Strona 279 z 365 PierwszyPierwszy ... 179 229 269 277 278 279 280 281 289 329 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 5,561 do 5,580 z 7293
Like Tree7918Likes

Wątek: PLL LOT - opinie , uwagi

  1. #5561

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    EPKT Horní Slezsko

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez n3l15 Zobacz posta
    A routing SAS przez CPH?
    W tym przypadku to ciekawa kwestia - bo rejsów krajowych nie przebukowują na międzynarodowe (raz mi się udało polecieć do KTW via FRA), ale w tym przypadku chyba powinni.

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

  2. #5562

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    9 maja skasowali mi wieczorny lot z LED, dostałem maila ze zamiast 18:00 jest 14:40 ale z automatu nie tego samego dnia tylko dzień później chociaż na lot tego samego dnia były miejsca, ciekawe ile osób nie zauważy tego małego szczegółu.

    Chyba coś nie działa tak jak powinno.

  3. #5563

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez elza030 Zobacz posta
    Postanowiłam wrzucić taką ciekawostkę z dnia dzisiejszego. LO265 wyleciał mocno opóźniony z WAW zamiast o 7:20, wystartował o 9:20. Do AMS przyleciał o 10:53. Z AMS do WAW wystartował o 12:58 i brak szans na przesiadkę na LO3837. Po przylocie do WAW i udaniu się do transfer desk okazało się,że na LO3837 z rejsu z AMS miało przesiadkę kilka osób. Wszystkie rejsy dzisiejsze do GDN widocznie zapakowane po dach. Co pozostaje? LO zaproponowało powrót autokarem, który jeszcze do Gdańska nie wyruszył
    W podobnej sytuacji znaleźli się współpasażerowie, którzy z rejsu z AMS kontynuowali swoją dalszą drogę m.in. do RZE i KTW.
    Autokar wyruszył z WAW o 16:18 (czyli prawie 2h po przylocie do WAW) a na lotnisko w GDN dotarł o 22:00. Tak jak sugerowano, w transfer desk teraz należy wystąpić o odszkodowanie. Tak, okres przedświąteczny na krajówkach.

  4. #5564

    Dołączył
    Jul 2011
    Mieszka w
    New York

    Domyślnie

    Nie wiem od czego zaczac bo jest o czym pisac (na tyle ile potrafie po Polsku ) Wiec , 10 kwietnia mialem wylot z JFK LOT27 w planie mailem kupic jak zawsze bilet w Premium Class ale okazalo sie ze ten rejs jest wykonywany a340 300 Air Belgium i takiej opcji nie bylo wiec bilet kupilem w Economy . Dzien przed postanowilem zrobic sobie upgrade do klasy business za 1000 dolarow - no i w tym momencie zaczyna sie cala akcja . Caly dzien nie moglem sie dodzwonic na info czekalem raz 30 min puzniej 20 i tak dalej , okolo polnocy udalo mi sie dodzwonic. Osoby z ktorymi rozmawialem nie mialy pojecia o niczym , ale po okolo 40 min rozmowy udalo sie zrobic upgrade !
    Dzien wylotu Terminal 7 JFK - brak slow oczywiscie samolot byl opuzniony 1,5h poniewaz kiedy przylecial LOT26 o czasie, w terminalu nie bylo miejsca wiec ludzie nie mogli wyjsc z samolotu - to normalne na tym terminalu . Dlaczgeo LOT nie jest na T1 lub T4 jak to bylo jeszcze kilka lat temu.
    Produkt A340 to jakis zart , w business klasie do wyboru moze 20 filmow , monitory male reagujace z opuznieniem , siedzenia stare i waskie . Z karty dan wiekszosc rzeczy byla nie dostepna , dostalem 3 butelki wody jak sie zapytalem przed ladowaniem o kolejna to dostalem wiadomosc ze juz wiecej nie ma ! Jedyny plus to ze siedzenie bylo z opcja "flatbed" wiec wieszosc lotu spalem poniewaz byla noc . Zamowione mialem jedzenie weggie ale oczywscie nikt o tym nie wiedzial , wiec mila pani skonstruowala mi z przystawek taki mix - brawo dla pani ,personel pokladowy z Air Belgium naprawde dobry , na tym locie nie mialem stycznosci z personelem LOTu .
    Powrot mialem wczoraj 25 Kwietnia LOT26 po wczesniejszym doswiadczeniu nie zrobilem upgrade bo po co ?!?!
    Na Chopina bajzel nikt nic nie wie pelno ludzi , przy odprawie spedzilem okolo 20 min z panem ktoremu musialem tlumaczyc ze mam wykupione emergency exit miejsce ale samolot zostal zmieniony z 787 9 na a340 i wtym wypadku numer siedzenia to 41A a nie 21 wiec tak sobie chodzilem z tym panem i z walizkami a to do kasierki bo oczywiscie musialem udowadniac ze zaplacilem za emergency exit itp - cyrk
    Weszlismy do samolotu o czasie ale padla wiadomosc ze musimy sobie posiedziec 30 min (zeszlo sie tak z 60 min) poniewaz trzeba bylo czekac na przesiadkowych .
    Personel pokladowy LOTu i Air Belgium mowil po Polsku i byl naprawde fajny , dziekuje . Ale sam produkt dramat , oczywiscie sluchawki nie dzialaly poniewaz nie pasuja do a340 , nie bylo opcji zakupow na pokaldzie itp . Personel pokladowy robil wszytko zeby zalepic te braki no ale co oni mogli.
    Jedzenie bardzo slabe .
    Po wyladowaniu oczywiscie T7 o sobie przypomial podano info ze moga tylko wysiadac ludzie z paszportem USA , wiec moglem wyjsc , ale tak zwane "janusze" zaczely obwiniac personel pokladowy ze nie chce ich wypuscic z samolotu - wstyd za ludzi normalnie. Okazalo sie ze znowu nie bylo miejsca na terminalu , kolejka byla az do gate ! wiec technicznie nie bylo to wykonalne zeby wyjsc normalnie .
    Przykro mi ze LOT schodzi na tak zwane psy , byl taki czas ze naprawde bylem pod wielkim uznaniem i z wielka przyjemnoscia latalem LOTem oraz wydawalem wlasne pieniadze na klase Premium lub Business. Teraz to tak wyglada ze klient = wielki problem . Jedyna pozytywna rzecz to personel pokladowy i nic wiecej .

  5. #5565
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jarek83 Zobacz posta
    przy odprawie spedzilem okolo 20 min z panem ktoremu musialem tlumaczyc ze mam wykupione emergency exit miejsce ale samolot zostal zmieniony z 787 9 na a340 i wtym wypadku numer siedzenia to 41A a nie 21 wiec tak sobie chodzilem z tym panem i z walizkami a to do kasierki bo oczywiscie musialem udowadniac ze zaplacilem za emergency exit itp - cyrk
    Postawię się tu trochę w roli adwokata diabła, ale miałeś wykupione konkretne miejsce (np. 21A) a nie miejsce w emergency. Wykupione miejsce dostałeś? Dostałeś. W "lepszych liniach" działa to w ten sam sposób. W systemie jest potwierdzenie płatności za konkretne miejsce.

  6. #5566
    nrm
    nrm jest nieaktywny
    Awatar nrm

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie

    Tylko to przeczy logice wszak chcemy dane miejsce raczej z konkretnych powodów umiejscowienia, a nie że ma numerek 21A Tym bardziej, jak dana linia ma wyżej wyceniane takie miejsca
    Ztof likes this.

  7. #5567
    Awatar sven

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Echo Papa Romeo Zulu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Postawię się tu trochę w roli adwokata diabła, ale miałeś wykupione konkretne miejsce (np. 21A) a nie miejsce w emergency. Wykupione miejsce dostałeś? Dostałeś. W "lepszych liniach" działa to w ten sam sposób. W systemie jest potwierdzenie płatności za konkretne miejsce.
    Pierdu pierdu - jakoś TAP przesunął mnie do wykupionego rzędu emergency przy podmianie z A319 na A320 ...
    przemo-19 and SWISSboi like this.

  8. #5568

    Dołączył
    Jul 2011
    Mieszka w
    New York

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    Postawię się tu trochę w roli adwokata diabła, ale miałeś wykupione konkretne miejsce (np. 21A) a nie miejsce w emergency. Wykupione miejsce dostałeś? Dostałeś. W "lepszych liniach" działa to w ten sam sposób. W systemie jest potwierdzenie płatności za konkretne miejsce.
    Emergency Exit w LOT kosztuje 65 dolarow a inne 25 dolarow , wiec nie chodzi mi tu o numer ale o jakos miejsca za ktore zaplacilem , ostatecznie dostalem Emergency ktore wykupilem wczesniej .

  9. #5569
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    Pierdu pierdu - jakoś TAP przesunął mnie do wykupionego rzędu emergency przy podmianie z A319 na A320 ...

    Ta sama linia, przy miejscu A (okno w teorii), jak to miejsce robi sie korytarzem koło kibla, problemu nie widzi.

    Faktem jest jednak, że wszystko zależy na kogo trafisz i sam z jakim podejściem podchodzisz.

    Cytat Zamieszczone przez Jarek83 Zobacz posta
    Emergency Exit w LOT kosztuje 65 dolarow a inne 25 dolarow , wiec nie chodzi mi tu o numer ale o jakos miejsca za ktore zaplacilem , ostatecznie dostalem Emergency ktore wykupilem wczesniej .
    Nie. Patrzysz na to pospolicie, musisz spojrzeć inaczej. 21 rząd przy 789 kosztuje 65 dolarów.


    Podobna zasada co przy zawieraniu kontraktu na przewóz A->C via B, a jak to finalnie będzie wyglądało to inna kwestia.

  10. #5570

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Tinek może znajdź sobie jakieś forum przewoźników lotniczych. Tam Cię poklepią po plecach.
    Ztof likes this.

  11. #5571
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Nie trzeba, dziękuję

    Po prostu patrzę na to z innej perspektywy. Nie mówię, że jest dobrze. Wręcz przeciwnie, jestem zwolennikiem ujednolicenia numeracji, tak aby czy na 788 czy na 789 to ten sam numer rzędu by był dla rzędów z większą ilością miejsca na nogi. Czy to na embraerach gdzie rotacja jest częstsza. 12 na E95, 13 na E90, 14 na E95 po Azulu. "awantury" na porządku dziennym są tak generalnie.

  12. #5572

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jarek83 Zobacz posta
    z wielka przyjemnoscia latałem LOTem oraz wydawalem wlasne pieniadze na klasę Premium lub Business
    Opowieści o nieodwzajemnionej miłości do LOTu przypomniały mi program Ewy Drzyzgi ("Rozmowy w toku") sprzed wielu lat. Było o żonach wojskowych i właśnie jakaś pani pułkownikowa czy majorowa opowiadała przed kamerą coś takiego: "Bił pierwszą żonę, rozwiodła się. Bił drugą żonę, rozwiodła się. Bił trzecią żonę, rozwiodła się. Ale dlaczego mnie bije tego pojąć nie mogę?"
    tux, PeK, przemo-19 and 12 others like this.

  13. #5573
    Awatar jareczek

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    WAW

  14. #5574

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jareczek Zobacz posta
    Nie odbieram nic Grześkom ale to była chyba największa przyjemność po długim pobycie za granicą, kiedy wchodzisz już do Polskiego samolotu i dostajesz to zimne Prince Polo. Gdyby tylko Olza nie sprzedała się Kraftowi, nadal byłaby to Polska marka.

    Wysłane z mojego TA-1004 przy użyciu Tapatalka
    Symbian and pascall like this.

  15. #5575

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Łza się w oku kręci...
    pascall and pasazernagape like this.

  16. #5576
    Awatar SAR37

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    KRK
    Wpisów
    4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Gdyby tylko Olza nie sprzedała się Kraftowi, nadal byłaby to Polska marka.
    Rozumiem, że Prince Polo od Krafta (a właściwie od Mondelez International) smakuje inaczej niż z prapolskiej OLZY Cieszyn?
    Pewnie jest bardziej przesiąknięty lewicową goryczką z kroplą kwasowości LGBT+ i bazą liberalną - toż to można się otruć, a fuj!
    marekb, pascall, olekorlo and 3 others like this.
    heliHansa - Grzegorz Ziomek

    "Największe zagrożenia dla Polski to nacjonalizm i klerykalizm"
    Jerzy Giedroyc
    „…No i zwykła głupota”
    Grzegorz Ziomek


  17. #5577
    Awatar maciass

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Nareszcie dobra zmiana w LOT Grześki są zdecydowanie smaczniejsze

  18. #5578

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SAR37 Zobacz posta
    Rozumiem, że Prince Polo od Krafta (a właściwie od Mondelez International) smakuje inaczej niż z prapolskiej OLZY Cieszyn?
    Pewnie jest bardziej przesiąknięty lewicową goryczką z kroplą kwasowości LGBT+ i bazą liberalną - toż to można się otruć, a fuj!
    Nie, po prostu gdyby to była nadal Polska marka, nie byłoby tych prymitywnych i tanich argumentów za zmianą na Grześki bo Polskie. Albo decyduje przetarg albo cena albo smak, ciekawe co tutaj zdecydowało.

    Wysłane z mojego TA-1004 przy użyciu Tapatalka

  19. #5579
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    Zmiana batoników to też powód do bicia piany?
    Not Real likes this.

  20. #5580
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Nie, po prostu gdyby to była nadal Polska marka, nie byłoby tych prymitywnych i tanich argumentów za zmianą na Grześki bo Polskie. Albo decyduje przetarg albo cena albo smak, ciekawe co tutaj zdecydowało.

    Wysłane z mojego TA-1004 przy użyciu Tapatalka
    Wynik procesu zakupowego

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
    FilipBB and pitterek like this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


LinkBacks (?)

  1. 02-10-2015, 04:23
  2. 15-10-2014, 11:28
  3. 13-10-2014, 19:35
  4. 13-10-2014, 11:48
  5. 11-10-2014, 15:32
  6. 11-10-2014, 12:29
  7. 09-10-2014, 15:21
  8. 08-10-2014, 22:19
  9. 08-10-2014, 16:26
  10. 08-10-2014, 16:25
  11. 26-08-2013, 21:46
  12. 13-08-2013, 08:38
  13. 06-07-2013, 00:04
  14. 04-07-2013, 17:11
  15. 22-06-2013, 20:44
  16. 19-06-2013, 12:31
  17. 24-04-2013, 18:56
  18. 17-02-2013, 12:27
  19. 03-01-2013, 21:37
  20. 24-12-2012, 12:49
  21. 05-11-2012, 12:05
  22. 29-10-2012, 15:38
  23. 22-10-2012, 18:08
  24. 10-10-2012, 18:21
  25. 09-10-2012, 21:29
  26. 26-09-2012, 13:24
  27. 17-09-2012, 11:56
  28. 20-08-2012, 17:47
  29. 19-07-2012, 17:08
  30. 17-07-2012, 17:25
  31. 13-07-2012, 10:36
  32. 04-07-2012, 10:14
  33. 03-07-2012, 22:03
  34. 03-05-2012, 09:31
  35. 14-04-2012, 22:26
  36. 14-04-2012, 20:19
  37. 05-04-2012, 21:45
  38. 28-03-2012, 00:49
  39. 15-03-2012, 19:10
  40. 12-03-2012, 13:09
  41. 11-03-2012, 00:03
  42. 09-03-2012, 13:25
  43. 08-03-2012, 16:44
  44. 07-03-2012, 17:51
  45. 06-03-2012, 18:36
  46. 06-03-2012, 06:10
  47. 03-03-2012, 11:43
  48. 28-02-2012, 13:13
  49. 21-02-2012, 00:47
  50. 16-02-2012, 16:24

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •