Strona 1 z 20 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 389
Like Tree111Likes

Wątek: PLL LOT - Nowe / Skasowane Połączenia 2012

  1. #1
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie PLL LOT - Nowe / Skasowane Połączenia 2012


    Polecamy

    Pozwolę sobie zainaugurować nowy wątek na temat planów LO na 2012.

    Oszczędziliśmy ponad 200 mln złotych | rp.pl
    W wywiadzie prezes Piróg potwierdza kolejne opóźnienie 787 i podtrzymuje plany uruchomienia Pekinu w czerwcu 2012.

    Nie zmieniły się jedynie plany co do wznowienia połączenia z Pekinem. Podtrzymujemy termin czerwiec 2012. Na początku będzie tam latał B 767, później zostanie zamieniony przez Dreamlinera.
    Tokio oddala się do 2013, choć nie wiem jak się to ma do dostępności floty 787 w danym terminie.

    Planowaliśmy otwarcie w 2012 roku połączenia do Tokio. Niestety nie możemy, ponieważ produktowo odstaje od jakości oferowanej przez konkurencji. Przesuniemy więc inaugurację Tokio na 2013 rok, mimo że mieliśmy już ułożony rozkład z lotniska Narita w Tokio.

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Własnie przeczytałem w Polityce, ze wraz z prezydentem do Pekinu udaje sie duza polska delegacja biznesowa - między innymi LOT, ktory podpisze umowy na loty do Pekinu.
    A w ramach ciekawostki - lecą B737 wyczarterowanym od LO, z międzylądowaniem

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Bo nie ma wolnego 767, proste

    Dobrze im zrobi taki lot, może sypną groszem na A320 albo więcej Dreamlinerów...

    A btw, to Pekin jest niedopięty jeszcze?

  4. #4
    Awatar Pitras

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Puszczykowo

    Domyślnie

    Na Dreamlinery niech nie sypią kasą, bo zostały by dostarczone pewnie koło 2025 roku. Wtedy mogą być już znacznie nowsze samoloty.

  5. #5

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Tarnowskie Góry, Poland

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Czym?

    Zwracam uwagę: najpierw otworzy Pekin, a potem zacznie przygotowywać resztę

  7. #7
    Awatar Razze

    Dołączył
    Mar 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Czym?

    Zwracam uwagę: najpierw otworzy Pekin, a potem zacznie przygotowywać resztę
    Wetlease na latający dywan... Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać przed tą złośliwością


    Wysłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk

  8. #8
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    New Delhi??? O tym nie słyszałem. Dziwny kierunek tak na pierwsze skojarzenia. Czym się kierują otwierając go?
    I dodatkowo w artykule napisane jest, że Szanghaj i New Delhi ruszą po dostarczeniu 787. Tzn., że Tokio ruszy na 767? Aby latać do PEK LO tnie HAN. To jak będzie z Tokio? I jeszcze czy wiadomo czy będzie to Haneda czy Narita?

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Zostawmy ten temat tylko do dyskusji o nowych kierunkach, a nie kolejnej dyskusji B787 i Tokio, New Delhi... Wystarczy raz jeszcze przeczytac artykuł lub wywiad z prezesem: w 2012 nowym kierunkiem będzie Pekin! Reszta nie, a na pewno nie w 2012

  10. #10
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Właśnie to tyle wiedziałem, że kierunkiem w 2012 będzie PEK. Tokio w przyszłym na początku.
    Ale ten artykuł to jednak trochę pospolitych czytających zwodzi...

  11. #11

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Zostawmy ten temat tylko do dyskusji o nowych kierunkach, a nie kolejnej dyskusji B787 i Tokio, New Delhi... Wystarczy raz jeszcze przeczytac artykuł lub wywiad z prezesem: w 2012 nowym kierunkiem będzie Pekin! Reszta nie, a na pewno nie w 2012
    Zgadzam się z olekorlo.

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    New Delhi??? O tym nie słyszałem. Dziwny kierunek tak na pierwsze skojarzenia. Czym się kierują otwierając go?
    Ale króciutko, DEL nie jest wcale odLOTowym pomysłem, z dwóch powodów:
    - Jest to kierunek o odwrótnej sezonowości od rejsów Atlantyckich = lepsze wykorszystanie floty w zimie.
    - Przy odpowiednich godzinach przylotu/odlotu w WAW mógłby służyć jako feed na lotach do NYC, ORD, YYZ, wiele indianów(hindusów) mieszka na emigracji w Kanadzie i USA. Indianie mógliby stanowić przeciwagę to zmniejszonego zainterosowaniem do CA/USA w zimie ze strony Polaków/Polonii. *Choć ponownie LH stanowiłaby czołowego konkurenta.

    Były plany otwarcia WAW-DEL w latach 2004 lub 2005 (wybacz, nie pamiętam dokładnie)

  12. #12
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Ale króciutko, DEL nie jest wcale odLOTowym pomysłem, z dwóch powodów:
    - Jest to kierunek o odwrótnej sezonowości od rejsów Atlantyckich = lepsze wykorszystanie floty w zimie.
    - Przy odpowiednich godzinach przylotu/odlotu w WAW mógłby służyć jako feed na lotach do NYC, ORD, YYZ, wiele indianów(hindusów) mieszka na emigracji w Kanadzie i USA. Indianie mógliby stanowić przeciwagę to zmniejszonego zainterosowaniem do CA/USA w zimie ze strony Polaków/Polonii. *Choć ponownie LH stanowiłaby czołowego konkurenta.
    LH powoli się zwija z tego rynku. Indie bardzo protekcjonistycznie podchodzą do takich tras i preferencje dostają rodzimi przewoźnicy na bezpośrednich połączeniach na przykład. No i jeszcze EK i spółka podgryzają jak mogą.

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    LH powoli się zwija z tego rynku. Indie bardzo protekcjonistycznie podchodzą do takich tras i preferencje dostają rodzimi przewoźnicy na bezpośrednich połączeniach na przykład. No i jeszcze EK i spółka podgryzają jak mogą.
    Ale EK tez juz ma chyba max wykorzystane z dostępnych operacji w Indiach, nie dostali zgody na loty A380 (nie pamietam czy zupełnie czy tylko na nowe loty). Gdyby udało się zdobyc pozwolenie na loty to szanse rosną (jak na kazdym rynku regulowanym)

  14. #14

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Ale EK tez juz ma chyba max wykorzystane z dostępnych operacji w Indiach, nie dostali zgody na loty A380 (nie pamietam czy zupełnie czy tylko na nowe loty). Gdyby udało się zdobyc pozwolenie na loty to szanse rosną (jak na kazdym rynku regulowanym)
    Również są ograniczeni po stronie kanadyjskie do 3 lotów tygodniowo do YYZ.

  15. #15

    Dołączył
    Jan 2012

    Domyślnie

    Może na stronie LOT-u coś będzie wiadomo o tych połączeniach? :/

  16. #16

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    EPWA, choć bliżej do EPMO

    Domyślnie

    Czy są już może jakieś informacje na temat siatki Lot Charters latem ? W szczególności interesuje mnie Sycylia i/lub Sardynia... ?

    Z góry dziękuję za info. Jeśli nie ten wątek proszę o skierowanie do właściwego.
    -----
    Nienawidzę polskiego malkontenctwa.



  17. #17
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie

    Jest to kierunek o odwrótnej sezonowości od rejsów Atlantyckich = lepsze wykorszystanie floty w zimie.
    - Przy odpowiednich godzinach przylotu/odlotu w WAW mógłby służyć jako feed na lotach do NYC, ORD, YYZ, wiele indianów(hindusów) mieszka na emigracji w Kanadzie i USA. Indianie mógliby stanowić przeciwagę to zmniejszonego zainterosowaniem do CA/USA w zimie ze strony Polaków/Polonii. *Choć ponownie LH stanowiłaby czołowego konkurenta.
    Emigracja w Kanadzie i w USA lata wtedy kiedy jest wolne od szkoly/w lato w USA a nie odwrotnie. Sezonowosc na rynku India->North America...a wzasadzie XXXX->USA/Kanada taka sama jak do Polski. Poza tym stage jest taki dlugi a yield tak maly ze nikt na tym nie zarabia z non-stopem tylko wypelniaja z connection. Nie ma co liczyc na zaden feed do DEL z USA/Kanady w jesieni/wiosnie.
    Ostatnio edytowane przez PolishAir42 ; 30-01-2012 o 07:48
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


  18. #18

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PolishAir42 Zobacz posta
    Emigracja w Kanadzie i w USA lata wtedy kiedy jest wolne od szkoly/w lato w USA a nie odwrotnie. Sezonowosc na rynku India->North America...a wzasadzie XXXX->USA/Kanada taka sama jak do Polski. Poza tym stage jest taki dlugi a yield tak maly ze nikt na tym nie zarabia z non-stopem tylko wypelniaja z connection. Nie ma co liczyc na zaden feed do DEL z USA/Kanady w jesieni/wiosnie.
    @PolishAir42 Owszem masz rację co do sezonowości ruchu Indie-USA/CA. Ale, sezonowość turystyczna do Indii jest faktycznie odwrotny w porównaniu do ruchu transatlantyckiego. Jest to związane z klimatem podzwrotnikowym i z porami suszy i deszczu.

    India
    High season: od listopada do marca
    Shoulder: od września oraz od marca do kwietnia
    Low season: do maja do sierpnia

    TATL
    High season: od czerwca do września
    Shoulder: od września do października oraz marca do maja
    Low Season: od listopada do marca (oprócz świąt w grudniu)

  19. #19
    tbk
    tbk jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mastah Zobacz posta
    Czy są już może jakieś informacje na temat siatki Lot Charters latem ? W szczególności interesuje mnie Sycylia i/lub Sardynia... ?

    Z góry dziękuję za info. Jeśli nie ten wątek proszę o skierowanie do właściwego.
    A LOT już czasem nie skończył z czarterami? Przynajmniej takie pamiętam zapowiedzi.

  20. #20
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie


    Polecamy

    Odnośnie lata chyba nic jeszcze nie wiadomo. W sezonie zimowym tradycyjnie jest Werona i Grenoble
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


Strona 1 z 20 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •