Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 119
Like Tree31Likes

Wątek: Utrzymanie biur krajowych LOTu

  1. #1

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie Utrzymanie biur krajowych LOTu


    Polecamy

    Podczas moich ostatnich wizyt w Gdańsku i Krakowie moją uwagę przykuł kieski stan utrzymania tych placówek. W Gdańsku potwornie obdarty kaseton z logo LOT, który jest już właściwie czerwony, po prostu szpeci. Regional office w Krakowie potrzebuje tylko odświeżenia.
    Te prace nie wymagają dużego budżetu, a są IMO niezbędne!
    Jeśli któryś z tu obecnych mógłby ten problem zgłosić.. to po raz kolejny LO na tym zyska

  2. #2
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Linia powinna dbać o takie drobiazgi, naprawdę. Nawet małe bzdety, których koszt jest zerowy - odmalowanie ścian, aktualne kalendarze, plakaty, które nie są pożółkłe, naklejki, które nie zmieniły kolorów. Pamiętam właśnie jak na lotnisku w Berlinie rzuciło mi się w oczy biuro białoruskich linii lotniczych - stare naklejki, stare plakaty, stare kalendarze i krzesło z obłażącą skórą. Dawało to od razu poczucie takiego dziadostwa - jak tak wygląda biuro, to pewnie o samolot też nie dbają?

  3. #3
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    W Katowicach w centrum stan wizualny biura jest bardzo ok, natomiast nie mogę się nadziwić po co ono tu jest. Musi być jak LO tu lata? Przechodzę obok 2x dziennie i chyba nigdy nie widziałem klienta w środku, zawsze tylko 2 znudzone panie.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    W Krakowie wnętrze biura przy Basztowej (nota bene przystanek MPK to ciągle "Basztowa-LOT") nie wygląda może i źle, ale to prawda, że praktycznie nic nie zmieniło się od wielu, wielu lat. Natomiast nieciekawy wygląd zewnątrz (pomaziane ściany itd) niestety jest efektem walki z wiatrakami , jaką jest próba odmalowywania ścian, które po kilku dniach znów są przez kogoś "osprayowywane".

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sinus Zobacz posta
    W Katowicach w centrum stan wizualny biura jest bardzo ok, natomiast nie mogę się nadziwić po co ono tu jest. Musi być jak LO tu lata? Przechodzę obok 2x dziennie i chyba nigdy nie widziałem klienta w środku, zawsze tylko 2 znudzone panie.
    Tak samo jak jest biuro LO w Łodzi

  6. #6

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sinus Zobacz posta
    Przechodzę obok 2x dziennie i chyba nigdy nie widziałem klienta w środku, zawsze tylko 2 znudzone panie.
    Ale za to bardzo miłe i profesjonalne
    Katowicach, na mój gust to, że elewacja wygląda dobrze, jest wynikiem ogólnego dbania o kamienicę przez zarządcę.

  7. #7
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez symbian Zobacz posta
    Ale za to bardzo miłe i profesjonalne
    To prawda, kiedyś jak chodziłem po fakturki to zawsze ucinałem sobie miłą pogawędkę o różnych LO-towskich sprawach

  8. #8
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    biuro jest w Katowicach jak najbardziej potrzebne przynajmniej dla mnie zdarza mi się czasami zmieniać rezerwację w LO i wtedy wizyta tam jest dla mnie miłą koniecznością! A i raz nawet zakupiłem tam zupełnie nowy bilet - Panie były tak miłe, że zapomniałem, że on-line jest taniej! Co do aspektów wizualnych, to biuro akurat jest bardzo ok!
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  9. #9

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Katowiczanin Zobacz posta
    biuro jest w Katowicach jak najbardziej potrzebne przynajmniej dla mnie zdarza mi się czasami zmieniać rezerwację w LO i wtedy wizyta tam jest dla mnie miłą koniecznością!
    Rezerwację możesz zmienić też przez inne kanały, a biura zajmujące się głównie produkcją faktur nie mają ekonomicznego sensu.

  10. #10
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Fakturę to można odebrać na lotnisku w dniu wylotu - i tak na lotnisku być musisz ja jeszcze nigdy nie byłem w biurze LO we Wrocławiu, za to mnóstwo razy wykorzystywałem pracowników placówki na lotnisku. Też miło i profesjonalnie, a co najważniejsze - tam ma to sens.

  11. #11
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Lufthansa, zgodnie z ich stroną w Germanii ma tylko biura na kilkunastu lotniskach. Poza tym - zero.

  12. #12
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Rezerwację możesz zmienić też przez inne kanały, a biura zajmujące się głównie produkcją faktur nie mają ekonomicznego sensu.
    nie wiem jak teraz, ale kiedyś online się nie dało.
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  13. #13
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Katowiczanin Zobacz posta
    nie wiem jak teraz, ale kiedyś online się nie dało.
    Koledze chodziło o zmianę przez telefon. Przez internet nadal się nie da.

  14. #14

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Mały OT W katowickim biurze będzie możliwość kupienia gadżetów w podobnej formule, co w Złotych Tarasach.

  15. #15

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez symbian Zobacz posta
    Mały OT W katowickim biurze będzie możliwość kupienia gadżetów w podobnej formule, co w Złotych Tarasach.
    Czyli oprócz tego, że biuro już jest zmarnowanym kosztem, to jeszcze dodatkowo teraz wpakują kapitał obrotowy w jakieś gadżety i stworzą sobie dodatkową kompleksowość w postaci zarządzania nimi. Teraz przynajmniej samoloty do Katowic będą miały co przewozić

  16. #16
    Awatar Katowiczanin

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sinus Zobacz posta
    Koledze chodziło o zmianę przez telefon. Przez internet nadal się nie da.
    to ja osobiście wolę wizytę w biurze, mam wybitną awersję do wiszenia na telefonie i załatwianie czegokolwiek tą drogą...
    ..::WizzAir::..
    Now We Can All Fly :)

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    co do sensu istnienia biur nie wypowiem się, bo musiałbym znac dane ile biletów tą drogą się sprzedaje.

    Co do budynku - ten w Gdansku z pewnością mógłby kandydować do najbrzydszych Ale jest tam bardzo dobra obsługa, ostatnio załatwiałem dosc skomplikowaną sprawę ze starą fakturą, miło kompetentnie, pani stwierdziła ze aby nie marnowac mojego czasu zajmie sie sprawą i oddzwoni. Po pół godzinie pani poinformowała mnie, ze wszystko załatwione, ale zebym nie musiał wracac do biura przesle fakture mailem.

    Ciekawe jest to biuro w ZT: ostatnio byłem tam dwukrotnie, całkiem sporo ludzi kupowało bilety (i to klasa biznes na dzien nastepny oraz bilety innych lini), swietna usługa dowozu na lotnisko choc... działa od momentu otwarcia ZT czyli tak naprawde dopiero na loty od godziny 12 w góre co strasznie ogranicza mozliwosc samej uslugi

  18. #18

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Katowiczanin Zobacz posta
    to ja osobiście wolę wizytę w biurze, mam wybitną awersję do wiszenia na telefonie i załatwianie czegokolwiek tą drogą...
    Ciekawe w jakim biznesie jesteś, że masz tyle wolnego czasu, żeby z każdą zmianą biletu jeździć do biura?
    W każdym razie klient, który ma zbyt dużo czasu, to typowo nie jest klient, na którym linia lotnicza może sensownie zarobić i zwłaszcza kiedy linia jest na skraju bankructwa, nie powinna pod takiego klienta ustawiać swojego produktu.

  19. #19
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Biura trzeba bylo zamknac pare lat temu. Przypomina mi to sklepy elektroniczne ktore probuja sie utrzymac (a zostaja zniszczane przez ebay, amazon.com itd.) przy sprzedazy Coca-Coli, gumy do zucia i cukierkow przy kasie bo tam marza jest 15-20%. Zalosne. Tyle na ten temat.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  20. #20

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez PolishAir42 Zobacz posta
    Biura trzeba bylo zamknac pare lat temu. Przypomina mi to sklepy elektroniczne ktore probuja sie utrzymac (a zostaja zniszczane przez ebay, amazon.com itd.) przy sprzedazy Coca-Coli, gumy do zucia i cukierkow przy kasie bo tam marza jest 15-20%. Zalosne. Tyle na ten temat.
    Hmm tak zdecydowanych twierdzen bałbym sie wyglaszac. W kazdym kraju w Europie istnieją sklepy 'na rogu', ba nawet sieci elektroniczne - mimo ze jestem wielkim zwolennikiem handlu elektronicznego nie sądze ze wszystko przeniesie się do internetu.
    A biura - skoro istnieja tradycyjne biura podrózy (i ja ostanio wróciłem do takowych - i jest mi z tym bardzo dobrze) to tak samo mogą istniec punktu sprzedające bilety. Nawet w najlepiej zinformatyzowanym kraju na swiecie (Estonia) usługi elektroniczne nie zdominowaly rynku (ostatnio robilem badania na ten temat - całkiem ciekawe), jeszcze niedawno Lufthansa sprzedawała jedynie 20% swoich biletów drogą elektroniczną - tak więc gwałtowne zamykanie biur to odciecie się od istotnego kanału sprzedazowego. Co innego jednak zmiany w metodzie sprzedazy, zmiana lokalizacji biur itp
    egon.olsen and Stoarn like this.

Strona 1 z 6 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •