Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 26
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie Liczba miejsc dostępnych w biznesie po Europie - zamknięta czy otwarta?


    Polecamy

    Zastanawia mnie, czemu na lot 11 listopada do Rzymu są tylko 3 miejsca w biznesie, ale co najmniej 9 w Economy Saver?

    Wynikałoby z tego, że LOT wprowadził maksymalną ilość pasażerów biznesowych w rejsie...

    Chodzi o ewentualne przeciążenie samolotu, gdyby za dużo osób miało zwiększony baggage allowance?

    Bo przecież kurtynę można przesuwać chyba ile się chce, nie?

    LOT woli żeby pasażerowie płacili mniej?

    Dziwne...

  2. #2

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Nie wszystkie fotele mają gniazdka z prądem, może dlatego...

  3. #3
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Jeśli te trzy miejsca się sprzedadzą, to pewnie system automatycznie dostosuje oferowanie.

  4. #4
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    @Stoarn: wyobraź sobie że linia ma statystyki i odpowiednie modele do oferowania klasy C na poszczególnych kierunkach I jeżeli jest taka sytuacja że Z i D są sprzedane, to na podstawie bookingów w Y zwiększa się oferowanie w C.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Ale jaki jest sens reglamentowanego oferowania klasy najdroższej w sytuacji gdy w samolocie nie ma różnicy w wystroju ani układzie?

    Na jeden lot już nie było klasy biznes dostępnej, a eco full flex była...

  6. #6
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    A na powrotny? W LO nie praktykuje się raczej OIDP zmiany konfiguracji na parze rejsów.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    W sensie - na jednej rotacji (=nieprzesuwanie kurtyny poza Warszawą), czy na jednym planie podróży??

  8. #8
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Tak mi się wydaje.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  9. #9

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Egon, zdecydowanie sie praktykuje przesuwanie kurtyny i zmianę zagłówków w czasie zwykłej nawrotki...;-)

  10. #10
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    A, to przepraszam - wydawało mi się że w rotacji jest sztywna liczba miejsc BC/YC.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  11. #11
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    A wiecie może jaki jest powód, albo sens robienia pasażerom upgrade'ów z Y do C na lotach krajowych? Mil za to więcej nie dają, serwis ten sam...

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Patrze 11-13 lis na Rzym - tu jest naprawdę kuriozalna sytuacja.

    W rejsie tam więcej dostępnych miejsc Eco Saver niż Business!!!!

    Ponadto, przy lotach tam i z powrotem, nie da się sparować ze sobą Business - wybierając Business w jedną, trzeba wracać w Eco, jeśli najpierw kliknie się na powrót Businessem, to na wylot Business się blokuje.

    To chyba ewidentny błąd...

  13. #13
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    To pewnie podobna sytuacja, z jaką zetknąłem się w sierpniu rezerwując Pragę. Z jakiegoś względu czasami system nie paruje poprawnie taryf na wylot i powrót. W Twoim przypadku obie strony w biznesie są w tej samej taryfie, czy nie?

    Tak czy inaczej, jest to błąd, bo o ile wiem, każda lotowska taryfa biznesowa może się na half-trip sparować z dowolną inną.

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Jest tylko jedna taryfa Business - Business, nie ma Business Saver.

    Kolejne pytanie się nasuwa - jaka jest logika ku temu, aby taryfy były łączalne albo niełączalne?

    To tylko życie utrudnia i komplikuje...

  15. #15
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    W niektórych liniach nie można połączyć taryf biznesowych z ekonomicznymi, w innych nie można łączyć saverów czy super promo z bardziej elastycznymi - jakąś logikę czasami niektórzy w tym widzą

  16. #16
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Zastanawia mnie, czemu na lot 11 listopada do Rzymu są tylko 3 miejsca w biznesie, ale co najmniej 9 w Economy Saver?
    Z nudów sprawdziłem - jest jeszcze 6 miejsc w systemie na ten rejs w C, ale nie wiem dlaczego na lot.com są tylko dwa...
    Co do łączenia taryf - coś tam faktycznie czasem się im miesza...
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 04-11-2011 o 17:26
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  17. #17

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez E-Jet KRK Zobacz posta
    A wiecie może jaki jest powód, albo sens robienia pasażerom upgrade'ów z Y do C na lotach krajowych? Mil za to więcej nie dają, serwis ten sam...
    Można wejść do saloniku. Poza tym mnie naliczyli 1500 mil, czyli wielkość odpowiadającą krajówce właśnie w C.

  18. #18
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adamuto Zobacz posta
    Można wejść do saloniku. Poza tym mnie naliczyli 1500 mil, czyli wielkość odpowiadającą krajówce właśnie w C.
    Ja niestety dostałem tyle, ile się należy za klasę z rezerwacji.

  19. #19
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez E-Jet KRK Zobacz posta
    Ja niestety dostałem tyle, ile się należy za klasę z rezerwacji.
    Bo tyle się należy. Naliczenie po OP-UPG wg nowej klasy jest błędem pracownika linii.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  20. #20
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie


    Polecamy

    Chcialbym, zeby czasami mnie tez taki blad objal ;-)


    ---
    Pisane na telefonie, przepraszam za brak polskich liter.
    Zażółć gęślą jaźń - da sie, ale zajmuje duzo czasu.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •