Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 27
Like Tree27Likes

Wątek: Zmiany w identyfikacji wizualnej, oraz odnowienie biur sprzedaży

  1. #1
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie Zmiany w identyfikacji wizualnej, oraz odnowienie biur sprzedaży


    Polecamy

    Za informacją prasową:


    Uroczyste otwarcie pierwszego odnowionego biura sprzedaży LOT-u odbyło się dzisiaj w Krakowie z udziałem znakomitych gości m.in. przedstawiciela Metropolity Krakowskiego, władz Miasta Krakowa, województwa małopolskiego, portu lotniczego w Krakowie-Balicach a także partnerów biznesowych, którzy mają siedziby firm w stolicy Małopolski.

    Biuro w Krakowie przy ul. Basztowej jest pierwszym odnowionym biurem sprzedaży LOT-u na terenie Polski. Dostosowując się do oczekiwań Pasażerów, polski przewoźnik zdecydował się wprowadzić zmiany estetyczne i projektowe, które są bardziej funkcjonalne, a także mają utrwalić nowoczesny, przyjazny i spójny obraz Spółki we wszystkich biurach własnych.

    Nowy wizerunek LOT-u opiera się na wykorzystaniu motywu wizualnego, przedstawiającego symbole Polski jak m.in. postać Fryderyka Chopina, Syrenkę warszawską, Wawel czy symbol żurawia będącego znakiem rozpoznawczym LOT-u od ponad osiemdziesięciu lat. Motyw ten, będzie wykorzystywany także w oficjalnej komunikacji firmy m.in. na dokumentach.Nowa aranżacja biur sprzedaży jest początkiem zmian wizerunkowych, ale także produktowych LOT-u, który aspiruje do roli linii światowej o standardzie obsługi pasażerów na najwyższym poziomie. Jednocześnie, poprzez nowy motyw wizualny, polski przewoźnik chce podkreślić silne przywiązanie oraz dumę z Polski i Polaków, jak i z własnej historii firmy. Jako narodowy przewoźnik, niejako ambasador w zagranicznych portach lotniczych, nowa symbolika ma podkreślać przywiązanie LOT-u do tożsamości narodowej poprzez m.in. właśnie wizualne uwypuklenie najważniejszych symboli naszego kraju.

    LOT zmienia się na lepsze - poprawiamy nie tylko wyniki finansowe, ale także pokazujemy w codziennej obsłudze, że dbamy o wysokie standardy i staramy się spełniać oczekiwania Pasażerów. Dzięki temu nasza firma jest bardziej nowoczesna i tym samym konkurencyjna na rynku. Idealnym uzupełnieniem takiego przekazu są nowe zmiany wizualne wprowadzone przez LOT, które symbolizują połączenie pięknej tradycji i dumy narodowej ze śmiałym spojrzeniem w przyszłość - mówi Marcin Piróg, Prezes Zarządu PLL LOT S.A. Wierzę, że nowy wizerunek i motyw wizualny przypadnie naszym Pasażerom do gustu - dodaje Marcin Piróg.

    LOT ma obecnie 18 biur sprzedaży w 10 miastach w kraju. Polski przewoźnik planuje wyremontować i odnowić według nowego projektu kolejne biura w ciągu kilku miesięcy. Najbliższe remonty mają odbyć się w biurach we Wrocławiu i w Warszawie.

    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 12-03-2012 o 14:10
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  2. #2
    Awatar Tom_EPKK

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    KRK/EPKK

    Domyślnie

    Hmm... wyglada ciekawie. Ta mozaika z prawej troche przypomina mi wzor malowania naszych 787 zaproponowanych przez jednego z forumowiczow...
    Sebek1994 likes this.
    ...My Eyes Can See What Others Cannot...
    EPKK Spotters @Facebook

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Toronto.

    Domyślnie

    "Jednocześnie, poprzez nowy motyw wizualny, polski przewoźnik chce podkreślić silne przywiązanie oraz dumę z Polski i Polaków, jak i z własnej historii firmy."

