Strona 55 z 365 PierwszyPierwszy ... 5 45 53 54 55 56 57 65 105 155 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,081 do 1,100 z 7293
Like Tree7918Likes

Wątek: PLL LOT - opinie , uwagi

  1. #1081
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Co to jest reklama porównawcza?

    Reklama porównawcza to reklama umożliwiająca w sposób bezpośredni lub pośredni rozpoznanie konkurenta albo towarów lub usług oferowanych przez niego. Reklama taka stanowi czyn nieuczciwej konkurencji, gdy jest sprzeczna z dobrymi obyczajami. Reklama porównawcza nie jest sprzeczna z dobrymi obyczajami, a tym samym nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji jeżeli łącznie spełnia następujące przesłanki:

    1. nie jest reklamą wprowadzającą w błąd,
    2. w sposób rzetelny i dający się zweryfikować na podstawie obiektywnych kryteriów porównuje towary lub usługi zaspokajające te same potrzeby lub przeznaczone do tego samego celu,
    3. w sposób obiektywny porównuje jedną lub kilka istotnych, charakterystycznych, sprawdzalnych i typowych cech tych towarów i usług, do których może należeć także cena,
    4. nie powoduje na rynku pomyłek w rozróżnieniu między reklamującym a jego konkurentem, ani między ich towarami albo usługami, znakami towarowymi, oznaczeniami przedsiębiorstwa lub innymi oznaczeniami odróżniającymi,
    5. nie dyskredytuje towarów, usług, działalności, znaków towarowych, oznaczeń przedsiębiorstwa lub innych oznaczeń odróżniających, a także okoliczności dotyczących konkurenta,
    6. w odniesieniu do towarów z geograficznym oznaczeniem regionalnym odnosi się zawsze do towarów z takim samym oznaczeniem,
    7. nie wykorzystuje w nieuczciwy sposób renomy znaku towarowego, oznaczenia przedsiębiorstwa lub innego oznaczenia odróżniającego konkurenta ani też geograficznego oznaczenia regionalnego produktów konkurencyjnych,
    8. nie przedstawia towaru lub usługi jako imitacji czy naśladownictwa towaru lub usługi opatrzonych chronionym znakiem towarowym albo innym oznaczeniem odróżniającym.

    ---------------

    Tak mi się to jakoś skojarzyło.

    A jak wiemy na polskich portalach spory % to (krypto)reklamy lub artykuły sponsorowane. Jak jest w tym przepadku nie wiem i nic nie sugeruje.

  2. #1082
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Mnie osobiście nigdy nie przestanie dziwić fakt, że dla niektórych ciągle ważniejsza jest darmowa wyżera pokładowa od bezpiecznego (sic!!!!!) dowozu do portu przeznaczenia.

    Ludzie kochani, wbijcie sobie w końcu do głów, że płacicie linii za przewóz z lotniska A na lotnisko B, a żarcie pokładowe jest tylko dodatkiem uprzyjemniającym.
    Hy Hy darmowa wyzera Takie malutkie cos na zab. Ludki na calym swiecie lubia takie niuanse. Punkt A+B Caly czas z ekstra doplatami to wiadomo kto Punkt A+B z dodatkami w cenie biletu ,to nadal dla wielu "elita" . No i czemu nie . Jak fajnie miec wybor co do przewoznika
    Come on Arsenal--))

  3. #1083

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Dzisiaj LOT miał od 8.30 rano otwarte dwa stanowiska odpraw na Okęciu dla Y i 2 dla C. Kolejka jak diabli, wrażenie jak najgorsze. Powinni się w końcu dogadać z lotniskiem, bo tak dalej być nie może.

  4. #1084
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Jakiś strajk w LS? Mówisz o stanowiskach check-in, czy o kontroli bezpieczeństwa?
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #1085
    tmk
    tmk jest nieaktywny

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    EPSC/EPRZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Arthur1975 Zobacz posta
    Hy Hy darmowa wyzera Takie malutkie cos na zab. Ludki na calym swiecie lubia takie niuanse. Punkt A+B Caly czas z ekstra doplatami to wiadomo kto Punkt A+B z dodatkami w cenie biletu ,to nadal dla wielu "elita" . No i czemu nie . Jak fajnie miec wybor co do przewoznika
    A ja chciałbym aby, tak jak dawniej, na pokładach samolotów LOT rozdawano cukierki pomarańczowe

  6. #1086

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Jakiś strajk w LS? Mówisz o stanowiskach check-in, czy o kontroli bezpieczeństwa?
    O check-in. Kolejka rosła i rosła rano, przed 9 doszła trzecia osoba dla economy i to było wszystko z 2 dla biznesu, co miał LOT na hali.

  7. #1087

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    wakacje, oszczędności....

  8. #1088
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Masakra... Jeszcze nigdy sie z czymś takim nie zetknąłem żeby cztery stanowiska były otwarte...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  9. #1089

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Masakra... Jeszcze nigdy sie z czymś takim nie zetknąłem żeby cztery stanowiska były otwarte...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    idzie nowe, pewnie to te zmiany, które maja być wprowadzone w Locie..

  10. #1090
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    No, to akurat jest LS...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  11. #1091
    Awatar aisle seat

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    No, to akurat jest LS...
    Któremu płaci i za którego jakość pracy w pełni odpowiada LOT. Podobnie jak za załogę, samoloty, itp. Forma prawna świadczonych usług (umowa o pracę, kontakt, faktura, itp) nie ma znaczenia. Produkt nie zaczyna się dopiero na pokładzie.

    Wstyd. Zwłaszcza gdy ma to miejsce pod nosem, w "HUBie".

  12. #1092
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    @Egon - jest kogo przeczochrać ale idzie na szciot LOTu. Widok całej wyspy wykorzystanej w 1/3 przyswajają wszyscy ich pasażerowie offline w tym czasie. Efekt w skali 10-100-1000 porównywalny z opóźnieniem ich wszystkich samolotów gdy inni odlatują lub z karaluchem w każdej kanapce podanej tego przedpołudnia.

    Z ciekawości - czy tam jest jakiś LOTowski kontroler reagujący na takie sytuacje? Jeśli tak, to co on może?

    Piotr

  13. #1093
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aisle seat Zobacz posta
    Któremu płaci i za którego jakość pracy w pełni odpowiada LOT.
    Nie mamy Pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi?

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    @Egon - jest kogo przeczochrać ale idzie na szciot LOTu. Widok całej wyspy wykorzystanej w 1/3 przyswajają wszyscy ich pasażerowie offline w tym czasie. Efekt w skali 10-100-1000 porównywalny z opóźnieniem ich wszystkich samolotów gdy inni odlatują lub z karaluchem w każdej kanapce podanej tego przedpołudnia.

    Z ciekawości - czy tam jest jakiś LOTowski kontroler reagujący na takie sytuacje? Jeśli tak, to co on może?

    Piotr
    Oczywiście że macie rację. LOT powinien zrobić wszystko, żeby takie sytuacje nie miały miejsca. Ostatni raz jak był problem tego typu LS tłumaczył się sezonem urlopowym i brakiem chętnych do pracy za stawki przez nich oferowane. Jak jest w tym wypadku nie mam pojęcia. Zrobiłem to, co mogłem, czyli przesłałem informację dalej. A na lotnisku oczywiście jest station manager i kierownicy zmiany, którzy powinni monitorować jakość i ciągłość procesów, czyli check-in, boarding, handling etc.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 13-07-2012 o 08:08
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  14. #1094
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Strona LOT-u znowu zdechła. Wysoki sezon, po prostu gratulacje i żal.pl...

  15. #1095

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    szczurwa, w chwili jak to pisałeś siedziałem na niej - i nadal akurat siedzę i nic zdechłego tam nie ma

  16. #1096

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    potwierdzam, trupów nie ma...

  17. #1097
    szczurwa
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skaabeusz Zobacz posta
    szczurwa, w chwili jak to pisałeś siedziałem na niej - i nadal akurat siedzę i nic zdechłego tam nie ma
    Jednak coś zdechło, nie wiem co, nie jestem informatykiem, w każdym razie nieustannie system rezerwacyjny sygnalizuje błąd przetarzania danych...

  18. #1098
    jas
    jas jest nieaktywny

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Nie mamy Pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi?



    Oczywiście że macie rację. LOT powinien zrobić wszystko, żeby takie sytuacje nie miały miejsca. Ostatni raz jak był problem tego typu LS tłumaczył się sezonem urlopowym i brakiem chętnych do pracy za stawki przez nich oferowane. Jak jest w tym wypadku nie mam pojęcia. Zrobiłem to, co mogłem, czyli przesłałem informację dalej. A na lotnisku oczywiście jest station manager i kierownicy zmiany, którzy powinni monitorować jakość i ciągłość procesów, czyli check-in, boarding, handling etc.
    Witam
    Jest oczywiście obecny cały czas na lotnisku i w terminalu, station manager i kierownik zmiany. Montorują i monitują swoich zwierzchników o skandalicznie niskiej jakości pracy wielu pracowników LS. Ostatnio znów wielu pracowników LS złożyło wymówienia ze względu na pogorszenie warunków pracy i płac. Tak jak Egon piszesz, brak jest chętnych na ich stanowiska. Jak przychodzą nowi, to są kompletnie "zieloni" i trzeba ich długo szkolić, aby wdrozyli się w swoje obowiązki. Bardzo często jest tak, że zanim zaczną sobie jakoś radzić z obowiązkami, to zwalniją się z pracy z przyczyn o których wspominałem. Z to mangment LS "rośnie w siłę" wykazując się tymi pozornymi oszczędnościami z obniżania płac pracownikom. W sumie LS i tak za nic nie odpowiada, tak jak z tym płaszczem, bo gromy za te żenujące sytuacje zbiera LOT. Nikt sobie nie zdaje sprawy chocby z tego, że mimo takiej sytuacji jak tutaj opisywane, LOT otrzymał polecenie podpisania umowy z LS na obsługę handlingową na następne 6 lat. Coż, skoro tradycyjnie Prezes LOT jest tylko figurantem, spełniającym polecenia "z góry". Managment LS ma zapewnioną egzystencję na następnych parę lat, bez żadnego wysiłku i ewentualne premie z "obniżanie kosztów", w sposób jaki opisałem. W praktyce biegajacy od samolotu do samolotu rampowi, bo mają 2-3 samolotów do obsługi niemal w tym samym czasie, mdlejący w bagażnikach samolotów z przepracowania i upału bagażowi itd...Reszta ma "to gdzieś" i pracuje, jak to czasami widać. Bo "nie warto za to umierać" skoro i tak nikogo to nie obchodzi...Więc obraz jest taki, jak to opisujecie z pozycji pasażera.
    Więc jakie znaczenie mają raporty, skargi od station managerów i kierowników zmiany na pracę LS, skoro i tak to wszystko wyląduje w koszu na śmieci biurowca na 17-go Stycznia. Nie wolno po prostu od LSu, AMSu, czy LOTCatering niczego wymagać, bo są pod "specjalną ochroną". Oczywiście nie mówię o pracownikach, tylko o zarządach tych firm.
    Jeszcze gorsza sytuacja jest ze wszelkimi służbami security, Strażą Graniczną, czy urzędem celnym. Oni mają immunitet "nieograniczony". Nie podlegają praktycznie jakiemukolwiek nadzorowi. Generują niemal tyle opóźnień rejsów, niż cała reszta. Każdy, kto w miarę często podróżuje widzi, jak wiele zalezy od kaprysów tych urzędasów.
    Zdaję sobie sprawę, że trudno jest Wam uwierzyć w opis stanu służb handlingowych i innych na lotnisku Okęcie przedstawiony przeze mnie, ale niestety ta sytuacja wciąż się pogarsza.
    Podsumowując "LOT płaci", bez żadnego wpływu na jakośc za świadczone usługi!
    Pozdrawiam
    jas
    Ostatnio edytowane przez jas ; 13-07-2012 o 19:28

  19. #1099
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Zgadywałem, że nic nie może.

    Piotr

  20. #1100

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    jas@ Straż Graniczna to każdy widzi, to była żenada, i mam nadzieję, że szybko odejdzie w niepamięć przynajmniej jeśli chodzi o security.

    A LS równie efektywnie obsługiwało ostatnio pasażerów OLT Express - myślałem, że to sabotowanie konkurencji, ale nie, także LOT mają w poważaniu.

    Przykro, bo Okęcia na nic lepszego nie da się zamienić...

Strona 55 z 365 PierwszyPierwszy ... 5 45 53 54 55 56 57 65 105 155 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 02-10-2015, 04:23
  2. 15-10-2014, 11:28
  3. 13-10-2014, 19:35
  4. 13-10-2014, 11:48
  5. 11-10-2014, 15:32
  6. 11-10-2014, 12:29
  7. 09-10-2014, 15:21
  8. 08-10-2014, 22:19
  9. 08-10-2014, 16:26
  10. 08-10-2014, 16:25
  11. 26-08-2013, 21:46
  12. 13-08-2013, 08:38
  13. 06-07-2013, 00:04
  14. 04-07-2013, 17:11
  15. 22-06-2013, 20:44
  16. 19-06-2013, 12:31
  17. 24-04-2013, 18:56
  18. 17-02-2013, 12:27
  19. 03-01-2013, 21:37
  20. 24-12-2012, 12:49
  21. 05-11-2012, 12:05
  22. 29-10-2012, 15:38
  23. 22-10-2012, 18:08
  24. 10-10-2012, 18:21
  25. 09-10-2012, 21:29
  26. 26-09-2012, 13:24
  27. 17-09-2012, 11:56
  28. 20-08-2012, 17:47
  29. 19-07-2012, 17:08
  30. 17-07-2012, 17:25
  31. 13-07-2012, 10:36
  32. 04-07-2012, 10:14
  33. 03-07-2012, 22:03
  34. 03-05-2012, 09:31
  35. 14-04-2012, 22:26
  36. 14-04-2012, 20:19
  37. 05-04-2012, 21:45
  38. 28-03-2012, 00:49
  39. 15-03-2012, 19:10
  40. 12-03-2012, 13:09
  41. 11-03-2012, 00:03
  42. 09-03-2012, 13:25
  43. 08-03-2012, 16:44
  44. 07-03-2012, 17:51
  45. 06-03-2012, 18:36
  46. 06-03-2012, 06:10
  47. 03-03-2012, 11:43
  48. 28-02-2012, 13:13
  49. 21-02-2012, 00:47
  50. 16-02-2012, 16:24

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •