Pokaż wyniki od 1 do 18 z 18
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie 787 (i 767) LO na nie-long-haulowych trasach


    Polecamy

    W czasie prezentacji 787 na Okęciu 24.6.11 mówiono, że po otrzymaniu tych samolotów LOT zamierza m.in. polatać nimi troche na krótkich trasach, typu WAW-LON. (I, co ważne, bilety na te loty mają być normalnie dostępne przez system rezerwacyjny.) Czy wiadomo już coś więcej? W szczególnosci, czy te loty mają się zacząć od razu pierwszym Dreamlinerem, czy też jednak ten pierwszy będzie latał "tylko" na swoich podstawowych trasach, czyli przez Wielką Wodę, a krótsze rejsy to dopiero gdy będzie już wiecej tych maszyn?

    Fajnie by było się wybrać 787 na Farnborough (9-15.7.12) (a niechby i "tylko" na LHR ).

    BTW, a jak to jest z 767: nieraz pisano tu na Forum, że np. na trasie WAW-LON-WAW zdarzało się LOT-owi podstawiać 767 właśnie. Czy to były takie podmianki ad hoc, czy też wpisane w system na kilka miesięcy wcześniej, w związku z czym można by sobie np. *zaplanować* rejs do Londynu w takiej właśnie dacie? A czy *teraz* zdarzają się LOT-owskie krótkie rejsy na 767? Lub są przewidziane w przewidywalnej przyszłości?

    Oczywiście, można by poślęczeć przy www.lot.com i/lub www.amadeus.net i sprawdzać data po dacie, ale...
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 16-09-2011 o 18:46

  2. #2
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Z krótszych tras to TFS była na 767 na przykład.
    A Londyn czy inne to raczej ze względu na bardzo wzmożony ruch - czyli 24.12 na przykład.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Loty na krótszych trasach w celu szkolenia załóg + mozna to wykorzystac marketingowo. Takze pierwszy samolot.
    A LHR jasne - swoją drogą jak teraz BA skasuje poranne loty to LO bedzie miał calkiem sporo pasazerow w C w swoich B734.

  4. #4
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Do systemu chyba nic wpisanego nie ma jeżeli chodzi o 767. Natomiast jeśli chodzi o LHR - w obie strony teraz jak leciałem był full - do LHR w C 9pax, z powrotem 16pax na 734. Się kręci
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #5
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Do pełni szczęścia brakuje już tylko świeższych samolotów - 737NG na przykład :-)

  6. #6

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Albo A320 Jednak co do pomysłu lotów "promocyjnych" po Europie jest on świetny. Przypomina mi się kapania AF promująca A380 we flocie i jakże długie loty CDG-LHR.
    Pozdrawiam voyagerck ;)


  7. #7
    Awatar SkyGuy

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Berlin, Germany, Germany

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyagerck Zobacz posta
    Albo A320 Jednak co do pomysłu lotów "promocyjnych" po Europie jest on świetny. Przypomina mi się kapania AF promująca A380 we flocie i jakże długie loty CDG-LHR.
    Dokladnie! Albo LH A380 do PMI.

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    W okresie, kiedy LOT będzie dysponował wyłącznie jedną maszyną, nie będzie i tak mógł oferować swego produktu na longhaulach w zamierzonym zakresie (trafienie na 787 będzie loterią i raczej wielu pasażerów nie przyciagnie), a dzięki lataniu na krótkich trasach personel pokładowy będzie mógł szybko się przeszkolić.

    I niekoniecznie Londyn, może być nawet Rzeszów (typuję), bo im trasa krótsza, tym więcej personelu przeszkolić można

    767 latały na podmianach do Londynu, Brukseli (przedświąteczne w obsuwach po mgłach i zamieciach), raz pamiętam do Gdańska na 25 rocznicę sierpnia '80, przez parę zim rozkładowo do Tel Aviv'u.

  9. #9

    Dołączył
    Oct 2010

    Domyślnie

    Mam pytanie również do 787. Kiedy go zaczną "robić"? Chyba już niedługo, jeśli w kwietniu ma być dostarczony .

  10. #10
    Awatar wallson

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    Żyrardów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kebapf Zobacz posta
    Mam pytanie również do 787. Kiedy go zaczną "robić"? Chyba już niedługo, jeśli w kwietniu ma być dostarczony .
    Na zdjęciach znalezionych tu i tam póki co widać dłubanie przy ANA, JAL, Royal Air Maroc, Ethiopian Airlines,
    Air India, China Southern Airlines a przy lotowskim nie. Oby tylko kolejnej obsuwy nie mieli

  11. #11

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wallson Zobacz posta
    ..... a przy lotowskim nie.
    Lotowski nie ma prawa jeszcze istniec, grubo za wczesnie.

  12. #12
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Montaż finalny 787 w Everett, WA, to zaledwie kilka dni - według planu nie więcej jak 9, tak żeby nowy samolot wychodził co 3 dni. Podobnie będzie w North Charleston, SC. Ale dla pierwszych serii będzie to oczywiście dłużej. Teraz jest jeszcze grubo za wcześnie - nie ma jeszcze w produkcji ani elementów strukturalnych, ani silników dla Lotu. Najbliższe tygodnie zadecydują, czy Lot na pewno będzie pierwszym operatorem w Europie i jest to zależne od tego czy GEnx będzie miał certyfikowaną na czas gondolę.

  13. #13
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rudi Zobacz posta
    Montaż finalny 787 w Everett, WA, to zaledwie kilka dni - według planu nie więcej jak 9, tak żeby nowy samolot wychodził co 3 dni. Podobnie będzie w North Charleston, SC. Ale dla pierwszych serii będzie to oczywiście dłużej. Teraz jest jeszcze grubo za wcześnie - nie ma jeszcze w produkcji ani elementów strukturalnych, ani silników dla Lotu. Najbliższe tygodnie zadecydują, czy Lot na pewno będzie pierwszym operatorem w Europie i jest to zależne od tego czy GEnx będzie miał certyfikowaną na czas gondolę.
    LOT zamówił RR
    no risk, no fun ;D


  14. #14
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    LOT zamówił RR
    Samolot z RR jest już certyfikowany, ale jeżeli również GE uzyska w terminie Type Certificate planowany przed końcem roku, to wtedy może się zdarzyć że pierwszy samolot w Europie będzie z GEnx-em.

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Tzn. Thomson Airways przed nami ma być?

  16. #16
    mss
    mss jest nieaktywny
    Awatar mss

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie

    Myślicie, że w pod koniec maja/początkiem czerwca będzie można 'spotkac' 787 na trasie do Hanoi? Tak sobie myślę nad powrotem do ojczyzny i pierwsze chcemy do Tajlandii się wybrac a później tanią opcją jest Bangkok-Hanoi-Waw-Rze (Vietnam + LOT).


    - reklama w podpisie skasowana - REGULAMIN

  17. #17
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Póki co, to niestety jest wróżenie z fusów - myślę że krytyczną datą będzie FINALNIE POTWIERDZONE przez Boeinga dostawy pierwszego egzemplarza 787 i detale odnośnie siatki longhaul na wiosnę/lato 2012.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  18. #18
    Awatar Rudi

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Tzn. Thomson Airways przed nami ma być?
    Noooo....
    Tak właśnie może się zdarzyć. Oni już coraz głośniej mówią że mają to od dawna załatwione.
    Proponuję obserwować postępy z certyfikacją GEnx-a.


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •