Pokaż wyniki od 1 do 15 z 15
Like Tree1Likes
  • 1 Post By egon.olsen

Wątek: LOT-owski 787 w Farnborough?

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie LOT-owski 787 w Farnborough?


    Polecamy

    Pewnie Moderator doradzi przylozenie woreczka z lodem do czola, ale... Na targach takich jak Salon Le Bourget czy Farnborough prezentowane sa czesto samoloty pasazerskie w barwach nie producenta, ale linii lotniczej. Czy bylaby jakakolwiek, a najlepiej niezerowa, szansa, zeby na Farnborough 2012 pojawil sie LOT-owski 787? I tak ma poczatkowo latach troche na rejsowych LOT-owskich polaczeniach po Europie (z biletami dostepnymi w normalnej sprzedazy), wiec moze mozna by poleciec rano z WAW do Farnborough i wieczorem wrocic (ale niekoniecznie tylko jednodniowy udzial samolotu musialby to byc)? Samolot moglby przy okazji dac jakis pokaz w locie (chocby "zwykly" przelot, ze startem i lądowaniem takze w Farnborough - albo poleciec rejsowo do na LHR, wysadzic tych pasazerow, ktorzy by chcieli, i przeleciec do Farnborough, wieczorem analogicznie, a "brakujace" rejsy LHR-WAW i WAW-LHR jakos by sie dorobilo ).

    PS. W koncu LOT bedzie pierwszym *uzytkownikiem* 787 w Europie, z Boeingiem relacje ma dobre - wiec czemu by nie?

  2. #2
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    OIDP nie ma możliwości żeby wylądować z kompletem pax na pokładzie w Farnborough. Wszystkie przeloty miały status technicznych.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    OIDP nie ma możliwości żeby wylądować z kompletem pax na pokładzie w Farnborough. Wszystkie przeloty miały status technicznych.
    Hmm, ale kilka lat temu byla tam prezentacja Airbusa 340-600, w barwach VS, i elementem tej prezentacji byl lot z dziennikarzami z LHR do Farnborough (!).

  4. #4
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Pewnie inną rzeczą jest komplet paxów, a inną grupa dziennikarzy

  5. #5
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Niezla reklama na takich pokazach.
    Come on Arsenal--))

  6. #6

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    W sumie niezły pomysł, jednak założę się że w Locie nikt nie wpadł nawet na taki pomysł. Boeing promowałby swój nowy produkt, a LOT przy okazji siebie jako linie
    Pozdrawiam voyagerck ;)


  7. #7
    Awatar ivanek

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyagerck Zobacz posta
    ...jednak założę się że w Locie nikt nie wpadł nawet na taki pomysł.
    Ale forum za pewne czytają

  8. #8
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    @voyagerck: Kolego szanowny, wypowiadasz się w każdym wątku, nawet jak nie masz nic do napisania. U nas na forum nikt się nie bije o liczbę napisanych postów, a jeżeli już się zwraca na coś uwagę, to na ich zawartość merytoryczną. Tak więc bardzo proszę o przemyślenie dwa razy, czy dany post wnosi coś do tematu, czy też niekoniecznie.

    Jeżeli chodzi o Farnborough, to jest to impreza producentów - samolotów, sprzętu, wyposażenia. Jeżeli LOT miałby być tam obecny, to TYLKO i WYŁĄCZNIE na prośbę Boeinga i to właśnie z Seattle taka prośba powinna wyjść (ewentualnie LOT może zasugerować przedstawicielom Boeinga że jest gotowy wyplanować samolot na kilka dni targów).
    Raffij likes this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  9. #9
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Fajnie by było gdyby do tego czasu wszedł na linie ....gdziekolwiek.

  10. #10
    Awatar Blank

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    ZCH

    Domyślnie

    A ja myślę, że korzystne dla LOTu byłoby puszczenie go na początku na kilku europejskich rasach. LHR, BRU nawet przy kosmicznych cenach byłyby pewnie obsadzone dość solidnie.
    NIKON D5100, , MTO 11CA

  11. #11
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyagerck Zobacz posta
    W sumie niezły pomysł, jednak założę się że w Locie nikt nie wpadł nawet na taki pomysł. Boeing promowałby swój nowy produkt, a LOT przy okazji siebie jako linie
    Gdyby LOT wynalazł sposób na pobieranie opłat od każdego zdjęcia zrobionego swojemu samolotowi to owszem.
    Na pewno media by o tym wspominały a marketingowcy przeliczali to na darmową reklamę itp, tylko dla realnego biznesu korzyści marginalne.

    Cytat Zamieszczone przez Blank Zobacz posta
    A ja myślę, że korzystne dla LOTu byłoby puszczenie go na początku na kilku europejskich rasach. LHR, BRU nawet przy kosmicznych cenach byłyby pewnie obsadzone dość solidnie.
    Jakoś wątpię żeby znalazł się choćby jeden komplet pasażerów gotowych zapłacić kosmiczną cenę (czyli Y/C) za kółeczko.
    Operacyjnie lepiej im wysłać samolot na trasę gdzie jest faktyczny potencjał.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Blank Zobacz posta
    A ja myślę, że korzystne dla LOTu byłoby puszczenie go na początku na kilku europejskich rasach. LHR, BRU nawet przy kosmicznych cenach byłyby pewnie obsadzone dość solidnie.
    I takie rejsy mają byc po odebraniu pierwszego (pierwszych) 787 przez LOT, z biletami w normalnej sprzedazy - informowano o tym w czasie prezentacji na Okeciu 24.VI (choc z konkretnych portow zapamietalem "tylko" Londyn; ale akurat on mi bardzo konweniuje).

  13. #13

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    I takie rejsy mają byc po odebraniu pierwszego (pierwszych) 787 przez LOT, z biletami w normalnej sprzedazy - informowano o tym w czasie prezentacji na Okeciu 24.VI (choc z konkretnych portow zapamietalem "tylko" Londyn; ale akurat on mi bardzo konweniuje).
    Czyli zostanie aż tak znacznie zwiększone oferowanie, czy nie wszystkie dostępne miejsca będą sprzedawane? Czasami wchodzą w grę ograniczenia liczby paxów, koncesje etc.

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez symbian Zobacz posta
    Czyli zostanie aż tak znacznie zwiększone oferowanie, czy nie wszystkie dostępne miejsca będą sprzedawane? Czasami wchodzą w grę ograniczenia liczby paxów, koncesje etc.
    No, pewnie te rejsy nie beda sie odbywac zbyt dlugo. O ile rozumiem, ich celem jest przede wszystkim szkolenie zalog w warunkach operacyjnych (podobnie jak to bylo przy zeszlorocznych rejsach AF CDG-LHR-CDG na A380), bo, mowiac pol-zartem, zaloga ma cos do roboty w okolicach startu i lądowania, a nie podczas wieeelu godzin nad oceanem.

  15. #15
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie


    Polecamy

    Może bardziej prezycyjnie - ma furę do roboty nad oceanem, ale tamte czynności są akurat w dużej mierze podobne, co na 767

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •