Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 80
Like Tree37Likes

Wątek: Ostanie ostrzeżenie - wyw. z Henrykiem Krasowskim, em. pilotem 767, b. prac. ULC

  1. #21
    Awatar Stampa

    Dołączył
    Feb 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez aisle seat Zobacz posta
    Z artykułu:

    Symptomy choroby, która trawi tą firmę są bardzo dobrze widoczne na forum.
    A ja myślę, że te sprawy o których opowiedział Henryk Krasowski są od dawna pomijane, nawet tłumione na forum. Nie tylko te dotyczące LOTu - on powiedział prawdę również w sprawie ULC i Ministerstwa.
    St.

  2. #22
    Awatar BABr

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Będzin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stampa Zobacz posta
    A ja myślę, że te sprawy o których opowiedział Henryk Krasowski są od dawna pomijane, nawet tłumione na forum. Nie tylko te dotyczące LOTu - on powiedział prawdę również w sprawie ULC i Ministerstwa.
    St.
    A i wielu polskich firm i instytucji niezwiązanych z lotnictwem. To nasza narodowa jakość ("jakoś to będzie"). Procedura procedurą, a życie życiem. Ci stosujący się do procedur (a nie daj boże zgłaszający nieprawidłowości) zawsze u nas byli wytykani palcami.
    vonMises likes this.
    Serdecznie pozdrawiam, Bartek

    Synta czy MAK, MAK czy MTO, MTO czy Synta? Na razie MTO, ale się rozwinę!

  3. #23
    Awatar aisle seat

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stampa Zobacz posta
    A ja myślę, że te sprawy o których opowiedział Henryk Krasowski są od dawna pomijane, nawet tłumione na forum. Nie tylko te dotyczące LOTu - on powiedział prawdę również w sprawie ULC i Ministerstwa.
    St.
    Może nie wyraziłem się wystarczająco precyzyjnie. Chodziło mi dokładnie o to, o czym piszesz. Na krytykę "narodowego przewoźnika" bardzo duża grupa osób z nim związanych (pracowniczo i biznesowo) reaguje bardzo alergicznie. Zwłaszcza krytykę "nowoczesnego" marketingu, PRu i tej dzisiejszej nowomowy biznesowej, które nie są niczym innym niż próbą pudrowania bardzo słabego produktu.

  4. #24
    Awatar tango fox

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    obok EPBC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    A jak jest u Katarczyków? Ile godzin trwać musi rejs aby można było tylko 2 pilotów mieć w kokpicie?
    QA na trasach długich ( np Houston) lecą dwie 2 osobowe załogi i przez ok 15h są dwie zmiany w kokpicie. No ale tam jest porządna flota z pomieszczeniami wypoczynku dla załogi
    Poczytaj blog Bedrzicha - warto!!
    lataj synku nisko i powoli... jak mówiła mama do młodego pilota

  5. #25

    Dołączył
    Aug 2011
    Mieszka w
    Dyszobaba

    Domyślnie

    Teraz wielu stara się zaistnieć na "plecach" tego lądowania...Wywiady, opinie, sami eksperci... A UważamRZe to jak TVN24...no comments...

  6. #26
    Awatar Awerik

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Wywiad mocny i ciekawy, no ale niestety - ukazał się się w piśmie, które od wielu miesięcy można stawiać na jednej półce z "Gazetą Polską" i "Naszym Dziennikiem" i nie chodzi mi tu bynajmniej o warsztat na poziomie licealnego kółka dziennikarskiego. Wiarygodność - zerowa.

  7. #27

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Wiarygodność - zerowa.
    Tylko ze względu na fakt, że redakcja z nieodpowiadającej Ci opcji politycznej??


    Słodko, mam nadzieję, że ktoś z tymi zarzutami się merytorycznie rozprawi


    Póki co żadnych meyrtorycznych replik nie mogę nigdzie odnaleźć, Rzeczpospolita jest gazetą rozdawaną pasażerom w samolotach LOTowskich, choćby z tego powodu nie jest to więc taka błaha sprawa...
    aisle seat and Inter like this.

  8. #28
    Awatar Awerik

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Nie, zresztą mi nie odpowiada żadna polityczna opcja. Po prostu regularnie czytuję Rzepę i mam świadomość do czego zdolni są dziennikarze pokroju Ziemkiewicza. Co do Uważam Rze - start mieli obiecujący, niestety bardzo szybko stali się obrzydliwą propagandową tubą PiSu, wmawiającą mi, że Polska jest we wszystkim najgorsza. Nie dziw się, że nikt nie kwapi się do ripostowania tych oskarżeń, pewnie gdyby wywiad ukazał się w "Newsweeku" komentarze płynęły z wielu stron...
    Tupungato likes this.

  9. #29
    Moderator
    Awatar macieju

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    Dla mnie nie żadnego znaczenia gdzie ten wywiad był umieszczony Opowieści Pana Krasowskiego to musztarda po obiedzie. Skoro był świadkiem takich czy innych poczynań podczas swojej pracy zawodowej i nie reagował to dla mnie nie dopełniał swoich obowiązków i tyle. Tłumaczenie się sentymentem do firmy jest nie na miejscu. Po prostu też mu było wygodnie wtedy i tyle.... a teraz może sobie pogdybać bez strachu i odpowiedzialności ot co

  10. #30
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Przez wiele lat ulegałem fascynacji LOT, naszym narodowym przewoźnikiem, moją firmą matką....itd.
    Ten cytat polecił bym paru osobom tutaj na forum. Bo czasem mam wrażenie ze niektórzy są wręcz "zakochani" w PLL lot. A gdy to jeszcze dotyczy moderatorów, to tym mniej przyjemnie się robi, i czasem trudno dyskutować. A jest to trochę dziwne, bo przecież zarząd się zmienia, nic nie jest wieczne (szczególnie w LOT) wiec nie trzeba być aż tak "posłusznym" i bezkrytycznym wobec "panów z LOT'u" , jak czasem się tu zdarza.

    No chyba ze mam jakieś złe wrażenie...jeżeli tak, to sorry.

  11. #31
    Moderator
    Awatar macieju

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stefann Zobacz posta
    No chyba ze mam jakieś złe wrażenie...jeżeli tak, to sorry.
    My nie faworyzujemy nikogo ... na forum wszyscy są równi

    W przeciweństwie do ...
    Byłem w stanie wybaczyć LOT dużo więcej niż innej firmie. Byłem w stanie usprawiedliwić rzeczy, których nie powinno się usprawiedliwiać. Sentyment.

  12. #32
    Awatar Stampa

    Dołączył
    Feb 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez macieju Zobacz posta
    Dla mnie nie żadnego znaczenia gdzie ten wywiad był umieszczony Opowieści Pana Krasowskiego to musztarda po obiedzie. Skoro był świadkiem takich czy innych poczynań podczas swojej pracy zawodowej i nie reagował to dla mnie nie dopełniał swoich obowiązków i tyle. Tłumaczenie się sentymentem do firmy jest nie na miejscu. Po prostu też mu było wygodnie wtedy i tyle.... a teraz może sobie pogdybać bez strachu i odpowiedzialności ot co
    Co to znaczy "musztarda po obiedzie" ????? Chyba niewiele z tego zrozumiałeś co on powiedział, bo jemu chodziło o coś zupełnie odwrotnego! Właśnie o to, żeby po (odpukać) kolejnym wydarzeniu ktoś taki mądry jak Ty nie powiedział że teraz to już za późno na rady, bo już się stało. Bo jest już "musztarda po obiedzie". On wyraźnie ostrzega i oby te ostrzeżenia nie zawisły w próżni lub nie zostały tak skwitowane jak przez Ciebie!

    Nie wiem też jakie jest Twoje doświadczenie w lotnictwie, ale w całym LOCIE można nie znaleźć nikogo, komu możnaby bardziej ufać w sprawach bezpieczeństwa niż Krasowskiemu z racji jego doświadczenia. Był kapitanem od kiedy ja tylko pamiętam. A nawet i jeszcze wcześniej, bo on latał nawet na Iłach-62 też jako kapitan. Czy w ogóle widziałeś w życiu chociaż raz taki samolot na oczy? Krasowski nie zna lotnictwa z książek napisanych przez poprzedniego Prezesa z półtorarocznym stażem, ale całe jego życie to jest LOT i lotnictwo. I on dokładnie umie ocenić to co się dzieje obecnie. Mam na myśli słynne "uzdrawianie sytuacji po poprzednikach", w które uwierzyła znaczna część uczestników tego forum, a które - widać to niestety coraz wyraźniej - od kilku lat przypomina jeżdżenie walcem niekompetencji po zdołowanej firmie.
    St.
    aisle seat likes this.

  13. #33
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez macieju Zobacz posta
    My nie faworyzujemy nikogo ... na forum wszyscy są równi

    W przeciweństwie do ...
    No, ale zbyt często tu czytam ze "PAXy" nie maja pojęcia, ze "media" piszą żeby robić sensacje itd.

    Tak było gdy w Hanoi boeing zjechał z pasa i były problemy z obsługą pasażerów, tak było z (już kolejnymi) awariami, tak jest gdy się krytykuje jedzenie, gdy się krytykuje stan floty itd. Zbyt często ma się tu wrażenie ze się rozmawia z "krewnym króliczka" a nie na neutralnym forum lotniczym.

    Oczywiście mowie tylko o sobie.
    aisle seat likes this.

  14. #34
    Moderator
    Awatar macieju

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPZG

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stampa Zobacz posta
    Co to znaczy "musztarda po obiedzie" ????? Chyba niewiele z tego zrozumiałeś co on powiedział, bo jemu chodziło o coś zupełnie odwrotnego! Właśnie o to, żeby po (odpukać) kolejnym wydarzeniu ktoś taki mądry jak Ty nie powiedział że teraz to już za późno na rady, bo już się stało. Bo jest już "musztarda po obiedzie". On wyraźnie ostrzega i oby te ostrzeżenia nie zawisły w próżni lub nie zostały tak skwitowane jak przez Ciebie!
    Miał na to czas i możliwości ale ich zaniechał ... przez sentyment Wtedy miał możliwości prawne a teraz ... tylko medialne

    Cytat Zamieszczone przez Stampa Zobacz posta
    Nie wiem też jakie jest Twoje doświadczenie w lotnictwie, ale w całym LOCIE można nie znaleźć nikogo, komu możnaby bardziej ufać w sprawach bezpieczeństwa niż Krasowskiemu z racji jego doświadczenia. Był kapitanem od kiedy ja tylko pamiętam. A nawet i jeszcze wcześniej, bo on latał nawet na Iłach-62 też jako kapitan. Czy w ogóle widziałeś w życiu chociaż raz taki samolot na oczy? Krasowski nie zna lotnictwa z książek napisanych przez poprzedniego Prezesa z półtorarocznym stażem, ale całe jego życie to jest LOT i lotnictwo. I on dokładnie umie ocenić to co się dzieje obecnie. Mam na myśli słynne "uzdrawianie sytuacji po poprzednikach", w które uwierzyła znaczna część uczestników tego forum, a które - widać to niestety coraz wyraźniej - od kilku lat przypomina jeżdżenie walcem niekompetencji po zdołowanej firmie.
    St.
    Jestem nielotem Nie ujmuję Mu doświadczenia i wiedzy ale to nie ma nic do rzeczy. Pracując w ULC mógł owo doświadczenie wykorzystać ale nie wykorzystał "przymykając oko" i być może po części jest winiem takiego stanu rzeczy jaki jest teraz
    Zresztą mam już dość wypowiedzi tych wszystkich "emerytowanych" - którzy teraz... po latach tylko ostrzegają, krytykują i ganią ... a jak sami byli na stanowiskach to wszystko grało i buczało trzeba było działać jak się miało ku temu możliwosci i narzędzia.

  15. #35
    Zbanowany
    Dołączył
    May 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Awerik Zobacz posta
    Wywiad mocny i ciekawy, no ale niestety - ukazał się się w piśmie, które od wielu miesięcy można stawiać na jednej półce z "Gazetą Polską" i "Naszym Dziennikiem" i nie chodzi mi tu bynajmniej o warsztat na poziomie licealnego kółka dziennikarskiego. Wiarygodność - zerowa.
    No tak. Gdyby to ukazało się w "Gazecie Wybiórczej" było by bardzo wiarygodne

  16. #36
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Tak mi sie tu na marginesie nasuwa.....

    Skandal w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej

    19 mar, 06:53 TSz / PAP

    "Rzeczpospolita": O niespotykanej skali kumoterstwie i nepotyźmie panującym w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej informuje gazeta, która dotarła do ustaleń kontroli przeprowadzonej w PAŻP przez Kancelarię Premiera.
    W agencji, odpowiedzialnej za bezpieczeństwo lotów na polskim niebie, 40 proc. pracowników (678 z 1715) ma wśród innych zatrudnionych bliższych lub dalszych krewnych. 12 proc. pracowników (198 osób) jest ze sobą wprost powiązanych rodzinnie, bo mają te same adresy zamieszkania.
    Wśród rekordzistów jest Leszek Gołąb, jeden z dyrektorów biur w PAŻP: w agencji pracują jego żona, dwie córki i dwóch zięciów. Sam prezes PAŻP Krzysztof Banaszek zatrudnił "tylko" żonę i siostrę.
    Nic dziwnego, że najszybsze i najwyższe podwyżki otrzymywał kierownik działu spraw personalnych. W ciągu trzech lat jego pensja wzrosła o 122 proc. - z 4,5 do 10 tys. zł.
    Kontrolerzy ocenili, że rodzinne zatrudnienia w PAŻP mogły wynikać z wysokich pensji. Średnie wynagrodzenie sięga tam 15,2 tys. zł. Oczywiście najkorzystniejsze warunki otrzymywali członkowie rodzin i znajomi pracowników agencji.

    Skandal w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej - Onet Wiadomości

  17. #37

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Awerik@

    Nie dziw się, że nikt nie kwapi się do ripostowania tych oskarżeń, pewnie gdyby wywiad ukazał się w "Newsweeku" komentarze płynęły z wielu stron.
    A wiesz, że LOT rozdaje na swych pokładach Rzeczpospolitą właśnie?? Newsweeka jakoś nie rozdaje... Widać jest to wystarczająco poczytna gazeta, aby Zarząd firmy jakoś zareagował...

    stefann@ A dyskusję po tym artykule pamiętasz? Jak się oburzeni forumowicze związani z PAŻPem poujawniali?

    Wszyscy@ W wywiadzie Pan Krasowski twierdzi, że z sentymentu co robił? Przymykał oko??

    Bo ja odniosłem wrażenie, że twierdził, że z sentymentu po prostu o tym nie trąbił publice - a jego zadanie gdy pełnił służbę jako organ nadzorujący, nie było trąbić o uchybieniach na lewo i prawo, tylko doprowadzać, by się uchybienia nie powtarzały.


    I koniec końców, ten temat i wywiad dotyczył - wydawało mi się - sytuacji w LOT i lotnictwie, a nie postawy emerytowanego pracownika?

    Bo z naszej dyskusji dochodzę do wniosku, że wszyscy już i tak przyjęli, że te zarzuty to prawda

  18. #38
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta

    stefann@ A dyskusję po tym artykule pamiętasz? Jak się oburzeni forumowicze związani z PAŻPem poujawniali?
    No i dla tego "eksperckie" fora internetowe są niby świetne, bo takie "pełne wiedzy", ale jest tez właśnie niestety druga strona medalu....czyli brak (samo)krytyki, zakochanie, cenzura i ukryta propaganda. No ale dopóki proporcje są w miarę OK i przeważa wiedza a nie radosna propaganda, to warto nadal czytać.

  19. #39
    Awatar first

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Awerik Zobacz posta
    Wywiad mocny i ciekawy, no ale niestety - ukazał się się w piśmie, które od wielu miesięcy można stawiać na jednej półce z "Gazetą Polską" i "Naszym Dziennikiem" i nie chodzi mi tu bynajmniej o warsztat na poziomie licealnego kółka dziennikarskiego. Wiarygodność - zerowa.
    O dziennikarstwie, polityce i mediach masz zerowe pojęcie , a skoro na ten temat wypowiadasz się równie chętnie jak na tematy lotnicze, to wiesz jaki wniosek się nasuwa?
    Inteligentny człowiek wie w jakich kwestaich jest (mówiąc wprost) ignorantem i kiedy "milczenie jest złotem".

    PS Uważam Rze to najpopularniejszy tygodnik opinii w Polsce.
    Zdobył wiecej czytelników niż Newsweek, Wprost czy Polityka i to głownie z tego powodu, że dziennikarstwo jest w nim na znacznie wyższym poziomie (tak mówią twarde dane z rynku i wyniki badań)
    Inter likes this.
    pasażer


  20. #40
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    stefann@ A dyskusję po tym artykule pamiętasz? Jak się oburzeni forumowicze związani z PAŻPem poujawniali?
    I esbeccy agenci też?

    Kolego - zastępujesz dyskusję etykietkowaniem w myśl logiki z "Co mi zrobisz jak mnie złapiesz" - "Złodziej i na pewno pijak, bo każdy pijak to złodziej". Też się ujawniłem w tamtej dyskusji, bo uważam tamten artykuł za nierzetelny i populistyczny. Trzymając się konwencji Bareji - nie mam nic wspólnego z PAŻPem, ULCem czy czymkolwiek z branży i co mi Pan zrobisz!

    Piotr

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •