? Po dostarczeniu 787 dlugo bedzie trzeba czekac na poprawienie ratingu?

  9. #9
    Awatar SkyGuy

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Berlin, Germany, Germany

    Domyślnie

    Nic dziwnego. Przynajmniej na trasach europejskich i srednich LOT trzyma niezly poziom. Mnie bardzo czesto rozczarowuja tzw. "renomowane" linie bedace w rankingach wyzej od LOT oferujace nizsza jakosc serwisu.
    Jedyne do czego moge sie przyczepic to poziom obslugi na ziemii. Ten z kolei czesto jest fatalny.
    aisle seat likes this.

  10. #10
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Ode mnie duża wazelinka za dodanie soku pomidorowego na kraju i oczywiście zaległa za powrót Prince Polo Mała rzecz a cieszy
    aisle seat and klemenko like this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  11. #11

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Ode mnie duża wazelinka za dodanie soku pomidorowego na kraju i oczywiście zaległa za powrót Prince Polo Mała rzecz a cieszy
    O tak....wreszcie zniknęło to kokosowe paskudztwo.


    Oceny idą w górę, bo serwis na prawdę jest bardzo przyzwoity na tle europejskiej konkurencji.

  12. #12
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cieszy mały skok "do góry" w ocenach SkyTrax. Przewoźnikowi życzę przede wszystkim nie spoczywania na laurach i czterech gwiazdek we wszystkich kategoriach w ciągu następnych 5 - 10 lat.

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    toruń

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Cieszy mały skok "do góry" w ocenach SkyTrax. Przewoźnikowi życzę przede wszystkim nie spoczywania na laurach i czterech gwiazdek we wszystkich kategoriach w ciągu następnych 5 - 10 lat.
    Myślę, iż za pięć lat ocena będzie dotyczyła zupełnie innego LOT-u.
    A może Euro-LOT-u? Ooops

  14. #14
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Porównałem to co Stoarn napisał 2 lata temu z dziś

    Szczegółowe porównanie gwiazdek: (pogrubioną czcionką stan na 17 czerwca)

    Business Longhaul general rating - awans z 2 na 3 nadal 3
    Business Shorthaul general - awans z 3 na 3,5 nadal 3,5
    Age of Aircraft - awans z 3 na 3,5 obecnie 4,5
    Onboard magazine - awans z 2 na 3 nadal 3

    LOUNGE: comfort - z 2 na 3,5 obecnie 4,5
    shower - z 2 na 2,5 nadal 2,5
    Internet - z 2 na 4 nadal 4 (za co dają 5? )
    Staff: Languages: - z 2 na 3 nadal 3

    Inflight Entertainment 2 gwiazdki

    Może warto w 787 na koniec podróży dać jakiś komunikat, że obecnie mamy 3 gwiazdki w skytrax a jeżli Waszym zdaniem zasługujemy na więcej opiszcie swoje wrażenia na skytrax, niech pasażerowie podzielą się ze światem swoimi opiniami.

    ranking --> http://www.airlinequality.com/Airlines/LO.htm
    opinie --> http://www.airlinequality.com/Forum/lot.htm#cmnt

    lub tu -- >
    http://www.passengerchoiceawards.com/

    Przykładoo wpis Turkisha na FB:
    Show us some love!

    www.passengerchoiceawards.com

  15. #15
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Pozwolę sobie zagłosować... na konkurencję.
    Nienawidzę takich internetowych "nagonek"...
    Kaczorra and aisle seat like this.

  16. #16
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    tu raczej nie o internetową nagonkę chodzi, bo każdy zagłosuje tak jak będzie chciał ale o samą świadomość, że na takiej stronie można to zrobić.
    Polak z natury to "maruda" i jak lot odbędzie się bez zastrzeżeń to zachowa to dla siebie ale jak coś jest nie tak to z 10 stron znajdzie, żeby to ogłosić światu.
    Może czas doceniać to co mamy póki jeszcze mamy ";-)

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Tymczasem wyniki rankingu za 2013 rok są wyjątkowo fatalne dla LOTu.

    W kategorii "Best Airlines in Eastern Europe" wyniki następujące:

    Jesteśmy na 8. miejscu, za Aerofłotem, Transaero, S7, CSA, Croatią, Wizz Air'em i Adrią, przed Taromem i Rossiyą

    Skąd tak fatalny LOTowski PR?

  18. #18
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Skąd tak fatalny LOTowski PR?
    Płacone nie było... to przecież taki sam marketingowy projekt jak wszystkie 'teraz Polski', 'Superbrands' etc.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  19. #19
    Awatar Hariko

    Dołączył
    Jan 2013
    Mieszka w
    Lublin, poza krajem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Tymczasem wyniki rankingu za 2013 rok są wyjątkowo fatalne dla LOTu.

    W kategorii "Best Airlines in Eastern Europe" wyniki następujące:

    Jesteśmy na 8. miejscu, za Aerofłotem, Transaero, S7, CSA, Croatią, Wizz Air'em i Adrią, przed Taromem i Rossiyą

    Skąd tak fatalny LOTowski PR?
    trochę mnie dziwi pozycja Transaero, ponieważ jest to totalna szmira i chamstwo na pokładzie więc z LOT-em chyba jest naprawdę bardzo żle

  20. #20
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Polak z natury to "maruda" i jak lot odbędzie się bez zastrzeżeń to zachowa to dla siebie ale jak coś jest nie tak to z 10 stron znajdzie, żeby to ogłosić światu.
    Nie "Polak" tylko konsument/klient. Że zadowolony przyciągnie trzech nowych a wkurzony odstręczy dziesięciu to każdy wie. To znaczy każdy powinien, moje doświadczenie podpowiada, że sprzedawcy/usługodawcy niekoniecznie.
    aisle seat likes this.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •