Strona 1 z 20 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 382
Like Tree120Likes

Wątek: Turkish robi zakupy. Kupi LOT?

  1. #1
    Awatar sokall

    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    Oława

    Domyślnie Turkish robi zakupy. Kupi LOT?


    Polecamy


  2. #2
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Oby oby

  3. #3
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Zwiazki nie zablokuja?


    ---
    I am here: http://maps.google.com/maps?ll=54.616446,-5.942832
    Come on Arsenal--))

  4. #4
    Awatar Razze

    Dołączył
    Mar 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Arthur1975 Zobacz posta
    Zwiazki nie zablokuja?


    ---
    I am here: http://maps.google.com/maps?ll=54.616446,-5.942832
    Oby nie oby nie

    Wysłane z mojego GT-N7000 za pomocą Tapatalk

  5. #5
    Awatar Cargolux

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    EPKK,PANC

    Domyślnie

    Turkish chyba lepszy od Lufthansy. Lufta by chciała żeby LOT tylko do Frankfurtu dowoził a dalej oni

  6. #6
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Oby!!! Malev jednak może być również dla nich atrakcyjny. Spanair - nie bardzo rozumiem po co?

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Jak juz pare razy pisałem dla mnie partner wymarzony

  8. #8
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Obawiam się, że to jest (z LOT) kolejny 'bąk', bez żadnego pokrycia w rzeczywistości. Ja za TK jestem obiema rękami, ale... jakby mieli kupować LO, to przede wszystkim ich partnerem do rozmów musiałby być PPL, bo Okęcie nijak do nowej specyfiki ruchu przystosowane by nie było. (zakładając że WAW miałaby się stać drugim hubem TK/LO). Nie wspomnę już o drobiazgach typu twardy produkt, etc...
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 19-01-2012 o 09:31
    Stoarn likes this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Lufa z LOTu zrobi feeder-a ... z czasem pewnie zamknie loty długodystansowe i będzie dowozić paxów do Niemiec. Turkish czy Air China mają interes w tym aby z LOTu zrobić liczącą się linie lotniczą w Europie (leadera w Europie Centralnej). Na tej podstawie będą konkurować z Lufą czy innymi przewoźnikami w Europie. Myślę że Turkish jest najlepszym wyjściem .. po nim Air China .... Lufa to najgorsze wyjście.

  10. #10
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Straszącym wszystkich Lufthansą polecam zapoznanie się z działalnością linii Austrian, Brussels Airlines i Swiss. Jakoś nie zostały zredukowane do roli dowożących do FRA.

    Żenada, jak zwykle.
    avda likes this.

  11. #11
    prz
    prz jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    SCL/ANF/KRK

    Domyślnie

    O, właśnie o SN miałem pisać. Tylko, że BRU - jakby nie patrzeć - jest znacznie większym centrum, powiedzmy, biurokratycznym niż WAW ma szanse kiedykolwiek być. To na pewno generuje ruch. Podobnie w Wiedniu i Genewie są siedziby ONZ, Wiedeń ma też OPEC i OBWE, Szwajcaria banki - stąd pozycja Warszawy, jako bezpośredniej destynacji long-haulowej, wydaje mi się z natury słabsza niż pozycje hubów wymienionych przez przedmówcę linii. Mimo to Brussels, z destynacji long-haulowych, ma 'tylko' Afrykę, na której Sabena już miała rynek i, za chwilę, NYC. LOT raczej nie ma ugruntowanej pozycji w swojej wymarzonej Azji; możemy mówić tylko o rynku Polonii amerykańskiej. Pewnie więc zostałyby destynacje w Ameryce Północnej (i może HAN, ze względu na mniejszość wietnamską w Polsce, zwłaszcza przy braku hubu LH we Francji, gdzie jest Wietnamczyków najwięcej w Europie). Choć oczywiście nie mogę mieć pewności.
    Ostatnio edytowane przez prz ; 19-01-2012 o 11:32 Powód: interpunkcja, chyba już senny jestem...



  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Niestety ten artykuł to gdybologia tylko, tak jak ten niedawny o Lufthansie... Zresztą LOT linią regionalną - było nie było - nie jest, nawet jeśli skala przewozów regionalna...

    przede wszystkim ich partnerem do rozmów musiałby być PPL
    O właśnie Do większości na razie nie dociera, kto tak naprawdę jest odpowiedzialny za to, że Warszawa na lotniczej mapie świata nic nie znaczy, i nie dość że nie znaczy, to nie ma dużych szans żeby przez 15 lat zaczęła znaczyć nawet jeśli gaz łupkowy i ropa łupkowa uczynią z Mazowsza najbogatszy region UE...

    Wszyscy myślą, że jak Skarb sprzeda prawa do marki Chińczykom albo Turkom, to infrastruktura w hubie się sama przebuduje i przeorganizuje.

    Najpierw trzebaby rozebrać pirs północny, zlikwidować wyłączność dla wojska na parkowanie tam gdzie parkuje obecnie, i poszerzyć pirs północny - nie wymaga budowy nowego lotniska, ani nawet zmiany układu pasów startowych, a po obu stronach pirsu mogłoby w sumie zaparkować co najmniej 9 dużych samolotów.
    egon.olsen, Darecki, Inter and 2 others like this.

  13. #13
    Marcon
    Goście

    Domyślnie

    Pytanie tylko czy nikt z "potencjalnych" chętnych na LOT, nie prowadzi rozmów z PPL. Wszyscy ślepo są skupieni na LOT-cie pomijając całą resztę - mam tu na myśli dziennikarzy i pseudo ekspertów którzy często zabierają głos w takich sprawach.
    Tak czy inaczej - kibicuję TK.

    Lufa - a kysz !!!

  14. #14

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Zamiast gdybać czy TK prowadzi rozmowy czy nie prowadzi może podyskutujmy jakie korzyści grupa TK miałaby odnieść z zakupu LOTu oraz jak to może wyglądać od strony formalnej. Czy Turcja ma umowę Open Skies z UE czy umowy bilateralne?

  15. #15
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Wszyscy myślą, że jak Skarb sprzeda prawa do marki Chińczykom albo Turkom, to infrastruktura w hubie się sama przebuduje i przeorganizuje.

    Najpierw trzebaby rozebrać pirs północny, zlikwidować wyłączność dla wojska na parkowanie tam gdzie parkuje obecnie, i poszerzyć pirs północny - nie wymaga budowy nowego lotniska, ani nawet zmiany układu pasów startowych, a po obu stronach pirsu mogłoby w sumie zaparkować co najmniej 9 dużych samolotów.
    Jestes w bledzie, znacznie bardziej istotna jest numeracja terminali (zmieniana regularnie zeby niezorientowani sie nie polapali ze to jeden i ten sam) oraz nazwa...
    egon.olsen and aisle seat like this.
    KZ

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Straszącym wszystkich Lufthansą polecam zapoznanie się z działalnością linii Austrian, Brussels Airlines i Swiss. Jakoś nie zostały zredukowane do roli dowożących do FRA.

    Żenada, jak zwykle.

    nie masz racji kolego, ja mowie z pozycji bylego pracownika OS, po wykupieniu OS przez LH zwolniono ponad 3000 osob, dalej maja zwalniac, i tną połączenia cały czas...

    pozdrawiam,

    Filip

  17. #17
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cargolux Zobacz posta
    Turkish chyba lepszy od Lufthansy. Lufta by chciała żeby LOT tylko do Frankfurtu dowoził a dalej oni
    Nie byłbym taki pewien. WAW to miejsce na idealną bazę przesiadkową do Azji. Skróciłoby to loty z przesiadką wielu klientom Lufthansy.

  18. #18
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Dla Turkisha WAW jest również wymarzonym miejscem na potencjalny hub, bo bez żadnego kanibalizowania potencjału IST otwiera drzwi do północnej Ameryki. Tyle tylko że tutaj potrzebne są mega inwestycje. Raz właśnie w terminal, dwa właśnie we flotę i w produkt 'up to pair' z TK.
    Inter likes this.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  19. #19
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez filipc Zobacz posta
    ja mowie z pozycji bylego pracownika OS, po wykupieniu OS przez LH zwolniono ponad 3000 osob, dalej maja zwalniac, i tną połączenia cały czas...
    Dokładnie.Najbardziej poszkodowanym he,he przy przejęciu LOTu lub jego upadku bedzie PPL. Przy przejeciu przez lufe wykasują wszystko co nie lata do niemiec . Bez sentymentów . Mówienie o Okeciu jako hubie to pokłosie ściemy z czasów Swissaira . Panowie ,albo siebie oszukujecie ,albo próbujecie mówic o lądowaniu Rosjan na śłoncu w nocy ,bo zimniej ...
    aisle seat likes this.

  20. #20

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie


    Polecamy

    Gdyby taki Turkish zainwestowa w LOT a umowa byla by opatrzona korzystnymi warunkami i klauzulami to napewno pomoglo by to PLL LOT stac sie silna srodkowo-europejska linia. Co do Okecia nie bardzo rozumiem dlaczego PPL "bawia sie" w budowe drugiego lotniska dla WAWy skoro na Okeciu jeszcze daleko do pelnego wykorzystania jego mozliwosci. Dlaczego nie planuje sie budowy terminali po drugiej stronie lotniska ( dzialki i schronisko na Paluchu). Powinno te tereny sie wykupic postawic od nowa dobrze zaprojektowany terminal, plyty postojowe wszystko z mozliwoscia rozbudowy. Na zachodzie takie marnowanie miejsca w poblizu najwazniejszego portu lotniczego w kraju jest nie do pomyslenia. Takie lotniska jak Heatrow, Franfurt , Paryz a nawet El Prat sa zabudowane z wszystkich stron, u nas z jednej strony Okecia "zywa natura", rekreacja i wypoczynek, no coz cos za cos... I teraz rzecz najsmutniejsza to na jakim poziomie jest ruch lotniczy w naszym kraju najlepiej obrazuja polaczenia dlugodystansowe i brak ladowania w WAW albo innym porcie PPL jakiegokolwiek 747, 777 czy 340. Niestety... 3mam kciuki za doinwestowanie LOT

Strona 1 z 20 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •