W porownaniu z reklamówką OLT marniutko.
PLL LOT | Naszym horyzontem jest przyszłość - YouTube
Od poniedziałku w TV. Jakie są wasze opinie?
W porownaniu z reklamówką OLT marniutko.
OLT +1
------------------------------------------------------------------------------------------
Celestron 15x70, TPL 20x80 Canon 350D, Canon 7D Tair 300/4,5, TC 2x :)
Reklama OLT dużo lepsza ponieważ zrobiona jest z jakimś wkładem ludzkim, sprzętowym i dużo przyjemniejsza dla oka. Na tej reklamie nie ma nic innego poza komputerowymi symulacjami, nic prawdziwego. Dla mnie niestety lekkie dno :/
Denerwują mnie te przepały i odblaski słońca. Nawet na render słabe a co dopiero reklamę.
Beznadziejne hasło, co ono ma znaczyć i do kogo się odnosić? Do pasażerów? Do działalności przewozowej?
To by wymyśliły dzieci na zajęciach kreacji w gimnazjum, ale nie profesjonalista za wynagrodzenie...
Nie wiem, czy to jest slogan, który ma zastąpić "jesteś pod dobrymi skrzydłami"? Mam nadzieję, że nie, bo wyszedł gniot.
OLT +1, jeśli tak
<Linking East with West miało być, czy jak?>
Spot ujdzie w tłumie nie jest zły ale szoku nie ma. Odnosząc się do spotu OLT na szczęście widziałem go tylko raz jest on poniżej jakiejkolwiek krytyki ciekawe tylko czy dział kreatywny wykazał się taką kreatywnością czy pomogła im w tym linia
OLT +3.
Mam jakieś dziwne, negatywne skojarzenia, zwłaszcza z tym nowym sloganem. Muzyka: też jakieś takie pitu-pitu plastik fantastik chillout disco. "Jesteś pod dobrymi skrzydłami" o wiele bardziej do mnie przemawiało, z punktu widzenia klienta.
...no i po raz kolejny widzę ukryty kontekst pt. "Drimlajner: remedium na wszystkie nasze problemy".
Hmmm, reklama wygląda jakby ktoś kupił gotową animację i dokleił ostatnie ujęcie gdzie pojawia się 787 w barwach LOT. Równie dobrze mogłaby to być reklama każdej, dowolnie wybranej linii - w pierwszej chwili skojarzyła mi się nawet z AA (ten błyszczący kadłub), a nie LOT...
Generalnie pomysł fajny, ale...
Niestety widać, że ostatnie sekundy nie pasują do całej reszty.
Od początku bałem się że zmiany kadrowe w LOT spowodują odejście od "dumy" i "wyniosłości" w dalszych działaniach promocyjnych. Bałem się że promocja LOTu zacznie przypominać te znane z reklam PLAY - i tak się stało. I jest to potwierdzenie mojej teorii że niektórzy marketerzy przez cały czas swojej pracy zawodowej siedzą w pewnego rodzaju "ramach" - wiecznie ciągną jeden, charakterystyczny dla nich styl promocji.
Oczywiście PLAY ma świetny marketing - ale wizerunkowo "social life", kolory i głupia muzyczka pasują do tego typu firmy. Moim zdaniem nie sprawdzi się to w przypadku linii lotniczej - bo kolorowe światełka i tandetna muzyczka nie świadczą o "jakości" linii i sprowadzają ją wizerunkowo najwyżej do poziomu low-costa.
Fatalny jest też moment parkowania samolotu i cała końcówka - samolot wygląda jak zabawka która w "zrywny" i dynamiczny sposób zatrzymuje się. Brakuje tylko pisku opon. Napis
LOT ........." zdecydowanie za mały !!!!
I jeszcze jedno - spot wykorzystał model samolotu Boeing 787 tak ? A od kiedy 787 ma winglety które są widoczne w reklamie (NYC)
Niedopatrzenie ?
Wiem wiem - to miało być zagięte skrzydło ale tu wygląda jak winglet:
ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting
Zakładki