    Brawo!! Mamy być z czego dumni a LOT myślę że tylko zyska wykorzystując to.

  4. #4
    Awatar stefann

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tom_EPKK Zobacz posta
    Hmm... wyglada ciekawie. Ta mozaika z prawej troche przypomina mi wzor malowania naszych 787 zaproponowanych przez jednego z forumowiczow...


    No, bardzo ładnie ze sięgnęli po motyw wycinanek. To przecież nie mój motyw tylko nasz wspólny Polski. Nikt go na szczescie nie opatentował i warto z niego korzystać...

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Wracając do konkretu rozmowy, padło pytanie co do własnosci biur LO, tu znajduje się odpowiedź: LOT sprzedaje nieruchomości komercyjne | Tereny inwestycyjne | propertynews.pl

    LO sprzedaje biura i ziemie, między innymi słynny w Gdansku budynek LOTu i niezabudowaną ziemie za nim na terenie głównego miasta w Gdansku

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    To jest ciekawy pomysł, jeśli to będzie element spójnego wizerunku firmy, inaczej będzie to tylko przypadkowy kawałek niebieskiego plastiku na ścianie w Krakowie.
    A tu pełna zgoda ze Ztofem

    Nie podoba mi się, że nie uwzględniono wycinanek w nowym malowaniu - one nie muszą być (i moim zdaniem nie powinny być) wyraźne, tylko stonowane/cieniowane takim błękitem - gdyby to co stefann namalował na stateczniku przenieść na tył kadłuba a kolorowe wycinanki dać tylko na kilka wybranych egzemplarzy.


    Chciałbym bardzo, żeby LOT te piękne motywy ludowe wykorzystał, jak już kiedyś pisałem, mielibyśmy szanse w pewien sposób wizerunkowo zbliżyć się do przewoźników typu Thai albo Singapore.

    Gdyby jeszcze stewardesy nosiły jakieś apaszki ładne z takim motywem (nienahalnym tylko cieniowanym) albo inne części uniformu... Ech.. Jednoczęściowa czarna suknia wyłącznie na czas przejścia przez lotnisko... ech rozmarzyłem się
    konrad777 and skorzewski like this.

  7. #7

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Nie ma to jak akcent 787 - podświetlenie nad logo LOT. Szkoda, że z tak szlachetnego miejsca.. Photos: Boeing 787-881 Dreamliner Aircraft Pictures | Airliners.net

  8. #8

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    HEL

    Domyślnie

    Ta wycinanka nazywa sie krajka, czy jakos tak. Osobiscie nie lubie akcentow ludowych, wiec nie bardzo mi odpowiada, z tego co wiem, bedzie elementem np. tacek na jedzenie w C klasie, poduszek itp. Beda tez gadzety typu kubek, czy notes z okladka w krajke. Pomysl inspirowany polskim pawilonem na Expo w Szanghaju w 2010

  9. #9
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Elitarny zespół personelu pokładowego „Elite Fleet", trzy warianty serwisu w klasie biznes na rejsach długodystansowych, dedykowana pasażerom premium linia telefoniczna w Call Center czy modna, łącząca w sobie nowoczesność z polską tradycją grafika jako element identyfikacji wizualnej narodowego przewoźnika, to tylko niektóre ze zmian, jakie wprowadzają dzisiaj do swoich standardów Polskie Linie Lotnicze LOT.

    LOT nie poprzestaje na wprowadzeniu nowoczesnego malowania floty samolotów, nowej strony internetowej lot.com, otwarciu eleganckiego saloniku LOT Business Lounge na warszawskim lotnisku, ułatwiających odprawę Web-Kiosków czy Odprawy Mobilnej. Polski przewoźnik wprowadza kolejne nowości i zapowiada, że na tym nie koniec.

    Elite Fleet – elitarny zespół personelu pokładowego

    Na przełomie marca i kwietnia, 100 lat po pierwszym rejsie statku powietrznego z udziałem pierwszego na świecie stewarda - Heinricha Kubisa, na pokładzie sterowca LZ-10 Schwaben, na pokładach samolotów LOT-u swoją służbę rozpoczyna elitarny zespół personelu pokładowego PLL LOT S.A. – Elite Fleet. Zespół specjalnie wyszkolonych stewardów i stewardes obejmie opieką najpierw pasażerów klasy biznes na rejsach długodystansowych, a w kolejnym etapie pasażerów nowej klasy premium economy, która będzie dostępna w Boeingach 787 Dreamliner należących do polskiego przewoźnika. Elite Fleet poza opieką i gwarantowaniem bezpieczeństwa podróżnym, ma za zadanie zapewniać indywidualne podejście do klienta biznesowego i gwarantować światowy poziom obsługi.

    Członkowie Elite Fleet zostali wybrani spośród personelu pokładowego PLL LOT S.A. w kilku etapach procesu rekrutacyjnego, który zakładał między innymi pomyślne ukończenie dodatkowych, sprofilowanych warsztatów z zakresu nowoczesnej obsługi pasażera na pokładzie samolotu, szkoleń językowych, czy treningów rozwijających umiejętności komunikacji werbalnej i niewerbalnej.

    Nowa jakość podróży

    Polski przewoźnik, przygotowując się do włączenia do floty pod koniec roku najnowszej generacji samolotów Dreamliner, wprowadza kolejne rozwiązania serwisowe i nowości produktowe. Pasażerowie klasy biznes na rejsach dalekiego zasięgu z początkiem kwietnia mają do wyboru trzy warianty serwisu, których podstawową różnicą jest moment oferowania i czas trwania posiłku. - Zależnie od tego jak pasażer chce wykorzystać czas na pokładzie może dokonać wyboru szybkiego serwisu – posiłek na tacy, na której jednocześnie podajemy przystawkę, sałatkę, danie główne oraz deser lub owoce, a na życzenie zestaw serów, serwis klasyczny, zbliżony do restauracyjnego, który zakłada podawanie kolejnych posiłków w odstępach czasu oraz serwis na życzenie. Ostatni wariant jest znakomitą ofertą dla pasażerów, którzy nie mają ochoty na posiłek zaraz po starcie, ale chcieliby zjeść go w dogodnym dla siebie momencie lotu – wyjaśnia Małgorzata Witon, Dyrektor Produktu PLL LOT S.A. – Chcemy za każdym razem odpowiadać na indywidualne potrzeby i wymagania naszych pasażerów, by mogli czuć się komfortowo na pokładach naszych samolotów.

    Dzisiaj LOT uruchomił także specjalną linię telefoniczną w Call Center dedykowaną pasażerom klasy biznes oraz nowej klasy premium economy. Za jej pośrednictwem, oprócz standardowej obsługi sprzedażowej i rezerwacyjnej, podróżni będą mogli złożyć reklamacje, a także zwrócić się o pomoc w rozwiązaniu drobnych problemów i uzyskać ją „od ręki". Jak zapowiada przewoźnik jest to początek planowanej w przyszłości, rozwiniętej usługi „consierge". Nowością jest też osobna ścieżka wejścia na pokład dla pasażerów premium, bardziej komfortowa poduszka i znacznie większy polarowo-bawełniany koc, urozmaicona oferta win i alkoholi mocnych, w tym oferowany pasażerom klasy biznes na zakończenie posiłku, tradycyjny polski trunek – wiśniówka.

    LOT jest w modzie

    Polski przewoźnik wprowadzając nowy motyw graficzny, który ma utrwalić nowoczesny, przyjazny i spójny obraz Spółki, wpisuje się w światowe trendy zmierzające do łączenia symboli narodowych i ludowych detali z współczesnymi elementami i nowoczesną formą wyrazu. - LOT, jako narodowy przewoźnik mający światowy zasięg, jest dumny i świadomy swojej roli w promowaniu Polski w zjednoczonej Europie i na świecie. Nowa grafika nawiązuje do stylu etno, polskiej tradycji i historii. Jest nowoczesna i zarazem odwołuje się do rodzimych polskich symboli pojawiających się w architekturze, krajobrazie i sztuce. Chcemy podkreślać naszą tożsamość i indywidualizm – mówi Marcin Piróg, Prezes Zarządu PLL LOT S.A. – będąc polską firmą promujemy nasz kraj na całym świecie – podkreśla.

    Nowy wizerunek LOT-u opiera się na wykorzystaniu motywu wizualnego przedstawiającego symbole Polski jak m.in. nowy Stadion Narodowy, postać Fryderyka Chopina, Syrenkę warszawską, Wawel czy symbol żurawia będącego znakiem rozpoznawczym LOT-u od ponad osiemdziesięciu lat. Motyw ten będzie widniał na materiałach drukowanych (karty boardingowe, przywieszki bagażowe, karty menu etc.), elementach wyposażenia pokładowego, w odnawianych biurach sprzedaży przewoźnika oraz w oficjalnej komunikacji firmy.





    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  10. #10
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    A czy poza "gadżetami" pojawią się stałe elementy wystroju wnętrza w LOTowskich maszynach podobnie jak ma Turkish Airlines?
    Turecki podświetlony "ptasiek" prezentuje się bardzo ładnie czy nasz żuraw jest gorszy?

    Turkish Airlines unveils rebrand - Business Traveller

    Wiele osób robi sobie zdjęcia w samolocie a w 787 to pewnie wszyscy będą robili więc był by to taki sposób na promocję, jak myślicie?

  11. #11
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Wiele osób robi sobie zdjęcia w samolocie a w 787 to pewnie wszyscy będą robili więc był by to taki sposób na promocję, jak myślicie?
    Myślę, że większość osób ma dość reklamy atakującej nawet z własnej lodówki.

  12. #12
    Awatar kaspric

    Dołączył
    May 2012

    Domyślnie

    ^^ no ale fakt faktem, że delikatny motyw krajki na smutnych ścianach toalet i bufetów byłby wskazany (choć myślę tu raczej o kwestii estetyki, nie promocji)
    skorzewski likes this.

  13. #13
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Może nie precyzyjnie się wypowiedziałem, nie chodzi mi o wielki napis LOT tylko o delikatny/ dyskretny akcent (nie agresywny) na pustych ścianach.
    To tak jak z kobiecym okiem ... podkręcone rzęsy lepiej się prezentują ";-)

    Z tą promocją to nie chodziło mi o twardą promocję tylko o marketing szeptany, że ktoś oglądając takie zdjęcie zaciekawiony żurawiem lub krajką dopyta się w jakich to było/jest liniach.

    Lufthansa ma zagłówki z ich "gapą", charakterystyczny pasek poziomy na siedzeniu. Ich "ptasiek" pojawia też się na ścianie, w zależności od klasy w innym kolorze (moim zdaniem trochę za wielki)

    On Board the Lufthansa A380 (25 pics) - Izismile.com

    Lufthansa A380 Business Class Overview - Business Travel News

    Lepiej dać naszego żurawia na zagłówkach niż napis drażniąco wielki napis LOT Nice to meet You / Aircraft interior

  14. #14

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez skorzewski Zobacz posta
    Może nie precyzyjnie się wypowiedziałem, nie chodzi mi o wielki napis LOT tylko o delikatny/ dyskretny akcent (nie agresywny) na pustych ścianach.
    To tak jak z kobiecym okiem ... podkręcone rzęsy lepiej się prezentują ";-)

    Z tą promocją to nie chodziło mi o twardą promocję tylko o marketing szeptany, że ktoś oglądając takie zdjęcie zaciekawiony żurawiem lub krajką dopyta się w jakich to było/jest liniach.

    Lufthansa ma zagłówki z ich "gapą", charakterystyczny pasek poziomy na siedzeniu. Ich "ptasiek" pojawia też się na ścianie, w zależności od klasy w innym kolorze (moim zdaniem trochę za wielki)

    On Board the Lufthansa A380 (25 pics) - Izismile.com

    Lufthansa A380 Business Class Overview - Business Travel News

    Lepiej dać naszego żurawia na zagłówkach niż napis drażniąco wielki napis LOT Nice to meet You / Aircraft interior
    Bardzo dobry interior identification ma Turkish. Zero przesady, tylko dyskretny akcent

    'Kawałek plastiku', czyli krajka na ścianie kosztuje, (sic!) 6000zł. Pomijając wątpliwą sensowność tak prowadzonego rebrandingu, wyłaniają się całkiem ładne sumy.
    p.s. szkoda, że nikogo nie razi kasetonowy sufit i supermarketowe kafelki w ZT...

  15. #15

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez symbian Zobacz posta
    p.s. szkoda, że nikogo nie razi kasetonowy sufit i supermarketowe kafelki w ZT...
    Razi. Pasuje do początku lat dziewięćdziesiątych. I jeszcze bardziej podkreśla bezsens istnienia tego biura.

  16. #16
    Awatar OLEK.BOMBKA

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie

    Co do biura w Zlotych Tarasach, to kiedyś miałem nie lada kłopot, by go odszukać. Szkoda, że jest na poziomie -1. Gdyby był w innym miejscu to pewnie spełniałby lepiej swoje zadanie. Choć wydaje mi się, że nie jest tak źle. Jak do tej pory byłem tam trzy razy i za każdym razem spotkałem tam niewielki ruch. Do tego miła obsługa.

    Nie wiem czy to nowość czy nie, ale podczas mojego ostatniego lotu z EWR stewardesy rozdawały dzieciom jakieś kolorowanki. Nigdy wcześniej się z tym nie spotkałem. Może to kolejna odsłona zmiany w identyfikacji wizualnej. Efekt był dobry, cisza w samolocie jak makiem zasiał ;-)

    W internecie udało mi się znaleźć fotkę tej kolorowanki.
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...90416a3c8.html
    Ostatnio edytowane przez OLEK.BOMBKA ; 24-07-2012 o 21:56 Powód: link

  17. #17
    Awatar aisle seat

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez OLEK.BOMBKA Zobacz posta
    Nie wiem czy to nowość czy nie, ale podczas mojego ostatniego lotu z EWR stewardesy rozdawały dzieciom jakieś kolorowanki. Nigdy wcześniej się z tym nie spotkałem. Może to kolejna odsłona zmiany w identyfikacji wizualnej. Efekt był dobry, cisza w samolocie jak makiem zasiał ;-)
    Nie wiem jak na EWR-WAW, ale na krajówkach i po Europie to przynajmniej od 4 lat dosyć często zdarzało się moim dzieciom.

  18. #18
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    A to taka psychologiczna/ marketingowa zagrywka żeby milusińskim zamknąć usta i podczas tak długiego lotu dać im coś do zajęcia, żeby pozostali pasażerowie mogli wypocząć. W Locie obecna od bardzo dawna z autopsji min-5 lat. Nigdy nie zwracałem co dzieciom rozdają ale pani chodzi z koszykiem lub personalnie z "zabawką" z zaplecza.

  19. #19

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez OLEK.BOMBKA Zobacz posta
    Co do biura w Zlotych Tarasach, [...] Jak do tej pory byłem tam trzy razy i za każdym razem spotkałem tam niewielki ruch
    Co chyba, dobitnie dowodzi jego zbednosci, nie?

  20. #20

    Dołączył
    May 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Ostatnio przechodząc koło Douglasa dostrzegłem nawet plakat reklamujący elitarny makijaż
    Stewardesy LOT-u na makijażu w perfumeriach Douglas | ekonomia24.pl

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 29-08-2012, 09:03
  2. 14-03-2012, 10:43

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •