Strona 266 z 268 PierwszyPierwszy ... 166 216 256 264 265 266 267 268 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 5,301 do 5,320 z 5358
Like Tree4642Likes

Wątek: PLL LOT - opinie , uwagi

  1. #5301

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez marcoos Zobacz posta
    Na pewno bardzo użyteczna w sytuacji "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi" jest odpowiedź "Warto dodać, że mamy dużo ładniejsze wieszaki na płaszcze niż lokal obok i mniejszą opłatę".
    Dla tych co nie wiedzą albo się wahają. Sytuacja sama w sobie bez komentarza, gdyż był gdzieś wyrok, że pasażer za mile ma być traktowany tak samo jak ten który płaci gotówka. W tym przypadku, darmowa zmiana trasy.

  2. #5302

    Dołączył
    Nov 2016
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MonteCarloYellow Zobacz posta
    Dobrze ze sie udalo ale niestety Y+ LH nie ma startu do Y+ LO. Teraz juz sprawa zalatwiona ale byc moze na przyszlosc mozna jeszcze upierac sie na zmiane lotniska/ dnia podrozy. W koncu LO z EWR i JFK ma wiecej niz 1 lot dziennie
    No i jeszcze ostatni ciąg dalszy mojej historii i pytanie:
    Dostaliśmy oboje op-up do business w lufie. Zupełnie różne rezerwacje, jeden bilet kupiony na stronie Www, jeden za mile. Jeden docelowo na lot lufą, drugi zmieniony za radą forum z lotowskiego na lufę. Ja co prawda mam *Gold ale moja dziewczyna normalny silver FTL m&m.
    Nic nas nie wiązało prócz obywatelstwa i tego samego routingu (JFK-MUC-WAW).
    Dostajemy miejsca obok siebie (12 d/g).

    ***SKĄD oni wiedzieli że lecimy razem?!***

    A w ogóle to mega. Pierwszy raz w życiu lecę w C przez Atlantyk. Ukłony dla forum,
    R

  3. #5303

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Inni szatani byli czynni

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
    n3l15 and pasazernagape like this.

  4. #5304

    Dołączył
    Nov 2016
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Symbian Zobacz posta
    Inni szatani byli czynni

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
    Ale JAK?!
    Komu wiszę jakieś super whisky?!

  5. #5305

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    PLL Lot oczywiście
    popo78 and pasazernagape like this.

  6. #5306
    Awatar SWISSboi

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Po przykrych doświadczeniach na LO2 w sierpniu i braku przeprosin do dzisiaj - pomimo wielkich "inwestygacji i angażowaniu ludzi" przez niektóre osoby, postanowilem znów dać LO szansę na trasie do/z ORD. Poleciałem do Chicago na sylwestra.

    W tamtą stronę lecialem Y+. Wszedlem do Mazurka - niewypał. Malutki lounge w miejscu, gdzie potrzebny jest dużo wiekszy. Zagęszczenie jak w mrowisku, obijanie sie o siebie, część nie miała gdzie siedzieć, więc stali. Bar słabo uzupelniany. Sztuczny kominek działał tylko w połowie - część świeciła, część mrugała Na szczęście nagle opustoszal, jak jakis Amerykanin wykrzyczal, ze anulowali LO do LAX. Juz lepiej dogadaliby sie z operatorem Bolero i powiekszyli Bolero, z dotychczasowymi zasadami wstępu.

    Wchodząc na pokład, nie miałem większych oczekiwań - w końcu produkt ma w nazwie człon "economy". I tu sie myliłem. Załoga była wspaniała - 2 młodych ludzi obslugujacych Y+, pełnych entuzjazmu, radości, bardzo uczynnych... 9h do ORD mineło bardzo szybko. Świetny produkt. Jedynie żal mi było tego pana, który musiał sam obsłużyć pełną kabinę podczas obiadu - ale zrobil to koncertowo! Naprawdę szacun.

    W drodze powrotnej bylem w business. Fajne jest to, ze LO w ORD ma umowe z 3 poczekalniami - SWISS, SAS, KLM/AF. A na Dinersa/Priority można jeszcze wejść do SWISSPORT.
    Na szczęście powitanie nie było tak złe jak w sierpniu, podczas feralnego LO2.
    Po zajęciu fotela, rozdano PDB. Po chwili pan zaczął zbierać kieliszki/szklanki. Nagle zabrał mi mój kieliszek, w którym jeszcze mialem sporo szampana - pomimo, że boarding się nie zakończył - pasażerowie jeszcze zajmowali miejsca... Poprosilem go, zeby mi oddal. Przeprosil. Ale dolewki nie zaoferowal... W innych liniach, podczas boardingu oferuja dolewki PDB. A gdy sie nie zdąży wypić -z grzeczności proponują przelanie reszty do papierowych kubkow (jak niedawno zrobili nam w Turkishu).

    Po starcie przyszła przemiła szefowa pokladu, zbierać zamówienia na kolację... I tu zaczął sie "Miś"...
    - Przepraszamy, ale w menu jest błąd. Na Przystawkę nie ma zupy, jest łosoś. (Do wyboru był łosoś i zupa)
    - Poproszę łososia.
    - Nie ma łososia, jest kaczka...

    Oprócz szefowej, kabine obslugiwaly jeszcze 3 osoby. Mi trafiła sie ta najgorsza... Działała jak poparzona. Po starcie, zapytała się, co chcę do picia - zdążyłem tylko powiedzieć, że poproszę szampana, po czym pani obracając się na pięcie zniknela, nie zdażyłem nawet powiedziec, ze poproszę jeszcze wodę. Przyniosla mi z kuchni juz nalany kieliszek (a ponoc wg standartow LO powinno byc nalewanie z butelki przy siedzeniu - tak jak z reszta mieli to inni pasazerowie... skad mam wiedziec, ze nie dostalem zlewek z niewypitych PDB? ). Tak jak ten kieliszek postawila z impetem, tak zniknęła - na tyle szybko, że znowu nie zdążyłem nawet poprosić o wodę...

    Przystawka podawana na tacy jak w Y+ (dziwne). Potem danie główne (ładnie podane i smaczne).

    Potem "poparzona" z inna stewka wyjechała z wózkiem z serami i deserami. W moim rzędzie siedziały 2 panie z Francji/Szwajcarii/Kanady (mowily po francusku). Chyba z dobre 5 minut opowiadały im i zachwalały co mają na wózku, zachęcały... Przyszła moja kolej...
    -"Podać deser?"
    - "Tak, poproszę, a co jest do wyboru?"
    - Ciasto czekoladowe lub CZIZKEJK..........
    Poprosiłem o czekoladowe. Ani pytania czy może chciałbym ser, czy moze kawę lub herbatę, może wodę... czy może coś z mocniejszych alkoholi, które tak zachwalały paniom obok... czy może dolewkę czegokolwiek co piłem... odjechały... a ja o suchym....
    Podczas tego serwisu poczułem się jak za komuny - jak niektórzy włazili w D zagranicznym/"dewizowym", a Polacy byli przez nich traktowani jak bydło...
    Do tego te zdechlackie ciasta naprawde LO moglby wymienic lub zacząć inaczej serwowac. Naprawdę osoba odpowiedzialna za produkt na pokladzie, powinna sie przelecieć czyms lepszym i zobaczyć, jak można ładnie podać zwykly kawałek ciasta i zrobic z tego deser pełen prezencji...

    Na szczęście "poparzona" poszła chyba na odpoczynek i naszą częścią kabiny zajęła sie inna stewka - pełna kultura, dopytywanie o wszystko, napoje nalewane przy siedzeniu. Czułem opiekę i serdeczność, której pasażer powinien sie spodziewać podczas lotu w C.

    Śniadanie i znowu ta dziwaczka... juz jej naprawdę miałem dość... Ta kobieta zachowywała się jakby ją "od Dasha oderwali" i na wyścigi nalewała gazowaną i niegazowaną. W ogóle nie pasowałą do gracji biznes klasy, gdzie należy spieszyć się powoli... Nie wiem czy wzięli ją z ekonomicznej, bez przeszkolenia? Na siłę? Standby, bo ktoś zaniemógł? Przez nią atmosfera była jak w tandetnym czarterze do Cancun a nie podczas rejsu narodowego przewoźnika.

    Amenity kit - wszystko fajnie, tylko po co 2 kremy do stóp i żadnego do twarzy lub rąk

    W maju lecimy całą gromadą na uroczystość rodzinną do Chicago. Ja dolatuje Qatar w QSuites, najbliższa rodzina LH w C, niektórzy LO. Wracamy wszyscy LO w C i Y+. Mam nadzieję, że tym razem nie trzeba będzie na nic narzekac... Jak to mówią "do 3 razy sztuka"...

  7. #5307

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Ja tylko w kwesti kremu do rąk: rewelacyjny jest dostępny w toaletach, to o brak w amenity kit bym się już nie czepiał. Moim zdaniem ten LOTowski krem jest najlepszym jaki do tej pory spotkalem na pokładach
    A do stóp są dwa, bo to nie jest wersja dla inwalidów

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
    robjag, Symbian and myszygon like this.

  8. #5308
    Awatar SWISSboi

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KubaB Zobacz posta
    A do stóp są dwa, bo to nie jest wersja dla inwalidów
    Świetnie, tylko niech jeszcze zainstalują prysznic na pokładzie jak EK w F, żeby to można zastosować w trakcie lotu z jakims poczuciem estetyki, bo nie każdy jest Chińczykiem, który wykona różne dziwne czynności toaletowe w fotelu.
    mcxmcx, megaloman, n3l15 and 3 others like this.

  9. #5309

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    To ja również podzielę się moją opinią o C tylko na kierunku wschodnim. W wigilię leciałem do SIN, często podróżuję na tym kierunku w C innych linii, tym razem postanowiłem po długiej przerwie sprawdzić LOT. I niestety podróż wypadła słabo. Zaczynając od saloniku - miałem okazję gościć w Mazurku dzień wcześniej i niestety w dniu wylotu menu to odgrzane potrawy z dnia poprzedniego.
    Natomiast menu na pokładzie to już czysta porażka, na przystawkę wyłącznie ryby i owoce może (w menu zupełnie co innego). Danie główne - do wyboru okoń, okoń i okoń – którego w ogóle nie było w menu (była jeszcze wołowina ale tylko kilka porcji i szybko poszły). Obsługa w rozpaczy proponowała posiłki z economy, natomiast na śniadanie pełne zaskoczenie – ryby i owoce morza. Aby uzupełnić obraz podróży dodam, że na dolocie również była ryba i owoce morza. Ja rozumiem nasza narodowa wigilijna tradycja – ale jeżeli chcemy ją kultywować to niech to będzie ekstra dodatkowy wybór a nie jedyna opcja. Jedynie na pochwałę zasługuje szefowa pokładu, która naprawdę starała się zaspokoić potrzeby pasażerów na tym locie.
    Lot powrotny – na plus możliwość wczesnego check-in, w tym dla biznes w stanowisku SATS, niestety LOT korzysta w Singapurze z saloniku SATS, który na Terminalu 2 jest w fatalnym stanie, szczególnie toalety i łazienki (czy przy CS z SQ nie da się wynegocjować wstępu do Silver Kris lounge), w samolocie wybór posiłków zgodny z menu – wołowina bardzo smaczna.
    Ja wiem, że to są może szczegóły i nieistotne problemy, ale wg mnie to też element produktu C, szczególnie na tym kierunku gdzie konkurencja oferuje wysoką jakość. Rozmawiałem również z parą z Niemiec, która często lata do SIN i stwierdziła że płacąc połowę ceny LH lub LX może polecieć LOT (szkoda że konkurujemy z innymi wyłącznie ceną).
    SWISSboi and gracz1 like this.

  10. #5310
    Awatar SWISSboi

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pedroo Zobacz posta
    niestety LOT korzysta w Singapurze z saloniku SATS, który na Terminalu 2 jest w fatalnym stanie, szczególnie toalety i łazienki (czy przy CS z SQ nie da się wynegocjować wstępu do Silver Kris lounge
    Już można wejść do Silver Kris z karta pokładowa C dowolnej linii *A. Ostatnio to nas uratowało przed SATS jak wracaliśmy Turkishem z SIN (pomimo, ze na check in informowali tylko o SATS).
    (Zmieniły się zasady w *A i juz lecąc linią *A w C/F, można wejść do dowolnego saloniku *A)

  11. #5311

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    ooo, dobrze wiedzieć. Bo jak leciałem LOTem (w październiku 2018) na na check in dali voucher do SATS. Zatem trzeba pokombinować by następnym razem z SIN wracać w C
    pitterek likes this.

  12. #5312
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  13. #5313
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik Zobacz posta
    Bez przesady, na szybko przewinąłem i znalazło się kilka osób które wytłumaczyły panu Olafowi że winę ponosi Swiss. Oczywiście LO bez winy nie jest ale w tej sytuacji LX zawinił dużo bardziej.

    Swoją drogą skoro LOT używa Facebooka to po użyciu w poście jego nazwy powinni się odezwać i opisać zasady na jakiej przerzucili pasażera do Swissa.

  14. #5314
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Dzięki! Nie mogłem się powstrzymać żeby mu nie odpisać.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  15. #5315

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pasazernagape Zobacz posta
    Bez przesady, na szybko przewinąłem i znalazło się kilka osób które wytłumaczyły panu Olafowi że winę ponosi Swiss. Oczywiście LO bez winy nie jest ale w tej sytuacji LX zawinił dużo bardziej.

    Swoją drogą skoro LOT używa Facebooka to po użyciu w poście jego nazwy powinni się odezwać i opisać zasady na jakiej przerzucili pasażera do Swissa.
    Trochę nie do końca - bilet był kupiony z LOT, więc LOT odpowiada za bilet nawet, jeśli pasażer został przesadzony na pokład SWISSa. Pracownik LO powinien widzieć, że pasażer na locie SWISS jest standby/whatlisted, więc nie powinno być problemu z zaproponowaniem alternatywnego lotu. Swiss jest tu niewiele winny - jeśli mieli overbooking, pax przerzucony z LOT będzie miał najniższy priorytet. W tym wypadku to LO miał obowiązek pomóc uziemionemu pasażerowi, nie SWISS.

    Może LOT ma nowe samoloty i świetny serwis na pokładzie, ale dla regularnie podróżujących pax (np. biznesmenów) sposób w jaki rozwiązuje się problemy w przypadku anulowań/pogody/etc jest najważniejszy. Nie pierwszy raz czytam tu, czy na FlyerTalk, że pracownikom LO brakuje empatii oraz podstawowego treningu z obsługi pasażerów. Czy to wina pasażera, że LO anulował lot? To LOT powinien zadbać, by pasażer doleciał do celu najszybciej i najwygodniej jak się da.
    n3l15, SWISSboi, mcxmcx and 6 others like this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AT AA AB BA CX AY IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  16. #5316

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    z powietrza

    Domyślnie

    Przecież kto bardziej kumaty wie, że LO to linia śmi.ć a Wy sie ich marketingiem zachłysneliście...
    SWISSboi likes this.

  17. #5317

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Trochę nie do końca - bilet był kupiony z LOT, więc LOT odpowiada za bilet nawet, jeśli pasażer został przesadzony na pokład SWISSa. Pracownik LO powinien widzieć, że pasażer na locie SWISS jest standby/whatlisted, więc nie powinno być problemu z zaproponowaniem alternatywnego lotu. Swiss jest tu niewiele winny - jeśli mieli overbooking, pax przerzucony z LOT będzie miał najniższy priorytet. W tym wypadku to LO miał obowiązek pomóc uziemionemu pasażerowi, nie SWISS.

    Może LOT ma nowe samoloty i świetny serwis na pokładzie, ale dla regularnie podróżujących pax (np. biznesmenów) sposób w jaki rozwiązuje się problemy w przypadku anulowań/pogody/etc jest najważniejszy. Nie pierwszy raz czytam tu, czy na FlyerTalk, że pracownikom LO brakuje empatii oraz podstawowego treningu z obsługi pasażerów. Czy to wina pasażera, że LO anulował lot? To LOT powinien zadbać, by pasażer doleciał do celu najszybciej i najwygodniej jak się da.
    To jest wina ogólnego braku empatii w społeczeństwie, który jest charakterystyczny dla Europy Wschodniej, albo środkowo-wchodniej.

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

  18. #5318
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    O czym tu gadać? Legalnie odpowiedzialność ponosi LX. Ale marketingowo LO - cokolwiek gościowi napiszecie, to w tzw. statystycznym odczuciu ludowym czyli konsumenckim to LO jest winne na tyle, by twierdzić "never more". W tej sytuacji wdawanie się w dyskusję przez LOT ma znikomy sens.

    Zwłaszcza, że najwyraźniej strategia maksymalnej ekspansji LOT uznaje podobne koszty marketingowe za akceptowalne. I tak pozycjonowanie jest cenowe (jak wyżej stwierdził Pedroo).

    Piotr

  19. #5319

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Na odcinku obsługi paxa, zwłaszcza C, ostatnie tygodnie w internetach to jedno wielkie narzekanie. Czy Waszym zdaniem za ostatnie 2-3 lata nastąpiła jakaś zasadnicza poprawa? Niestety nie mogę się wypowiedzieć bo u mnie szefostwo zrazilo się do LO i w praktyce musimy latać LH min do NUE..

    Tapnięte..


  20. #5320

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    O czym tu gadać? Legalnie odpowiedzialność ponosi LX. Ale marketingowo LO - cokolwiek gościowi napiszecie, to w tzw. statystycznym odczuciu ludowym czyli konsumenckim to LO jest winne na tyle, by twierdzić "never more". W tej sytuacji wdawanie się w dyskusję przez LOT ma znikomy sens.

    Zwłaszcza, że najwyraźniej strategia maksymalnej ekspansji LOT uznaje podobne koszty marketingowe za akceptowalne. I tak pozycjonowanie jest cenowe (jak wyżej stwierdził Pedroo).

    Piotr
    Legalnie kontrakt był z LO, więc to LO ponosi odpowiedzialność, a LX był tu tylko podwykonawcą i tyle. Jeśli LO zaniedbał sprawę i źle wystawił bilet, albo wrzucił pasażera jako waitlist, to jest to tylko i wyłącznie wina LO, a nie LX - jeśli nie było miejsca dla pax na locie LX, to LO powinien szukać alternatywnych połączeń.

    Fuck up może zdarzyć się każdemu z różnych przyczyn. Odrobina empatii i chęci ze strony pracownika LO i można było szybko znaleźć inne połączenie powrotne dla pax. W przypadku anulowanego lotu agenci powinni stawać na głowie, by pasażerowie szybko i komfortowo trafili do domu.

    Miałem identyczny przypadek z BA i AY - bilety kupiowny w BA, dzień przed powrotem zmieniony na dzień później powrót AY. Na lotnisku okazuje się, że rezerwacja jest, ale e-ticket nie poprawnie wystawiony, więc AY umywa ręce. Zakup nowego biletu w Y to 900 euro. Po powrocie telefon do BA i zwrot 900 euro na koncie pojawiło się w dwa dni.
    pasazernagape and gracz1 like this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AT AA AB BA CX AY IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


LinkBacks (?)

  1. 02-10-2015, 04:23
  2. 15-10-2014, 11:28
  3. 13-10-2014, 19:35
  4. 13-10-2014, 11:48
  5. 11-10-2014, 15:32
  6. 11-10-2014, 12:29
  7. 09-10-2014, 15:21
  8. 08-10-2014, 22:19
  9. 08-10-2014, 16:26
  10. 08-10-2014, 16:25
  11. 26-08-2013, 21:46
  12. 13-08-2013, 08:38
  13. 06-07-2013, 00:04
  14. 04-07-2013, 17:11
  15. 22-06-2013, 20:44
  16. 19-06-2013, 12:31
  17. 24-04-2013, 18:56
  18. 17-02-2013, 12:27
  19. 03-01-2013, 21:37
  20. 24-12-2012, 12:49
  21. 05-11-2012, 12:05
  22. 29-10-2012, 15:38
  23. 22-10-2012, 18:08
  24. 10-10-2012, 18:21
  25. 09-10-2012, 21:29
  26. 26-09-2012, 13:24
  27. 17-09-2012, 11:56
  28. 20-08-2012, 17:47
  29. 19-07-2012, 17:08
  30. 17-07-2012, 17:25
  31. 13-07-2012, 10:36
  32. 04-07-2012, 10:14
  33. 03-07-2012, 22:03
  34. 03-05-2012, 09:31
  35. 14-04-2012, 22:26
  36. 14-04-2012, 20:19
  37. 05-04-2012, 21:45
  38. 28-03-2012, 00:49
  39. 15-03-2012, 19:10
  40. 12-03-2012, 13:09
  41. 11-03-2012, 00:03
  42. 09-03-2012, 13:25
  43. 08-03-2012, 16:44
  44. 07-03-2012, 17:51
  45. 06-03-2012, 18:36
  46. 06-03-2012, 06:10
  47. 03-03-2012, 11:43
  48. 28-02-2012, 13:13
  49. 21-02-2012, 00:47
  50. 16-02-2012, 16:24

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •