Wszystko zależy od typu samolotu. Eurolot to osobna firma, więc jak zaczynasz w K2 to do LO raczej nie przejdziesz.
Witam ,
pytanie jak w temacie:
Czy ktos moze napisac na ile srednio godzin latania (miesiecznie/rocznie) moze liczyc first officer w Locie?
I czy jest jakas typowa sciezka promocji, typu najpierw atr, potem embraer, czy tez mozna od razu zaczac od jetow?
dzieki z gory za wszelkie informacje
(Jesli watek jest w niewlasciwym miejscu, uprzejmie prosze moderatora o przesuniecie)
Wszystko zależy od typu samolotu. Eurolot to osobna firma, więc jak zaczynasz w K2 to do LO raczej nie przejdziesz.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Bardzo ogolnikowa odpowiedz na konkretne pytanie. Egon Olsen jak cos wiesz to podziel sie ta wiedza. Podaj jakies liczby jesli je znasz. (co to jest K2? - oprocz gory)
Konkretne pytanie by brzmiało: Ile średnio nalotu ma I oficer na E70/75?. I na takie pytanie odpowiedź by brzmiała: ok. 600h rocznie. A tak poza tym to podpisuję się pod tym, co napisał Quantas
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Panowie,
sorki, ale naskoczyliście na Ramp Handlera niesłusznie.
Pytaniejest tak samo konkretne jakCzy ktos moze napisac na ile srednio godzin latania (miesiecznie/rocznie) moze liczyc first officer w Locie?
A brak czyjejś wiedzy chyba nie powinien być powodem do tego, by nie udzielać odpowiedzi. Czyż nie?Ile średnio nalotu ma I oficer na E70/75?
A jak jeszcze K2 był całkowitą własnością lotu, to nie było tak, że zaczynało się od ATRów, później LOTowskie samoloty (jeszcze wtedy np. E45)? Jeżeli zmiana nastąpiła za czasów, jak K2 należał do LO, że zaczyna się latać w LO już na E-jetach albo E45, a nie ATR w K2, to kiedy tak się stało? Pytam z ciekawości, bo AllOver właśnie najpierw latał ATRami w K2, potem E45 w LO.
dzieki za te strzepy informacji, chyba niechcacy zapytalem o jakies scisle tajne dane...
oj chlopy, wyluzujta sie troche
Zakładki