Strona 1 z 12 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 221
Like Tree110Likes

Wątek: HAN skasowane od 31.03.2012?

  1. #1
    Awatar Razze

    Dołączył
    Mar 2010

    Domyślnie HAN skasowane od 31.03.2012?


    Polecamy

    Hanoi do kasacji z końcem marca, Tokio wiosna 2013, później może Seul i Szanghaj albo Shenzhen.
    Polecimy do Pekinu i Tokio | rp.pl

  2. #2
    Awatar Rafox

    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Przed chwilą na Polsat News powiedzieli że Lot od marca kasuje połączenia do Hanoi.Jeśli to rzeczywiście prawda to dosyć przykra wiadomość.Czy aktualna flota 767 da radę w letnim rozkładzie to wszystko obsłużyć?

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Razze Zobacz posta
    Hanoi do kasacji z końcem marca, Tokio wiosna 2013, później może Seul i Szanghaj albo Shenzhen.
    Polecimy do Pekinu i Tokio | rp.pl
    To się właśnie nazywa rozwój w stylu PLL LOT. Otwieramy ale zamykamy. A tak naprawde, czy trudno pozyskać dodatkowego 767 i rozwijać siatkę, nie zamykając połączeń. To jest jedna wielka komedia, Chiny już były ... Chiny zamknięto. Hanoi połączyli z Wawą, teraz Hanoi zamykają. Pewnie w 2013 będą otwierali Tokyo a zamkną Chiny.

  4. #4

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    ale jakby były loty jak napisał Stoarn to można by latać codziennie jednym samolotem...

    a z zamknięciem Hanoi- porażka tylko że nie ma czym latać.... szkoda pieniędzy na rozkręcanie hanoi było itd. no chyba że przynosiło straty..

  5. #5

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Poznań / Berlin

    Domyślnie

    Prezes tłumaczy rezygnację z Hanoi zbyt małą liczbą pasażerów biznesowych, a nie ograniczoną liczbą 767. Czy na pewno taka jest przyczyna? Wiem, że to nic nie znaczy, ale na skytraxie opinie zagranicznych pasażerów dotyczące lotowskich połączeń dalekodystansowych, to głównie oceny lotu WAW-HAN. Likwidacja HAN to działanie wbrew strategi firmy i marginalizacja Warszawy jako hub'u wschód - zachód... Egon przy swojej relacji wspominał, że było wielu pasażerów tranzytowych. Nic nie rozumiem. Czy to połączenie przynosiło straty?
    Stoarn and stefann like this.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    LOT powinien zatrzymać 1-2 767 we flocie, tak aby w 2013 flota liczyła 5 787 oraz 1-2 767. To pozwoli na otwieranie nowych połączeń oraz utrzymanie lotów do Hanoi. 767 może latać do Toronto, Hanoi a 787 do USA, Chin i Japoni.
    stefann likes this.

  7. #7

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Kraków EPOK

    Domyślnie

    Nie wierzę, że połączenie do Hanoi jest nierentowne. Tu chodzi raczej o wizję obecnego zarządu dla którego Pekin jest prestiżem i zbyt mala liczba samolotów.

  8. #8

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    pewnie nie przynosiło strat ale też pewnie nie było wielkich zysków ale.... czy tam latać ??? ATR-ami się nie da.. chociaż pewnie by dało radę....

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Czytam i jakbym miał deja vu - znów głównie podejrzenia i zakładanie 'działan innych niz oficjalna informacja', 'uklad' jak w przypadku skasowania lotów za ocean z Krakowa.
    Nie ukrywajmy, czytając opinie Skytrax czy inne zagraniczne wszyscy pisali, ze biznes był pusty. Tranzytowi stanowili wiekszosc pasazerów, pytanie czy LO na tym zarabiał? jesli nie zarabiał to w przypadku lotów B787 byłoby tylko gorzej, bo tam poza biznesem bedzie jeszcze eco+.

  10. #10

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Ja ze źródeł z LOTu, słyszałem że skasowane od (końca) kwietnia, ale właśnie teraz zestanawiam się czy od końca czy od początku kwietnia?
    No i pytanie co z tymi, którzy mają już wykupione bilety, do których i ja należę. Przebookują nas na SQ??

  11. #11
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Nie skomentuję, bo mnie jakiś mod zaraz zbanuje za wulgaryzmy. Jakoś średnio rozumiem ideę rozwoju przez pakowanie się tam, gdzie są wszyscy, jak się nie potrafi porządnie zagospodarować niszy.
    alfsky, lofoten, Cani and 3 others like this.

  12. #12
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Ostatnia rotacja która ma otwarte miejsca w systemie to ta z 25/26.03.2012. Później rejs jest w systemie, ale ma zamknięte wszystkie klasy rezerwacyjne.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  13. #13

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Ostatnia rotacja która ma otwarte miejsca w systemie to ta z 25/26.03.2012. Później rejs jest w systemie, ale ma zamknięte wszystkie klasy rezerwacyjne.
    A co to oznacza dla pasażerów po tych datach??? Ja mam kwiecień
    Co ciekawe zamierzałem sobie przed wylotem upgrade do C zrobić

  14. #14
    Awatar SkyGuy

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Berlin, Germany, Germany

    Domyślnie

    Szkoda, a myslalem, ze akurat taki kierunek sie utrzyma, ja tej firmy i jej polityki czesto nie rozumie.

  15. #15

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Mi tu śmierdzi zagraniem pod Air China...

  16. #16
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Konrad Nowacki Zobacz posta
    Prezes tłumaczy rezygnację z Hanoi zbyt małą liczbą pasażerów biznesowych, a nie ograniczoną liczbą 767.
    Jeśli nie byli w stanie znaleźć klientów oferując bilet w dwie strony za kwoty rzędu 1500 EUR dorzucając worek mil na rynku gdzie praktycznie nie było konkurencji to byłbym pełen obaw co do ich możliwości w mocno obsadzonym Pekinie.

  17. #17

    Dołączył
    Aug 2010
    Mieszka w
    LSZH

    Domyślnie

    Lot się kompromituje czas żeby ktoś mądrzejszy zaczął tą firmą rządzić

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Tokio, Szenżen, Szanghaj, Seul, zostaną otwarte kiedyś może

    Hanoi jest kasowane teraz na pewno

    Oto cały LOT, żal patrzeć

  19. #19
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    LOT ma być tym przewoźnikiem, który łączy Wschód z Zachodem? Z jednym połączeniem do Pekinu i czterema transatlantykami?
    stefann likes this.
    Audi RS7 '16 4.0 TFSI 720KM/800NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  20. #20

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Tokio, Szenżen, Szanghaj, Seul, zostaną otwarte kiedyś może

    Hanoi jest kasowane teraz na pewno

    Oto cały LOT, żal patrzeć
    Jeśli firma nie potrafi zarobić na jakiejś usłudze, to w sytuacji takiej jaką ma teraz LO trzeba z dej deficytowej usługi jak najszybciej zrezygnować. Pytanie jest raczej czy LO zrobił wszystko, by na tej usłudze zarabiać? I drugie, dodatkowe: czy nowy sposób wykorzystania tych samych zasobów (na przykład B767) da lepszy wynik?

    Odpowiedź jest prawdopodobnie x2 nie.

Strona 1 z 12 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •