Strona 322 z 334 PierwszyPierwszy ... 222 272 312 320 321 322 323 324 332 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 6,421 do 6,440 z 6671
Like Tree7120Likes

Wątek: PLL LOT - opinie , uwagi

  1. #6421

    Dołączył
    Nov 2016
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Babilas Zobacz posta
    Czy ja dobrze rozumiem: na LOTowskiego (M&M) Senatora nie ma wejścia do saloniku? Przecież jedną z fundamentalnych zasad Star Alliance jest wzajemne honorowanie Goldów? Nie mogą przecież wpuszczać na wszystkie inne Goldy *A z enumeratywnym wyłączeniem LOTowskiego? Chyba, że świat tak bardzo się zmienił...
    To raczej niemożliwe. Ja na najgorszy Aegeanowy *G wchodzę wszędzie gdzie jest jakikolwiek lounge linii *. Myślę że kolega musiał coś pomylić.

    Jedyny moment gdy LH SEN ma przewagę nad moim bieda-A3G to gdy lecę Eurowings albo chyba Condorem.

  2. #6422

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Babilas Zobacz posta
    Czy ja dobrze rozumiem: na LOTowskiego (M&M) Senatora nie ma wejścia do saloniku? Przecież jedną z fundamentalnych zasad Star Alliance jest wzajemne honorowanie Goldów? Nie mogą przecież wpuszczać na wszystkie inne Goldy *A z enumeratywnym wyłączeniem LOTowskiego? Chyba, że świat tak bardzo się zmienił...
    Jeśli salonik operowany jest przez firmę trzecią (a ZTCP ani w AGP ani w NCE nie ma hubu *A), to linia operująca lot musi mieć ważną umowę z operatorem lotniska/saloniku. LH anulowało swoje umowy do końca 2020 roku, może LO nie zdążył podpisać w lokacjach, do których nie latają regularnie?
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  3. #6423

    Dołączył
    Nov 2016
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Jeśli salonik operowany jest przez firmę trzecią (a ZTCP ani w AGP ani w NCE nie ma hubu *A), to linia operująca lot musi mieć ważną umowę z operatorem lotniska/saloniku. LH anulowało swoje umowy do końca 2020 roku, może LO nie zdążył podpisać w lokacjach, do których nie latają regularnie?
    W NCE rok temu wszedlem na A3G/LO do salonika 3rd party.

  4. #6424

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez n3l15 Zobacz posta
    W NCE rok temu wszedlem na A3G/LO do salonika 3rd party.
    Ok, wszedłeś rok temu. Pytanie czy na dzień dzisiejszy LO ma umowę z salonikiem 3rd party.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  5. #6425

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez n3l15 Zobacz posta
    W NCE rok temu wszedlem na A3G/LO do salonika 3rd party.
    Do NCE LOT latał regularnie, więc na pewno ma podpisaną umowę. AGP jest nowym kierunkiem, bo nigdy wcześniej go nie było, co nie zmienia faktu, że jak zaczynają latać to umowę powinni podpisać.
    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Ok, wszedłeś rok temu. Pytanie czy na dzień dzisiejszy LO ma umowę z salonikiem 3rd party.
    W AGP najwyrażniej nie. Ja wracam w sobotę, więc sprawdzę czy się coś poprawiło/zmieniło.

  6. #6426

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Trochę opinii i statystyk z połączeń do AGP:
    06.08 LO8519 B738 ok. 60-65% wypełnienia
    08.08 LO8520 B788 Y full, P6, C ponad połowa
    13.08 LO8520 B738 ok. 80%
    15.08 LO8520 B788 y full, P5, C ponad połowa (chyba 10/11 osób)

    Co do opinii to jest jeden, fundamentalny problem. Załogi w ogóle nie zwracają uwagi pasażerom aby nosili poprawnie maseczkę. Sporo osób miało ją pod nosem a kilka pod brodą przez cały lot, pomimo nie spożywania żadnych posiłków (np. dwie francuzki). Ja wiem, że niektórych śmieszy ten wirus ale są tacy ludzie, którzy na prawdę mogą stracić zdrowie przez tego wirusa i od linii lotniczej premium, od linii z UE, a przede wszystkim od samego LOTu i jego pracowników wymagam aby byli mądrzejsi od pasażerów i zwracali uwagę na prawo i przepisy. Jak widać, wszystko zależy od ludzi, gdzie w Poznaniu zawrócili samolot z pasa, bo pasażer nie chciał założyć maseczki, a z AGP nikt nawet na to nie patrzył. Tak, pasażer siedzący obok, może tym osobom zwrócić uwagę, tylko po co bawić się w skarżypytę, gdy załoga ma pełne prawo i poważanie aby takim delikwentom zwrócić uwagę.

    Jeśli chodzi o AGP to było stanowisko dla biznes klasy oraz kart *G i *S. Saloniku nie sprawdziłem. W zeszłym tygodniu, przed wejściem do samolotu, mierzyli temperaturę, bo na lotnisku nigdzie. Wczoraj już nigdzie nie zmierzyli temperatury.

    B788: Dreamliner jak to Dreamliner, zawsze lepiej niż B738, bo dla pasażera mającego ponad 190 cm, przez okno można zobaczyć coś więcej niż podwozie bez garbienia się cały lot, ale też i IFE. Tutaj nie rozumiem dlaczego słuchawki dali dopiero po starcie a nie przed, bo kisiliśmy się jakieś 20 minut na płycie, czekając na nie wiadomo co (boarding completed). IFE w B788 chyba miało jakiś lifting/update albo trafiłem na nowy monitor, bo sterowanie dotykowe działało fantastycznie szybko i precyzyjnie. Są tylko dwie rzeczy, które mnie dziwią. Nie było ani jednego polskiego filmu, nigdzie, ani nawet kategorii polskie filmy czy tej kategorii realizowanej z PISFem. Drugą rzeczą są seriale jak The Teach (Belfer 2) oraz Illegals (Nielegalni), oba produkcji Canal+. Dlaczego jest tylko połowa odcinków i tylko druga? Fajnie bylo sobie odświeżyć piąty odcinek Belfra 2, ale nikt kto nie zna już serialu, nie obejrzy go od połowy.

    PS Nie ma już papierowego kalejdoskopu ale IFE to chyba idealne miejsce aby go tam umieścić. Jeśli komuś nie odpowiada rozdzielczość albo leci innym samolotem niż B787, to osobiście zrobiłbym kody QR, przyklejone na oparcie siedzenia, aby przed lotem, szybko można było sobie ściągnąć aktualny numer. Brak kalejdoskopu, przypomina się po starcie, a wtedy to już za późno aby szukać go samemu na stronie LOTu.
    JeV likes this.

  7. #6427

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    W WAW zamiast Gold Track wysyp buraczkowych oznaczeń i "akceptowane" karty uprawniające do skorzystania.
    Te karty to głównie karty wydawane [zasłużonym pasażerom? ] przez Lotnisko Chopina.
    Czy to zapowiedź głębszych zmian? Końca epoki, w której PPL działał dla LO?

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

  8. #6428

    Dołączył
    Nov 2016
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Symbian Zobacz posta
    W WAW zamiast Gold Track wysyp buraczkowych oznaczeń i "akceptowane" karty uprawniające do skorzystania.
    Te karty to głównie karty wydawane [zasłużonym pasażerom? ] przez Lotnisko Chopina.
    WTF?
    Nie przejde ze *G? FTL tez nie?!

  9. #6429

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Na razie działa po staremu, jak będzie, to nie wiem.

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

  10. #6430

    Dołączył
    Nov 2016
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Symbian Zobacz posta
    Na razie działa po staremu, jak będzie, to nie wiem.

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
    Nie mowie o glod trackach na lotniskach „normalnych”. Ale one istnieną nawet w tak egzotycznych lokalizacjach jak Kair (hub egyptair) czy Adis Abeba (Ethiopian). A nawet poza hubami - jak np. LHR.
    Nie do wiary ze mogloby zabraknac gold tracka w WAW!

  11. #6431

    Dołączył
    Feb 2011

    Domyślnie

    Stan na dzień 13 sierpnia: https://www.lotnisko-chopina.pl/uplo...art_082020.pdf

    Rozumiem też (z informacji podanych na stronie lotniska), że linie lotnicze - jeśli chcą dostępu do fast track dla swoich pasażerów - powinny podpisać z lotniskiem porozumienie (eufemizm na zapłacić) i kodować dostęp na kartach pokładowych. Zdaje się, że nie ma już (nie będzie?) dostępu "z automatu" dla senatorów/goldów.

  12. #6432
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    To o czym piszecie, po pierwsze nadaje się bardziej do wątku warszawskiego lotniska, po drugie jest w mocy przynajmniej od poczatku roku (kiedy to pojawiły się problemy z akceptowaniem M&M Silver przy rejsach innych niż LO). Lotnisko przy okazji zunifikowało swoje oznaczenia i strefy, wcześniej były dwa przejścia biznesowe, jedno przy strefie E, drugie przy strefie B. Pozbyli się tego przy B poszerzając w ten sposób całą tamtą strefę dla 'zwykłych' pax. (ono i tak średnio działało, często były drzwi otwarte między strefami i w sumie nie było żadnego priorytetu tam). Natomiast totem ze spisem akceptowanych kart ma kilka lat, swego czasu nie był odpowiednio często aktualizowany, nie wiem jak jest teraz.

    CAI i ADD są równie 'egzotycznymi' lotniskami co WAW, z podobnymi potokami pasażerskimi. A zaryzykowałbym stwierdzenie, że pełnią ważniejsze funkcje w swoich regionach niż WAW.

    ZTCW, zasady dla *G się nie zmieniły, zmieniły się dla srebrnych Miles&More (ale to temat był już poruszany żywo na początku roku.
    n3l15 and SPlDER like this.

  13. #6433

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez n3l15 Zobacz posta
    WTF?
    Nie przejde ze *G? FTL tez nie?!
    Afaik tylko LOT oraz QR w tej chwili płacą za ten Fast Track. Lufthansa poinformowała mnie, że mimo biletu w biznesie, przejście fast trackiem to 30 zł extra.
    Babilas likes this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  14. #6434

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Ja wiem, że niektórych śmieszy ten wirus ale są tacy ludzie, którzy na prawdę mogą stracić zdrowie przez tego wirusa i od linii lotniczej premium, od linii z UE, a przede wszystkim od samego LOTu i jego pracowników wymagam aby byli mądrzejsi od pasażerów i zwracali uwagę na prawo i przepisy.
    LOT nie jest linią premium
    tinek6, maciass and SPlDER like this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  15. #6435
    Awatar grodek75

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Trochę opinii i statystyk z połączeń do AGP:
    06.08 LO8519 B738 ok. 60-65% wypełnienia
    08.08 LO8520 B788 Y full, P6, C ponad połowa
    13.08 LO8520 B738 ok. 80%
    15.08 LO8520 B788 y full, P5, C ponad połowa (chyba 10/11 osób)

    Co do opinii to jest jeden, fundamentalny problem. Załogi w ogóle nie zwracają uwagi pasażerom aby nosili poprawnie maseczkę. Sporo osób miało ją pod nosem a kilka pod brodą przez cały lot, pomimo nie spożywania żadnych posiłków (np. dwie francuzki). Ja wiem, że niektórych śmieszy ten wirus ale są tacy ludzie, którzy na prawdę mogą stracić zdrowie przez tego wirusa i od linii lotniczej premium, od linii z UE, a przede wszystkim od samego LOTu i jego pracowników wymagam aby byli mądrzejsi od pasażerów i zwracali uwagę na prawo i przepisy. Jak widać, wszystko zależy od ludzi, gdzie w Poznaniu zawrócili samolot z pasa, bo pasażer nie chciał założyć maseczki, a z AGP nikt nawet na to nie patrzył. Tak, pasażer siedzący obok, może tym osobom zwrócić uwagę, tylko po co bawić się w skarżypytę, gdy załoga ma pełne prawo i poważanie aby takim delikwentom zwrócić uwagę.

    Jeśli chodzi o AGP to było stanowisko dla biznes klasy oraz kart *G i *S. Saloniku nie sprawdziłem. W zeszłym tygodniu, przed wejściem do samolotu, mierzyli temperaturę, bo na lotnisku nigdzie. Wczoraj już nigdzie nie zmierzyli temperatury.

    B788: Dreamliner jak to Dreamliner, zawsze lepiej niż B738, bo dla pasażera mającego ponad 190 cm, przez okno można zobaczyć coś więcej niż podwozie bez garbienia się cały lot, ale też i IFE. Tutaj nie rozumiem dlaczego słuchawki dali dopiero po starcie a nie przed, bo kisiliśmy się jakieś 20 minut na płycie, czekając na nie wiadomo co (boarding completed). IFE w B788 chyba miało jakiś lifting/update albo trafiłem na nowy monitor, bo sterowanie dotykowe działało fantastycznie szybko i precyzyjnie. Są tylko dwie rzeczy, które mnie dziwią. Nie było ani jednego polskiego filmu, nigdzie, ani nawet kategorii polskie filmy czy tej kategorii realizowanej z PISFem. Drugą rzeczą są seriale jak The Teach (Belfer 2) oraz Illegals (Nielegalni), oba produkcji Canal+. Dlaczego jest tylko połowa odcinków i tylko druga? Fajnie bylo sobie odświeżyć piąty odcinek Belfra 2, ale nikt kto nie zna już serialu, nie obejrzy go od połowy.

    PS Nie ma już papierowego kalejdoskopu ale IFE to chyba idealne miejsce aby go tam umieścić. Jeśli komuś nie odpowiada rozdzielczość albo leci innym samolotem niż B787, to osobiście zrobiłbym kody QR, przyklejone na oparcie siedzenia, aby przed lotem, szybko można było sobie ściągnąć aktualny numer. Brak kalejdoskopu, przypomina się po starcie, a wtedy to już za późno aby szukać go samemu na stronie LOTu.
    Cześć,
    To ja napiszę kilka wrażeń po powrocie z wakacji we Francji, loty na trasie WAW-NCE-WAW 31/07 (LO8535) - 16/08 (LO8536).
    Oba również na 787, do NCE to był LRE, z powrotem LRG.
    Oba samoloty w kondycji bez zastrzeżeń, przy czym po LRE widać że niedawno duży przegląd miał bo wnętrze jak nowe a i nie latał ostatnio zbyt wiele.
    Loty w zasadzie o czasie, a przynajmniej lądowania były o czasie niezależnie od opóźnień na starcie.
    Co do serwisu pokładowego to wszystko również bez zastrzeżeń, w tamtą stronę wybór pomiędzy drożdżówką z jabłkiem i szpinakiem, na powrocie jagodzianka lub szpinak. Plus oczywiście precle, orzeszki, Grześki i woda. Serwis więcej niż wystarczający, z żoną trochę przez łzy ale śmialiśmy się że w LOT serwis odwrotnie proporcjonalny do kondycji firmy - im bliżej bankructwa tym lepszy...
    Obsługa ze strony FA bez zarzutu i tu mam inne odczucia niż Ty - zwracali uwagę kilkukrotnie osobom zdejmującym maski lub ściągającym je na brodę. Plus co najmniej 2 lub nawet trzy zapowiedzi szefowej pokładu przypominające o obowiązku noszenia masek przez cały czas i prośby o niegromadzenie się w żadnym miejscu. Widziałem nawet gdy pasażerka została "przegoniona" spod drzwi toalety na miejsce z informacją żeby podeszła gdy WC będzie puste i nie stała bez potrzeby w przejściu. Tak więc to chyba zależy od tego jak bardzo "pokładowi się chce". Zresztą ludzie sami z siebie się nie plątali po pokładzie. Naprawdę była dyscyplina.
    Na kolejny plus zasługiwały komunikaty kokpitu, raz podczas lotu o parametrach i czasie, bardzo wyraźne i profesjonalne.
    Szczególna pochwała dla 1 Oficera na powrocie (o "szybkim i motoryzacyjnym" nazwisku ) za doskonały poziom wypowiedzi i akcent po angielsku.
    Podsumowując - bilety na wakacje kupowałem w styczniu gdy jeszcze COVID-19 był w powijakach i nikt nie podejrzewał co się wydarzy. Wstyd się przyznać, ale spędzając ferie na Phuket sam się śmiałem że skończy się tak samo jak w wypadku SARS, czyli że nas z grubsza iminie
    Zmiana objęła jedynie dzień wylotu (pierwotnie mieliśmy lecieć w sobotę, a polecieliśmy dzień wcześniej w piątek) no i samolot (co akurat było bardzo miłą niespodzianką, w tym roku udało mi się gdzieś polecieć zaledwie 4 razy i wszystkie na pokładzie 787 LOT-u).
    Serwis lotniczy był finalnie lepszy niż oczekiwałem pierwotnie, a całe wakacje w ogóle udały wspaniale.
    Cieszę się że nie poddaliśmy się panice, nic nie odwołaliśmy i tak jak planowaliśmy spędziliśmy wspaniałe ponad 2 tygodnie na Lazurowym Wybrzeżu przy wydatnym udziale PLL LOT.
    2 miesiące temu nie spodziewałbym się że to napiszę...
    Jeszcze gdyby mi 900 zeta za odwołany czerwcowy ZRH oddali...
    Tubylec, Janek, Symbian and 4 others like this.

  16. #6436

    Dołączył
    Jan 2014

    Domyślnie

    Można wiedzieć jakie było obłożenie?

  17. #6437
    Awatar grodek75

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tubylec Zobacz posta
    Można wiedzieć jakie było obłożenie?
    W eco dobrze powyżej 90%
    W biznes i premium pojedyncze osoby.
    Co nie dziwi biorąc pod uwagę jakiej ceny LO domagał się za upgrade.
    Tubylec likes this.

  18. #6438

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez grodek75 Zobacz posta
    W eco dobrze powyżej 90%
    W biznes i premium pojedyncze osoby.
    Co nie dziwi biorąc pod uwagę jakiej ceny LO domagał się za upgrade.
    A był możliwy upgrade podczas odprawy lub przy bramce? Czy tylko można było licytować?

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

  19. #6439
    Awatar grodek75

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Symbian Zobacz posta
    A był możliwy upgrade podczas odprawy lub przy bramce? Czy tylko można było licytować?

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
    Tylko licytacja niestety.
    Przy 4 osobach próg wejścia dający szanse na upgrade do C wynosił ponad 2500zł przy cenie biletów na poziomie 3500zł... Przy bramce obsługa trzymała się od PAX z daleka, a w check-in propozycji nie było.

  20. #6440

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    LOT nie jest linią premium
    Porównując do Ryanaira czy Wizzaira tak mi wyszło, a nie chciałem używać słowa "legacy carrier". Tak czy siak, pozostałe określenia są w mocy i LOT zgodnie z prawem powinien zwracać uwagę.

    Cytat Zamieszczone przez grodek75 Zobacz posta
    (...) Obsługa ze strony FA bez zarzutu i tu mam inne odczucia niż Ty - zwracali uwagę kilkukrotnie osobom zdejmującym maski lub ściągającym je na brodę. Plus co najmniej 2 lub nawet trzy zapowiedzi szefowej pokładu przypominające o obowiązku noszenia masek przez cały czas i prośby o niegromadzenie się w żadnym miejscu. Widziałem nawet gdy pasażerka została "przegoniona" spod drzwi toalety na miejsce z informacją żeby podeszła gdy WC będzie puste i nie stała bez potrzeby w przejściu. Tak więc to chyba zależy od tego jak bardzo "pokładowi się chce". Zresztą ludzie sami z siebie się nie plątali po pokładzie. Naprawdę była dyscyplina. (...)
    U nas komunikaty też były ale na tym poprzestali. Na oko, około 10% pasażerow środkowej cześci B788 miała maseczki pod nosem.

    Cytat Zamieszczone przez grodek75 Zobacz posta
    W eco dobrze powyżej 90%
    W biznes i premium pojedyncze osoby.
    Co nie dziwi biorąc pod uwagę jakiej ceny LO domagał się za upgrade.
    Z AGP było to samo. Minimalna kwota licytacji upgradeu była wyższa niż nowy bilet w P.

    Krótkie podsumowanie mojego kółeczka WAW-RZE-SZZ-WAW.
    Podziękowania i pozdrowienia dla załogi. Jeszcze raz potwierdzam, że nie byłem z żadnej kontroli, tylko dla własnej przyjemności i nie stracenia pieniędzy. Jak pisałem, chciałem lecieć w odwrotnej kolejności, czyli WAW-SZZ-RZE-WAW ale system nie chciał tego przepuścić przy zmianie starego biletu. Koniec końców wyszło lepiej, bo moja rotacja była obsługiwana E195, zamiast DH8D. Całą trasę, czyli trzy odcinki, wykonuje oczywiście jedna załoga. Podróż rozpoczęła się tradycyjnie od Poloneza, gdzie zamówiłem makaron w sosie pomidorowym. Czas oczekiwania wynosił 12 minut, czyli było robione na świeżo. Przyszło w plastikowym opakowaniu, na porcelanowym talerzu i jest to rzecz, której nie mogę zrozumieć. Był ten wątek poruszany, już prawie miesiąc temu i nic się nie zmieniło.
    Jako, że E195 (SP-LNC Śliwka Nałęczowska), więc był rękaw, boarding trochę opóźniony (strefowy) ale każde lądowanie przed czasem. Od 15 sierpnia nastąpiła zmiana jabłek na jagody w słodkich bułkach. Muszę przyznać, że słodka bułka, grześki, orzeszki i żelki oraz woda, to jest świetny serwis jak na rejsy krajowe i bardzo adekwatny jak na rejsy po Europie. Brawo!
    W Rzeszowie oczywiście drzwi na transfer zamknięte. Po co było to robić jak są wiecznie zamknięte? Boarding strefowy ale i tak większość pasażerów czekała w wieży aż samolot będzie gotowy. LOT do Szczecina bardzo ciekawy, bo jest to najdłuższa z możliwych krajówek. Lądowanie w SZZ od północy z pięknym widokiem na zalew szczeciński o zachodzie słońca. Dawno nie byłem w SZZ i mam kilka pytań do miejscowych.
    1. Czy zawsze był taki długi spacerek między barierkami, aż za sortownie bagażu? Jeśli tak, to jest trochę słabo oznakowane, bo sporo osób chciało wyjść właśnie przez sortownie bagażu.
    2. Czy przy odbijaniu kart pokładowych, zawsze było głośne odpytywanie z nazwiska przez agenta, bo trochę mało to ma wspólnego z RODO?
    3. Co to za piękne hangary, z wielkimi bramami? Były użytkowane przez wojsko jak byla jednostka z samolotami? W jakich latach i co było chowane w środku?
    4. Mam duży sentyment do lotniska w Szczecinie ale w porównaniu do podobnego Rzeszowa, wygląda bardziej na dworzec niż terminal. Były jakieś plany liftingu/modernizacji?
    W Szczecinie nie było boardingu strefowego tylko jak dawniej, kolejeczka i kto pierwszy ten lepszy. Ostatni odcinek już po ciemku ale bardzo szybko. W Warszawie dostaliśmy APRON 12, czyli wiadomo że autobus i na ten element czekałem najbardziej. Czy w dobie COVID oraz regulacji ilości osób na mkw, coś się w obsłudze LOTu na EPWA zmieniło? Oczywiście, że nie i to jest największy skandal, że ludzie nadal są pakowani jak sardynki do jednego autobusu. To jest element, który aktualnie najbardziej odstaje od przyzwoitego standardu/produktu LOTu.

    Pasażerowie całkiem zdyscyplinowani, więc nie było potrzeby reakcji CC. Niestety, o ile na lotniskach jak są kropki, to ludzie trzymają dystans, o tyle przy wejściu i wyjściu z samolotu, jest nadal tradycyjny ścisk, pomimo komunikatów na ten temat.

    Przed podróżą, zakładałem, że najmniej pasażerów z tych trzech odcinków, będzie na trasie z Rzeszowa do Szczecina ale liczby prezentowały się następująco (+-1/2 osoby bo sam liczyłem):
    WAW-RZE - ponad 90
    RZE-SZZ - ok. 86!
    SZZ-WAW - 76
    Na prawdę solidny wynik na tej egzotycznej trasie (LO3518). Patrząc na historię to była już trzecia podmiana na EMB (1xE175, 2xE195) na 10 LOTów. Może w Polsce jest jednak rynek na trochę bezpośrednich krajówek w wakacje?
    konrad777, STYRO, frutitz and 2 others like this.

LinkBacks (?)

  1. 02-10-2015, 04:23
  2. 15-10-2014, 11:28
  3. 13-10-2014, 19:35
  4. 13-10-2014, 11:48
  5. 11-10-2014, 15:32
  6. 11-10-2014, 12:29
  7. 09-10-2014, 15:21
  8. 08-10-2014, 22:19
  9. 08-10-2014, 16:26
  10. 08-10-2014, 16:25
  11. 26-08-2013, 21:46
  12. 13-08-2013, 08:38
  13. 06-07-2013, 00:04
  14. 04-07-2013, 17:11
  15. 22-06-2013, 20:44
  16. 19-06-2013, 12:31
  17. 24-04-2013, 18:56
  18. 17-02-2013, 12:27
  19. 03-01-2013, 21:37
  20. 24-12-2012, 12:49
  21. 05-11-2012, 12:05
  22. 29-10-2012, 15:38
  23. 22-10-2012, 18:08
  24. 10-10-2012, 18:21
  25. 09-10-2012, 21:29
  26. 26-09-2012, 13:24
  27. 17-09-2012, 11:56
  28. 20-08-2012, 17:47
  29. 19-07-2012, 17:08
  30. 17-07-2012, 17:25
  31. 13-07-2012, 10:36
  32. 04-07-2012, 10:14
  33. 03-07-2012, 22:03
  34. 03-05-2012, 09:31
  35. 14-04-2012, 22:26
  36. 14-04-2012, 20:19
  37. 05-04-2012, 21:45
  38. 28-03-2012, 00:49
  39. 15-03-2012, 19:10
  40. 12-03-2012, 13:09
  41. 11-03-2012, 00:03
  42. 09-03-2012, 13:25
  43. 08-03-2012, 16:44
  44. 07-03-2012, 17:51
  45. 06-03-2012, 18:36
  46. 06-03-2012, 06:10
  47. 03-03-2012, 11:43
  48. 28-02-2012, 13:13
  49. 21-02-2012, 00:47
  50. 16-02-2012, 16:24

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •