Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 68
Like Tree3Likes

Wątek: Lato 2012 - zmiany w rozkładzie

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie Lato 2012 - zmiany w rozkładzie


    Polecamy

    Pojawiają się pierwsze zmiany w rozkładzie więc pozwolę sobie dodać nowy wątek:
    Od kwietnia 2012 Doniec 5 razy w tygodniu (obecnie 3) - i to cały sezon, nie tylko Euro
    Szczerze mówiąc w pierwszej kolejności zwiekszałbym Erewan (gdzie nieustannie w locie do W-wy brakuje miejsc) i Tblisili - ale to tylko na podstawie obserwacji z serwisu www

    Zmiany zapewne stopniowo będą pojawiać sie w systemie (jak to miało miejsce wcześniej) i dzis zapewne ciężko bazować na wszystkim co tam się znajduje.

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Post pod postem, ale nie moge poprzedniego juz edytować.
    Ze zmian widocznych w rozkładzie jest także okrojenie Hanoi do dwóch lotów tygodniowo (środa i sobota) - w systemie jest tak od maja juz do konca pazdziernika. Szczerze - nie wiem czy latanie 2 razy w tygodniu pozwoli na zapełnienie maszyn.
    Do tego jest w systemie Bejrut 3 razy w tygodniu od połowy czerwca do połowy września

  3. #3

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Widziałem w newsach na Airline Route, że Vietnam uruchamia Hanoi - CDG od lata. Być może lot przegrywa przyczółek.

  4. #4
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Przecież Vietnam latał do CDG z HAN... kolega nimi leciał jakoś latem właśnie..
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Jeśli Hanoi się potwierdzi, to fatalna wiadomość... (choć może jeszcze przywrócą lot jak się okaże że maszyn starczy...)

  6. #6

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Kraków EPOK

    Domyślnie

    A przypadkiem mniej więcej w okresie maj-październik w Wietnamie nie trwa pora deszczowa, a więc czas poza sezonem? W tamtym roku chyba też była zmniejszona częstotliwość lotów do Hanoi na lato.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wojtek-krk Zobacz posta
    A przypadkiem mniej więcej w okresie maj-październik w Wietnamie nie trwa pora deszczowa, a więc czas poza sezonem? W tamtym roku chyba też była zmniejszona częstotliwość lotów do Hanoi na lato.
    Tak, ale zmniejszenie nie obejmowało tak szerokiego okresu: tu zaczyna się na początku maja i jest do samego końca rozkładu czyli ostatniego dnia października. Zrozumiałbym okres: połowa czerwca - połowa września, ale nie to co proponuje się teraz.

    I nadal ciekawi mnie Donieck: ok marketingowo nie ma lepszego momentu na rozwój tego połączenia, ale...czy rzeczywiscie jest az taki potencjał (zwłaszcza przy wylocie w okolicach 4:30 a.m.). Dodatkowo sprawdzałem i nie ma dodatkowych lotów do np Lwowa (co było juz kiedys praktykowane tzn dwa loty dziennie) ani do Odessy. A Armenia i Gruzja dalej cztery razy w tygodniu (co dziwi szczególnie w przypadku Armenii)

  8. #8
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mang00d Zobacz posta
    Widziałem w newsach na Airline Route, że Vietnam uruchamia Hanoi - CDG od lata. Być może lot przegrywa przyczółek.
    A to na pewno jest aktualna wiadomość? Bo oni latają już ładnych parę lat na tej trasie.

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Armenia i Gruzja było 3 w porywach do 4, więc jeśli jest 4, to jest pewien wzrost

  10. #10
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Trochę dziwi stagnacja trasy WAW-TBS, wszystkie linie latające do TBS z naszego regionu latają codziennie i to na maszynach +100 miejsc, a LO dalej po swojemu.
    Nawet Estonian Air na dzień dobry planuje latać 4xweekly Bombardierami CRJ900.

  11. #11

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    Trochę dziwi stagnacja trasy WAW-TBS, wszystkie linie latające do TBS z naszego regionu latają codziennie i to na maszynach +100 miejsc, a LO dalej po swojemu.
    Nawet Estonian Air na dzień dobry planuje latać 4xweekly Bombardierami CRJ900.
    A jak wygląda rozkład S12 z punktu widzenia wykorzystania floty?
    Może przy zaplanowanym oddawaniu 735 LOTowi brakuje samolotów E70/75/95 ?

  12. #12

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen
    Przecież Vietnam latał do CDG z HAN... kolega nimi leciał jakoś latem właśnie..
    Cytat Zamieszczone przez DaKo Zobacz posta
    A to na pewno jest aktualna wiadomość? Bo oni latają już ładnych parę lat na tej trasie.
    Pardon, coś dzwoniło, ale w innym kościele. Increase do daily:

    Kod:
    Vietnam Airlines during the Summer peak season plans to increase Hanoi – Paris CDG service from 6 weekly to Daily.
    
      The service increase is to be in effect from 16JUL12 to 27AUG12 with following schedule:
    
    VN107 HAN2340 – 0700+1CDG 777 D
    VN106 CDG1400 – 0635+1HAN 777 D

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    A EVN-WAW w najblizszym czasie wygląda tak samo jak przez ostatnie 1,5 miesiąca: na loty 11,15,18 i 22 grudnia są tylko miejsca w klasie biznes. Pozostałe dwa loty 13 i 20 grudnia mają kilka miejsc w ekonomicznej (odpowiednio 5 i 4) i tak jest praktycznie od poczatku rozkładu zimowego. Jest swietny rozkład (wylot 6:00, przylot 6:20), ale niech LO to wykorzysta - jasne, ze sprzedaje się pełen samolot w bardzo dobrych cenach tylko czemu nie dołozyc dodatkowych lotów jesli rejsy były wykupione w klasie ekonomicznej 2 tygodnie przed lotem (lub chociaz podmiana na E95)
    Boje się powtórki Belgradu - LO wszedł w swietnym czasie, na początku, mógł się rozwijać, ale gdy inni pojawili się i zwiększali częstotliwosc LO pozostał przy dotychczasowej - efekt znamy.

  14. #14

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    Trochę dziwi stagnacja trasy WAW-TBS, wszystkie linie latające do TBS z naszego regionu latają codziennie i to na maszynach +100 miejsc, a LO dalej po swojemu.
    Nawet Estonian Air na dzień dobry planuje latać 4xweekly Bombardierami CRJ900.
    Właśnie miałem to napisać że ostatnio TBS zyskuje coraz więcej połączeń z całym światem - może strach przed koniecznością walki? Chociaż z drugiej strony Estonian i linie z Emiratów są niewielkim zagrożeniem dla LO który jednak celuje na przesiadki w WAW na zachód Europy?

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    A EVN-WAW w najblizszym czasie wygląda tak samo jak przez ostatnie 1,5 miesiąca: na loty 11,15,18 i 22 grudnia są tylko miejsca w klasie biznes. Pozostałe dwa loty 13 i 20 grudnia mają kilka miejsc w ekonomicznej (odpowiednio 5 i 4) i tak jest praktycznie od poczatku rozkładu zimowego. Jest swietny rozkład (wylot 6:00, przylot 6:20), ale niech LO to wykorzysta - jasne, ze sprzedaje się pełen samolot w bardzo dobrych cenach tylko czemu nie dołozyc dodatkowych lotów jesli rejsy były wykupione w klasie ekonomicznej 2 tygodnie przed lotem (lub chociaz podmiana na E95)
    Boje się powtórki Belgradu - LO wszedł w swietnym czasie, na początku, mógł się rozwijać, ale gdy inni pojawili się i zwiększali częstotliwosc LO pozostał przy dotychczasowej - efekt znamy.
    Masz racje tylko pytanie skad wziasc te E95? Lot ma 3 i pewnie w okresie swiatecznym poleca na trasy full oblozone wiec to marzenia scietej glowy... Jednak co do polityki rozwoju firmy zgadzam sie z Toba calkowicie. LOT potrzebuje doinwestowania we flote i polaczenia tylko tak moze sie utrzymac na rynku i rozwijac. Potrzebne sa nowe samoloty i zwiekszanie lotow na dochodowych kierunkach. Latanie dziur, finansowanie strat, nie rozwijanie polaczen i brak rozwoju nigdy nie wyszly nikomu na dobre. W LO potrzeba polityki rozwoju (wydaje mi sie ze dobrze to robia WZZ i ENT tam jest rozwoj polaczen i powiekszanie floty) tylko tutaj jest glowne pytanie skad wziasc pieniadze na nowe samoloty dla LO? Samolotow nie ma o polaczeniach mozna marzyc no i kolo sie zamyka

  16. #16
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Gdybyśmy mieli dobrą blachę zalalibyśmy świat konserwami, niestety nie mamy ryb.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Gdybyśmy mieli dobrą blachę zalalibyśmy świat konserwami, niestety nie mamy ryb.
    Wersja z mięsem (Witek Z i temat o CPL) już nieaktualna?

    amnesia@

    Do Tbilisi wchodzi też Alitalia...

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Tak sobie przeglądam rozkład letni na www; są juz dni kiedy do EVN, w lipcu, pozostało 0 miejsc w ekonomicznej i 5 w biznesie. Czy ktos tego nie kontroluje, nie mozna np juz teraz dac w systemie podmianki na większy samolot (albo tych dodatkowych lotów o ktorych ciągle wspominam). Chyba ze są jakies ograniczenia np umowy dwustronne?

  19. #19

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    Ja się właśnie zastanawiam czy te miejsca może nie są jakoś odgórnie zarezerwowane z przeznaczeniem np. pod partnerów ze *A? Tylko że mogę bzdurać bo układów i zwyczajów w tej części biznesu nie znam

  20. #20

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    moga być równie dobrze rezerwacje założone przez agentow albo np. biura podrózy, które sprzedają wycieczki do Armenii - a niekoniecznie musza mieć pokrycie w postaci faktycznie sprzedanego biletu

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •